Trobada Antic traçat Renfe entre Martorell i Castellbisbal

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Re: Trobada Antic traçat Renfe entre Martorell i Castellbisbal

Entrada Autor: UT596001 » Dilluns 14/04/2008 22:39

metring ha escrit:Pujo aquest fil perquè ens agradaria anar a visitar el túnel, i no sabem com anar-ho. algú ens pot donar indicacions? Gràcies!
Sortint de l'estació de Martorell-Vila, tal i com està ara l'estació, bordejant les BT doneu una volta de 180º per agafar un passadís sota les vies paral·lel al que va per dins de les BT. Un cop el travesseu sortireu al carrer paral·lel a l'estació (al sortir del túnel hi han 2 sortides: totes dues serveixen doncs una són les escales i l'altra la rampa). Seguiu el carrer, i una mica més endavant hi surt un pista ampla de terra, la seguiu. Després us trobareu un encreuament amb una altra espècie de pista de terra, amb una casa amb pinta d'estació a mà dreta. Doncs al final, allà és el túnel. Ara, per anar a veure'l de prop haureu de demanar que us obrin els propietaris d'aquesta casa amb forma d'estació, doncs el terreny està vallat ja que l'antiga explanació de la línia és dins de la propietat d'aquesta (que en realitat és de l'ADIF).

Espero haver-me explicat (és possible que no :x ).

PD: Si arribeu amb RENFE a Martorell, si us voleu estalviar el pagar els FGC a peu són uns 15-20 minuts fins allà. Cal pujar el carrer de les escales, girar a mà esquerra fins arribar a una minirotonda. Agafar el carrer de l'esquerra, passareu per davant del tanatori municipal. Tireu recte fins arribar a una passera sobre un riu (el riu Anoia), el travesseu i continueu tot el carrer recte fins arribar a una plaça. Tombeu a l'esquerra i després a la dreta per el carrer que ressegueix el riu fins arribar a una altra plaça d'on arrenca el pont del Diable. El travesseu, travesseu un minitúnel sota la carretera de Terrassa, i a mà esquerra resseguiu la carretera passant davant d'una casa de barrets fins a l'entrada de l'estació de Martorell-Vila FGC on es continuaria segons l'explicació de dalt.

PD 2: Quin totxo! :x :x :x



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 14/04/2008 22:40

Fantàstica explicació, gràcies!!! :plas



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 25/07/2010 23:34

Us faria una reedició de la trobada, per aquells que s'han anat incorporant al FTC, o els qui no ho hem vist tot?



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimarts 27/07/2010 18:30

Recordeu que part del túnel acostuma a estar en part inundat, que el traçat està ocupat, i que queden restes elèctriques d'MZA.
metring ha escrit:Us faria una reedició de la trobada, per aquells que s'han anat incorporant al FTC, o els qui no ho hem vist tot?


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 27/07/2010 19:22

Home, però ara ja fa dies que no plou, i si ja s'ha fet una visita amb èxit, per què no repetir? ;)



RogerHernan95
N5
N5
Entrades: 117
Facebook: http://www.facebook.com/profile.php?id=100000309752594
Ubicació: Segur de Calafell

Entrada Autor: RogerHernan95 » Dimarts 01/11/2011 12:10

Com es pot arribar a aquest túnel desde Castellbisbal?



Avatar de l’usuari
Lluita1714
N9
N9
Entrades: 1964
Ubicació: Aigüestoses

Entrada Autor: Lluita1714 » Dimarts 01/11/2011 14:35

és aquí oi? http://g.co/maps/tgk6e

Jo m'hi apuntaria. Teniu fotos?


"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dimarts 01/11/2011 15:41

Jo hi vaig anar a la trobada que es va fer ara ja fa uns quants anys, des del costat Martorell el túnel està tancat en tot el seu perímetre per un habitatge que depén de l'adif i per tant no s'hi pot accedir, malgrat tot el túnel el vaig fer l'any 2000 ara ja fa uns quants anys és totalment recte i paral·lel amb l'actual com ja s'ha dit està inundat pel costat Castellbisbal i només s'hi veu en aquell costat una entrada de llum enmig de la vegetació, malgrat tot és una interessant excursió per fer exercici i fer una cervesa a l'acabar, si es fa i puc anar-hi podeu comptar amb mi.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Dimarts 01/11/2011 19:27

Si es fa la trobada un dia que em vagi bé, en principi m'hi apunto.



Avatar de l’usuari
calisay
N7
N7
Entrades: 321
Ubicació: LLacuna L4

Entrada Autor: calisay » Dimarts 01/11/2011 22:25

compteu amb mi...barallem una data?


El licor Calisay no se bebe, se saborea

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 02/11/2011 0:13

Amb qui la voleu barallar? Compte, que les dates poden ser molt violentes...


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Dimecres 02/11/2011 0:37

Com m'he rigut! xD



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimecres 02/11/2011 3:37

Porteu respiració autonòma i prepareu abans de fer la visita un pla d'autoprotecció i de seguretat... :D

Mireu si queden restes amb el logo d'MZA encara.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 15/11/2011 18:34

Ejem...Que no hi ha ganes de veure el traçat? :blah



RogerHernan95
N5
N5
Entrades: 117
Facebook: http://www.facebook.com/profile.php?id=100000309752594
Ubicació: Segur de Calafell

Entrada Autor: RogerHernan95 » Dimarts 15/11/2011 22:10

Ganes jo en tinc, falta posar-nos d'acord



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 15/11/2011 22:40

Doncs tu mateix, proposa una data.



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dimecres 16/11/2011 9:42

De quants metres d'antic traçat estariem parlant? Hi ha res més, a banda d'una boca de túnel tapiada i una altra d'inaccessible?

Per cert, sense relació amb l'antic traçat però sí amb una ruta molt propera de quina es va parlar fa molts mesos en aquest fòrum, la setmana passada vaig recòrrer a peu la ruta entre Martorell Vila (que a més de pertànyer a la zona 2 encara no té tancament tarifari) i Martorell Central. Recorregut molt senzill de fer, molt interessant (es creuen el Pont del Diable, que és a tocar de l'estació, i el casc antic de Martorell, ple de botiguetes i amb mercat setmanal els dissabtes al matí davant de l'ajuntament) i en definitiva recomanable, sempre que el feu de dia.


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 16/11/2011 9:44

Doncs la recomanació és molt xula! :ok



RogerHernan95
N5
N5
Entrades: 117
Facebook: http://www.facebook.com/profile.php?id=100000309752594
Ubicació: Segur de Calafell

Entrada Autor: RogerHernan95 » Dissabte 26/11/2011 8:51

Com ho veieu de fer-ho durant el pont de la Constitució/Immaculada (6 al 8 de desembre)?



Avatar de l’usuari
calisay
N7
N7
Entrades: 321
Ubicació: LLacuna L4

Entrada Autor: calisay » Dimarts 29/11/2011 15:05

RogerHernan95 ha escrit:Com ho veieu de fer-ho durant el pont de la Constitució/Immaculada (6 al 8 de desembre)?
treballo :( :(


El licor Calisay no se bebe, se saborea

Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”