Hem actualitzat el fòrum a la última versió disponible, de 2024.
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Per què tants trens cap a L'Hospitalet?
Per què tants trens cap a L'Hospitalet?
Fil provinent de http://transport.cat/viewtopic.php?f=2&t=578&start=5620
No sé si és el lloc adient, però perquè entre les 22.00 - 00.00 hi ha pocs trens direcció Martorell/Vilafranca/St. Vicenç i tots els R1 van a l'Hospitalet. No podrien seguir uns quants de la R1 fins Molins de Rei? Perquè si perds un R4, triga tres quarts d'hora al següent i els R1 intercalats fins Molins de Rei i inclós allargar-ho aquestes hores fins Martorell.
Potser tal com passa de 22.00 - 00.00 pot passar en altres franjes horaries.
No sé si és el lloc adient, però perquè entre les 22.00 - 00.00 hi ha pocs trens direcció Martorell/Vilafranca/St. Vicenç i tots els R1 van a l'Hospitalet. No podrien seguir uns quants de la R1 fins Molins de Rei? Perquè si perds un R4, triga tres quarts d'hora al següent i els R1 intercalats fins Molins de Rei i inclós allargar-ho aquestes hores fins Martorell.
Potser tal com passa de 22.00 - 00.00 pot passar en altres franjes horaries.
-
- N7
- Entrades: 458
- Facebook: pol.bielsa
- Ubicació: Sant Andreu de la Barca (El Palau)
- Contacta:
La demanda a partir de les 21h, guiant-me pels horaris, disminueix considerablement, així que allargar algun R1 fins Molins perquè hi vagin 4 gats, ho trobo poc rentable. A part de que els R1 que arribin a Molins haurien de sortir cap a Mataró, i de demanda a aquelles hores és molt escassa.
I tots els que van a Hospitalet van plens?PoLeTe124 ha escrit:La demanda a partir de les 21h, guiant-me pels horaris, disminueix considerablement, així que allargar algun R1 fins Molins perquè hi vagin 4 gats, ho trobo poc rentable. A part de que els R1 que arribin a Molins haurien de sortir cap a Mataró, i de demanda a aquelles hores és molt escassa.
Doncs desde les 20:00 fins les 22:00 no hi ha cap R1 que continuï fins a Molins,el mateix desde les 22:00 fins a final de servei.
El més surrealista de tot és que amb els antics horaris abans de la creació de l'R8 sí que hi havien R1's cada 30 minuts fins a Molins entre les 20 i les 22 hores.Aixó li diuen millorar el sevrei?
El més surrealista de tot és que amb els antics horaris abans de la creació de l'R8 sí que hi havien R1's cada 30 minuts fins a Molins entre les 20 i les 22 hores.Aixó li diuen millorar el sevrei?
Ben al contrari. Els pocs trens que passen de L'Hospitalet a aquelles hores van plens de gom a gom, precisament com a conseqüència de que trigui 40' en passar el tren.PoLeTe124 ha escrit:La demanda a partir de les 21h, guiant-me pels horaris, disminueix considerablement, així que allargar algun R1 fins Molins perquè hi vagin 4 gats, ho trobo poc rentable. A part de que els R1 que arribin a Molins haurien de sortir cap a Mataró, i de demanda a aquelles hores és molt escassa.
Horari entre les 20h i el final de servei:
....Sortides des.....|....Temps d'espera...
......de Sants........|..fins el proper tren..
.......20:17.....................30'.............
.......20:47.....................39'.............
.......21:26.....................39'.............
.......22:05...................1h 5'.............
.......23:10.....................44'.............
.......23:54.....................---.............
Realment els horaris no s'ajusten res ni mica a la demanda de la l'ínia
Està clar que Hospitalet és el primer lloc que hi ha per donar-li la volta als trens. No se li ha de buscar un argument crec de viatgers que vagin o no a Hospitalet sino que és que no es pot donar la volta a un tren a Sants i han d´anar a donar la volta a Hospitalet. Està clar que calen més trens per anar a Mataró, Vic i Sabadell/Terrassa que fins Vilafranca i per tant el més eficient és donar-los la volta a Barcelona... i com que això no és possible, doncs a Hospitalet.
Si llegeixes els fils anteriors, veuràs que l'argument és precisament que els trens han d'anar més enllà, atenint-nos a l'ocupació.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Per moure't dins de la zona de Barcelona ciutat no hi ha problema, el problema és més enllà de Barcelona ciutat. Els R1 cada mitja hora la resta d'horari va fins Molins de Rei, perquè no poden fer-ho fins a final de servei, tampoc són moltes parades. Volen fomentar el transport públic però a hores vall, cada mitja hora, cada tres quarts d'hora entre les 22.00 fins a final (per exemple) direcció martorell és una vergonya, no parlo d'anar fins Sant Vicenç o Vilafranca (que potser aniria bé intercalar algun més fins aquestes)
Si la pregunta és perquè van tants trens a Hospitalet, jo crec que la resposta és perquè és el primer lloc on poden donar la volta els trens de les línies del nord de Barcelona i evidentment no interessa que facin més quilòmetres cap al sud per raons comercials.
Si la pregunta és perquè les línies del nord de Barcelona no van totes fins Sant Vicenç de Calders, jo crec que la resposta és per que no hi ha vitgers que ho justifiquin. Podem ficar més trens al sud, però segurament no justificarien el cost que suposaria. Cal gastar aquests diners igualment?. Aquesta és la qüestió de sempre... cal escollir en què gastem els nostres poquets diners, en trens buits o en metges pels hospitals.... i sí, ja sé que algú en dirà que és demagògia.... però el sac és únic, els diners son finits i cal veure en què s´han de gastar... i el que és evident és que no arriba per tenir trens suïssos i sanitat espanyola.
Si la pregunta és perquè les línies del nord de Barcelona no van totes fins Sant Vicenç de Calders, jo crec que la resposta és per que no hi ha vitgers que ho justifiquin. Podem ficar més trens al sud, però segurament no justificarien el cost que suposaria. Cal gastar aquests diners igualment?. Aquesta és la qüestió de sempre... cal escollir en què gastem els nostres poquets diners, en trens buits o en metges pels hospitals.... i sí, ja sé que algú en dirà que és demagògia.... però el sac és únic, els diners son finits i cal veure en què s´han de gastar... i el que és evident és que no arriba per tenir trens suïssos i sanitat espanyola.
I entre Barcelona i Sant Vicenç de Calders no hi ha res més que no sigui L'Hospitalet, oi?
I el poble babau, vinga empassar-se les martingales dels cacics i els seus altaveus acòlits!
No, és clar que no. Però arriba per a Millets, Camps i Urdangarins; per AV i soterraments a zones despoblades; i per pagar directius per no fotre brot, mentre els treballadors que mantenen la paradeta en funcionament s'han d'acontentar amb les engrunes.Toni ha escrit:però el sac és únic, els diners son finits i cal veure en què s´han de gastar... i el que és evident és que no arriba per tenir trens suïssos i sanitat espanyola.
I el poble babau, vinga empassar-se les martingales dels cacics i els seus altaveus acòlits!
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Els trens no donen la volta: fan inversió de marxa. I això, en una franja horària sense trànsit, es pot fer fins i tot en via general allà on hi hagi una agulla.Toni ha escrit:Si la pregunta és perquè van tants trens a Hospitalet, jo crec que la resposta és perquè és el primer lloc on poden donar la volta els trens de les línies del nord de Barcelona
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
A quina zona vius? Perquè si vius fora del nucli de BCN ja sabem què passa a les hores vall i tinc sort d'estar més o menys a prop, a St. Joan Despí. Tampoc dic que tinguin que anar fins al sud però fins Martorell o Molins no és demanar massa. Qui visqui més enllà de Martorell ho té encara més fotut i podrà parlar. Clar qui es trobi a BCN capital li va de fàbula i a més amb el metro.Toni ha escrit:Si la pregunta és perquè van tants trens a Hospitalet, jo crec que la resposta és perquè és el primer lloc on poden donar la volta els trens de les línies del nord de Barcelona i evidentment no interessa que facin més quilòmetres cap al sud per raons comercials.
Si la pregunta és perquè les línies del nord de Barcelona no van totes fins Sant Vicenç de Calders, jo crec que la resposta és per que no hi ha vitgers que ho justifiquin. Podem ficar més trens al sud, però segurament no justificarien el cost que suposaria. Cal gastar aquests diners igualment?. Aquesta és la qüestió de sempre... cal escollir en què gastem els nostres poquets diners, en trens buits o en metges pels hospitals.... i sí, ja sé que algú en dirà que és demagògia.... però el sac és únic, els diners son finits i cal veure en què s´han de gastar... i el que és evident és que no arriba per tenir trens suïssos i sanitat espanyola.
I tal com diu Guigui té molta raó, per les persones treballadores no es pot gastar diners però si en tonteries com tanta Alta Velocitat, soterraments no necessaris 100%, que s'enportin els diners els polítics, alts càrrecs de l'ETM i alts càrrecs d'altres institucions.
-
- N9
- Entrades: 2361
- Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
- Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,23
- Contacta:
En primer lugar, si es por tema de dar la vuelta, hay que hacerlo en las estaciones más cercanas a Barcelona, se podría solucionar este tema poniendo trenes en las cabeceras de Molins, Martorell o más allá que cubran este tramo a las últimas horas del día, mientras que los servicios que mencionáis van llegando.
Pero tenemos dos problemasss:
-Primero: que estamos hablando de la línea Barcelona-Sant Vicenç de Calders POR VILLAFRANCA, que como tods sabemos, es una joya con estaciones con un cacho de andén y una caseta, estaciones cada 10 minutos o más, que imposibilitan que se pueda dar la vuelta tan lejos a las últimas horas del día.
-Segundo: que los trenes que circulan por este tramo, Civias y 447s no tienen los trenes necesarios para situarse en las cabeceras a altas horas de la noche porque los políticos de turno y sus secuacess han jugado a estampar trenes en los túneles del Clot y la vía 4 de Matarò y como gastan el dinero en memecess y no hay mantenimiento, seguirán jodiéndose trenes, y como consecuencia no habrá unidades suficientes para mandarlas (a tomar por trompa) a Martorell para dar la vuelta.
Como consecuencia, más allá de Hospitalet seguirá habiendo una ***** de frecuencias, con trenes que se coman todas las paradass, porque no tiene la suerte de la costa, con estaciones a 3 minutos, recorridas por buques a 140/h y salttándose la mitad de los trenes las paradas de 2 en 2, porque en este caso la infraestructura sí que permite dar la vuelta en las distintas estaciones de paso y por el momento las 450s y 451s han aguantado los accidentes como leones.
Y en su momento ya indiqué que en los horarios de la R1 antes había trenes a Molins de 8 a 10 y media de la noche, y cuando se abrió la R8 se jodieron tods y metieron un tren escoba a las once de la noche para suplir la falta. Y mientras los políticos sigan a su rollo y se sigan estampando trenes, como no hay dinero para traer Civias nuevos, se seguirán recortando servicios más allá de Hospitalet debido al (chapucero) trazado que tiene la torturante línea de Villafranca con sus estaciones con caseta en la copa de un árbol.
Un saludo.
Pero tenemos dos problemasss:
-Primero: que estamos hablando de la línea Barcelona-Sant Vicenç de Calders POR VILLAFRANCA, que como tods sabemos, es una joya con estaciones con un cacho de andén y una caseta, estaciones cada 10 minutos o más, que imposibilitan que se pueda dar la vuelta tan lejos a las últimas horas del día.
-Segundo: que los trenes que circulan por este tramo, Civias y 447s no tienen los trenes necesarios para situarse en las cabeceras a altas horas de la noche porque los políticos de turno y sus secuacess han jugado a estampar trenes en los túneles del Clot y la vía 4 de Matarò y como gastan el dinero en memecess y no hay mantenimiento, seguirán jodiéndose trenes, y como consecuencia no habrá unidades suficientes para mandarlas (a tomar por trompa) a Martorell para dar la vuelta.
Como consecuencia, más allá de Hospitalet seguirá habiendo una ***** de frecuencias, con trenes que se coman todas las paradass, porque no tiene la suerte de la costa, con estaciones a 3 minutos, recorridas por buques a 140/h y salttándose la mitad de los trenes las paradas de 2 en 2, porque en este caso la infraestructura sí que permite dar la vuelta en las distintas estaciones de paso y por el momento las 450s y 451s han aguantado los accidentes como leones.
Y en su momento ya indiqué que en los horarios de la R1 antes había trenes a Molins de 8 a 10 y media de la noche, y cuando se abrió la R8 se jodieron tods y metieron un tren escoba a las once de la noche para suplir la falta. Y mientras los políticos sigan a su rollo y se sigan estampando trenes, como no hay dinero para traer Civias nuevos, se seguirán recortando servicios más allá de Hospitalet debido al (chapucero) trazado que tiene la torturante línea de Villafranca con sus estaciones con caseta en la copa de un árbol.
Un saludo.
Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...
Tens tota la raó, donar la volta és molt col.loquial... Respecte de invertir la marxa a qualsevol lloc, és evident que no és ni molt menys tant fàcil. El temps que perdria el tren ocupant una via general seria totalment inassumible a la primera corona de rodalia, una barbaritat. No, no és possible invertir la marxa a qualsevol lloc, i per això s´han d´inventar llocs com Hospitalet o qualsevol altre capçalera de línia.Platanito ha escrit:Els trens no donen la volta: fan inversió de marxa. I això, en una franja horària sense trànsit, es pot fer fins i tot en via general allà on hi hagi una agulla.Toni ha escrit:Si la pregunta és perquè van tants trens a Hospitalet, jo crec que la resposta és perquè és el primer lloc on poden donar la volta els trens de les línies del nord de Barcelona
Molins mateix. Amb un cada mitja hora com ho fa la majoria del dia i mirant això no tenen excusa.Toni ha escrit:Tens tota la raó, donar la volta és molt col.loquial... Respecte de invertir la marxa a qualsevol lloc, és evident que no és ni molt menys tant fàcil. El temps que perdria el tren ocupant una via general seria totalment inassumible a la primera corona de rodalia, una barbaritat. No, no és possible invertir la marxa a qualsevol lloc, i per això s´han d´inventar llocs com Hospitalet o qualsevol altre capçalera de línia.Platanito ha escrit:Els trens no donen la volta: fan inversió de marxa. I això, en una franja horària sense trànsit, es pot fer fins i tot en via general allà on hi hagi una agulla.Toni ha escrit:Si la pregunta és perquè van tants trens a Hospitalet, jo crec que la resposta és perquè és el primer lloc on poden donar la volta els trens de les línies del nord de Barcelona
-
- N10
- Entrades: 4269
- Ubicació: Horta
L'Hospitalet era una bona capçalera fa vint anys. Ara, amb les freqüències que hi ha fins a Molins, és una de les causes que provoca retards a la xarxa de rodalia.Toni ha escrit:Tens tota la raó, donar la volta és molt col.loquial... Respecte de invertir la marxa a qualsevol lloc, és evident que no és ni molt menys tant fàcil. El temps que perdria el tren ocupant una via general seria totalment inassumible a la primera corona de rodalia, una barbaritat. No, no és possible invertir la marxa a qualsevol lloc, i per això s´han d´inventar llocs com Hospitalet o qualsevol altre capçalera de línia.
Molins té una via per apartar trens, només una... i que l´Ajuntament qualsevol dia treurà per què el carrer que hi ha al costat no té vorera (evidentment és més important per ells la vorera que tenir una via a l´estació). Molins dona pel que dona, que és poquet.albert28 ha escrit:Molins mateix. Amb un cada mitja hora com ho fa la majoria del dia i mirant això no tenen excusa.Toni ha escrit:Tens tota la raó, donar la volta és molt col.loquial... Respecte de invertir la marxa a qualsevol lloc, és evident que no és ni molt menys tant fàcil. El temps que perdria el tren ocupant una via general seria totalment inassumible a la primera corona de rodalia, una barbaritat. No, no és possible invertir la marxa a qualsevol lloc, i per això s´han d´inventar llocs com Hospitalet o qualsevol altre capçalera de línia.Platanito ha escrit: Els trens no donen la volta: fan inversió de marxa. I això, en una franja horària sense trànsit, es pot fer fins i tot en via general allà on hi hagi una agulla.
I com és que aconsegueixen suposadament quadrar el cercle durant el dia?Toni ha escrit:Molins té una via per apartar trens, només una...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
En caps de setmana és més horroròs encara.Freqüències mitjnes de 45 minuts-1 hora a partir de les 21 i fins a final de servei en els trens direcció Martorell.I l'antepenùltim i últim tren Sant Vicenç de Calders circula amb 447 simple.
Posar un Montcada Birfucació-Martorell en els trams d'espera de més d'una hora en caps de setmana no costa gaire.
I per cert.Molins té dues vies per apartar trens(via 3 i via 5).
Posar un Montcada Birfucació-Martorell en els trams d'espera de més d'una hora en caps de setmana no costa gaire.
I per cert.Molins té dues vies per apartar trens(via 3 i via 5).
Si en dies laborables hores vall està com està, els caps de setmana i festius és encara pitjor.Mako448 ha escrit:En caps de setmana és més horroròs encara.Freqüències mitjnes de 45 minuts-1 hora a partir de les 21 i fins a final de servei en els trens direcció Martorell.I l'antepenùltim i últim tren Sant Vicenç de Calders circula amb 447 simple.
Posar un Montcada Birfucació-Martorell en els trams d'espera de més d'una hora en caps de setmana no costa gaire.
I per cert.Molins té dues vies per apartar trens(via 3 i via 5).