Expo Tren, a Lleida

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Re: Expo Tren, a Lleida

Entrada Autor: metring » Dilluns 21/03/2011 19:40

aim ha escrit:Jo els he enviat un e-mail avui mateix i m'han respost el següent:
en principi els taller d'ARMF es podrán visitar el dissabte de 11 h a 14 h i de 16 h a 19 h
i el diumenge de 11 h a 14 h.
Per tant, a diferència de l'any anterior, es podran visitar ambdós dies.
Ara miro a la pàgina http://www.expotren.com/ca/ca_visitants.php , i diuen que només serà dissabte :nose I a l'ARMF http://www.armf.net/ca/ca_activitats.php , el mateix.



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dimarts 22/03/2011 17:06

Segurament quan em van respondre encara no tenien clar si ho farien un dia o els dos, per això van començar el mail amb un "en principi...". Sembla ser que al final serà només dissabte. Sort que no vaig treure els bitllets per diumenge :D


Instagram: Ferrocarril | Aviació

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 22/03/2011 19:44

aim ha escrit:Segurament quan em van respondre encara no tenien clar si ho farien un dia o els dos, per això van començar el mail amb un "en principi...". Sembla ser que al final serà només dissabte. Sort que no vaig treure els bitllets per diumenge :D
Si, molta sort! I a veure si també en tenim per aconseguir bitllets amb una reducció del 30%, que ja he explicat en un altre fil que, tot i que al bo indicava que es podia comprar bitllet reduït a agències de viatge, donava error i era impossible >:( La noia deia "Es la Renfe".

Algú s'ha trobat amb problemes a l'hora de comprar bitllet amb el bo?



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dimarts 22/03/2011 22:30

Jo vaig comprar els bitllets amb el descompte del 30% directament a les taquilles de Sants i cap problema. Simplement vaig portar imprès el descompte i ja està.


Instagram: Ferrocarril | Aviació

Avatar de l’usuari
L15 SEU VELLA
N5
N5
Entrades: 90
Ubicació: L5 BORDETA, L17 BORDETA-CIUTAT JARDI
Contacta:

Entrada Autor: L15 SEU VELLA » Dimarts 22/03/2011 23:11

Qui anira aquest dissabte als tallers de ARMF per cert comentar que estan restaurant un ferrobús a veure si el podem veure en la jornada de portes obertes

Horaris tallers ARMF

Dissabte 26 març 2011

11 a 13:30 h i de 16 a 19 h

Un autobus llançadora transportarà als visitants que ho desitgin fins al Pla de Vilanoveta on es troba la seu d’ARMF

P.D. a veure quin autobus sera yo dic un Iribus Iveco City Class Castrosua



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 22/01/2012 23:57

Ja s'anuncia la tercera edició per a aquest any, serà els propers dies 17 i 18 de març.

http://www.expotren.com/ca/ca_portada.php

I de nou, portes obertes a l'ARMF:

http://www.expotren.com/ca/ca_visitants.php

Dissabte

Dia de portes obertes al taller d'ARMF

El dissabte dia 17, d’11 a 13:30 h i de 16 a 19 h, es podran visitar els tallers d’ARMF (Associació per a la Reconstrucció de Material Ferroviari), on es podrà admirar la col·lecció de material ferroviari preservat: “Garrafeta”, “Yeyés”, Cuco, i les restauracions en curs: “Ferrobús”...

Un autobus llançadora transportarà als visitants que ho desitgin fins al Pla de Vilanoveta on es troba la seu d’ARMF.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 17/02/2012 20:25

Aquí teniu el bo de descompte per viatjar amb Renfe: http://www.expotren.com/docs/bono.pdf



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 12/03/2012 12:57

Aquest dissabte és l'Expo tren, i a la web de l'ARMF, encana no anuncien les portes obertes als seus tallers :martell2



Avatar de l’usuari
L15 SEU VELLA
N5
N5
Entrades: 90
Ubicació: L5 BORDETA, L17 BORDETA-CIUTAT JARDI
Contacta:

Entrada Autor: L15 SEU VELLA » Dilluns 12/03/2012 13:03

Quin sera el autobus llançadora per portar als visitans a la ARMF al Pla de Vilanoveta? el 2010 va ser un Autobus de Lleida concretament un Iveco el 2011 un Autocar Gamon de color blau i aquest 2012 quin serà el mitja de transport ? :?

Editat per administració



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dijous 15/03/2012 8:20

metring ha escrit:Aquest dissabte és l'Expo tren, i a la web de l'ARMF, encana no anuncien les portes obertes als seus tallers :martell2
Al seu Facebook ho van anunciar dimarts: https://www.facebook.com/pages/ARMF-Ass ... 2145206758 De totes formes em sona que en edicions anteriors a la web estava anunciat.


Instagram: Ferrocarril | Aviació

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 15/03/2012 10:34

aim ha escrit:
metring ha escrit:Aquest dissabte és l'Expo tren, i a la web de l'ARMF, encana no anuncien les portes obertes als seus tallers :martell2
Al seu Facebook ho van anunciar dimarts: https://www.facebook.com/pages/ARMF-Ass ... 2145206758 De totes formes em sona que en edicions anteriors a la web estava anunciat.
Si, i a la web també, però mira que els hi costa!



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 18/03/2012 23:59

http://www.lamalla.cat/infolocal/lleida ... id=1019838

Més de 12.000 persones visiten el Lleida Expo Tren

LAMALLA.CAT

"Èxit absolut". Així de rotund ha estat l’organitzador de la tercera edició del saló Lleida Expo Tren, Raül Valls, en la valoració del saló, que ha tancat aquest diumenge les seves portes al pavelló 4 de la Fira de Lleida. Més de 12.000 visitants han passat pel certamen dedicat a l’oci i al modelisme ferroviari segons ha explicat Valls, que s’ha mostrat molt satisfet de la resposta del públic "que cada any va creixent, tant pel que fa al nombre d’afeccionats com també a nivell de turisme familiar".

Sobre la clausura de la tercera edició del saló, l’alcalde de Lleida, Àngel Ros, també ha assegurat que els resultats demostren que ha estat un èxit. "Si ja ho era en expositors, per l’increment registrat i la satisfacció que han mostrat, també ho ha estat amb els visitants", superant els 12.000 de l’edició passada. L’alcalde ha remarcat l’increment en les consultes a les oficines de turisme dedicades al turisme ferroviari, triplicant el nombre d’atencions. Ros ha posat com a exemple d’aquest tipus de turisme el Tren dels Llacs. Després d’aquests resultats, el paer en cap ha assegurat que Lleida es consolida en aquest sector ferroviari com una de les primeres ciutats d’Europa.

El regidor de Turisme de l’Ajuntament, Fèlix Larrosa, ha confirmat la important repercussió que aquesta edició de Lleida Expo Tren ha tingut per a la ciutat "ja que durant aquests dies unes 300 persones han demanat informació a les oficines de Turisme de Lleida pel que fa a allotjaments, restaurants, etc." Larrosa també ha avançat que en els pròxims dies mantindrà una reunió amb diversos promotors de trens turístics d’arreu d’Espanya per convidar-los a participar en la quarta edició de Lleida Expo Tren. "Creiem que el saló es un marc idoni per promocionar trens de caire turístic de diversos indrets d'Espanya, com poden ser el Transcantàbric, el Picasso, el tren de Sòller o l’Al-Andalus Exprés, entre d'altres", ha afegit.

A més de la fira, també han augmentat aquest any les visites al Pla de Vilanoveta, on hi ha els tallers de restauració de trens històrics de l’Associació per a la Reconstrucció de Material Ferroviari (ARMF), que s’han duplicat respecte l’any passat, assolint les 2.000 persones, que han pogut veure in situ fins a tres màquines de vapor en marxa.

Lleida Expo Tren s’ha celebrat al Pavelló 4 de Fira de Lleida amb una superfície bruta d’exposició de 4.500 m2. El saló ha comptat amb 29 associacions i clubs participants, 34 marques representades del sector del modelisme ferroviari i un espai de 1.600 m2 dedicat a les maquetes.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 21/03/2012 14:01

http://www.armf.net/ca/ca_veurevideo.php?codi=25

Dia de portes obertes 2012, amb ocasió de la fira EXPOTREN




Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 07/01/2013 15:41

A http://www.fcaf.cat/portal/pagines/calendari-fcaf-2013/ ja s'anuncia que la propera edició serà els dies 23 i 24 de març.



albe6
N8
N8
Entrades: 1035
Ubicació: Almacelles (Lleida)

Entrada Autor: albe6 » Dilluns 07/01/2013 21:35

Tant a les webs de Fira de Lleida i de Expotren es confirma la data.

Les portes obertes a L'ARMF seran el dissabte 23 d'11 a 13.30h

Us deixo el següent enllaç, des d'on s'accedeix a obtenir el bo de descompte per a qui hi tingui pensat assisstir-hi (encara no operatiu):
http://www.expotren.com/ca/ca_visitants ... 494eb511d7



albe6
N8
N8
Entrades: 1035
Ubicació: Almacelles (Lleida)

Entrada Autor: albe6 » Divendres 22/03/2013 9:05

Aquest matí ho sentia per la ràdio i ara ho acabo de comprovar al corresponent lloc web.

L'Asociación de Amigos del Ferrocarril de Madrid (AAFM) ha organitzat un viatge especial a Lleida per la fira, amb la 440.096 (sense reformar, blava amb ratlla groga i seients "dels bons")

Tenen prevista l'arribada a Lleida el dissabte a les 14h i el retorn el diumenge a les 15.30h. Una molt bona per afotar com deu mana una joia del ferrocarril.



Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Entrada Autor: raulitinbcn » Divendres 22/03/2013 10:24

albe6 ha escrit:Aquest matí ho sentia per la ràdio i ara ho acabo de comprovar al corresponent lloc web.

L'Asociación de Amigos del Ferrocarril de Madrid (AAFM) ha organitzat un viatge especial a Lleida per la fira, amb la 440.096 (sense reformar, blava amb ratlla groga i seients "dels bons")

Tenen prevista l'arribada a Lleida el dissabte a les 14h i el retorn el diumenge a les 15.30h. Una molt bona per afotar com deu mana una joia del ferrocarril.
Per cert, sabeu on passarà la nit? A la mateixa estació?


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 22/03/2013 11:45

Per amor (i misericòrdia) a la unitat en qüestió, seria desitjable no publicar-ho en un indret al qual tinguin accés els delinqüents de sempre.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Divendres 22/03/2013 15:26

raulitinbcn ha escrit:
albe6 ha escrit:Aquest matí ho sentia per la ràdio i ara ho acabo de comprovar al corresponent lloc web.

L'Asociación de Amigos del Ferrocarril de Madrid (AAFM) ha organitzat un viatge especial a Lleida per la fira, amb la 440.096 (sense reformar, blava amb ratlla groga i seients "dels bons")

Tenen prevista l'arribada a Lleida el dissabte a les 14h i el retorn el diumenge a les 15.30h. Una molt bona per afotar com deu mana una joia del ferrocarril.
Per cert, sabeu on passarà la nit? A la mateixa estació?
Espero que si, jo arribaré a Lleida al vespre des de Barcelona i mentre espero per fer l'enllaç amb la línia de la Pobla, m'agradaria veure-la.
Guigui ha escrit:Per amor (i misericòrdia) a la unitat en qüestió, seria desitjable no publicar-ho en un indret al qual tinguin accés els delinqüents de sempre.
No fotem, suposo que la tindran vigilada, més si la deixen dins l'estació.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Entrada Autor: raulitinbcn » Divendres 22/03/2013 15:30

Miquel ha escrit:
raulitinbcn ha escrit:
albe6 ha escrit:Aquest matí ho sentia per la ràdio i ara ho acabo de comprovar al corresponent lloc web.

L'Asociación de Amigos del Ferrocarril de Madrid (AAFM) ha organitzat un viatge especial a Lleida per la fira, amb la 440.096 (sense reformar, blava amb ratlla groga i seients "dels bons")

Tenen prevista l'arribada a Lleida el dissabte a les 14h i el retorn el diumenge a les 15.30h. Una molt bona per afotar com deu mana una joia del ferrocarril.
Per cert, sabeu on passarà la nit? A la mateixa estació?
Espero que si, jo arribaré a Lleida al vespre des de Barcelona i mentre espero per fer l'enllaç amb la línia de la Pobla, m'agradaria veure-la.
Guigui ha escrit:Per amor (i misericòrdia) a la unitat en qüestió, seria desitjable no publicar-ho en un indret al qual tinguin accés els delinqüents de sempre.
No fotem, suposo que la tindran vigilada, més si la deixen dins l'estació.
Jo aniré a Lleida amb el primer tren de R13 que surt a les 6.50 de Barcelona, crec que a la tornada potser el veig, o m'escapo un segons i el vaig a veure


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”