Com visitar les cotxeres de TMB?

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
elmarinomercante
N1
N1
Entrades: 5

Com visitar les cotxeres de TMB?

Entrada Autor: elmarinomercante » Dimecres 23/11/2011 11:04

Bon dia,

m'agraderia visitar alguna de les cotxeres de TMB i a la seva pàgina web posa que han de ser grups d'escolars o associacions. M'agraderia saber si des d'aquí podríem montar algun tipus de visita.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 23/11/2011 11:12

Hola, benvingut al FTC!

Ens van dir de TMB, que ara per ara, no es faran visites a les cotxeres durant un temps.




elmarinomercante
N1
N1
Entrades: 5

Entrada Autor: elmarinomercante » Dimarts 13/11/2012 19:04

Torno a preguntar el mateix, jijij.

Es poden ja visitar les cotxeres?



Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Entrada Autor: raulitinbcn » Dimarts 13/11/2012 21:29

L'altre dia vaig passar pel Triangle i el VS del accès em va dir que no i el de portacotxera no ho sabia. Algú sap com és demana el permís per fer fotos?


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2373
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dimarts 13/11/2012 23:29

raulitinbcn ha escrit:L'altre dia vaig passar pel Triangle i el VS del accès em va dir que no i el de portacotxera no ho sabia. Algú sap com és demana el permís per fer fotos?
Penso que igual hauries d'anar als CAC (Centres d'Atenció al Client) o a les cotxeres de Zona Franca, em sona... Ara, algú que ho sàpiga que ho digui.
(a unes males pots preguntar-li a en Bernat Borràs (trenscat.cat), ell ho sabrà segurament)

Fa uns dies estava buscant a Internet precisament sobre aquest tema i vaig trobar al web de TMB un dossier per les escoles que anaven a visitar les escoles (no tinc l'enllaç, per això).


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”