Línies recorregudes pels participants del fòrum

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
Respon
437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Re: Línies recorregudes pels participants del fòrum

Entrada Autor: 437.001 » Dimecres 07/11/2012 13:46

Actualitzo. He completat la xarxa de Feve (entre d´altres coses). :D



Avatar de l’usuari
vermer3
N6
N6
Entrades: 300
Ubicació: L1 Rambla Just Oliveras/R2 R13 R14 R15 Castelldefels/R2 R8 R11 Granollers Centre

Entrada Autor: vermer3 » Dimecres 07/11/2012 15:12

METRO DE BARCELONA
Totes les línies senceres

TRAMVIA DE BARCELONA
T1-Tota
T2-Tota
T3-Tota
T4-Tota
T5-Glòries-Besós
T6-Besòs-Estació de Sant Adrià

FGC
S1/S5/S7-Tota
S2/S6-Tota, excepte entre Sabadell Nord i Sabadell Parc del Nord
S3/S4/S9/R5/R6-Tota
Lleida La Pobla-Tota, tant en camell 592.2 com en Stadler 331

RODALIES DE CATALUNYA
R1-Sencera
R2-Sencera
R3-Sencera
R4-Sencera
R7-Sencera
R8-Sencera
R11-BCN a Girona, tant en Regional com en MD
R12-Tota excepte Lleida-Tàrrega
R13/R14-Tota, excepte R14 entre La Plana i Tarragona
R15-BCN a Tarragona
R16-Sencera

LAV
ALVIA entre BCN i Lleida
TGV entre BCN i Girona

MD i ALTRES NUCLIS DE RODALIES
Barcelona a Alcalà de Xivert en REX

Alcalà de Xivert a Vinarós en Rodalies C6

València-Nord a Cuenca en Regional, "camell" de la sèrie 592.2, anada i tornada (la tornada amb 2:30 hores de retard)

Cuenca-Huete en Regional, també sèrie 592.2, anada i tornada (la tornada amb 45 minuts de retard, cosa que va provocar el mateix retard en cascada a tots els altres trens que circulaven, un divendres va ser)

LD
Barcelona-Sants a València-Nord en Talgo) anada i tornada (anada en el Torre del Oro i tornada en l'últim de la nit, el que fa Tarragona-Sants en 49 minuts)

ÀUSTRIA
Metro de Viena: U1 entre Pratestern i Südtiroler Platz Hauptbahnhof / U2 entre Stadlau i Karlsplatz / U3 entre Rochusgasse i Volkstheater / U4 entre Mitte i Schonbrunn
Tramvia de Viena: 1, de Schottentor a Lowengasse / 71, de Borse a Opera i de Ring Volkstheater a Schloss Belvedere
En OBB de Wien Hauptbahnhof a Bratislava Hlavná Stanica, via Marchegg / des de Wien Mitte a l'aeroport en S-Bahn (S-7) i vice versa

ESLOVÀQUIA
Tramvia de Bratislava: línia 13, de Namestie SNP a Hlavná Stanica
OBB per tornar a Viena, des de Hlavná Stanica
vermer3 l’ha editat per darrera vegada el dia: Diumenge 07/07/2019 16:43, en total s’ha editat 3 vegades.


R.I.P. Línia Port Aventura - Bifurcació Calafat
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dilluns 19/11/2012 19:16

Actualitzo:

-Espeluy-Jaén
-Huelva-Zafra-Mérida
-Mérida-Puertollano

També he fet de dia per primer cop Alcázar de San Juan-Linares Baeza-Espeluy-Córdoba.



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dimarts 20/11/2012 4:17

UT596001 ha escrit:Actualitzo:

-Huelva-Zafra-Mérida
A que és brutal, de dia? :D
-Mérida-Puertollano
I aquesta també, no? :D



davida
N9
N9
Entrades: 1793
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dimarts 20/11/2012 9:57

Un toc exotic:
Malaisia:
- Aeroport Kuala Lumpur - Kuala Lumpur
- Kuala Lumpur - Butterworth
- Khota Bahru (prop frontera Tailandesa) Pasir Mas - Singapur.
Amb aixó vaig recorre quasi el 80% de la xarxa Malasiana.
Imatge
Tot les lines en ample metric, menys la del Aeroport, i estan desdoblant la linia principal Butterworth - Kuala Lumpur - Singapur per circular a 140-160km/h. Realment la infraestructura sembla de AV.



fcuevas27

Entrada Autor: fcuevas27 » Dimarts 20/11/2012 11:08

A vera...

r4 --> vilafranca -- manresa
r1 --> bcn -- arenys de mar
r3 --> bcn -- granollers centre
r8 --> sencera
r7 --> sencera
r12 --> sbd -- lleida
Ave --> sants -- atocha
Euromed --> sants -- valencia
Metro de Madrid --> parades properes al centre
Metro de bcn --> Totes les lines senceres.
FGC --> s2/s1 senceres, l6 i l7 senceres. PL. Espanaya fins Sant andreu de la barca.



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimarts 20/11/2012 13:51

437.001 ha escrit:A que és brutal, de dia? :D
I tant! Ara, fer aquella línia amb un 598 quan amb prou feines en el tram de més ocupació érem deu persones en tot el tren...
I aquesta també, no? :D
Sí, però com vaig fer un Huelva-Puertollano amb transbord a Mérida, de Almedanejos-Almadén (on vàrem creuar amb l'IC Alcázar de San Juan-Badajoz, vaja, el que substitueix l'antiga branca de Badajoz de l'extint García Lorca) fins a Puertollano ja era fosc... tot i que com tinc pendent una excursió a Guadalmez, poble natal del meu avi per part materna ho intentaré compensar :D

Per cert, veig que em vaig oblidar de posar que a finals de setembre puc afegir també:

FGV Alacant:
Sangueta-Plaça dels Estels (Luceros)
Ramal tramviaire de la línia 4 sencer

A part de provar els tram-tren de la sèrie 4100, l'últim cop que vaig fer aquella línia encara era amb el final a Puerta del Mar i amb tramvies només d'Alacant a El Campello amb els tramvies de la sèrie 3800 prestats de València...

I el tramvia de Múrcia sencer! (bé, menys el bucle que fa per dins de la universitat...)

I si es pot considerar nou, al tornar vaig provar el nou traçat provisional de Oriola (Orihuela en castellà), a l'anar em va tocar empassar-me l'autobús substitutori :? :D



Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Dimarts 20/11/2012 20:59

UT596001 ha escrit:I el tramvia de Múrcia sencer! (bé, menys el bucle que fa per dins de la universitat...)

I si es pot considerar nou, al tornar vaig provar el nou traçat provisional de Oriola (Orihuela en castellà), a l'anar em va tocar empassar-me l'autobús substitutori :? :D
Del Tranvía de Murcia, crec que precisament la part que més "gràcia" té és la del bucle del campus d'Espinardo. Vas veure també la llançadora fins a la universitat catòlica?

La variant d'Oriola no sé quina és. Té a veure amb les obres del TAV?



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dijous 22/11/2012 4:57

UT596001 ha escrit:
437.001 ha escrit:A que és brutal, de dia? :D
I tant! Ara, fer aquella línia amb un 598 quan amb prou feines en el tram de més ocupació érem deu persones en tot el tren...
Home, el tren es Huelva-Mérida-Cáceres-Madrid, realment no comença a omplir-se fins a Mérida.
Per diverses raons, és lògic que hi pugi poca gent encara.
Quan hi vaig pujar jo n´hi havia més de deu, però sí que anavem molt buits, és un servei nou.
Mai de la vida hi ha hagut cap tren que des de Huelva cap a Zafra continués recorregut.
Els habitants s´hauran d´acostumar. El problema és que només és els caps de setmana.
I aquesta també, no? :D
Sí, però com vaig fer un Huelva-Puertollano amb transbord a Mérida, de Almedanejos-Almadén (on vàrem creuar amb l'IC Alcázar de San Juan-Badajoz, vaja, el que substitueix l'antiga branca de Badajoz de l'extint García Lorca) fins a Puertollano ja era fosc... tot i que com tinc pendent una excursió a Guadalmez, poble natal del meu avi per part materna ho intentaré compensar :D
El tros Almadenejos-Puertollano és el més guai (opino). La propera vegada.



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dilluns 03/12/2012 15:36

Actualitzo per afegir:

-Cáceres-Valencia de Alcántara
-Zafra-Los Rosales



Ayerbe-Zuera
N6
N6
Entrades: 299

Entrada Autor: Ayerbe-Zuera » Dimarts 08/01/2013 16:18

Estas Navidades en Murcia he podido recorrer prácticamente toda su red ferroviaria.

Fundamentalmente son dos líneas: la que va de Beniel a Águilas y la que va de Calasparra a Cartagena, con cruce en Murcia. Todo en vía única no electrificada. A tramos se ven las obras de la plataforma del corredor mediterráneo, en algún caso bastante avanzado.

De Beniel a Águilas funcionan los cercanías de Murcia/Alicante, además de algunos regionales y los talgos que bajan de Barcelona/Montpellier, que mueren como muy lejos en Lorca. Hasta Águilas, fuera de la temporada de verano, sólo hay tres servicios al día. El recorrido es hermoso, por la huerta murciana, que es realmente ubérrima: un mar de naranjos, limoneros, mandarineros, festoneados de enormes palmeras y, en las faldas de las montañas, las poblaciones con sus castillos: Alhama, Totana, Lorca, Puerto Lumbreras... La línea entra en Almería (Pulpí) para regresar de nuevo a Murcia y terminar en Águilas.

Esta prevista la reconstrucción de la línea entre Puerto Lumbreras y Huércal-Overa por el corredor mediterráneo.

De Calasparra bajan los Altarias de Madrid, alguno de los cuales para en dicha ciudad arrocera (bellísimo paraje), en Cieza o Archena/Fortuna. Pese a pasar por Alcantarilla, creo que ningún Altaria para allí. No hay ningún servicio regional. Algunos Altarias, como algún Talgo que baja de Barcelona, se prolongan hasta Cartagena, que cuenta también con un escaso servicio de regionales con Murcia y uno al día con Valencia. Es penoso que el servicio Murcia-Cartagena no esté integrado en la red de cercanías, siendo las dos principales ciudades de la región, y en cierto modo cocapitales, ya que en Cartagena está el parlamento regional y en Murcia el gobierno. El camino es más monótono, salvo por las sierras que se ven al fondo. Al llegar a Cartagena se ve el ramal que sale hacia el importante puerto de Escombreras.

De Cartagena también circula un Feve hasta Los Nietos, en el Mar Menor, que discurre por unos parajes lunares, alucinantes, en los que por desgracia no pude entretenerme pedestremente, como pienso hacer la próxima vez. Cartagena, en todo caso, es una ciudad mágica, emplazada en un lugar perfectamente elegido por los fenicios. Recomiendo vivamente pasar un día, al menos.

A la entrada de Cartagena se leen estos versos de Cervantes:

Con esto poco a poco llegue al puerto
a quien los de Cartago dieron nombre,
cerrado a todos vientos y encubierto;
a cuyo claro y singular renombre
se postran cuantos puertos el mar baña
descubre el Sol, y ha navegado el hombre,



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimecres 09/01/2013 14:43

Actualitzem:

El passat desembre, de Puertollano a Manzanares.

I avui, doncs com ja podeu imaginar, Barcelona-Vilafant per l'alta velocitat.



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dimecres 09/01/2013 22:18

UT596001 ha escrit:Actualitzem:

I avui, doncs com ja podeu imaginar, Barcelona-Vilafant per l'alta velocitat.
Canta. :D



Avatar de l’usuari
Guigui  
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 09/01/2013 22:37

Al fil corresponent, si us plau.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dijous 10/01/2013 20:34

Guigui ha escrit:Al fil corresponent, si us plau.
No és off-topic.



Avatar de l’usuari
Guigui  
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 10/01/2013 23:15

Però per la cua que pugui portar, és millor parlar-ne al fil de l'LAV a França.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Sagrerenc
N9
N9
Entrades: 1479
Ubicació: T2 / RER C / Métro ligne 12

Entrada Autor: Sagrerenc » Dimarts 22/01/2013 19:02

Actualitzo amb l'excursió que he fet aquest cap de setmana:

IC 4669 Toulouse-Matabiau - Narbonne
ICN 4848 Narbonne - Strasbourg Ville
(Ortenau S-Bahn/TER Alsace) S 87417 Strasbourg-Ville - Offenburg
IRE 5315 Offenburg - Donaueschingen
HzL 88028 Möhringen Rathaus - Tuttlingen
RE 19036 Tuttlingen - Stuttgart Hbf
ICE 578 Stuttgart Hbf - Frankfurt am Main Hbf
TGV 9552 Frankfurt am Main Hbf - Paris-Est
ICN 3751 Paris-Austerlitz - Toulouse-Matabiau

[Curiosament, els 2 trens d'alta velocitat van arribar a destinació amb 20 i 33 minuts de retard, mentre que els 7 trens convencionals van arribar amb un retard màxim de 5 minuts]

Trajectes curts U-Bahn i S-Bahn de Frankfurt:
(U4) Dom/Römer - Konstablerwache
(S3) Konstablerwache - Hauptwache
(U2) Hauptwache - Eschenheimer Tor

I també aprofito per actualitzar trams que he recorregut des de l'última vegada que vaig actualitzar:
Metro de Marsella: (M1) Castellane - Cinq Avenues i (M2) Joliette - Sainte-Marguerite Dromel
Tram de Marsella: (T2) Joliette - Cinq Avenues
L3 Mundet-Trinitat Nova
Intercités Toulouse-Matabiau - Tarbes
(First Great Western) Bristol Temple Meads - Cardiff Central



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dimarts 22/01/2013 19:25

El viatge que vaig fer fa 4 anys:
Si només hi ha > es referix a un tren. Si només poso el nom d'una ciutat i té més d'una estació em refereixo a la central.

15-8-2008:Manresa>Arc de Triomf>Maçanet-Massanes (dormo a l'estació)
dia 16:Maçanet-Massanes>Cerbère>Narbonne>(*)Montpellier>Nîmes>(Alta velocitat)Lyon>Metz>Luxembourg
(*) Tenia que anar amb regional, però com que vam arribar tard i el vaig perdre em van deixar pujar al talgo que ve de Barcelona sense pagar suplement)
dia 17: Com que vaig arribar a les 0h i l'estació tanca fins les 5 vaig esperarme donant voltes amb un Nitbus gratuït que l'ajuntament de Luxembourg posa els caps de setmana.
Luxembourg>Trier>Koblenz>(*)Hamburg>(**)Kobenhavn>Malmö>(nocturn)>Stockholm
(*) Tenia que anar a Hamburg-Hfb però al haver retard ens va deixar a Hamburg-Harburg, on vam haver d'enllaçar a un altre. A causa d'això vaig perdre el de Kovenhavn, havent d'esperar 2 hores, que vaig aprofitar per canviar els euros per corones sueques.
(**) Al arribar a Puttgarden, el tren es fica dins el vaixell, els viatgers pugen a coberta, i al cap de 1/2 hora s'arriba a Rødby Færge, on es continua el recorregut en tren.
Del 18 al 20 vaig estar a Stockholm, on vaig agafar diferents línies de bus, Tunnelbana (metro) i Pendeltag (rodalies), no recordo cadascuna, se que vaig anar varies vegades a Solna.
Nit del 20 al 21: Ferry Stockholm-Turku. Al arribar, bus fins al centre de Turku. A Turku vaig estar un sol dia i cap nit, i no vaig agafar cap més transport, a mitja tarda vaig anar caminant fins al port.
Nit del 21 al 22: Ferry Turku-Stockholm. Al arribar, metro fins al centre de Stockholm
Dia 22: Stockholm>Malmö>Kobenhavn>Lübeck
Del 22 al 28 vaig estar a Lübeck, només em vaig moure caminant.
Dia 28: Lübeck>Hamburg
Del 28 al 6 de setembre vaig estar a Hamburg, i vaig agafar diverses línies de bus, U-bahn i S-bahn, no recordo exactament quines.
Dia 6: Hamburg>Bremen>Osnabrück. Vaig passar 1 nit a Osnabrück i vaig agafar 1 autobus.
Dia 7: Osnabrück>Münster
Del 7 al 9 vaig estar a Münster, només em vaig moure caminant.
Dia 9: Münster>Enschede>Deventer>Arnhem>Amsterdam>(via Den Haag)Rotterdam>Hoek van Holland-Haven
Nit del 9 al 10: Ferry de Hoek van Holland a Harwick. Al arribar a Harwick un autobus ens va portar des de dins mateix del ferry fins a la oficina d'inmigració, on la policia va registrar l'equipatge a tots els no-britànics.
Dia 10: Harwick-International>Cambridge>London
Nit del 10 al 11: voltant per London, primer en metro, i quan va tancar vaig seguir en Nitbus.
Dia 11: Bus de Victoria Station a Gatwick Airport (dormo a l'aeroport)
Dia 12: Avió de Gatwick a València>metro fins al centre>bus fins a Tarragona>St.Vicenç de Calders>Sants>Manresa

Altres línies de tren que he recorregut posteriorment:
D'Amsterdam a:
-Hoorn
-Zandvoort
-Utrecht
-Hilversum

Leiden>Utrecht, Hilversum>Enschede, Almelo>Marienberg>Emmen, metro d'Amsterdam (quasi tot)

7-6-2011: Emmen>(bus)Meppen>Rheine>Braunschweig>Magdeburg>Berlin-Oostbahnhof
-Diverses línies de U-bahn i S-bahn de Berlín
-(en quasi 1 mes, no recordo exactament els dies) Berlín>Potsdam>Brandenburg>Magdeburg>Wolfsburg(inclòs algún bus urbà)>Hannover(inclòs algún bus urbà i Üstra*)>Minden>Düsseldorf>Aachen(inclòs algún bus urbà, entre ells el 27 fins a Kelmis, Bèlgica)>(bus urbà)Vaals>(bus)Maastricht>Eindhoven>s'Hertogenbosch>Utrecht>Amsterdam>Den Haag>Rosendaal>Brüssel-Noord>Luxembourg>Nancy>Lyon>Valence>(bus)Valence-Gare de grand vitesse>(alta velocitat)Nîmes>Montpellier>Portbou>Maçanet-Massanes>Arc de Triomf>Manresa
*Üstra es el tramvia d'Hamburg, que en el tram central va soterrat, com un metro.



Avatar de l’usuari
Guigui  
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 02/09/2013 23:52

Afegits uns trajectes entre Hamburg i Copenhaguen, amb algunes cosetes pel mig (i pujada al ferri en tren, una gran experiència).


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2373
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dimarts 03/09/2013 11:24

La meva llista de línies recorregudes és la següent:

Barcelona

Metro
L1: sencera
L2: sencera
L3: sencera
L4: sencera
L5: sencera
L9 Nord: La Sagrera <> Església Major
L9 Sud: sencera
L10: sencera
L11: sencera
Funicular de Montjuïc

FGC
L6: sencera
L7: sencera
L8: Espanya <> Europa Fira
S1: sencera
S2: sencera
S4: Sant Andreu de la Barca <> Martorell Enllaç
S8: Martorell Enllaç <> Olesa de Montserrat
R5: Martorell Enllaç <> Manresa Baixador
R6: sencera
Funicular de Vallvidrera

Tram
T1: sencera
T2: Francesc Macià <> Zona Universitària
T3: sencera
T4: sencera
T5: sencera
T6: sencera

Rodalies
R1: L'Hospitalet de Llobregat <> Mataró
R2: Vilanova i la Geltrú <> Llinars del Vallès, i ramals a l'aeroport i a l'Estació de França.
R3: L'Hospitalet de Llobregat <> La Tor de Querol
R4: L'Hospitalet de Llobregat - Terrassa Estació del Nord
R7: Torre del Baró <> Sant Andreu Arenal
R11: Portbou <> Girona

València

Metro (no recordo número de línia)
Túria <> Àngel Guimerà
Av. del Cid <> Xàtiva

Tramvia
L6: Tossal del Rei <> Estadi del Llevant

Rodalia
C1: València Nord <> Alfafar - Benetússer
C6: València Nord <> València - Fuente de San Luis

Saragossa
Tramvia
Clara Campoamor <> Plaza de España

Madrid
Metro
L1 i L2
L8: Nuevos Ministerios <> Aeropuerto T4

Cercanías
C1: Aeropuerto T4 - Chamartín
C2/C8: Santa Eugenia - Cercedilla
C7: Santa Eugenia - Chamartín
C9: Cercedilla - Cotos

Regionals, MD, LD, AVE, etc
Regional València Estació del Nord <> Barcelona Estació de França
AVE Barcelona Sants <> Madrid Atocha
Avant Barcelona Sants <> Girona

Altres països

Catalunya Nord (França)
Regional Cerbère <> Portbou

Brussel·les (Bèlgica)
Metro de Brussel·les entre Merode i Gare Centrale

Berlín (Alemanya)
U-Bahn
U2: Bismarckstraße <> Alexanderplatz
U6: Friedrichstraße <> Kochstraße / Checkpoint Charlie
U8: Gesundbrunnen <> Alexanderplatz

S-Bahn
S1: Friedrichstraße <> Oranienburg
S9: Alexanderplatz <> Flughafen Berlin-Schönefeld

D-Bahn
RB14: Flughafen Berlin-Schönefeld <> Friedrichstraße

Llista actualitzada el 07/08/2018.
Adolescent barceloní l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimarts 07/08/2018 11:02, en total s’ha editat 11 vegades.


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Respon

Torna a “Ferrocarril en general”