cotxes sèrie 1100.

Documents, fotografies, museus i tot allò relacionat amb la història dels transports.
Documentos, fotografías, museos y todo aquello relacionado con la historia de los transportes.
Avatar de l’usuari
metro3001
N5
N5
Entrades: 130

Re: cotxes sèrie 1100.

Entrada Autor: metro3001 » Divendres 05/08/2011 12:20

!Gràcies, gràcies!
Encara que deuria ser " afotar-lo" per anar bé...
Per cert, Hi ha algun tipus de premi per aixo?, com per exemple una T-10 de 6 zones?
metro3001



Avatar de l’usuari
traveller
N6
N6
Entrades: 255

Entrada Autor: traveller » Dimarts 27/12/2011 8:25

Home, jo no aplaudiria tant la iniciativa de donar-li aquest ús: es tracta de fer proves de seguretat i incendis. Incendis vol dir cremar-lo i apagar el foc... i està contrastat que aquest serà el seu ús...



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dimarts 27/12/2011 12:06

No, no es cremarà res. Durant l'any 2010 es van fer forces simulacres d'incendi amb unitats de la sèrie 5000 i estan totes en perfectes condicions.



Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimarts 27/12/2011 12:45

El LLOP ha escrit:No, no es cremarà res. Durant l'any 2010 es van fer forces simulacres d'incendi amb unitats de la sèrie 5000 i estan totes en perfectes condicions.
Encara està previst que el posin al túnel de l'estació del Carmel, o seguirà al dipòsit?


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dimarts 27/12/2011 12:47

si, encara està previst que el col·loquin al túnel de Carmel però encara no se sap quan es farà.



Avatar de l’usuari
traveller
N6
N6
Entrades: 255

Entrada Autor: traveller » Dimarts 27/12/2011 14:00

El LLOP ha escrit:No, no es cremarà res.
No és la meva informació...



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dimarts 27/12/2011 14:11

potser qui t'ha donat aquesta informació no ho ha entès bé, però coneixent els procediments de metro i fins hi tot d'altres explotacions que estan a l'aire lliure i al fer els simulacres d'incendi en unitats apartades, tampoc les cremen, sinó que fan servir pots de fum per simular foc a l'interior dels cotxes. Si te'n-recordes, quan es feien les obres de l'intercanviador de Diagonal es van produir una sèrie consecutiva d'incidències que tenien com origen les burilles que queien als pous de ventilació i que causaven un caos al carrer quan la gent trucava als bombers i s'havia d'aturar la circulació per apagar un incendi d'unes magnituds ridícules comparades amb l'incendi d'un tren. No crec que hi hagi cap responsable que autoritzi això.



Avatar de l’usuari
traveller
N6
N6
Entrades: 255

Entrada Autor: traveller » Dimarts 27/12/2011 14:40

Si jo estic d'acord, em sembla una bestiesa, però el què em va comentar aquesta persona és que estaven esperant aquests dos cotxes per fer un simulacre amb foc real, ja que mai s'havia pogut fer així, sinó amb fum.



Avatar de l’usuari
calisay
N7
N7
Entrades: 321
Ubicació: LLacuna L4

Entrada Autor: calisay » Dimarts 27/12/2011 14:58

quina por.... :o


El licor Calisay no se bebe, se saborea

jsantos233
N5
N5
Entrades: 116

Entrada Autor: jsantos233 » Dimarts 03/07/2012 19:22

Estava mirant la web d'en José Mora i he vist la seguent foto feta al Triangle el mes passat de juny:

Imatge

Lo del fons a la dreta sembla un 1100, no? Em ve al cap un parell de coses:
a)Si a aquesta nau no hi ha cap via, això vol dir que no tenen pensat fer viatges amb el 1100 en els proxims anys
b)Si a) es cert, al menys sembla que no estarà al abast dels grafitaires, lo cual es bo.
c)I si fos un altre 1100? :ok (ja imagino que no...)



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 03/07/2012 19:52

jsantos233 ha escrit:Estava mirant la web d'en José Mora i he vist la seguent foto feta al Triangle el mes passat de juny:

Lo del fons a la dreta sembla un 1100, no? Em ve al cap un parell de coses:
a)Si a aquesta nau no hi ha cap via, això vol dir que no tenen pensat fer viatges amb el 1100 en els proxims anys
b)Si a) es cert, al menys sembla que no estarà al abast dels grafitaires, lo cual es bo.
c)I si fos un altre 1100? :ok (ja imagino que no...)
Efectivament, ho és, jo també hi vaig ser aquell dia. Hi ha un tros de via per a que el tren s'"aguanti". I per sort, ara els "tipejus" aquests no hi poden accedir, però el pobre està fet una pena de pintarrajeades!!



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 04/07/2012 9:30

jsantos233 ha escrit:a)Si a aquesta nau no hi ha cap via, això vol dir que no tenen pensat fer viatges amb el 1100 en els proxims anys
Malauradament, per deduïr això no cal fer-ho en base a la ubicació del 1100 (si l'han posat allà amb certa facilitat, també amb certa facilitat el tornarien a les vies de cara a preparar-lo per a un viatge). N'hi ha prou amb el fet que no se'n parla de fer-ho, a Fundació TMB, directament :|


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Dissabte 28/07/2012 16:13

Entonces el 1100 vuelve a estar de nuevo el las cocheras de el triangle?


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

xabuca
N4
N4
Entrades: 50

Entrada Autor: xabuca » Diumenge 29/07/2012 22:08

ferroviario_catalan ha escrit:Entonces el 1100 vuelve a estar de nuevo el las cocheras de el triangle?
Crec que la composició que hi ha al triangle són dos cotxes motors (les que van usar per fer les proves del viaducte de linia 10) i després hi ha la composició M-R-M a les cotxeres de Vall d'Hebron.



Avatar de l’usuari
Ganz
N7
N7
Entrades: 330
Facebook: https://www.facebook.com/christiancavi
Ubicació: Puigcerdà

Entrada Autor: Ganz » Dilluns 30/07/2012 13:43

xabuca ha escrit:
ferroviario_catalan ha escrit:Entonces el 1100 vuelve a estar de nuevo el las cocheras de el triangle?
Crec que la composició que hi ha al triangle són dos cotxes motors (les que van usar per fer les proves del viaducte de linia 10) i després hi ha la composició M-R-M a les cotxeres de Vall d'Hebron.
És justament a la inversa.



jsantos233
N5
N5
Entrades: 116

Entrada Autor: jsantos233 » Dilluns 30/07/2012 15:43

Aquí podeu veure una foto d'El Llop dels dos motors 1100: http://listadotren.es/metros/phototrain ... 8&from=ser



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dimarts 07/05/2013 19:22

A la web de'n José Mora he trobat aquestes fotos de quan estava el 1100 a la L10:

Imatge

Imatge



Avatar de l’usuari
alf_
N9
N9
Entrades: 1651

Entrada Autor: alf_ » Dimarts 07/05/2013 20:01

¿Y que hacía ahí? :o



Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimarts 07/05/2013 20:05

alf_ ha escrit:¿Y que hacía ahí? :o
Proves de pes al viaducte i potser alguna altre verificació que requerís un tren de servei.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2373
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dimarts 07/05/2013 20:06

alf_ ha escrit:¿Y que hacía ahí? :o
El que dubto jo és: com van portar-lo fins allí si no hi ha catenària ni connexió amb la xarxa?

Lo segon, suposo que en un camió góndola, però com circula sense catenària? Com s'alimenta?


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Respon

Torna a “Història del transport / Historia del transporte”