JoTMBé?

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

JoTMBé?

Entrada Autor: metring » Dimecres 30/11/2011 12:20

No sé si fa gaire temps, però avui he vist això a TMB:

http://jotmbe.tmb.cat/ca/jotmbe

Una altra perspectiva per viure el transport públic


Hem creat el Club JoTMBé per relacionar-nos de manera directa i individualitzada amb els usuaris que volen millorar la seva experiència en mobilitat a la ciutat de Barcelona i a la seva àrea metropolitana.

Aquesta relació es basa en tres grans àmbits de benefici per al ciutadà: beneficis en el servei, econòmics/promocionals i emocionals. Amb JoTMBé incorporem un nou canal de comunicació amb els clients sobre el servei i les seves possibles modificacions. Els membres del Club JoTMBé poden participar de tots els esdeveniments, les promocions, els concursos i els jocs, així com beneficiar-se de descomptes en establiments. Pel que fa als beneficis emocionals, et fem propostes de lleure, amb rutes que ens acostaran a aspectes menys coneguts de la ciutat i de la seva àrea per gaudir-la encara més, això sí, amb els transports públics per desplaçar-te.

I fan descomptes, etc. http://jotmbe.tmb.cat/ca/avantatges

La inscripció al Club JoTMBé és gratuïta.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 30/11/2011 12:33

Ala, m'he avançat per uns minuts!!

(De pas, que algú els hi digui que els caràcters del Twitter són limitats, perquè no hi cap l'enllaç)

TMB: Ha nascut el Club JoTMBé per a clients que volen viure d'una altra manera el transport públic. En vols formar part? http:...



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 30/11/2011 13:09

metring ha escrit:(De pas, que algú els hi digui que els caràcters del Twitter són limitats, perquè no hi cap l'enllaç)
El Twitter és un canal no apte per a la verborrea ibèrica. Com que el sistema escolar no té la menor intenció d'ensenyar comunicació efectiva, surt el que surt...


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2373
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dimecres 26/09/2012 16:06

Digueu-me burro i el que vulgueu, però tinc un problema:

Algú sap què s'ha de fer si se t'oblida la contrasenya? No trobo enlloc la manera de restablir-la ni res.

Gràcies.


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
D4V1D.83FY
N4
N4
Entrades: 50
Contacta:

Entrada Autor: D4V1D.83FY » Dilluns 08/10/2012 5:36

m'ha semblat curios el nom, si es diu a l'empordanesa, sona "jotabe" jejeje



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2373
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dilluns 08/10/2012 14:09

Adolescent barceloní ha escrit:Digueu-me burro i el que vulgueu, però tinc un problema:

Algú sap què s'ha de fer si se t'oblida la contrasenya? No trobo enlloc la manera de restablir-la ni res.

Gràcies.
M'autocito: no puc accedir al meu JoTMBé perquè encara no tinc els 16 anys. Per tant, els de TMB han esborrat el meu usuari en no tenir l'edat mínima (que quan vaig registrar-me aquesta restricció no existia).

P.D: mig miler de missatges! :D )))3 ))) )))2


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Divendres 03/05/2013 10:07

No m'hi havia registrat fins avui... Què són gaire habituals, aquestes paradoxes? :x Passa amb Firefox i amb Internet Explorer.

Imatge


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Divendres 08/11/2013 13:24

Tornen a fer un concurs en el qual sortegen abonaments, per a celebrar el 2n aniversari del club JoTMBé. Només cal que us registreu per a participar-hi:

http://jotmbe.tmb.cat/ca/registre/index ... oken=&uid=

Canviem la pinyata, les espelmes i els globus per 365 abonaments de transport públic
Imatge
Imatge


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 08/11/2013 14:32

Un logo molt encertat per descriure les giragonses d'algunes línies del metro de Barcelona. El subconscient els ha traït.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Divendres 08/11/2013 15:46

Guigui ha escrit:Un logo molt encertat per descriure les giragonses d'algunes línies del metro de Barcelona. El subconscient els ha traït.
Millor que posin la L4, en els trams "intestinals" (ja sabreu a què em refereixo) i les L9 i L10, les altres sobren. :x

M'ha agradat quan dius "El subconscient els ha traït". :)



oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dimecres 04/12/2013 19:38

Bé, avui he rebut un correu. He sigut un dels afortunats que ha guanyat un abonament per a 365 dies a usar a metro i bus de TMB a la zona 1. :D


Salutacions,

Oriol

Dabi
N4
N4
Entrades: 69

Entrada Autor: Dabi » Dimecres 04/12/2013 20:05

oriolp13 ha escrit:Bé, avui he rebut un correu. He sigut un dels afortunats que ha guanyat un abonament per a 365 dies a usar a metro i bus de TMB a la zona 1. :D
Felicitats! Pensava jo que aquestes coses realment no tocaven mai.



Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2152

Entrada Autor: albert28 » Dijous 05/12/2013 18:37

oriolp13 ha escrit:Bé, avui he rebut un correu. He sigut un dels afortunats que ha guanyat un abonament per a 365 dies a usar a metro i bus de TMB a la zona 1. :D
Quina sort, jo de les dues vegades que han fet sortejos cap m'ha tocat i aixo que aquesta ultima (18 participacions) més participacions que l'anterior. Amb quantes participacions vas tenir?



oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dijous 05/12/2013 19:03

albert28 ha escrit:
oriolp13 ha escrit:Bé, avui he rebut un correu. He sigut un dels afortunats que ha guanyat un abonament per a 365 dies a usar a metro i bus de TMB a la zona 1. :D
Quina sort, jo de les dues vegades que han fet sortejos cap m'ha tocat i aixo que aquesta ultima (18 participacions) més participacions que l'anterior. Amb quantes participacions vas tenir?
Com es mira?


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2373
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dijous 05/12/2013 19:40

oriolp13 ha escrit:Com es mira?
Aquí.

Jo tenia 18 participacions. No m'ha tocat res :(.


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dijous 05/12/2013 23:22

Ara ho he vist. Doncs al final he tingut 18 participacions. Suposo que la sort també ha tingut un paper important :D


Salutacions,

Oriol

oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dimarts 24/12/2013 19:48

Ahir vaig anar a buscar-los. Hi havia bastanta cua al PuntTMB d'Universitat. Només he hagut de firmar un full. Ni m'han apuntat el número de DNI als bitllets (un abonament per a cada trimestre), sinó que em va dir l'empleat que em va atendre que ho fes jo mateix (cosa que ja he fet).

Amb la pujada de preus que hi ha hagut serà un gran alleujament no haver de comprar quasi cap bitllet.

Imatge


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2152

Entrada Autor: albert28 » Dijous 26/12/2013 12:45

oriolp13 ha escrit:Ahir vaig anar a buscar-los. Hi havia bastanta cua al PuntTMB d'Universitat. Només he hagut de firmar un full. Ni m'han apuntat el número de DNI als bitllets (un abonament per a cada trimestre), sinó que em va dir l'empleat que em va atendre que ho fes jo mateix (cosa que ja he fet).

Amb la pujada de preus que hi ha hagut serà un gran alleujament no haver de comprar quasi cap bitllet.

http://img801.imageshack.us/img801/6664/ejqh.jpg
Que et tens que posar tu el DNI? Quina serietat... Ni imprès ni res? :nose



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dijous 22/10/2020 12:46

Algú més ha rebut aquest correu, de JoTMBé?:

Error en l'enviament de la invitació al Telefèric
Ens posem en contacte amb tu en relació al correu que has rebut recentment amb el títol "Aquest any et mereixes un bon regal".

Aquest correu es tractava d'una prova interna que es va enviar per error, i per tant, el contingut del correu que has rebut no és vàlid.

Des de TMB et volem demanar disculpes.


El més curiós de tot és que, després de llegir-lo, m'he posat a buscar a la meva bústia l'esmentat correu "Aquest any et mereixes un bon regal", i no l'he trobat :blah


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

adriaesc
N7
N7
Entrades: 489
Ubicació: Llucmajor (L4)

Entrada Autor: adriaesc » Dijous 22/10/2020 15:24

No? A mi me'l van enviar un parell de cops, recordant-me que em descarregués la invitació.



Respon

Torna a “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”