Línia 88: Paral·lel-ZAL-Paral·lel

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Respon
Avatar de l’usuari
tophat
N3
N3
Entrades: 26
Ubicació: República Independent de la Barceloneta

Línia 88: Paral·lel-ZAL-Paral·lel

Entrada Autor: tophat » Dimecres 11/10/2006 13:27

Algú l'ha agafat?

Sabeu si estan bé els horaris que figuren en aquesta web?

GRUP SARBUS

És que normalment, agafo el 21 per anar al polígon de la Zona Franca i amb el mapa que surt a la mateixa web no entenc els noms de les parades... a més, m'ha semblat veure algun 88 abans de les 6:55, mentre jo esperava el 21. Passa pel carrer A, no?

Gràcies.



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dimecres 11/10/2006 16:22

Seguramente los horarios de esa web deben ser los correctos des del punto de vista oficial, pero a la practica no se si se cumplen , ya que el PR4 todavia constan esos horarios de cada 30 min. y en verdad pasa cada 40-45 por que no da tiempo a hacer el recorrido en media hora:

http://www.sarfa.com/PDFs/PR4%20a%20Prat.pdf



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimecres 11/10/2006 17:15

Els horaris de la 88 no es compleixen. Bé, no es compleix l'horari en gairebé cap línia de Sarbus...



Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Dijous 12/10/2006 14:50

Hola,

Yo he cogido la línea 88 para ir a Capitanía Marítima a hacer papeles y gestiones administrativas por esas cosillas de los barcos y demás (tengo el título de piloto de Marina Mercante con todos los cursillos y bla, bla, bla que ahora no viene al caso...).

La línea 88 no pasa por la calle A sino por su paralela equivalente e interior del puerto.

El 88, a diferencia del resto, es un bus que se mete DENTRO de las instalaciones del complejo portuario, o sea, pasa el control de la Guardia Civil y entra en dependencias interiores, a los muelles, silos, terminales de carga y descarga, etc. mientras que el resto de líneas como la 109, el 21 y demás penetran solamente en la Zona Franca, para pasar a la cual no hace falta entrar por las casetas de control de la Guardia Civil.

Capitanía, por ejemplo, el edificio que tiene un radar en el tejado que controla el tráfico marítimo de BCN, está dentro del recinto portuario y la zona de contenedores también, pero la calle A no, y está fuera. Si pasas por la calle A, verás que el extremo o lateral mar está vallado y cercado, esto es porque en principio a un lado tienes la Zona Franca y los polígonos y en el otro tienes las instalaciones de carga/descarga y portuarias propiamente dichas para cuyo acceso es necesario pasar un control.

La 88 es una línea que cogen tripulaciones de buques que llegan a BCN con el fin de salir del barco a la ciudad y entrar de nuevo, también da acceso a las instalaciones de TCB y de TERCAT, las dos empresas estibadoras de contenedores más importantes.

Los horarios no se cumplen, pero suele acercarse bastante algunas veces.

Saludos,
Sergio


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Entrada Autor: raulitinbcn » Dijous 14/02/2013 20:32

Hola, sabeu si el 88 encara funciona? El diumenge tarda-nit no vaig veure cap, ni tan sols les etiquetes de les paredes a Paral.lel :'(


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

UT447Barcelona
N6
N6
Entrades: 188

Entrada Autor: UT447Barcelona » Dijous 14/02/2013 20:43

raulitinbcn ha escrit:Hola, sabeu si el 88 encara funciona? El diumenge tarda-nit no vaig veure cap, ni tan sols les etiquetes de les paredes a Paral.lel :'(
Em sembla que si, pero no estic molt segur..a la página web surt com operativa, pero només circula dies feiners.
Enllaç: http://www.sarfa.com/paginas/linia88.ph ... 204b78430b

Salutacions!



PoLeTe124
N7
N7
Entrades: 458
Facebook: pol.bielsa
Ubicació: Sant Andreu de la Barca (El Palau)
Contacta:

Entrada Autor: PoLeTe124 » Dijous 14/02/2013 21:16

raulitinbcn ha escrit:Hola, sabeu si el 88 encara funciona? El diumenge tarda-nit no vaig veure cap, ni tan sols les etiquetes de les paredes a Paral.lel :'(
Sí que segueix funcionant, fa 2 mesos la vaig agafar per tornar de la Zona Franca.



Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dijous 14/02/2013 21:47

PoLeTe124 ha escrit:
raulitinbcn ha escrit:Hola, sabeu si el 88 encara funciona? El diumenge tarda-nit no vaig veure cap, ni tan sols les etiquetes de les paredes a Paral.lel :'(
Sí que segueix funcionant, fa 2 mesos la vaig agafar per tornar de la Zona Franca.
Jo si que vaig veure l'adhesiu de la 88 dissabte al vespre a l'Av. Paral·lel....


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
foronda 141
N8
N8
Entrades: 848
Ubicació: Poblenou

Entrada Autor: foronda 141 » Dijous 14/02/2013 21:55

Funciona només de dilluns a divendres no festius.

Per cert, aquesta línia deu tenir alguna expedició especial que va per la Barceloneta, doncs al pal de parada que hi ha al costat del Palau del Mar, i ha una adhesiu del 88, a mes de la 17 i 45. Avans també n'hi había a las paradas del Pg. de Colom, pro fa temps que han desaparegut.



Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Entrada Autor: raulitinbcn » Dijous 14/02/2013 22:14

foronda 141 ha escrit:Funciona només de dilluns a divendres no festius.

Per cert, aquesta línia deu tenir alguna expedició especial que va per la Barceloneta, doncs al pal de parada que hi ha al costat del Palau del Mar, i ha una adhesiu del 88, a mes de la 17 i 45. Avans també n'hi había a las paradas del Pg. de Colom, pro fa temps que han desaparegut.
A, val. Per cert també vaig veure un bus de TCC en Servei Especial, i un bus de TMB amb un BkB que posava: C.O.N. TRIANGLE, però aixó és [OFF-TOPIC]


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2373
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dijous 14/02/2013 22:33

foronda 141 ha escrit:Per cert, aquesta línia deu tenir alguna expedició especial que va per la Barceloneta, doncs al pal de parada que hi ha al costat del Palau del Mar, i ha una adhesiu del 88, a mes de la 17 i 45. Avans també n'hi había a las paradas del Pg. de Colom, pro fa temps que han desaparegut.
No serà el mateix, que abans d'enfilar Paral·lel cap a dalt va per allà? Jo també he vist aquell adhesiu, però que jo sàpiga, per aquella zona, no n'hi ha més...


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1896

Entrada Autor: sag470 » Dijous 14/02/2013 23:00

La 88 realitza uns serveis especials fins la pl.Mar. Si no han canviat són al mateixos que són al pdf http://cv.uoc.es/~jmora/altres_lineas/i ... 040528.pdf. Abans estaven a la web del port, pero ja no ho trobo.
La 88 encara funciona, a més porta el Setra S319NF ex-Aerobus.




Avatar de l’usuari
m.h.t.
N9
N9
Entrades: 2204
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: m.h.t. » Dilluns 21/10/2013 21:20

L'Autoritat Portuària de Barcelona (APB) ha traspassat la titularitat de la línia 88 a l'Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB) i aquesta l'ha tret a concurs. ;)

El traspàs es va signar al maig, d'acord amb la nova llei de l'AMB que estableix que tots els serveis de transport públic col·lectiu de viatgers en superfície dins de l'àmbit metropolità han de ser traspassats a l'AMB. Es traspàs serà efectiu l'1 de gener de 2014.

El nou contracte serà per 3 anys prorrogables a 2 més. El contracte també preveu una ampliació del recorregut cap al Polígon Pratenc al 2015.


Salvem l'Estació de França!

Ferry1ac1
N8
N8
Entrades: 926
Ubicació: Barcelona-Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Ferry1ac1 » Dimarts 22/10/2013 0:21

Sorpresa: al web de l'EMT no posa res....



Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Entrada Autor: raulitinbcn » Dimarts 22/10/2013 12:55

Potser se la queda baixbus ... TUSGSAL no crec, ja que amb el problemes que té ...


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2373
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dimarts 22/10/2013 14:03

Jo apostaria per SGMT, com l'Aerobús (d'aquesta manera, TCC no perd la línia, només una part).


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dimecres 23/10/2013 17:58

I no pot TCC emportar-se-la de nou? Bé, SGMT crec que també se la pot emportar, ja que TUSGSAL té el 51% i TCC té el 49% de la empresa. O sigui, que TUSGSAL també s'emportaria una part, cosa que en Raulitin creu que no passarà.



Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1896

Entrada Autor: sag470 » Dijous 24/10/2013 16:20

El que té més números és continuar TCC. Les alternatives poden venir de Rosanbus, alguna altre empresa de Moventis (Authosa o Sarbus) o Sagalés (Barcelona Bus) o alguna UTE amb la Igualadina, Soler i Sauret o Alsa.



Avatar de l’usuari
m.h.t.
N9
N9
Entrades: 2204
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: m.h.t. » Dissabte 21/12/2013 21:24

Transports Ciutat Comtal ha guanyat el concurs per a la gestió de la línia 88. Per tant, es torna a adjudicar la seva gestió durant 5 anys més. ;)

Ens n'assabentem gràcies al BOE, ja que si fos per l'AMB no ens n'assabentem fins que ho comprobessim nosaltres mateixos el dia 2 de gener.


Salvem l'Estació de França!

Respon

Torna a “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”