Renfe reconfigura el producto “AV” creando el “AV City”
Renfe ha creado un nuevo producto realizado por líneas de Alta Velocidad para complementar la oferta AVE a precios más económicos, con el fin de facilitar e incrementar la movilidad.
Responde a las necesidades de un producto asequible que aporte las ventajas de la Alta Velocidad en cuanto al corto tiempo de viaje, por ello se concibió sin prestaciones complementarias que encarecen el producto. Dependiendo el material con que realice el servicio dispondrá de servicio de cafetería.
Clases:
Turista.
Turista Plus.
Ya circula “AV City” en las siguientes relaciones:
Madrid – Zaragoza.
Zaragoza – Barcelona.
Madrid – Córdoba.
Madrid – Málaga.
Madrid – Sevilla.
Valencia – Málaga.
Valencia – Sevilla.
http://www.vivireltren.es/
Hem actualitzat el fòrum a la última versió disponible, de 2024.
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Renfe reconfigura el producto “AV” creando el “AV City”
- trensmat
- N9
- Entrades: 1593
- Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla
Renfe reconfigura el producto “AV” creando el “AV City”
- Fitxers adjunts
-
- Sin título.png (9.46 KiB) Visualitzat 3321 cops
I amb quin material es fan aquests serveis? Imagino que en el cas del BCN-Saragossa s'utilitzarà un 114.
Jo també penso que serà així, per a aquest tipus de relacions i serveis són ben aptes.trensmat ha escrit:Jo crec que es faran amb trens de les series 104, 114 i 121.Renfe451 ha escrit:I amb quin material es fan aquests serveis? Imagino que en el cas del BCN-Saragossa s'utilitzarà un 114.
Madrid-Zaragoza i Zaragoza-Barcelona es fan amb s100, la resta amb material Avant, desconec les series concretes pero suposo que amb s104. Abans el Madrid-Zaragoza es feia amb s121 i el Zaragoza-Barcelona amb s114, però fa unes setmanes es van canviar tots dos a s100.