Corredor Mediterrani

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
Respon
gatvell
N8
N8
Entrades: 1151
Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
Contacta:

Re: Corredor Mediterrani

Entrada Autor: gatvell » Divendres 11/07/2014 15:59

Jo estic amb Trensmat. Fa uns mesos vaig anar a València. Incrèdul de la via única, era el primer cop que hi passava, i pensant que això tenia que ser un coll d'ampolla si o si, en tornar l'Euromed va quedar aturat, no se on, gairebé mitja hora. A tarragona arribà amb uns 20min endarrerit i a Barcelona 7 o 8. Per poc perdem l'últim tren cap a casa...


Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga

Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Divendres 11/07/2014 20:30

Gat vell como yo estamos deacuerdo de que la línea Barcelona - Tarragona - Valencia sufre un colapso brutal, Toni se equivoca y espero que no haya hablado desde la demagogia.

En fin esta línea tiene que reformarse para quitar los atascos.


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Divendres 11/07/2014 22:01

La saturació del Corredor Mediterrani és més que evident, és una de les línies més rentables i de la que més viatgers mou i amb un ascens notable del transport de càrrega. Es necessiten millores urgents i s'ha de començar ja a posar fil a l'agulla al problema. No fer res pot suposar que la línia acabi totalment congestionada. Per tant jo estic amb gatvell i Trensmat.



gatvell
N8
N8
Entrades: 1151
Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
Contacta:

Entrada Autor: gatvell » Divendres 11/07/2014 22:25

Mira que costaria poc posar una segona línia al costat, però com que JUST en aquell tram el metre de via costa 400milions d'Euros.... es clar, és inviable.
jejejee

Fora broma, no cal que diguem si és per motius poĺítics, que si d'aquí, d'allà. És una vergonya que una línia d'alta densitat tingui nommés una línia (que de fet, es un tros) només per fer rmal.


Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga

Toni
N8
N8
Entrades: 766

Entrada Autor: Toni » Dissabte 12/07/2014 13:24

trensmat ha escrit:En fin sigo sin entender porque algunas veces parece que hable para paredes. :nono
Digo que la vía única está saturada y crea problemas, retrasos... Digo que la vía doble entre Vandellós y Tortosa no está saturada pero que van aun bastantes regionales. Digo que de Tortosa a Castellón no hay absolutamente ninguna saturación y de hecho la vía doble va muy sobrada. Digo que de Castellón a Valencia vuelve a ir algo más saturada, sobretodo de Sagunt a Valencia. No es por tanto necesaria una línea nueva como mínimo en una gran mayoría del Tarragona - Valencia, sí lo es en el Tarragona - Vandellós y ya está casi acabada, sí, con retraso, pero están en ello.



Toni
N8
N8
Entrades: 766

Entrada Autor: Toni » Dissabte 12/07/2014 13:27

Guigui ha escrit:
Toni ha escrit:Sobre el tema de "rentable", la verdad es que no acierto a entender a lo que te refieres... ¿a que hay muchísimos trenes?: no está precisamente congestionado como digo, ¿a que pasan trenes que pagan mucho?: los cánones son ridículos.... no sé... ya nos lo contarás....
Ford? Almussafes? Et sona la història?
Dir que els trens de la Ford col.lapsen la línia és molt dir. Desconec quants trens circulen a la Ford però segur que no son els que col.lapsen la línia. La línia està col.lapsada a la via única de Tarragona a Vandellós, on a més dels pocs mercaderies que hi deu haver, van els molts regionals, Euromeds, Talgos... i ara l´invent aquest de la RT2. Crec que no s´ha de barrejar una cosa amb l´altre.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dissabte 12/07/2014 15:44

Doncs no et sona la història. Perquè el tema no va de quants trens circulen ara, sinó de quants ho faran. I Ford ha exigit el CM per no marxar.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Toni
N8
N8
Entrades: 766

Entrada Autor: Toni » Diumenge 13/07/2014 22:03

Guigui ha escrit:Doncs no et sona la història. Perquè el tema no va de quants trens circulen ara, sinó de quants ho faran. I Ford ha exigit el CM per no marxar.
Sí, aquests de la Ford son com els del Port de Barcelona. Exigeixen molt i donen poc. Evidentment per una marca automovilística la logística és molt important i crec que s´ha d´aconseguir donar-li ample europeu per intentar que la fàbrica sigui el més competitiva possible. Ara, d´aquí a fer el corredor pels trens de la Ford va un troç. Hem de fer un pensament global del tema de l´ample i intentar donar solucions a la Ford entre altres, no fer una obra amb tota urgència perquè els senyors de Ford diuen no sé què. Us enrecordeu?, l´ample és fonamental pel Port de Barcelona.... crec que després de gastar-se una barbaritat de milions fan un ús lamentable. Ara el Sr. President del Port de Barcelona hauria de donar moltes explicacions, que no estem per fer inversions perquè sí. Introduir l´ample europeu (concepte molt més ample que el concepte "corredor mediterrani" que sembla que és un objectiu en sí mateix), evident, una absoluta prioritat, però amb cap, sabent què en farem i quan ho necessitarem, i sobretot pensant bé la solució cosa que segurament no comportaria desastres com l´actual tercer carril.



Avatar de l’usuari
JPlanas
N6
N6
Entrades: 224
Facebook: http://jordi.planas.cat/
Ubicació: Rodalies Llunyanes (Tarragona)
Contacta:

Entrada Autor: JPlanas » Dimarts 22/07/2014 16:41

Feta des de el bus, com he pogut, avui sobre les 13:30:
Imatge



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimecres 23/07/2014 10:24

JPlanas ha escrit:Feta des de el bus, com he pogut, avui sobre les 13:30:
Després de 10 anys abandonat per fi s'han decidit a posar vies al corredor mediterrani!!! Em salten les llàgrimes d'emoció :'(
Gràcies per la foto!



komatek
N5
N5
Entrades: 86

Entrada Autor: komatek » Dimecres 23/07/2014 10:33

Tinc entès que la zona de l'estació intermodal Central (la que s'havia de fer propera a l'aeroport de Reus) està extramadament endarrerida, continua així? Se'n sap el motiu?



oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dimecres 23/07/2014 12:32

komatek ha escrit:Tinc entès que la zona de l'estació intermodal Central (la que s'havia de fer propera a l'aeroport de Reus) està extramadament endarrerida, continua així? Se'n sap el motiu?
Em sembla a mi que l'última idea era obrir el CM sense tenir aquesta estació llesta. El motiu? Probablement sigui la falta d'€.


Salutacions,

Oriol

gatvell
N8
N8
Entrades: 1151
Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
Contacta:

Entrada Autor: gatvell » Dimecres 23/07/2014 14:04

O d'endarrerir de posar-nos al dia.


Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga

komatek
N5
N5
Entrades: 86

Entrada Autor: komatek » Dimecres 23/07/2014 15:53

L'estació es va descartar fer fa un temps ja. Comento sobre la plataforma i sucedanis.



Avatar de l’usuari
JPlanas
N6
N6
Entrades: 224
Facebook: http://jordi.planas.cat/
Ubicació: Rodalies Llunyanes (Tarragona)
Contacta:

Entrada Autor: JPlanas » Dilluns 04/08/2014 13:00

El corredor del Mediterrani queda relegat a les ajudes europees del 2013
...
La Comissió Europea va informar dels "nou projectes clau d'infraestructures de les RTE-T a Espanya" en què, excepte 6 milions d'euros que es concedeixen al corredor mediterrani per a la "creació de serveis d'informació als viatgers ", l'eix litoral ferroviari torna a quedar fora de les prioritats plantejades pel Govern d'Espanya a la Unió Europea (que distribueix els fons en funció del que suggereix cada estat membre)...



Avatar de l’usuari
JPlanas
N6
N6
Entrades: 224
Facebook: http://jordi.planas.cat/
Ubicació: Rodalies Llunyanes (Tarragona)
Contacta:

Entrada Autor: JPlanas » Dimecres 06/08/2014 19:41

Estat d'avui al tram entre Constantí i la Pobla de Mafumet: Sense novetat al front

Ubicació 41.162, 1.212
Data de realització 08/06/14, 1:33 p. m. UTC+2

Imatge



gatvell
N8
N8
Entrades: 1151
Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
Contacta:

Entrada Autor: gatvell » Dimecres 06/08/2014 19:57

I els talusos ben erosionats....


Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga

Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Dijous 07/08/2014 10:29

JPlanas ha escrit:Estat d'avui al tram entre Constantí i la Pobla de Mafumet: Sense novetat al front

Ubicació 41.162, 1.212
Data de realització 08/06/14, 1:33 p. m. UTC+2

Imatge
Las chapuzas de Adif son muy evidentes y peligrosas.


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 07/08/2014 11:03

trensmat ha escrit:Las chapuzas de Adif son muy evidentes y peligrosas.
Quines, en aquest cas?


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3142
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dijous 07/08/2014 12:04

Guigui ha escrit:
trensmat ha escrit:Las chapuzas de Adif son muy evidentes y peligrosas.
Quines, en aquest cas?
Suposo que es refereix a l'erosió dels talussos que provoca el col·lapse de les cunetes.

Salut !!


Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.

Respon

Torna a “Ferrocarril en general”