Ah pero ¿que hay alguna empresa estatal de transportes que no haga las cosas mal y con desgana?trensmat ha escrit:La FGV a la hora de fer les coses sempre les fa molt malament o amb desgana.
Hem actualitzat el fòrum a la última versió disponible, de 2024.
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Metro de Valencia
Re: Metro de Valencia
El tramvia 3820 a València - Pont de Fusta, amb els nous colors de Metro València:
- Fitxers adjunts
-
- DSCF6850.JPG (140.2 KiB) Visualitzat 18018 cops
Visita el meu flickr:
http://www.flickr.com/photos/oscar440/
Visita el meu canal youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCPRXWr ... zJw/videos
Visita el meu blog:
https://oscar440.blogspot.com
http://www.flickr.com/photos/oscar440/
Visita el meu canal youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCPRXWr ... zJw/videos
Visita el meu blog:
https://oscar440.blogspot.com
Si us dic la veritat més profunda, al veure aquest tranvia amb aquests esquema, sembla un pallasso.
frankrodriguez.net
Außer Betrieb
Außer Betrieb
Sí, un pallasso amb els logos girats.Renfe445 ha escrit:Si us dic la veritat més profunda, al veure aquest tranvia amb aquests esquema, sembla un pallasso.
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
- trensmat
- N9
- Entrades: 1593
- Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla
El Metro que viene.
Plan de Mejora de la red de Metrovalencia
Más cómodo, más sencillo, más cercano.
FGV presenta un conjunto de iniciativas dirigidas a mejorar el servicio que Metrovalencia ofrece a sus clientes y que se aplicarán a lo largo de 2015. Se ha elaborado en respuesta a sus necesidades, opiniones y sugerencias.
http://www.metrovalencia.es/wordpress/?page_id=357
Plan de Mejora de la red de Metrovalencia
Más cómodo, más sencillo, más cercano.
FGV presenta un conjunto de iniciativas dirigidas a mejorar el servicio que Metrovalencia ofrece a sus clientes y que se aplicarán a lo largo de 2015. Se ha elaborado en respuesta a sus necesidades, opiniones y sugerencias.
http://www.metrovalencia.es/wordpress/?page_id=357
Fixeu-vos al principi de la línia 2: hi hapareix Benaguasil 2n i, atenció, Benaguasil 1n, amb n i no amb r.
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
Quan he vist la línia 2 m'he pensat que de cop i volta ja tenien enllestida aquella línia de tram que aniria des de l'Oceanogràfic i el centre, pero ja veig que es una altra cosa.
Sembla ser que fem (relativament) una retrospecció, quan el ramal de Llíria era de la línia 2 i el ramal de Bétera era de la 1. Ara la línia 2 és fúcsia en lloc de ser verda.
frankrodriguez.net
Außer Betrieb
Außer Betrieb
El que passa és que ampliant tant sols uns escassos 15 km, ens volen fer creure que han creat 4 línies noves. Una mesura totalment electoralista, per no mencionar que ens volen vendre que augmenten la freqüència quan tornen a posar la MEITAT dels trens que van treure fa dos anys.
Ei, que jo estic a favor de diferenciar els ramals amb una altra denominació, però no quan s'acosten eleccions.
L'únic que sembla que és bo, és la targeta TuiN, una targeta-moneder; però em sembla una bajanada no incloure l'EMT.
I la recàrrega de les targetes a través del web, com ja ho fa l'EMT.
Ei, que jo estic a favor de diferenciar els ramals amb una altra denominació, però no quan s'acosten eleccions.
L'únic que sembla que és bo, és la targeta TuiN, una targeta-moneder; però em sembla una bajanada no incloure l'EMT.
I la recàrrega de les targetes a través del web, com ja ho fa l'EMT.
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
I no hi ha cap plànol "oficial" amb metro+tramvia+rodalia? Quin sentit té que per anar a Castelló de la Ribera hagis de mirar un plànol i per anar a La Pobla Llarga hagis d'anar a mirar un altre plànol, quan tan sols hi ha 4 km d'un poble a l'altre?
No, no hi ha cap. Un altre dels problemes que tenim és la falta d'un sistema tarifari integrat i d'un plànol integrat, com l'ATM.
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
Veig que a València també s'ha escampat (més aviat s'escamparà) el virus del tenimmoltesliniestitis. A Barcelona ja fa alguns anys que els tenim, i encara ens queda (hi han rumors què la L9 Sud podria dir-se L14 i L15).
De fet, si no recordo malament, a Barcelona va passar alguna cosa similar: es va canviar el nom de la U6, U7 i S3 a les L6, L7 i L8 actuals, i es va fer un 3 de novembre de 2003. I, quina casualitat, 13 dies més tard van haver-hi eleccions al parlament de Catalunya. De fet, estic segur què la L11, si no fos per un motiu que desconeixo, també s'hagués inaugurat abans de les eleccions del 16 de novembre, ja que les obres van acabar al segon semestre del 2003.
Però tornant al tema. Vist des de els ulls d'una persona que coneix poc la xarxa, el canvi de nomenclatures no em sembla malament del tot, ja què jo vaig ser dels molts que es va perdre al metro per no saber la destinació quan vaig anar per segon cop a València. El que no em sembla bé es el com i el quan.
De fet, si no recordo malament, a Barcelona va passar alguna cosa similar: es va canviar el nom de la U6, U7 i S3 a les L6, L7 i L8 actuals, i es va fer un 3 de novembre de 2003. I, quina casualitat, 13 dies més tard van haver-hi eleccions al parlament de Catalunya. De fet, estic segur què la L11, si no fos per un motiu que desconeixo, també s'hagués inaugurat abans de les eleccions del 16 de novembre, ja que les obres van acabar al segon semestre del 2003.
Però tornant al tema. Vist des de els ulls d'una persona que coneix poc la xarxa, el canvi de nomenclatures no em sembla malament del tot, ja què jo vaig ser dels molts que es va perdre al metro per no saber la destinació quan vaig anar per segon cop a València. El que no em sembla bé es el com i el quan.
Salut!
#volemL9
#volemL9
Molt necessària, aquesta nova nomenclatura. Jo també vaig visitar València fa cosa d'unes setmanes, i també em vaig perdre en dues ocasions fent combinacions al Metro/Tramvia: en la primera ocasió, volia anar a TVV (m'estranya que no hagin canviat el nom de l'estació, veient de la manera que són... ), i el Tram va acabar recorregut just a l'estació anterior; i, en la segona ocasió, i degut a que els mapes no coincidien, volia anar a La Marina i em va deixar a La Marina Reial...
- trensmat
- N9
- Entrades: 1593
- Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla
Pruebas dinámicas en la prolongación de la futura línea 9 de Metrovalencia hasta Ribarroja
Las unidades han recorrido el nuevo tramo entre Rosas y Ribarroja de Túria para realizar las pruebas de gálibo, a las que seguirán las de mapeo de vía.
Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana, FGV, inició el lunes las pruebas con unidades en la que será la línea 9 de Metrovalencia (Alboraya Peris Aragó-Ribarroja de Túria) entre Rosas y Ribarroja de Túria tarmo de prolongación que se inaugurará en marzo .
Las primeras pruebas son las de gálibo, en las que se confirma la distancia correcta del tren con los andenes, el enganche de pantógrafos y la ausencia de elementos que dificulten la circulación. Una vez concluidas, se iniciarán las de mapeo de vía, que verifican el registro de ubicación de distintos elementos, como son balizas, agujas, circuitos de vías, andenes y señales. Dichas pruebas se desarrollarán durante todo el mes de febrero.
Paralelamente, también durante el mes de febrero, se llevarán a cabo las prácticas para la habilitación de los maquinistas de la futura línea 9, de forma que todo esté preparado para la inauguración en el mes de marzo del tramo de prolongación del metro hasta la localidad de la comarca de Camp de Túria.
El paso de la UT 436 de Metrovalencia ha supuesto la circulación del primer tren por el tramo donde desde el 31 de marzo de 2005 no circulaba tren alguno. Ese día se suspendieron los tráficos de Cercanías Renfe desde Quart de Poblet para dejar sitio al metro. Este llegaría al aeropuerto en abril de 2007, en trazado subterráneo desde el centro urbano.
Las obras de prolongación en el tramo Rosas-Ribarroja se han desarrollado aprovechando la plataforma de la antigua línea de cercanías de Renfe Valencia-Llíria. El trazado, que discurre sobre los términos municipales de Manises y Ribarroja, tiene una longitud total de 9.467 metros, de los cuales 640 discurren soterrados, 311 en trinchera y los 8.516 restantes en superficie.
El tramo cuenta con cuatro paradas: La Cova, La Presa, Masía de Traver y Ribarroja de Túria. En la primera finaliza el tramo con doble vía y se inicia el tramo de vía única, mientras que La Presa y Masía de Traver se corresponden con los antiguos apeaderos existentes sobre la línea de cercanías que explotaba Renfe. La parada de Ribarroja de Túria coincide con el punto final del tramo.
El proyecto ha sido financiado por la Conselleria de Infraestructuras, Territorio y Medio Ambiente de la Generalitat valenciana, que ha invertido alrededor de cuarenta millones de euros, a los que se suman 5,3 millones de euros aportados por FGV.
http://www.vialibre-ffe.com/
Las unidades han recorrido el nuevo tramo entre Rosas y Ribarroja de Túria para realizar las pruebas de gálibo, a las que seguirán las de mapeo de vía.
Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana, FGV, inició el lunes las pruebas con unidades en la que será la línea 9 de Metrovalencia (Alboraya Peris Aragó-Ribarroja de Túria) entre Rosas y Ribarroja de Túria tarmo de prolongación que se inaugurará en marzo .
Las primeras pruebas son las de gálibo, en las que se confirma la distancia correcta del tren con los andenes, el enganche de pantógrafos y la ausencia de elementos que dificulten la circulación. Una vez concluidas, se iniciarán las de mapeo de vía, que verifican el registro de ubicación de distintos elementos, como son balizas, agujas, circuitos de vías, andenes y señales. Dichas pruebas se desarrollarán durante todo el mes de febrero.
Paralelamente, también durante el mes de febrero, se llevarán a cabo las prácticas para la habilitación de los maquinistas de la futura línea 9, de forma que todo esté preparado para la inauguración en el mes de marzo del tramo de prolongación del metro hasta la localidad de la comarca de Camp de Túria.
El paso de la UT 436 de Metrovalencia ha supuesto la circulación del primer tren por el tramo donde desde el 31 de marzo de 2005 no circulaba tren alguno. Ese día se suspendieron los tráficos de Cercanías Renfe desde Quart de Poblet para dejar sitio al metro. Este llegaría al aeropuerto en abril de 2007, en trazado subterráneo desde el centro urbano.
Las obras de prolongación en el tramo Rosas-Ribarroja se han desarrollado aprovechando la plataforma de la antigua línea de cercanías de Renfe Valencia-Llíria. El trazado, que discurre sobre los términos municipales de Manises y Ribarroja, tiene una longitud total de 9.467 metros, de los cuales 640 discurren soterrados, 311 en trinchera y los 8.516 restantes en superficie.
El tramo cuenta con cuatro paradas: La Cova, La Presa, Masía de Traver y Ribarroja de Túria. En la primera finaliza el tramo con doble vía y se inicia el tramo de vía única, mientras que La Presa y Masía de Traver se corresponden con los antiguos apeaderos existentes sobre la línea de cercanías que explotaba Renfe. La parada de Ribarroja de Túria coincide con el punto final del tramo.
El proyecto ha sido financiado por la Conselleria de Infraestructuras, Territorio y Medio Ambiente de la Generalitat valenciana, que ha invertido alrededor de cuarenta millones de euros, a los que se suman 5,3 millones de euros aportados por FGV.
http://www.vialibre-ffe.com/
Ja estan instal.lant la nova cartelleria a les estacions (com a mínim, a les estacions en servei).
Obertura (o reobertura, de fet) del tram entre Rosas i Riba-roja del Túria el març, si no falla res.
Les estacions de La Cova, La Presa i Masia de Traver es troben al mateix lloc que les antigues de via ampla.
L'estació de Riba-roja és nova, al límit est del casc urbà.
En teoria quan hi torni a haver diners allargaran la línia fins a l'estació original (potser soterrant), i més enllà fins a Vilamarxant.
Només quedaria sense reobrir el tram Vilamarxant-Benaguasil-Llíria de la línia original de Renfe.
Obertura (o reobertura, de fet) del tram entre Rosas i Riba-roja del Túria el març, si no falla res.
Les estacions de La Cova, La Presa i Masia de Traver es troben al mateix lloc que les antigues de via ampla.
L'estació de Riba-roja és nova, al límit est del casc urbà.
En teoria quan hi torni a haver diners allargaran la línia fins a l'estació original (potser soterrant), i més enllà fins a Vilamarxant.
Només quedaria sense reobrir el tram Vilamarxant-Benaguasil-Llíria de la línia original de Renfe.
Quasi 30km de línia, dels quals 25 per fora de València. I en això li diuen "metro"?
metro.
m. [LC] [OP] [TRG] Ferrocarril urbà de recorregut generalment subterrani per al transport ràpid de viatgers.
metro.
m. [LC] [OP] [TRG] Ferrocarril urbà de recorregut generalment subterrani per al transport ràpid de viatgers.
- Mr. Baricentro
- N6
- Entrades: 311
- Ubicació: España
- Contacta:
Y el "Metro del Baix Llobregat", o el del Vallès, que?Javi M ha escrit:Quasi 30km de línia, dels quals 25 per fora de València. I en això li diuen "metro"?
metro.
m. [LC] [OP] [TRG] Ferrocarril urbà de recorregut generalment subterrani per al transport ràpid de viatgers.
Son meras marcas comerciales, nada más.
La línea 9 del Metro de Madrid llega a Arganda y son cerca de 30km de distancia también. Si, el tramo de TFM empieza en Puerta de Arganda y termina en dicha población, no teniendo la misma frecuencia ni horario que el resto de la red...
PEEEEEROOO...
recordemos que la palabra "metro" agrada al votante.
Lo dicho: meras marcas comerciales.
Mr. Baricentro l’ha editat per darrera vegada el dia: Dijous 12/02/2015 17:13, en total s’ha editat 2 vegades.
Del "metro" del Baix Llobregat y del Vallès pienso exactamente lo mismo. Las cosas se deberían llamar por su nombre.Mr. Baricentro ha escrit:Y el "Metro del Baix Llobregat", o el del Vallès, que?Javi M ha escrit:Quasi 30km de línia, dels quals 25 per fora de València. I en això li diuen "metro"?
metro.
m. [LC] [OP] [TRG] Ferrocarril urbà de recorregut generalment subterrani per al transport ràpid de viatgers.
Son meras marcas comerciales, nada más. La línea 9 del Metro de Madrid llega a Arganda y son cerca de 30km de distancia también.
Recordemos que la palabra "metro" agrada al votante.
La línea 9 del metro de Madrid es un caso algo particular.
- Mr. Baricentro
- N6
- Entrades: 311
- Ubicació: España
- Contacta:
Sin ser notario, doy fe de ello.Javi M ha escrit: La línea 9 del metro de Madrid es un caso algo particular.
Podrien fer el mateix a FGC. Que per anar a Sabadell/Terrassa es tingues que fer transbord a Sarria i pasar per torns, tal como pasa en trams de la L7, L9 i L10 del Metro Madrid. Pero que a Sabadell i Terrassa surti L6 enlloc de S1/S2. Aixi es Metro metroMr. Baricentro ha escrit:Sin ser notario, doy fe de ello.Javi M ha escrit: La línea 9 del metro de Madrid es un caso algo particular.
Imnovem!!!