Nitbus

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Respon
Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Re: Nitbus

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dissabte 21/03/2015 9:59

Se suposa que no, que els conductors serien precisamente els mateixos...
.
.
.
.
.
.
O no...


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

premixero
N8
N8
Entrades: 779

Entrada Autor: premixero » Dilluns 23/03/2015 23:03

El personal, los buses y el material asignado al nit bus pasaria automaticamente a la nueva concesion ( en el pliego de condiciones se relaciona todo esto de forma detallada ), por lo que de "principio" los trabajadores no deberian tener miedo por el trabajo, otra cosa es que al pasar un tiempo X, normalmente pactado, en el que no se tocarian las condiciones de trabajo y sueldo podria haber cambios, normalmente a peor, en dichas condiciones ( esto suele pasar por desgracia en muchas subrogaciones de trabajadores en cambios de concesiones o empresas de todo tipo).



almohadillaordena
N3
N3
Entrades: 26

Entrada Autor: almohadillaordena » Dimarts 24/03/2015 15:54

hoy dia 24 de marzo a las 10:45 se ha realizado la apertura del sobre n° 3 por parte de la administración de la AMB, de las lineas nocturnas del Barcelona, Hospitalet y otros municipios del baix llobregat por lo cual el Grupo BAIXBUS seguirá siendo quien gestione las líneas nocturnas durante los próximos tres años más una prórroga de 2 mas.



scubydu
N6
N6
Entrades: 174

Entrada Autor: scubydu » Diumenge 12/04/2015 1:16

¿Cuándo empezará Alsa a hacerse cargo del servicio de Nitbus?



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2373
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Diumenge 12/04/2015 1:41

scubydu ha escrit:¿Cuándo empezará Alsa a hacerse cargo del servicio de Nitbus?
Según fuentes, en marzo de 2016. Ahora bien, todo está paralizado a la espera de la sentencia del juzgado por el "Caso Nitbus".


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 29/07/2015 15:28

Unes pinzellades d'humor (quin remei...) sobre el meu últim viatge amb l'N8, ahir a la nit...

0:12 h. aprox., parada Pl. Catalunya sentit Sta. Coloma. Hi arribo quan està marxant un N4 (de l'N8, ni rastre, i és normal perquè li havia tocat marxar a les 0:05). Miro la pantalla, hi veig "N8 21 min. - N4 24 min.". "Anem bé", penso (freqüència teòrica de 20 min., a banda de que l'N8 havia de marxar a les 0:25, és a dir, al cap de 13 minuts i no de 21)

"Veurem si no està equivocada la previsió", penso (total, no tenia alternativa que no passés per 15 euros de taxi)

Doncs equivocada ho estava una mica... a favor de l'N8. Perquè cap a les 0:34 h. (als 21-22 minuts, si més no) hi arriba l'N4. La parada ja estava ocupada per unes quantes desenes de persones. En aquell moment es veu clar quins anaven a l'N4. Formen fila, i comencen a pujar-hi. Llavors (0:36 aprox., és a dir, "clavats" els 24 minuts anunciats...) arriba un N8 i es col·loca al darrere. No poca gent hi va (jo no, ja sabia què passaria). El conductor (a diferència del que feien fa anys) els diu que no, que avancin cap a la parada. La gent comença a tornar-hi, mentre la cua per pujar a l'N4 encara no s'ha acabat. Un parell de minuts més tard, l'N4 aconsegueix marxar.

L'N8 avança cap a la parada, i en aquell moment veig que al darrere hi ha un altre N8!, amb la llegenda "SERVEI - PORT OLÍMPIC" al costat de l'"N8". Limitat, vaja. Vol dir que s'han ajuntat dos torns? Amb aquestes freqüències reals, no m'estranyaria gens... A mí plim, jo vaig fins a la Verneda. Pujo al "normal", quan ja està tan ple que jo tot just puc quedar-me a la zona de la porta d'entrada (amb prou espai com per a validar la T10, això sí)

Encara queda molta gent a baix, i ja no hi cap ningú. I és llavors que el conductor em sorpren cridant (per a la gent que ja hi era a dins): "¡Los que vayan a Vila Olímpica que suban al de atrás!"

Sí, ho tens tu clar, que ara la gent que ja hi ha a dins baixarà per pujar a l'altre... No sabeu com és la gent? Però vaja, com diantre no fan que el bus limitat arribi a Pl. Catalunya abans que el "normal"? N'hi ha per llogar-hi cadires!

Total, gent a terra a qui interessava el bus "normal" (i no hi cabia), i gent a dins que podria haver anat al "limitat" (i ningú no en va baixar)

Per acabar d'adobar-ho, una noia, parlant un castellà perfecte (però amb accent estranger, ni espanyol ni llatinoamericà) va i li diu al conductor: "No, está fuera de servicio". I el conductor: "¡Ah, vale, entonces no!"

Jo, mirant de treure'l de l'error: "No, no está fuera de servicio, es hasta Port Olímpic".

El conductor: "Ah, vale, bien, gracias, ¡los de Villa Olímpica que vayan al de atrás!".

La noia insisteix: "Que no, que no, que dice Fora de Servei". I jo, una mica més impacient: "No dice fuera de servicio, dice Port Olímpic".

El conductor: "Pero ¿es fuera de servicio o dice que va a Villa Olímpica?"

La noia: "Fora de Servei, si lo dice el cartel".

Jo (ja visiblement irritat): "Que no, no dice Fora de Servei, dice Servei Port Olímpic".

El conductor: "¿Pero dice fuera de servicio o no?"

Jo: "Mira, aprended a leer y luego lo decidís" i em fico cap a dins.

N'hi ha per llogar-hi cadires!

Al final, 1:15 h. per arribar a casa (un trajecte que acostumo a fer en mitja hora...)


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 30/07/2015 16:28

:x



pau5321
N7
N7
Entrades: 448
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: pau5321 » Divendres 31/07/2015 15:53

Fran-Ikarus ha escrit:Unes pinzellades d'humor (quin remei...) sobre el meu últim viatge amb l'N8, ahir a la nit...

0:12 h. aprox., parada Pl. Catalunya sentit Sta. Coloma. Hi arribo quan està marxant un N4 (de l'N8, ni rastre, i és normal perquè li havia tocat marxar a les 0:05). Miro la pantalla, hi veig "N8 21 min. - N4 24 min.". "Anem bé", penso (freqüència teòrica de 20 min., a banda de que l'N8 havia de marxar a les 0:25, és a dir, al cap de 13 minuts i no de 21)

"Veurem si no està equivocada la previsió", penso (total, no tenia alternativa que no passés per 15 euros de taxi)

Doncs equivocada ho estava una mica... a favor de l'N8. Perquè cap a les 0:34 h. (als 21-22 minuts, si més no) hi arriba l'N4. La parada ja estava ocupada per unes quantes desenes de persones. En aquell moment es veu clar quins anaven a l'N4. Formen fila, i comencen a pujar-hi. Llavors (0:36 aprox., és a dir, "clavats" els 24 minuts anunciats...) arriba un N8 i es col·loca al darrere. No poca gent hi va (jo no, ja sabia què passaria). El conductor (a diferència del que feien fa anys) els diu que no, que avancin cap a la parada. La gent comença a tornar-hi, mentre la cua per pujar a l'N4 encara no s'ha acabat. Un parell de minuts més tard, l'N4 aconsegueix marxar.

L'N8 avança cap a la parada, i en aquell moment veig que al darrere hi ha un altre N8!, amb la llegenda "SERVEI - PORT OLÍMPIC" al costat de l'"N8". Limitat, vaja. Vol dir que s'han ajuntat dos torns? Amb aquestes freqüències reals, no m'estranyaria gens... A mí plim, jo vaig fins a la Verneda. Pujo al "normal", quan ja està tan ple que jo tot just puc quedar-me a la zona de la porta d'entrada (amb prou espai com per a validar la T10, això sí)

Encara queda molta gent a baix, i ja no hi cap ningú. I és llavors que el conductor em sorpren cridant (per a la gent que ja hi era a dins): "¡Los que vayan a Vila Olímpica que suban al de atrás!"

Sí, ho tens tu clar, que ara la gent que ja hi ha a dins baixarà per pujar a l'altre... No sabeu com és la gent? Però vaja, com diantre no fan que el bus limitat arribi a Pl. Catalunya abans que el "normal"? N'hi ha per llogar-hi cadires!

Total, gent a terra a qui interessava el bus "normal" (i no hi cabia), i gent a dins que podria haver anat al "limitat" (i ningú no en va baixar)

Per acabar d'adobar-ho, una noia, parlant un castellà perfecte (però amb accent estranger, ni espanyol ni llatinoamericà) va i li diu al conductor: "No, está fuera de servicio". I el conductor: "¡Ah, vale, entonces no!"

Jo, mirant de treure'l de l'error: "No, no está fuera de servicio, es hasta Port Olímpic".

El conductor: "Ah, vale, bien, gracias, ¡los de Villa Olímpica que vayan al de atrás!".

La noia insisteix: "Que no, que no, que dice Fora de Servei". I jo, una mica més impacient: "No dice fuera de servicio, dice Port Olímpic".

El conductor: "Pero ¿es fuera de servicio o dice que va a Villa Olímpica?"

La noia: "Fora de Servei, si lo dice el cartel".

Jo (ja visiblement irritat): "Que no, no dice Fora de Servei, dice Servei Port Olímpic".

El conductor: "¿Pero dice fuera de servicio o no?"

Jo: "Mira, aprended a leer y luego lo decidís" i em fico cap a dins.

N'hi ha per llogar-hi cadires!

Al final, 1:15 h. per arribar a casa (un trajecte que acostumo a fer en mitja hora...)
El pa de cada dia a la N8... i veig que ni amb reforços ho arreglen...


http://propostesdemobilitat.wordpress.com
Una página con propuestas de autobuses y metro


http://tutorialesparavagos.wordpress.com
Si no sabéis hacer algo en el PC, aquí hay solución para todo.

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dissabte 01/08/2015 10:35

Els retards, i eliminació de torns més o menys "emmascarada" són el pa nostre de cada dia, perdó, de cada nit, però coses com posar el bus limitat (que, de fet, com ja he dit, segur que era un dels torns normals limitat) al darrere del "normal", havent deixat que s'ompli primer a vessar aquest últim, no ho havia vist mai :x

I la noia tornant a equivocar el conductor, cada cop que jo l'havia convençut de que sí, que el del darrere era el "limitat", ja va ser surrealista.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dissabte 01/08/2015 10:38

Fran-Ikarus ha escrit:I la noia tornant a equivocar el conductor, cada cop que jo l'havia convençut de que sí, que el del darrere era el "limitat", ja va ser surrealista.
Supongo que en tus pensamientos casi te pones en modo Chuck Norris, ¿eh? :twisted: :twisted: :twisted:


:) :) :) :) :)



ferran6420
N6
N6
Entrades: 283

Entrada Autor: ferran6420 » Dissabte 01/08/2015 16:05

Ahir als volts de les 3:15 em vaig haver d'esperar quasi 50 minuts al N8 a Muntaner amb Diagonal. El torn anterior al que vaig agafar va passar a la mateixa hora que el següent, buit i amb el cartell ESPECIAL. Afegeix-li la tempesta que queia...



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dissabte 01/08/2015 17:27

Doncs mira, els ESPECIALs de Muntaner es transformen en SERVEI PORT OLÍMPIC a Pl. Catalunya, ara ja ho saps ;)


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2152

Entrada Autor: albert28 » Dissabte 19/09/2015 5:25

Fa 45 minuts he agafat el N15 dir St Joan Despí de les 04.21 a Plaça Catalunya i he de dir desprès de molts anys agafant NitBus sens cap problema, he trobat que just aquest conductor conduia massa ràpid, saltant-se semàfors en vermell a força velocitat (no poc a poc) i per sort no hem patit un accident de miracle, he acabat una mica marejat(cosa rara en mi wn un bus) i l'autobus no anava fora d'horari per el qual no calia correr com corria. Es pot enviar una queixa d'aquest tipus a Baixbus? Trobo inadmissible això ja que es juga la seva propia seguretat, altres vehicles i persones i els passatgers. (Tinc apuntat el num de vehicle fins i tot) i mira què he agafat nitbus tant de baixbus com tusgsal i en tots han anat del tot correctes sense arribar als límits d'avui.

Per cert, avui al Forum faltava algun desplegament tipus busos cada 10 min com es va fer per un festival a Can Zam si mal recordo fa un parell de mesos ln es va reforçar alguna línia. A més el tram anava dn senzill quan altres anys va en composició doble a la mercè.



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dissabte 19/09/2015 9:35

albert28 ha escrit:Fa 45 minuts he agafat el N15 dir St Joan Despí de les 04.21 a Plaça Catalunya i he de dir desprès de molts anys agafant NitBus sens cap problema, he trobat que just aquest conductor conduia massa ràpid, saltant-se semàfors en vermell a força velocitat (no poc a poc) i per sort no hem patit un accident de miracle, he acabat una mica marejat(cosa rara en mi wn un bus) i l'autobus no anava fora d'horari per el qual no calia correr com corria. Es pot enviar una queixa d'aquest tipus a Baixbus? Trobo inadmissible això ja que es juga la seva propia seguretat, altres vehicles i persones i els passatgers. (Tinc apuntat el num de vehicle fins i tot) i mira què he agafat nitbus tant de baixbus com tusgsal i en tots han anat del tot correctes sense arribar als límits d'avui.

Per cert, avui al Forum faltava algun desplegament tipus busos cada 10 min com es va fer per un festival a Can Zam si mal recordo fa un parell de mesos ln es va reforçar alguna línia. A més el tram anava dn senzill quan altres anys va en composició doble a la mercè.
Pues espérate a coger el nitbus de la TUSGSAL...



scubydu
N6
N6
Entrades: 174

Entrada Autor: scubydu » Dilluns 21/09/2015 1:08

Renfe445 ha escrit:
albert28 ha escrit:Fa 45 minuts he agafat el N15 dir St Joan Despí de les 04.21 a Plaça Catalunya i he de dir desprès de molts anys agafant NitBus sens cap problema, he trobat que just aquest conductor conduia massa ràpid, saltant-se semàfors en vermell a força velocitat (no poc a poc) i per sort no hem patit un accident de miracle, he acabat una mica marejat(cosa rara en mi wn un bus) i l'autobus no anava fora d'horari per el qual no calia correr com corria. Es pot enviar una queixa d'aquest tipus a Baixbus? Trobo inadmissible això ja que es juga la seva propia seguretat, altres vehicles i persones i els passatgers. (Tinc apuntat el num de vehicle fins i tot) i mira què he agafat nitbus tant de baixbus com tusgsal i en tots han anat del tot correctes sense arribar als límits d'avui.

Per cert, avui al Forum faltava algun desplegament tipus busos cada 10 min com es va fer per un festival a Can Zam si mal recordo fa un parell de mesos ln es va reforçar alguna línia. A més el tram anava dn senzill quan altres anys va en composició doble a la mercè.
Pues espérate a coger el nitbus de la TUSGSAL...
Esa calle Pedro IV con el autobus saltando y dejandose las entrañas en cada cruce....... no tiene precio



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dilluns 21/09/2015 6:43

^ ^ ^
Parece que estás meneando lo que vendría a ser toda la cadera, bailando una samba en el autobús, al igual que en la RENFE... :P



Avatar de l’usuari
local
N5
N5
Entrades: 85
Ubicació: ÀMB

Entrada Autor: local » Diumenge 01/11/2015 11:53

Ahir a la nit vaig agafar la línia N12 i vaig validar el bitllet a unes validadores noves que tenien el logo de contactless. Eren tan noves que encara tenien per desenganxar el protector de plàstic de la pantalla!

Algú més les ha vist? O comencen a ser una cosa habitual als autobusos de cara a la implantació de la T-Mobilitat?



iFercat
N7
N7
Entrades: 385

Entrada Autor: iFercat » Dimecres 18/11/2015 22:24

Al final que ha passat amb el canvi d'operador del nitbus?
Segueix per tugsal, passa a alsa?
Quan havia de ser el canvi?



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dimecres 18/11/2015 23:15

iFercat ha escrit:Al final que ha passat amb el canvi d'operador del nitbus?
Segueix per tugsal, passa a alsa?
Quan havia de ser el canvi?
Lo mismo me pregunto yo.

Como siempre es de esperar, la información nos la administran a cuentagotas.



Sanato
N6
N6
Entrades: 181

Entrada Autor: Sanato » Dimecres 06/01/2016 0:40

Acabo d'arribar a casa després d'una experìència més al N8...

Crec que a Muntaner -Mallorca s'ha omplert de gent. Bé, concretament, de "guiris". Uns 15-20 nois i noies joves, entre 20 i 25 anys (aprox). que han omplert el cotxe de dalt a baix i han baixat a la Pl. Pau Vila per anar al Port Vell, suposo.

Res a destacar si no fos per la cridòria i l'escàndol que han fotut a dins i per que la meitat s'estaven fartant de cerveses de llauna (el que menys) i cubates portàtils (la majoria)

Pregunta: el conductor del bus no és ningú per a negar l'entrada si veu un usuari amb begudes alcooliques? o en situació d'evident embriaguesa o molèstia per a d'altres usuaris?

Quan jo era una mica més jove em sembla que no em deixaven entrar al bus ni amb una miserable llauna de cocacola...
(d'acord, jo tampoc vaig ser un sant a la meva època :oops:)


Cada vez que subes al tren, empieza una nueva aventura...
Renfe: siempre se puede viajar peor

Respon

Torna a “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”