Què es pot fer amb el 400 de La Sagrera??
Què es pot fer amb el 400 de La Sagrera??
A les reunions del Consell Assessor el tema del 400: el volen fer fora per tema d'espai, però no saben ni com treure'l ni on deixar-lo. Què es pot fer? A ningú li cap a casa?
Em diuen que el principal problema no és tant trobar lloc, sinó com treure el tren del taller per les seves dimensions. Suggeriments?
Jo abans de retallar el 400, el que faria es mirar si traient els estreps i fent algún retoc al túnel de sortida de tallers es pot moure fins a sortir a la línia general.metring ha escrit:Em diuen que el principal problema no és tant trobar lloc, sinó com treure el tren del taller per les seves dimensions. Suggeriments?
D'allà no se si es possible fer que el tren tiri cap al dipòsit d'Hospital de Bellvitge. En teoria pel camí han retocat La Sagrera i Mercat Nou, la resta segueix igual a finals dels 80
El metro de Barcelona amb motoristes!
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5704
- Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contacta:
Si no saben on deixar-lo, el millor que li pot passar al 425 és que tampoc sàpiguen com treure'l d'allà...
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- raulitinbcn
- N8
- Entrades: 1172
- Facebook: raul.lopezalvarez.37
- Ubicació: Barcelina
Portar-ho a Can Buixeres, junt el tramvia de cavalls y l'altre 100. No se com està l'espai allà, però que el deixin ben tancant.
Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -
Autobuseros Magazín -
metring ha escrit:Em diuen que el principal problema no és tant trobar lloc, sinó com treure el tren del taller per les seves dimensions. Suggeriments?
Per molt que no m'agradi gens sols veig un futur...
La radial.
Tmb tampoc li agrada, i no fa res. Deixa pasar el temps
Tot el material de la L1 fins fa molt poc a entrat per Renfe, ara tambe es pot per Bellvitge.
Si no es pot moure el 400 fins un d'aquestes sortides, no hi ha futur
La radial.
Tmb tampoc li agrada, i no fa res. Deixa pasar el temps
Tot el material de la L1 fins fa molt poc a entrat per Renfe, ara tambe es pot per Bellvitge.
Si no es pot moure el 400 fins un d'aquestes sortides, no hi ha futur
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5704
- Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contacta:
Els qui més o menys parleu de radial i retallar, podeu fer cinc cèntims de quina és la operació que imagineu, a grans trets? Què i com caldria tallar?
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Si el tren ha de sortir amb camió de les cotxeres, ha de pujar per la rampa damunt d'un camió i sortir per la porta del garatge:Fran-Ikarus ha escrit:Els qui més o menys parleu de radial i retallar, podeu fer cinc cèntims de quina és la operació que imagineu, a grans trets? Què i com caldria tallar?
https://www.google.es/maps/@41.4192065, ... 312!8i6656
Com es pot veure i pensar, i ha un problema evident d'alçada, i per tant, el sostre del tren perilla. Hem de suposar que per pujar-lo al camió li hauran tret els bogies per rebaixar alçada.
Jo abans de retallar el tren, seria més partidari de posar uns carrils fins al carrer i remolcar el tren, un cop a fora, se'l munta al camió i au. A mi el que m'espanta es que retallin el tren, després no el restaurin i.... bueno.... ja sabem com acabaria la broma
Ja ens van pendre el pel amb el 1000, i aquest estava sencer, així que amb el 400 no hi vull ni pensar....
El metro de Barcelona amb motoristes!
- wefer
- Administrador
- Entrades: 6993
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
No cal. Simplement cal treure-li els bobies, posar-lo sobre una plataforma amb rodes baixes per treure'l a fora i una vegada allà muntar-lo a sobre el camió. Caldria veure exactament l'amplada i l'alçada de la porta, i l'accés interior fins a la mateixa.Miquel ha escrit:Si el tren ha de sortir amb camió de les cotxeres, ha de pujar per la rampa damunt d'un camió
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
- 122-042-132
- N9
- Entrades: 1646
- Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
Em sembla la solució més assenyada Wefer. La radial ni tocar-la!. Tanmateix em sembla de pena aquest argument de que no saben com treure'l, això demostra quí hi ha a la companyia, ningú amb un mínim de criteri històric ni tècnic. I que el portin al Museu de la Ciència i de la Tècnica a Terrassa! Els de Can TMB em fan por!. Salut!wefer ha escrit:No cal. Simplement cal treure-li els bogies, posar-lo sobre una plataforma amb rodes baixes per treure'l a fora i una vegada allà muntar-lo a sobre el camió. Caldria veure exactament l'amplada i l'alçada de la porta, i l'accés interior fins a la mateixa.Miquel ha escrit:Si el tren ha de sortir amb camió de les cotxeres, ha de pujar per la rampa damunt d'un camió
Tot el què aneu proposant aquí, ho plantejaré el dia de la reunió, si ens deixen parlar, que suposo que si.
- foronda 141
- N8
- Entrades: 849
- Ubicació: Poblenou
No entenc que si va entrar a la cotxera, ara no pugui sortir.
Els 400 han fet tota la L1 de Fondo a Hospital de Bellvitge en altres temps sense problemas.
L'unic canvi que hi ha hagut es la disposició d'andana i vias a La Sagrera, i a "ojo" no veig problema i si n'hi ha serà cosa de pocs centímetres, que a lo millor treient els estreps n'hi hauría prou.
Els 400 han fet tota la L1 de Fondo a Hospital de Bellvitge en altres temps sense problemas.
L'unic canvi que hi ha hagut es la disposició d'andana i vias a La Sagrera, i a "ojo" no veig problema i si n'hi ha serà cosa de pocs centímetres, que a lo millor treient els estreps n'hi hauría prou.
Creo que los 400 nunca pisaron la estación de Fondo porque se retiraron en el 89/90, y Fondo es del 92. Vamos, eso creo yo.foronda 141 ha escrit:Els 400 han fet tota la L1 de Fondo a Hospital de Bellvitge en altres temps sense problemas.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Segons sembla el problema és el túnel de sortida de les cotxeres, que el van estretar arran de la reforma de l'estació. De totes maneres la diferència de l'ample de la caixa entre un 400 i un 4000 es mínima (3140 mm <400> contra els 3100 mm <4000>). Ara bé, potser han tocat alguns radis de corba i el tren potser hi ha la probabilitat de que rasqui. (Com els 100 en el tram de l'Hospitalet)foronda 141 ha escrit:No entenc que si va entrar a la cotxera, ara no pugui sortir.
Els 400 han fet tota la L1 de Fondo a Hospital de Bellvitge en altres temps sense problemas.
L'unic canvi que hi ha hagut es la disposició d'andana i vias a La Sagrera, i a "ojo" no veig problema i si n'hi ha serà cosa de pocs centímetres, que a lo millor treient els estreps n'hi hauría prou.
El metro de Barcelona amb motoristes!
- Ganz
- N7
- Entrades: 330
- Facebook: https://www.facebook.com/christiancavi
- Ubicació: Puigcerdà
No recordo quantes vies hi ha entre l'L1 Sagrera i les cotxeres, però en funció de com, podria haver una manera...
1: Descarrilar el tren i muntar-lo en un camió.
2: Conduir el camió fins a la línia general.
3: Encarrilar el tren.
4: Remolcar-lo fins... ja veuríem on.
1: Descarrilar el tren i muntar-lo en un camió.
2: Conduir el camió fins a la línia general.
3: Encarrilar el tren.
4: Remolcar-lo fins... ja veuríem on.
El problema segons s'havia dit es que el tren no passa pel túnel d'accés a les cotxeres (està atrapat, literalment), per tant, sobre un camió tampoc es possible accedir a la via general. De vies d'accés només n'hi ha una.Ganz ha escrit:No recordo quantes vies hi ha entre l'L1 Sagrera i les cotxeres, però en funció de com, podria haver una manera...
1: Descarrilar el tren i muntar-lo en un camió.
2: Conduir el camió fins a la línia general.
3: Encarrilar el tren.
4: Remolcar-lo fins... ja veuríem on.
El metro de Barcelona amb motoristes!
- Ganz
- N7
- Entrades: 330
- Facebook: https://www.facebook.com/christiancavi
- Ubicació: Puigcerdà
Quina llàstima... Doncs desmuntar-lo, amb els riscos que comporta, podria ser l'única manera...
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5704
- Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contacta:
Si hi cap (ni que sigui just), la situació passa a ser una mica menys desesperada que no pas ens pensàvem, oi?metring ha escrit:Sobre el 400: no es tocarà de moment. La sortida de la Cotxera és justament la mida del tren i s'ha de treure amb molt de compte. El responsable de la Cotxera deia de desballestar-lo però no es farà. Aquest tren s'ha fet servei per a simulació de conducció.
Amb "desballestar-lo" aquest bon home volia dir "desmuntar-lo per treure'l", o literalment desballestar-lo perquè deixés d'existir?
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Això darrer. Per sort, no li han fet cap cas.Fran-Ikarus ha escrit:
Amb "desballestar-lo" aquest bon home volia dir "desmuntar-lo per treure'l", o literalment desballestar-lo perquè deixés d'existir?