5ªZONA INFORMA:
PRE-INSCRIPCIÓ
---------------------------
"VIATGE A SUISSA"
Amb motiu dels actes d'Inauguració del nou Túnel del Gotthard ,5ªZONA està preparant un viatge amb el Catalán Talgo a Ginebra.
Quan tinguem mès informació ho comunicarem al nostre web.
Dates,horaris,desplaçaments,preus
,etc...
Degut a l'alt interès que pot originar les places serán atorgades per riguròs ordre d'inscripció.
Viatge amb Talgo III RD a... ¡Ginebra!
Viatge amb Talgo III RD a... ¡Ginebra!
Atenció al que han publicat des del Facebook de 5a Zona:
Uala!!!Renfe451 ha escrit:Atenció al que han publicat des del Facebook de 5a Zona:
5ªZONA INFORMA:
PRE-INSCRIPCIÓ
---------------------------
"VIATGE A SUISSA"
Amb motiu dels actes d'Inauguració del nou Túnel del Gotthard ,5ªZONA està preparant un viatge amb el Catalán Talgo a Ginebra.
Quan tinguem mès informació ho comunicarem al nostre web.
Dates,horaris,desplaçaments,preus
,etc...
Degut a l'alt interès que pot originar les places serán atorgades per riguròs ordre d'inscripció.
Adif no deixa treure el Talgo per a pocs km, i ara a Ginebra???
Lo logic seria tot el trajecte en ample estandard. El cambiador de Portbou dubto que estigui en servei. Si Adif li fa panic Sants amb ample internacional, sempre podrien sortir de Can Tunis, Rubi, St Cugat o Cerdanyola i seguir la ruta dels mercaderies de Can Tunis a Mollet
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5704
- Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contacta:
Interessantíssim!
Espero atentíssim las notícies. Tant de bo caigui en un cap de setmana en què no tingui ja cap compromís. Bé, per començar, tant de bo caigui en cap de setmana...
Espero atentíssim las notícies. Tant de bo caigui en un cap de setmana en què no tingui ja cap compromís. Bé, per començar, tant de bo caigui en cap de setmana...
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Hola,
És una noticia sorprenent, sobretot perquè la última notícia que teníem es que difícilment podrien tornar a treure el Talgo IIIRD a la via.
Materialment és possible fer aquest viatge, no hi ha cap impediment físic, però sí moltes traves que segurament, si ho estan anunciant, és que les tenen assumides o superades:
- El canviador de Portbou esta desmantellat o donat de baixa. Caldria estudiar la possibilitat de fer-lo canviar per allà però és difícil.
- Es pot fer via LAV, canviant d'ample a Can Tunis i sortint des de Barcelona Sants. Estarà homologat un tren així per circular per una LAV? Seguirà estant homologat per circular per França i Suïssa?
- Es pot fer via Irun i Hendaia, caldria veure com esta el canviador allà.
Si s'arriben a superar aquestes dificultats penseu que ni Renfe ni Adif ni menys la SNCF i la SBB-CFF-FFS posaran un preu barat al viatge així que pot costar tranquil·lament entre 200 i 300€. Imagino que hi haurà algun conveni entre varies associacions franceses i suïsses perquè si es compte que el viatge vaig ple només d'aficionats espanyols, amb aquest preu serà irrealitzable.
És una noticia sorprenent, sobretot perquè la última notícia que teníem es que difícilment podrien tornar a treure el Talgo IIIRD a la via.
Materialment és possible fer aquest viatge, no hi ha cap impediment físic, però sí moltes traves que segurament, si ho estan anunciant, és que les tenen assumides o superades:
- El canviador de Portbou esta desmantellat o donat de baixa. Caldria estudiar la possibilitat de fer-lo canviar per allà però és difícil.
- Es pot fer via LAV, canviant d'ample a Can Tunis i sortint des de Barcelona Sants. Estarà homologat un tren així per circular per una LAV? Seguirà estant homologat per circular per França i Suïssa?
- Es pot fer via Irun i Hendaia, caldria veure com esta el canviador allà.
Si s'arriben a superar aquestes dificultats penseu que ni Renfe ni Adif ni menys la SNCF i la SBB-CFF-FFS posaran un preu barat al viatge així que pot costar tranquil·lament entre 200 i 300€. Imagino que hi haurà algun conveni entre varies associacions franceses i suïsses perquè si es compte que el viatge vaig ple només d'aficionats espanyols, amb aquest preu serà irrealitzable.
- wefer
- Administrador
- Entrades: 6993
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
Això implicaria passar per TPFerro i pagar el corresponent peatge la qual cosa encariria força el preu. Clar que la volta pel País Basc, a part de surrealista, tampoc deu ser barata.MZA_1600 ha escrit:- Es pot fer via LAV, canviant d'ample a Can Tunis i sortint des de Barcelona Sants. Estarà homologat un tren així per circular per una LAV?
Ja em veig que la única opció serà canviar els eixos a mà a Portbou
De tota manera si ho han anunciat és que tenen força clar que ho poden fer. Veurem.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5704
- Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contacta:
Algú ha precisat a FB que no está desmantellat, sinó [només] donat de baixa, però desconec si això deixa cap mena d'esperança de que es pugui utilitzar, o no.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Tampoco está tan mal si circula por la LAV....... que velocidad aguanta el venerable? 200?
Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón
"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón
"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol
- bigcoaster
- N8
- Entrades: 953
El problema de la LAV es que s'haurà de pagar una bona suma a TP Ferro.Don Ramón ha escrit:Tampoco está tan mal si circula por la LAV....... que velocidad aguanta el venerable? 200?
This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.
Quina sorpresa! Quan se sàpia la data i el preu, potser m'ho pense i m'apunte.
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
El Talgo III RD está limitado para circular hasta 100 km/h.Don Ramón ha escrit:Tampoco está tan mal si circula por la LAV....... que velocidad aguanta el venerable? 200?
La velocitat que circulen els mercaderies per la Lav de Mollet a Perpinyà. I amb la mateixa 252 del mercaderies es pot remolcar el Talgo fins el Soler.
I això?Renfe451 ha escrit:El Talgo III RD está limitado para circular hasta 100 km/h.Don Ramón ha escrit:Tampoco está tan mal si circula por la LAV....... que velocidad aguanta el venerable? 200?
El metro de Barcelona amb motoristes!
- robertotlh
- N7
- Entrades: 324
Amb una mica de sort ja els hauràn liquidat el xiringuito. La solució definitiva per TP Ferro havia d'arribar abans de finals de Juny no?bigcoaster ha escrit:El problema de la LAV es que s'haurà de pagar una bona suma a TP Ferro.Don Ramón ha escrit:Tampoco está tan mal si circula por la LAV....... que velocidad aguanta el venerable? 200?
Visiteu el meu bloc http://blogscat.com/a/ferrocarrilsinexistents
- robertotlh
- N7
- Entrades: 324
Consigna d'ADIF, no cal donar-hi més voltes, intentar entendre certes polítiques d'ADIF desemboca en dolors de cap.Miquel ha escrit:I això?Renfe451 ha escrit:El Talgo III RD está limitado para circular hasta 100 km/h.Don Ramón ha escrit:Tampoco está tan mal si circula por la LAV....... que velocidad aguanta el venerable? 200?
Visiteu el meu bloc http://blogscat.com/a/ferrocarrilsinexistents
- Ganz
- N7
- Entrades: 330
- Facebook: https://www.facebook.com/christiancavi
- Ubicació: Puigcerdà
En països com Franca passa el mateix.robertotlh ha escrit:Consigna d'ADIF, no cal donar-hi més voltes, intentar entendre certes polítiques d'ADIF desemboca en dolors de cap.Miquel ha escrit:I això?Renfe451 ha escrit:
El Talgo III RD está limitado para circular hasta 100 km/h.
No veig el motiu per el qual un tren al deixar de fer servei comercial se li limiti la velocitat sense cap justificació tècnica. A mi em dius que pot descarrilar ja que no ha rebut manteniment i està malament, doncs òbviament estaré d'acord. Però això a simple vista (Doncs no conec els motius), em sembla una collonada molt gran la veritat.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Pot ser que hi hàgi alguna consigna especial que afecti la velocitat màxima del material considerat històric?
Existint la que obliga a posar tracció de socors homologada a distància de bloqueig de circulacions amb tracció històrica, no m'extranyaria pas
Existint la que obliga a posar tracció de socors homologada a distància de bloqueig de circulacions amb tracció històrica, no m'extranyaria pas
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5704
- Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contacta:
Doncs 800 Km. a <=100 Km/h. dóna un resultat força rodó: més d'una "jornada laboral" de viatge
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
En el cas del Talgo III, sí que n'hi ha, efectivament.albe6 ha escrit:Pot ser que hi hàgi alguna consigna especial que afecti la velocitat màxima del material considerat històric?
Existint la que obliga a posar tracció de socors homologada a distància de bloqueig de circulacions amb tracció històrica, no m'extranyaria pas