Doncs per no voler ofendre'ls, nomĂ©s us queixeu i enmiralleu en ells...trensmat ha escrit:Jo dels usuaris de la lĂnia R11 (sense Ă nim de ofendre als usuaris de la lĂnia R11) donaria les grĂ cies de que Renfe no els hagi tret trens des de l'entrada en funcionament de l'AVE a Girona (com ha quedat les lĂnies R13 i R14), jo espero que els problemes que hi han a les lĂnies R12, R13, R14, R15 i R16 es solucionin ja que els usuaris estan ha un pas de que explotin.trenesrenfe123 ha escrit:Entenc que has fet la mitjana entre Barcelona i Tortosa, però això no Ă©s el que deia jo. Jo estava parlant de les Terres de l'Ebre en sĂ, Ă©s a dir, viatges interns a l'Ebre. A mĂ©s, per exemple, entre Ulldecona i L'Aldea costa un dineral, tot i ser estacions colaterals, perquè encara s'apliquen les tarifes pel traçat antic via Tortosa.sag470 ha escrit:Preus per lĂnia actualment:
R11: regional amb 447 (Bcn-Girona: 0.084€/km), MD amb 449 (Bcn-Girona: 0.113€/km)
R12: regional amb 447 (Bcn-Lleida: 0.073€/km)
R13: regional amb 470/448 (Bcn-Lleida: 0.078€/km), RE amb 448/470 (Bcn-Lleida: 0.088€/km)
R14: regional amb 448/470 (Bcn-Lleida: 0.068€/km), RE amb 448/470 (Bcn-Lleida: 0.077€/km)
R15: regional amb 447 (Bcn-Reus: 0.076€/km), RE amb 448/470 (Bcn-Reus: 0.086€/km, Bcn-Mora: 0.076€/km)
R16: RE amb 447R/448/470 (Bcn-Tortosa: 0.076€/km)
Sobre les tarifes MD a la lĂnia R11 (sense ofendre) si teniu alguna queixa per els preus s'ho dieu al ex-conseller Joaquim Nadal i a la ex-ministra del PSOE ja que sĂłn els responsables dels preus elevats de la tarifa MD, ja que els usuaris de les lĂnies de les Terres de L'Ebre i Lleida tenen dret de queixar-se dels privilegis que hi han a la provĂncia de Girona (excepte la lĂnia R3 que tambĂ© hi ha per llogar cadires).
Per acabar la meva intenciĂł no Ă©s ofendre als usuaris de la lĂnia R11, però teniu una gran sort de que l'AVE no hagi afectat de forma tant destructiva com ha pasat amb les provĂncies de Tarragona i Lleida.
Per què no deixem de ser destructius vers els altres, comparant-nos que sempre lo altre és millor, i lluitem simplement per millorar lo nostre.
Per altra banda, has pensat que si no s'han reduït drà sticament els serveis és perquè continua havent-hi demanda i el nombre de passatgers no haurà baixat excessivament?
Només cal que agafis un dels Regionals o MD de la R11 i vegis com van de plens...