Hem actualitzat el fòrum a la última versió disponible, de 2024.
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Avistaments curiosos de busos
-
- N6
- Entrades: 283
- El Maño amañado
- N7
- Entrades: 463
- Ubicació: Sant Martí (Barcelona).
El 7913 subiendo ahora mismo Padilla, cubriendo servicio en la 19.
Ahir a la tarda, 3302 a la V13adriaesc ha escrit:Ara a la 47 el 3302
https://www.flickr.com/photos/adriaesc/ ... ed-public/
Tanto el lunes como el miércoles, como hoy, el servicio de las 6.45 de la 406 de Sagalés lo ha hecho el 878, sin cartel.
Avui la majoria de la 50 va amb 14xx (alguns d'ells NXB)
- oscsanchez6
- N5
- Entrades: 158
- Ubicació: Barcelona, Catalunya
Ahir vaig veure aquí https://goo.gl/maps/RJc5zbPQwzo (Mercabarna) un munt de busos de TMB. N'hi havia de totes sèries: jardineres, 67 o 69xx (no els vaig diferenciar), fins i tot vaig veure articulats, crec que de la serie 34xx. No vaig comptar-los, pero n'hi haurien uns 20. En un principi vaig pensar que era una campa, però no em quadra que hi hagi busos de gairebé totes les cotxeres...
Estan donant de baixa autobusos mentre hi ha línies com l'H8 o l'H12 que de tant en tant se li escapa algun bus estandard per falta de material?
Estan donant de baixa autobusos mentre hi ha línies com l'H8 o l'H12 que de tant en tant se li escapa algun bus estandard per falta de material?
Deberán ser los primeros 67. Los 69 son del 2009.oscsanchez6 ha escrit:Ahir vaig veure aquí https://goo.gl/maps/RJc5zbPQwzo (Mercabarna) un munt de busos de TMB. N'hi havia de totes sèries: jardineres, 67 o 69xx (no els vaig diferenciar), fins i tot vaig veure articulats, crec que de la serie 34xx. No vaig comptar-los, pero n'hi haurien uns 20. En un principi vaig pensar que era una campa, però no em quadra que hi hagi busos de gairebé totes les cotxeres...
frankrodriguez.net
Außer Betrieb
Außer Betrieb
- El Maño amañado
- N7
No sé si los darán de baja o no, pero no me salen las cuentas que sean 34xx y no 33xx. Y qué pasa con los 29xx y los 79xx? Esos sí que tienen años!oscsanchez6 ha escrit:Ahir vaig veure aquí https://goo.gl/maps/RJc5zbPQwzo (Mercabarna) un munt de busos de TMB. N'hi havia de totes sèries: jardineres, 67 o 69xx (no els vaig diferenciar), fins i tot vaig veure articulats, crec que de la serie 34xx. No vaig comptar-los, pero n'hi haurien uns 20. En un principi vaig pensar que era una campa, però no em quadra que hi hagi busos de gairebé totes les cotxeres...
- foronda 141
- N8
- Entrades: 857
- Ubicació: Poblenou
Avui dilluns a la tarda 3324 a la 36.
-
- N5
- Entrades: 112
1616 a la 37, sembla que van movent els nous busos cap a altres linies .
- El Maño amañado
- N7
Com!? Ara també porten allà els Solaris?victorromo99 ha escrit:3685 a la 34
M'imagino que poc a poc anirà sent una cosa més normal, però costa de creure-ho.
-
- N6
- Entrades: 183
Ara mateix anava a posar exactament això, ja veig que te m'has avançatvictorromo99 ha escrit:3685 a la 34
Fa 5 mins per Verdaguer cap a Virrei Amat.
-
- N5
Si hahaha, jo l'he vist a Prat de la Riba sentit Manuel Gironatrenesrenfe123 ha escrit:Ara mateix anava a posar exactament això, ja veig que te m'has avançatvictorromo99 ha escrit:3685 a la 34
Pels carrers de Manuel girona deu girar justet, no?victorromo99 ha escrit:Si hahaha, jo l'he vist a Prat de la Riba sentit Manuel Gironatrenesrenfe123 ha escrit:Ara mateix anava a posar exactament això, ja veig que te m'has avançatvictorromo99 ha escrit:3685 a la 34
-
- N5
No tinc ni idea perquè mai he vist un articulat per allà, però suposo que bastant justet
- El Maño amañado
- N7
Hoy es el día de los Solaris. Tenemos Solaris por la 7, la 33, la 34 y la H6.
Visto el 3679 en la terminal de Zona Univ. y el 3682 bajando por Diagonal hacia Mª Cristina (ambos de la H6).
Visto el 3679 en la terminal de Zona Univ. y el 3682 bajando por Diagonal hacia Mª Cristina (ambos de la H6).
Els 33xx i 34xx si que caben bé, però ja aquests que són 18m, suposu si ja ha fet anada i tornada de la 34 és que ho podrà fer bé.victorromo99 ha escrit:No tinc ni idea perquè mai he vist un articulat per allà, però suposo que bastant justet