Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona

Propostes dels usuaris per a fer millores a les xarxes ferroviàries existents o per crear-ne de noves / Propuestas de los usuarios para hacer mejoras en las redes ferroviarias existentes o para crear nuevas
Respon
Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona

Entrada Autor: Renfe445 » Dissabte 23/09/2017 0:36

Carlos González ha escrit:Diuen que la L5 no pot passar per Cornellà Centre per alguna cosa de l'estació de RENFE de Cornellà, pensen fer-la a tren convencional per tenir serveis de trens entre Castelldefels-Cornellà, que em sembla bé ja que pot donar a més municipis.
La vía de la L5 acaba en un muro...



Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dissabte 23/09/2017 11:09

Renfe445 ha escrit:
Carlos González ha escrit:Diuen que la L5 no pot passar per Cornellà Centre per alguna cosa de l'estació de RENFE de Cornellà, pensen fer-la a tren convencional per tenir serveis de trens entre Castelldefels-Cornellà, que em sembla bé ja que pot donar a més municipis.
La vía de la L5 acaba en un muro...
Cada cop que veig aquesta foto no puc parar de riure. Paret 0 - S/1000 1. :)

Efectivament, prolongar L5 a Cornellà és força complicat. Si s'ha de soterrat caldria fer una rampa amb un fort desnivell en poc espai (L'actual cua de maniobres és molt curta, i com veieu és a nivell de carrer parcialment camuflada per un "calaix"). El pla B seria fer una nova estació on l'actual però més profunda, per tant actuant ja des de la rampa de sortida de Gavarra (que tampoc es queda curta).
D'anar soterrat ha de passar per sota del riu, per tant el túnel ha de ser encara més profund.

L'alternativa que no voldrà ningú però seria el que faria qualsevol país seria fer aquesta prolongació en un viaducte. S'obre el calaix actual i se li fa alçada per a poder passar per damunt del carrer actual i al final només queda anar tot recte cap a Sant Boi passant per damunt de totes les infraestructures (A2, LAV) i incorporar-se a la dreta de la línia de la LL-A al mateix nivell. Fent l'estació just a la dreta de l'actual, al damunt de la riera i poder agafant una mica de l'aparcament.
Així que L5 finalment moriria allà per sempre, ja que no te més recorregut.

Se suposa que L1 algun dia pujarà a Sant Boi pel costat del Prat i seria l'encarregat de passar per la part alta de forma soterrada, imaginem que fins l'estació.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1876
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Carlos González » Dissabte 23/09/2017 23:44

https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... 55043&z=13

Mapa metropolità de l'àrea de Barcelona

Bé, ja que es parla de l'àrea de Barcelona volia mostrar tal mapa per proposar i debatre com pot ser el metro i tramvia de BCN... Tampoc faria molts canvis, la veritat, potser en la L2 per direcció Aeroport proposo que sigui com una L9 exprés, que vagi directament sota l'avinguda Verge de Montserrat, i no sé si és millor el traçat per el Morrot, o per Montjuïc, tinc dubtes. I la L3 enlloc de Sant Feliu, que pari a Esplugues connectant amb el TRAM, el TRAM igual, com a màxim, ampliacions com Laureà Miró, parada de RENFE de Sant Fe, Diagonal i fins Drassanes serà suficient per el tramvia, el dubte és com serà l'explotació de les línies o sigui que necessitaré ajuda... Accepto comentaris i critiques constructives.

Comencem amb metro:
L1 El Prat Estació-Badalona Estació
L2 Aeroport T1-Badalona Pompeu Fabra
L3 Pont d'Esplugues-Trinitat Vella
L4 La Sagrera Meridiana-Trinitat Nova
L5 Cornellà Centre-Vall d'Hebron
L6 Sarrià-Pl. Catalunya
L7 Av. Tibidabo-Pl. Catalunya
L8 Molí Nou Ciutat Cooperativa-Gràcia
L9 Aeroport T1-Can Zam
L10 Polígon Pratenc-Gorg
L11 Trinitat Nova-Can Cuiàs
L12 Finestrelles-Sarrià

Tramvia:
T1 Bon Viatge → Llevant-Les Planes-Francesc Macià (línia semicircular)
T2 Bon Viatge-Glòries
T3 Sant Feliu Centre-Estació de Sant Adrià (per Diagonal)
T4 Estació de Sant Adrià-Ernest Lluch (per Gran Via)
T5 Drassanes-Gorg
T6 Estació de Sant Adrià-Drassanes (per Diagonal)
T7 Ciutadella | Vila Olímpica-Gorg
Carlos González l’ha editat per darrera vegada el dia: Diumenge 24/09/2017 1:13, en total s’ha editat 1 vegada.


Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13

Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Diumenge 24/09/2017 0:53

Carlos González ha escrit:Mapa metropolità de l'àrea de Barcelona
Has contemplado la prolongación de la línea 3 a Trinitat Vella, cosa que muchos agradeceremos.

La línea 1 mejor dejarla hasta Pompeu Fabra, sería muy costoso prolongarla hasta la estación de Badalona, por el mar y que está la rampa que permite acceder al otro lado de las vías, que actualmente utilizan los autobuses ya que la calle Mossèn Anton está cortada.

La parada de Montigalà−Lloreda (aunque yo prefiero llamarla Lloreda−Montigalà :D ) creo que las entradas quedarían en el Passeig Olof Palme, no en el Parc de les Muntanyetes.

La parada de Sant Crist de Can Cabanyes creo que queda donde la rotonda donde la Rambla de Sant Joan tira abajo y empieza la Avinguda de Puigfred.

La parada de Bufalà creo que queda en medio del eje Av. Martí Pujol y c/ Independència.



Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1876
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Carlos González » Diumenge 24/09/2017 1:05

Solucionado el tema de ubicaciones de las paradas de la L1 de Badalona, aunque creo que sigue siendo importante que la L1 haga conexión con RENFE, Renfe445

Tampoco es que conozca mucho Badalona y el resto de la parte del Besòs, y si tú lo dices de que la L1 pare a Pompeu Fabra, será por algo y alguna razón puedas tener...


Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13

Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Diumenge 24/09/2017 13:28

Carlos González ha escrit:Solucionado el tema de ubicaciones de las paradas de la L1 de Badalona, aunque creo que sigue siendo importante que la L1 haga conexión con RENFE, Renfe445

Tampoco es que conozca mucho Badalona y el resto de la parte del Besòs, y si tú lo dices de que la L1 pare a Pompeu Fabra, será por algo y alguna razón puedas tener...
Es porque las paradas de Pompeu Fabra y la supuesta con la estación quedarían bastante juntas, además, que donde la metes, si está el mar, la rampita esa que dije...

Además, que pasear por Martí Pujol hacia el mar es bastante agradable a mi gusto. :D



Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1876
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Carlos González » Diumenge 24/09/2017 13:33

Renfe445 ha escrit: Es porque las paradas de Pompeu Fabra y la supuesta con la estación quedarían bastante juntas, además, que donde la metes, si está el mar, la rampita esa que dije...

Además, que pasear por Martí Pujol hacia el mar es bastante agradable a mi gusto. :D
Entiendo....


Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13

Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4

Adrià Grande
N5
N5
Entrades: 110

Entrada Autor: Adrià Grande » Dilluns 25/09/2017 0:02

També es que la distància entre l'estació de Pompeu Fabra i la de Renfe es de 500m (6min caminant) La única forma de fer una estació allà seria fer el túnel més profund i seria més costós



Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1876
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Carlos González » Dissabte 07/10/2017 23:35

En el passat sempre llegia missatges sobre com seria la unió dels serveis d'FGC, sempre m'he preguntat si era cert que en el passat era fer el LL/A directe a Pl.Catalunya, creieu que avui dia es bona solució per connectar les dues xarxes o no?? Tot i que ja s'ha proposat que l'ampliació vagi a Gràcia.


Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13

Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4

Avatar de l’usuari
Aeduh
N6
N6
Entrades: 307
Ubicació: Volpelleres

Entrada Autor: Aeduh » Diumenge 08/10/2017 17:43

Carlos González ha escrit:https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... 55043&z=13

Mapa metropolità de l'àrea de Barcelona
M'he près la llibertat d'agafar el teu mapa i ampliar-lo posant'hi tots els meus somnis humits ferroviaris per celebrar aquest primer post meu després de temps sent lurker.
Abans de començar només dir que em sembla molt adient la proposta de Lluis més amunt d'intercanviar la L2 i la 5 per La Sagrera, encara que sigui la unica cosa que no he dibuixat.
Hi ha moltes ampliacions en aquest mapa i algunes estan inspirades per aquest mapes que crec que són oficials del futur de les línies.

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/ ... 29.svg.png

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/ ... ap.svg.png

http://oi52.tinypic.com/a1miyp.jpg
---

Senyores i senyors, el mapa de metro de barcelona ampliat més exagerat que veureu mai:

https://drive.google.com/open?id=1JNB8O ... sp=sharing


TRAMVIA
Hi ha molt més tramvia en aquest mapa. La linia Besos s'estén per Santa Coloma, com sembla que està planificat, i també s'allargaria fins a Montgat. També es crea una altra linia per la platja de Barcelona, cosa que crec que seria molt guai i se n'ha arribat a parlar, però crec que no existeix encara com a projecte oficialment, i arriba fins fins a la Barceloneta (això sembla que està més parlat).
El Trambaix continua fins a l'estació de Quatre Camins per una banda, i per altra creua el Llobregat fins a Sant Boi, on es divideix anant-hi fins al Prat i el port, i fins a Castelldefels per un altre costat, simulant la difunta L12 que el Tripartit va descartar.

METRO
PROPOSTES NORMALETES
Sobre el Metro, moltes de les linies estàn lleugerament (o no tant lleugerament) ampliades, com la L2 continuant per Badalona fins a la Morera, on començaria la L13, un metro lleuger com la L11, fins a Can Ruti. Això també estava planificat durant la era Pujol, però sembla que no es farà exactament així, i estic obert a qualsevol altra proposta.
-La L3 creixería encara més, fins a Sant Feliu per una banda, i La Mina per una altra. La linia seria tan llarga ara que tallarla per la meitat, a Drassanes per example, no sé si compensaria. Crec que no, però la idea està allà.
-La L5 en Horta continuaria fins al Cosmocaixa per una banda i Sant Boi per una altra.
-FGC VALLES: La L6 i L7, de FGC, tindrien més estacions, suposant que s'aconsegueix arreglar el problema de saturació al Vallès d'alguna manera. Hi hauria una estació, Aragó, entre Pl Cat i Provença, i entre aquesta i Gràcia (Sèneca). Aquestes dos estacions serien només per metro, no per els suburbans (tal com Les Tres Torres, La Bonanova i Sant Gervasi). La L7 continuaria fins a la zona del cosmocaixa i la ronda de dalt, per l'esquerra del tramvia blau, i aquí es conectaria amb la L5. Aquesta seria una primera ampliació, de la segona en parlo després. La L12, antiga L6, continuaria fins a Esplugues de Llobregat i enllaçaria amb la L3 (això ja està planificat) Després , continuaria fins al Splau i l'estadi de l'Espanyol (que necessiten metro molt fortament), acabant en L5 Cornellà Centre. La segona ampliació la comento després. Hi hauria una altra estació per les llinies S1, S2, etc. a la Ronda de Dalt, després de Sarrià, que penso que és molt necessària per la gent que viu per allà i per tota la demanda de gent en edat escolar i universitària que hi ha per allà. Per plaça Catalunya, en comptes de fer una cua de maniobres, jo aprofitaria la via lateral que hi ha a l'estació per crear una doble via que hi vagi fins a l'estació de França, amb una estació entremig al creuar Via Laietana. Allà hi haurà tot d'espai per fer maniobres. Els suburbans podrien seguir sortint de Pl Catalunya.
-La L8 continuaria fins a Gràcia per Entença i Francesc Macià, i tornaria a baixar per SaFa i Glòries fins al Besos. Això sembla que està planificat.
-La L9 i L10 terminades, per suposat.
-La L11 allargant-se fins a Ripollet per Montcada.

FANTASIES
En el reialme de les meves fantasies més extenses he inclòs varies linies més que es construirien a fins i tot 75 anys vista per completar el puzzle del metro dins de Barcelona:

-La L12 continuaria per avall enlloc de parar-se a Sarrià, per les plaçes de Prat de la Riba, Sant Gregori, la de l'església al costat del Cinesa Diagonal, Francesc Macià, i enfilaria cap avall per Hospital Clinic i acabaria aprofitant el pròximament antic traçat de la L2 fins a Paral.lel, giraria pel port fins a arribar a l'estació de França, on s'ajuntaria amb la L6 i la L7. Això s'assemblaria a una proposta que he vist pel forum de dividir en dos el traçat dels fgc vallés per barcelona fins a Sarrià per solucionar la congestió.
-La L7 continuaria per la Ronda de Dalt, baixaria per l'esquerra de Sarrià, tocaria Maria Cristina i el Corte Inglés, baixaria per Carles III i prop d'allà i s'acabaria acoplant als FGC del Llobregat fins a plaça Espanya, fent una mica de radialitat.
-Una nova linia, L14 per exemple, començaria al subsol de l'estació de França, pujaria pel parc de la Ciutadella, Arc de Triomf, l'eixample, Gràcia (que sempre he cregut que té una connexió amb el metro massa limitada), el Parc Güell (que no té metro), Horta, i Valldaura.
-Allà acabaria, i començaria la L15, fent de radial i millorant més tota la part més oblidada de Barcelona, desde Canyelles fins a la Sagrera i d'allà fins al Poblenou, i per allà fins a la UPF, Ciutadella, Jaume I, Paral.lel i Pl Espanya pel Montjuïc. Allà hi hauria un intercanviador simil.lar al que hi ha entre les linies 2 i 6 del metro de Paris a l'arc de triomf etoile i nation.
-Quan la L15 termini per avall, continuaria per dalt la L16, fent l'arc d'un petit cinturó radial, acompanyant la L3 a Sants i separant-se allà per anar dins a la ronda General Mitre, d'allà al parc Güell, baixant a Sant Pau Dos de Maig, baixant a Glòries, i d'allà per prop de Poblenou fins a la platja. Aquestes linies L14 L15 i L16 tindrien una continuitat fisica de vies, cosa que podria ajudar a gestionar-les, o potser construir-les de tal manera que només hi hagi 2 linies, més llargues.
-Hi hauria una lina especial potser, la L17, que no sé realment si seria rentable fer-la o no. Potser sí. Seria molt simple i enllaçaria amb un túnel nou Espanya, Catalunya i Glories, sense estacions pel mig. Seria com un corredor ràpid per anar d'una banda a l'altra de la ciutat, descongestionant la part central de la resta de les linies de metro com la L3, 1 o 5, etc. que a vegades és dificil gestionar perque estan plenes pel mig però buides als costats.

______

Crec que ja està tot. Sé que moltes de les ampliacions serien molt complicades per l'orografia d'aquell indret i/o per la disposició dels edificis i les canyeries, però, tal com dic, són més fantasies que una altra cosa. No he inclòs el tunel d'Horta dels FGC fins a la UAB. Crec que no és bona idea. De fet, crec que seria millor que una linia de FGC sortis de Glòries i aprofités la via del Rodalies per anar pel Besós i s'internés pel Vallès separant-se per un costat anant a Cerdanyola i Sabadell i per un altre a Granollers. Seria bonic (en la meva humil opinió) canviar el nom de plaça de les Glòries Catalanes per plaça Europa, ja que tindriem Espanya a l'esquerra, Catalunya al mig, i Europa a la dreta, amb una linia de FGC sortint de cadascuna. M'agrada la simetria. Per una altra banda, crec que tots sabem que la integració de Rodalies i FGC s'acabarà fent, algun dia, ja sigui en 10 o 100 anys.
Fora de Barcelona hi han més idees que s'han de fer, com el TramVallés, modernitzar el Maresme amb un tren tram, la linia orbital, el tramcamp a tarragona, millorar molt la R8, i un llarg etc.
Aeduh l’ha editat per darrera vegada el dia: Dilluns 23/10/2017 23:58, en total s’ha editat 1 vegada.


Ciutadans de Catalunya, ja soc aquí!

Adrià Grande
N5
N5
Entrades: 110

Entrada Autor: Adrià Grande » Divendres 13/10/2017 20:41

Hola.

Donat que algun dia es farà una hipotètica T7 de la UAB fins a Montcada. :roll: Vull fer una proposta de quines seren les 20 parades de les que s'especulen en el PDI. A veure que us sembla:

Universitat Autònoma
Eix Central
Can Domènech
Cerdanyola Universitat
Serraparera
Serra de Galliners
Sebastià Garriga
Flor de Maig
Guiera
Marconi
L'Estatut
Estació de Cerdanyola
Verge de Montserrat
Pont Vell
Molí
Sant Jaume
Límit Polígon la Ferrer
Bach
Montcada-Ripollet
Mas Rampinyo

P.D: M'he cenyit al recorregut que esmenta el PDI



Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1876
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Carlos González » Divendres 13/10/2017 20:45

Tot i que està en estudi..... crec que serà viable amb el pas del temps :ok


Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13

Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4

Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1876
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Carlos González » Divendres 20/10/2017 23:17

Segons en el passat, el TRAM estava pensat en què arribès a Sant Boi, però va ser descartat perquè arribava el suposat metro L12, que va ser cancel·lat per ampliacions a línies existens, en aquest cas, es vol fer un nou tram de RENFE connectant Cornellà i Castelldefels, sempre parlo del tema del transport ferroviari de Castelldefels i Cornellà que es el que m'interessava molt des de que estic en el fòrum....

Creieu que el TRAM a Sant Boi i el nou tram de RENFE fins a Castefa justificaria la demanda del sud del Baix Llobregat (quan ja parlin de començar a fer les obres, clar)???


Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13

Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4

Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
Entrades: 1231
Ubicació: a prop d' ADIF
Contacta:

Entrada Autor: ortegote » Diumenge 22/10/2017 18:57

Carlos González ha escrit:Segons en el passat, el TRAM estava pensat en què arribès a Sant Boi, però va ser descartat perquè arribava el suposat metro L12, que va ser cancel·lat per ampliacions a línies existens, en aquest cas, es vol fer un nou tram de RENFE connectant Cornellà i Castelldefels, sempre parlo del tema del transport ferroviari de Castelldefels i Cornellà que es el que m'interessava molt des de que estic en el fòrum....

Creieu que el TRAM a Sant Boi i el nou tram de RENFE fins a Castefa justificaria la demanda del sud del Baix Llobregat (quan ja parlin de començar a fer les obres, clar)???
Sobre el Tram el proyecto inicial que les llego a los aficionados y que no se ha realizazo:

Unir la Diagonal (soterrado en un principio de Francesc macia a glories)
Llegar en Cornella hasta el nuevo estadio del Espanyol
Linia circular en Cornella y Sant Joan Despi

Cosas a futuro:
Prolongacion a Sant Boi
Prolongacion a Molins de Rei

Ahora todos sabemos como lo tenemos y lo que cuesta que hagan algo para mejorarlo.
Saludos.



Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1876
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Carlos González » Diumenge 22/10/2017 22:21

ortegote ha escrit: Sobre el Tram el proyecto inicial que les llego a los aficionados y que no se ha realizazo:

Unir la Diagonal (soterrado en un principio de Francesc macia a glories)
Llegar en Cornella hasta el nuevo estadio del Espanyol
Linia circular en Cornella y Sant Joan Despi

Cosas a futuro:
Prolongacion a Sant Boi
Prolongacion a Molins de Rei

Ahora todos sabemos como lo tenemos y lo que cuesta que hagan algo para mejorarlo.
Saludos.
Unir el tranvía a la Diagonal sería algo "posible", lo digo entre comillas por que la presión de PdeCAT y creo que el PP también, hace dudar la existencia de tal proyecto.....
La prolongación de Sant Boi es más bien un poco farol, ya que apenas se habla de ello, y la ampliación hasta Molins.... ¿no acaba más bien en Quatre Camins, es decir en Sant Vicenç dels Horts?


Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13

Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4

Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1876
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Carlos González » Diumenge 22/10/2017 23:44

Així per escrit faig una proposta que podria ser el futur del TRAM de Barcelona (almenys de com podria ser amb el tram de la Diagonal i Laureà Miró i ampliacions per l'estació de Sant Feliu o fins a Quatre Camins i per el voltant de Sant Boi)

T1: Sant Boi (Ronda de Sant Ramon-C-245)-Ernest Lluch
T2: Bon Viatge-Estació de Sant Adrià (per Diagonal)
T3: Rambla de Sant Just (per Av. Baix Llobregat i Barcelona)-Glòries
T4: Quatre Camins-Estació de Sant Adrià (per Diagonal)
T5: Ernest Lluch-Gorg (per Diagonal)
T6: Ciutadella-Gorg (per Gran Via)


Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13

Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4

Avatar de l’usuari
Aeduh
N6
N6
Entrades: 307
Ubicació: Volpelleres

Entrada Autor: Aeduh » Dilluns 23/10/2017 23:43

La zona de l'estadi del Espanyol i l'enorme centre comercial Splau necessiten una connexió amb metro o tram urgentment.


Ciutadans de Catalunya, ja soc aquí!

Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1876
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Carlos González » Dimarts 24/10/2017 10:19

Aeduh ha escrit:La zona de l'estadi del Espanyol i l'enorme centre comercial Splau necessiten una connexió amb metro o tram urgentment.
Jo conec aquella zona, i ja et dic jo que no fa molta falta, l'estació de Cornellà-Riera està a prop de l'estadi i al Splau, 5 minuts caminant i ja arribes.


Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13

Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4

Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
Entrades: 1231
Ubicació: a prop d' ADIF
Contacta:

Entrada Autor: ortegote » Dimarts 24/10/2017 19:53

Aeduh ha escrit:La zona de l'estadi del Espanyol i l'enorme centre comercial Splau necessiten una connexió amb metro o tram urgentment.
Com comenten l'estació de Cornellà-Riera de FGC esta a la diistancia correcta.

He anat a camps de futbol que tenen el tranvia a tocar cas del LLevant a Valencia i per la tornada has de tenir molta paciencia i es clar anar com en una llauna de sardines.
No ho conec pero al camp del Saragossa a de passar una cosa similar.
Salutacions.



Avatar de l’usuari
Aeduh
N6
N6
Entrades: 307
Ubicació: Volpelleres

Entrada Autor: Aeduh » Dimecres 25/10/2017 0:14

Son més de 10 minuts fins als ferros, que no tenen la mateixa freqüència que el metro, i uns 20 fins a la L5/Tram. Hauria d'haver una estació just a fora del centre comercial. El problema és de quina linia. En el meu mapa drive de la pagina anterior havia dibuixat un possible itinerari de la L12 fins a aquesta zona, però no ho veig tampoc com una sol.lució perfecta.


Ciutadans de Catalunya, ja soc aquí!

Respon

Torna a “Propostes ferroviàries / Propuestas ferroviarias”