Tanquen el Tramvia Blau indefinidament

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Según la web de TMB...

Entrada Autor: Renfe445 » Dimecres 24/01/2018 16:32

TMB ha escrit:*A partir del 2 de febrer i durant un mes aproximadament, el Tramvia Blau estarà tancat per obres de modernització de la infraestructura.
Fuente



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 24/01/2018 16:45

Renfe445 ha escrit:
TMB ha escrit:*A partir del 2 de febrer i durant un mes aproximadament, el Tramvia Blau estarà tancat per obres de modernització de la infraestructura.
Fuente
El problema del 2 de febrer és que, com a bon dia de la marmota que és, tant és la quantitat de dies que vinguin després (un dia, un mes, un any...): mai no n'arribarà el final :x



Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dimecres 24/01/2018 17:05

Fran-Ikarus ha escrit:El problema del 2 de febrer és que, com a bon dia de la marmota que és, tant és la quantitat de dies que vinguin després (un dia, un mes, un any...): mai no n'arribarà el final :x
Bueno. al menos para echar un poco de optimismo al asunto... :D



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 24/01/2018 17:08

L'alternativa és anar-hi divendres 3 de març, convenientment ataviats de nou, per a celebrar-ne la represa del servei :martell1


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 25/01/2018 19:18

:x :o

https://noticies.tmb.cat/sala-de-premsa ... um=twitter

La remodelació del Tramvia Blau tindrà un cost estimat d'11 milions d'euros

La suspensió del servei a partir del febrer permetrà abordar la renovació total de la infraestructura fixa i posar al dia els vehicles històrics

Remodelar el Tramvia Blau, un transport de prop de 117 anys d’antiguitat, per deixar-lo en condicions de circular amb seguretat molts anys més tindrà un cost aproximat d’11 milions d’euros, segons les previsions de Transports Metropolitans de Barcelona (TMB).

Aquesta quantitat cobriria el cost de la nova plataforma ferroviària, el canvi de totes les vies i la catenària, la renovació d’un dels tramvies (per dotar-lo de les eines de conducció que ja tenen els tres renovats anteriorment), la reparació dels tramvies que habitualment fan el servei amb passatgers, la tramitació de la llicència d’activitat i altres actuacions complementàries.

La remodelació integral del Tramvia Blau, amb aquest pressupost estimat, ha estat aprovada per l’Autoritat del Transport Metropolità, amb el compromís d’incloure’n el finançament en el Contracte Programa per al període 2018-2021. Es tracta d’una actuació global que no te precedents des que aquest transport és de titularitat pública.

Últimes circulacions el 27 i 28 de gener

Com es va informar el dia 17 passat, l’històric transport turístic farà les últimes circulacions el diumenge 28 de gener abans de la suspensió del servei. Mentre duri l’afectació, els usuaris podran utilitzar com a alternativa la línia 196 de bus (Pl. Kennedy - Bellesguard) que realitza part del trajecte per l’avinguda Tibidabo i que circula tots els dies de 7.30 a 22 hores, amb freqüències de 13 minuts la major part del dia.

Si bé els tramvies no podran circular pel seu itinerari clàssic, sí que participaran en activitats de difusió cultural i del patrimoni històric, a través del programa TMB Educa, que ampliarà les seves activitats al voltant dels tallers i cotxeres situats a la plaça de la Central.

El Tramvia Blau, que data del 1901, és l’únic supervivent de l’antiga xarxa de tramvies de Barcelona. Fa un recorregut de 1.276 metres des de l’inici de l’avinguda del Tibidabo fins a la plaça del Doctor Andreu, i salva un desnivell de 93 metres.

TMB n’és l’operador des del 1981, per cessió de l’Ajuntament de Barcelona, i l’ha mantingut en funcionament des del 1985, amb una interrupció a principis dels anys 90 motivada per la construcció de la ronda de Dalt. En els últims anys, l’empresa hi ha realitzat regularment el manteniment necessari, així com també importants actuacions de modernització parcial, l’última de les quals, l’actualització de la subcentral elèctrica, la tardor passada, amb una inversió de 300.000 euros. Actualment està en tràmit la licitació de l’obra de renovació integral de la coberta de la cotxera, valorada també en 300.000 euros.



Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dijous 25/01/2018 19:40

Però seguim sense calendari d'obres? On és el projecte? com pensen moure el tramvia als laterals tenint en compte que hi ha la vorera i els arbres...

Com a mínim sembla que es cert que hi ha voluntat de fer obres. Ara bé, un altre desastre el fet que hagin de destrossar un quart tramvia per treure'l a circular amb passatge.... La direcció segueix sense entendre el valor històric dels tramvies que te...


El metro de Barcelona amb motoristes!

premixero
N8
N8
Entrades: 779

Entrada Autor: premixero » Dijous 25/01/2018 19:49

"TMB n’és l’operador des del 1981, per cessió de l’Ajuntament de Barcelona, i l’ha mantingut en funcionament des del 1985, amb una interrupció a principis dels anys 90 motivada per la construcció de la ronda de Dalt. En els últims anys, l’empresa hi ha realitzat regularment el manteniment necessari, així com també importants actuacions de modernització parcial, l’última de les quals, l’actualització de la subcentral elèctrica, la tardor passada, amb una inversió de 300.000 euros. Actualment està en tràmit la licitació de l’obra de renovació integral de la coberta de la cotxera, valorada també en 300.000 euros."
O sea que estan haciendo bien el mantenimiento y ahora dicen que lo paran por falta del mismo, es una inconcluencia, ademas dicen "intentaran" ponerlo en el programa 18-21 lo que deja el dinero en el aire.
por lo tanto el servicio podia seguir dandose con normalidad hasta que se iniciasen las obras, pararlo de repente casi con nocturnidad y alevosia da que pensar en alguna cosa mas oscura



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dijous 25/01/2018 19:58

la renovació d’un dels tramvies (per dotar-lo de les eines de conducció que ja tenen els tres renovats anteriorment),
Tunejaran el tramvia número 10? :emprenyat :emprenyat :emprenyat (l'únic que queda sense tunejar, sense comptar el 2 i la jardinera)

Pensava que l'excusa del tunning era per temes de seguretat per poder circular entre els cotxes, però sembla ser que ni tenint plataforma pròpia poden circular sense tunning...


Instagram: Ferrocarril | Aviació

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Divendres 26/01/2018 9:00

aim ha escrit:
la renovació d’un dels tramvies (per dotar-lo de les eines de conducció que ja tenen els tres renovats anteriorment),
Tunejaran el tramvia número 10? :emprenyat :emprenyat :emprenyat (l'únic que queda sense tunejar, sense comptar el 2 i la jardinera)

Pensava que l'excusa del tunning era per temes de seguretat per poder circular entre els cotxes, però sembla ser que ni tenint plataforma pròpia poden circular sense tunning...
Fa molts anys (de fet va començar en l'antic fòrum de Melodysoft, i després va seguir aquí), el foraire aco, protagonista directe de les reformes, ens ho va explicar aquí:

http://www.transport.cat/viewtopic.php?f=23&t=2756


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dissabte 27/01/2018 19:09

Això a que fa esment aquest nou article, és literal per part de TMB? On es pot trobar el comunicat directe de la companyia? O és només una interpretació d'El Periódico?

http://www.elperiodico.com/es/barcelona ... ro-6582079

El Tramvia Blau deja de circular porque ya no es seguro
TMB asegura que el viejo ferrocarril del Tibidabo "ha llegado al final de su vida útil"
"La degradación de la infraestructura fija desaconseja que transporte pasajeros", asegura la empresa

La cebolla del Tramvia Blau va perdiendo capas poco a poco. El misterio de su cierre, anunciado el 17 de enero sin que nadie se hubiera olido la tostada, tiene por fin una explicación oficial. Según Transportes Metropolitanos de Barcelona (TMB), el ferrocarril del Tibidabo "ha llegado al final de su vida útil y ya no da más de sí". En resumen, ha dejado de ser seguro, ya que "la degradación de la infraestructura desaconseja usarlo para el transporte de personas".
(....)


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dissabte 27/01/2018 20:27

Fran-Ikarus ha escrit:Això a que fa esment aquest nou article, és literal per part de TMB? On es pot trobar el comunicat directe de la companyia? O és només una interpretació d'El Periódico?

http://www.elperiodico.com/es/barcelona ... ro-6582079

El Tramvia Blau deja de circular porque ya no es seguro
TMB asegura que el viejo ferrocarril del Tibidabo "ha llegado al final de su vida útil"
"La degradación de la infraestructura fija desaconseja que transporte pasajeros", asegura la empresa

La cebolla del Tramvia Blau va perdiendo capas poco a poco. El misterio de su cierre, anunciado el 17 de enero sin que nadie se hubiera olido la tostada, tiene por fin una explicación oficial. Según Transportes Metropolitanos de Barcelona (TMB), el ferrocarril del Tibidabo "ha llegado al final de su vida útil y ya no da más de sí". En resumen, ha dejado de ser seguro, ya que "la degradación de la infraestructura desaconseja usarlo para el transporte de personas".
(....)
Jo el dia que es va saber, ja havia llegit que el departament de seguretat ferroviària de l'empresa havia dit que era insegur. Però vaja, per a ells tot el que faci pudor a vell és insegur, ja ho veiem a metro dia sí, dia també.
Si realment tant malament estava perquè no han fet obres abans, ni que sigui per reparar aquells trams en pitjor estat o aquest "hundimiento" que esmenta el diari? Ja se sabia que la via tenia ja algun que altre punt a millorar de feia anys. Per què no s'ha fet res per a corregir-ho si la voluntat sempre ha estat la de prestar el servei?

I ara de la nit al dia a algú li dona la vena i clausuren el servei fins mai sabrem quan. Poder són 5 anys com poder no torna a posar-se en servei mai més ja que a hores d'ara, no hi ha pas cap projecte de reforma, i cal demanar els diners. Tot plegat a mi em segueix fent moooooolta pudor.
És més, el que em fa més pudor es que fa no gaire van asfaltar el lateral costat Llobregat de l'Avinguda Tibidabo, des d'Adrià Margarit cap amunt (tot i que no se si fins al final o no), deixant el costat dret (el de les vies) sense asfaltar. Què us hi jugueu que en poc temps, asfaltaran de nou el tram de les vies quedant aquestes enterrades, perquè clar, digueu-me il·lús però dubto que deixin l'Avinguda a mig asfaltar ara que no hi circularà el tramvia durant uns anys.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dissabte 27/01/2018 20:38

Miquel ha escrit: Què us hi jugueu que en poc temps, asfaltaran de nou el tram de les vies quedant aquestes enterrades, perquè clar, digueu-me il·lús però dubto que deixin l'Avinguda a mig asfaltar ara que no hi circularà el tramvia durant uns anys.
Si ja estan les màquines preparades a la plaça del Doctor Andreu...


Instagram: Ferrocarril | Aviació

Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dissabte 27/01/2018 21:18

aim ha escrit:
Miquel ha escrit: Què us hi jugueu que en poc temps, asfaltaran de nou el tram de les vies quedant aquestes enterrades, perquè clar, digueu-me il·lús però dubto que deixin l'Avinguda a mig asfaltar ara que no hi circularà el tramvia durant uns anys.
Si ja estan les màquines preparades a la plaça del Doctor Andreu...
Doncs això... No hase falta desir nada mas.

De ben segur que la decisió ja era presa de fa temps, masses casualitats juntes.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
foronda 141
N8
N8
Entrades: 848
Ubicació: Poblenou

Entrada Autor: foronda 141 » Dimarts 13/02/2018 14:55

Avui hi passat per l'Avinguda del Tibidabo, i han asfaltat sobre las vies, pro respectant escrupulosament les mateixes que segueixen al descobert.
No entenc que no hagin posat una capa d'asfalt a sobre si tenen que refer teòricament tota l'infraestructura.



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2373
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dimarts 13/02/2018 19:48

Potser ho fan així per tal que després costi menys de treure-les. Si asfaltessin a sobre, haurien de tornar a obrir el carrer per treure-les. Tot i que vaja, el carrer l'han d'obrir igualment per fer la reforma...


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dijous 15/02/2018 19:18

està clar que només podem escollir entre ser governats per tontos o per fills de p uta, i ara mateix no tinc clar qui és qui


ES PELIGROSO ASOMARSE

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 15/02/2018 19:42

Si us plau,...



Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dijous 15/02/2018 21:25

Mortadel·lo ha escrit:està clar que només podem escollir entre ser governats per tontos o per fills de p uta, i ara mateix no tinc clar qui és qui
No hi podria estar més d'acord.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 18/10/2018 19:35

Ens arriben veus que diuen que la gent que treballava al Tramvia Blau la "recol·loquen", això no pinta bé...



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dijous 18/10/2018 20:41

metring ha escrit:Ens arriben veus que diuen que la gent que treballava al Tramvia Blau la "recol·loquen", això no pinta bé...
A dónde recolocarán, a la 196? A TRAM? :)



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”