Explotació futura línia Barcelona-Vallès dels FGC

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.

Re: Explotació futura línia Barcelona-Vallès dels FGC

EntradaAutor: Sokjo » Divendres 11/05/2018 18:06

Entre Sant Cugat i Sarria hi ha espai per fer avançaments? Perque segons la nota hi ha un servei a les 07:54h i aquest és a les 07:56h.
Sokjo
N5
N5
 
Entrades: 144
Membre des de: Dimarts 14/08/2012 11:23
Ubicació: Sabadell

Re: Explotació futura línia Barcelona-Vallès dels FGC

EntradaAutor: fgc113 » Divendres 11/05/2018 18:31

Sokjo ha escrit:Entre Sant Cugat i Sarria hi ha espai per fer avançaments? Perque segons la nota hi ha un servei a les 07:54h i aquest és a les 07:56h.

No, però el S2 que passa a les 7.54 per Sant Cugat arriba a Sarrià a les 8.09 i el nou tren ix de Sant Cugat a les 7.56 i arriba a Sarrià per a fer el L6 de les 8.12, per tant no agafarà gaire velocitat i no caldrà que avance el tren següent.
#RodaliesDignesC6
L10 a la Zona Franca, L2 a l'Aeroport i tram central de la L9.
No al tercer carril i sí a la LAV València - Castelló.
Regionals i rodalies dignes a Castelló
No al tancament de la línia convencional Vandellòs - Tarragona!
Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
 
Entrades: 875
Membre des de: Dilluns 09/06/2014 14:05
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

És més lent

EntradaAutor: Javi M » Divendres 11/05/2018 23:49

És a dir, fins a Sarrià, el tren directe triga un minut més que els normals. Això sí, ajudarà a descarregar els trens anterior i posterior.
Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
 
Entrades: 1550
Membre des de: Dimecres 18/11/2009 17:49

Re: Explotació futura línia Barcelona-Vallès dels FGC

EntradaAutor: Granolleri » Dissabte 12/05/2018 0:52

Renfe445 ha escrit:Primer experimento creo que no, en los 80 y 90 había semidirectos, señalizados con un cartelito verde, aunque no sé dónde paraban.


Els semidirectes eren directes de Sarrià a Sant Cugat (a l'àrea urbana feien les mateixes parades que actualment fan els S1 i S2). En l'última època després de Sant Cugat paraven a totes les estacions i baixadors fins a Sabadell, Terrassa o la Universitat Autònoma, l'horari més antic que tinc és del 1993 i aleshores els trens a/des de Terrassa des de Sant Cugat només paraven a Rubí, els trens amb destinació Sabadell o Universitat Autònoma només es saltaven Sant Joan (Vollpereres encara no existia). Més enrera ja no ho sé.

Els semidirectes es van suprimir amb l'entrada en servei del "Metro del Vallès", el 25 de juny del 1996.
Granolleri
N8
N8
 
Entrades: 778
Membre des de: Divendres 19/12/2014 15:56
Ubicació: Granollers (Vallès Oriental)

Re: Explotació futura línia Barcelona-Vallès dels FGC

EntradaAutor: Renfe445 » Dissabte 12/05/2018 1:28

Granolleri ha escrit:Els semidirectes eren directes de Sarrià a Sant Cugat (a l'àrea urbana feien les mateixes parades que actualment fan els S1 i S2). En l'última època després de Sant Cugat paraven a totes les estacions i baixadors fins a Sabadell, Terrassa o la Universitat Autònoma, l'horari més antic que tinc és del 1993 i aleshores els trens a/des de Terrassa des de Sant Cugat només paraven a Rubí, els trens amb destinació Sabadell o Universitat Autònoma només es saltaven Sant Joan (Vollpereres encara no existia). Més enrera ja no ho sé.

Els semidirectes es van suprimir amb l'entrada en servei del "Metro del Vallès", el 25 de juny del 1996.

Gracias por la aclaración, entonces podemos decir que está volviendo aunque de una forma tímida los legendarios semidirectos...

Aunque aquí lo que harán es aprovechar un movimiento de material vacío transformándolo a un servicio comercial.
Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
 
Entrades: 3182
Membre des de: Dijous 16/08/2012 19:33
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©

Re: Explotació futura línia Barcelona-Vallès dels FGC

EntradaAutor: Miquel » Dissabte 12/05/2018 12:14

Renfe445 ha escrit:
Granolleri ha escrit:Els semidirectes eren directes de Sarrià a Sant Cugat (a l'àrea urbana feien les mateixes parades que actualment fan els S1 i S2). En l'última època després de Sant Cugat paraven a totes les estacions i baixadors fins a Sabadell, Terrassa o la Universitat Autònoma, l'horari més antic que tinc és del 1993 i aleshores els trens a/des de Terrassa des de Sant Cugat només paraven a Rubí, els trens amb destinació Sabadell o Universitat Autònoma només es saltaven Sant Joan (Vollpereres encara no existia). Més enrera ja no ho sé.

Els semidirectes es van suprimir amb l'entrada en servei del "Metro del Vallès", el 25 de juny del 1996.

Gracias por la aclaración, entonces podemos decir que está volviendo aunque de una forma tímida los legendarios semidirectos...

Aunque aquí lo que harán es aprovechar un movimiento de material vacío transformándolo a un servicio comercial.

Això no és un semidirecte, no hi ha cap guany de cara a l'usuari en quant a temps de viatge. És un tren que anirà a distància de bloqueig del tren del davant (un S7) i li serveix com a reforç (un tren escombra, vaja). El normal en aquella hora seria que a Sant Cugat hi hagués personal avisant als passatgers, que si van directes a Barcelona, agafin el tren especial i els que vagin a La Floresta i Valldoreix agafin l'S7. Així es reparteix el passatge en dos trens, ja que imagino que l'S7 procedent de Rubí deu anar molt ple i el proper tren comercial és un S2 que deu anar igual. És una bona manera d'oxigenar i si la cosa va bé, doncs no estaria malament fer el mateix amb d'altres serveis de buit.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Miquel
N10
N10
 
Entrades: 3687
Membre des de: Dilluns 14/05/2007 19:17
Ubicació: Barcelona

Re: Explotació futura línia Barcelona-Vallès dels FGC

EntradaAutor: mfuentesll2 » Dissabte 12/05/2018 14:16

Aquest tren crec que ja era el que feia l'horari d'escombra d'un S7, Sortia de Rubí sense avisar del destí ni res i anava darrera l'S7, un dia hi vaig entrar per error esperant l'S7 i crec que arribava a Sarrià sobre les 8:12. És simplement regularitzar l'horari d'un tren que ja donava servei comercial.
mfuentesll2
N2
N2
 
Entrades: 11
Membre des de: Dilluns 15/01/2018 18:48

Re: Explotació futura línia Barcelona-Vallès dels FGC

EntradaAutor: victorcasta » Dissabte 12/05/2018 20:42

mfuentesll2 ha escrit:Aquest tren crec que ja era el que feia l'horari d'escombra d'un S7, Sortia de Rubí sense avisar del destí ni res i anava darrera l'S7, un dia hi vaig entrar per error esperant l'S7 i crec que arribava a Sarrià sobre les 8:12. És simplement regularitzar l'horari d'un tren que ja donava servei comercial.


El que dius no és cert.
victorcasta
N10
N10
 
Entrades: 4546
Membre des de: Dissabte 14/05/2005 11:32
Ubicació: Terrassa // Camp de l'Arpa

Re: Explotació futura línia Barcelona-Vallès dels FGC

EntradaAutor: Carlos González » Dimarts 15/05/2018 22:59

Però això de fer un tren directe per la B-V és possible???, segons es diu i s'ha provat, la B-V està saturada i no sé com es pot fer aquest servei tenint en compte que es diu que no es pot fer avançaments i coses així.
¡VIVA EL ROCK PROGRESIVO! :music

Álbum: Mike Rutherford-Smallcreep's Day
Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
 
Entrades: 1314
Membre des de: Dimarts 24/03/2015 19:35
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Re: Explotació futura línia Barcelona-Vallès dels FGC

EntradaAutor: Miquel » Dimecres 16/05/2018 0:17

Carlos González ha escrit:Però això de fer un tren directe per la B-V és possible???, segons es diu i s'ha provat, la B-V està saturada i no sé com es pot fer aquest servei tenint en compte que es diu que no es pot fer avançaments i coses així.

És un tren que ja existia i baixava de cotxeres i que ara agafa passatge de forma especial a una estació. No avança pas a d'altres trens, ja que només va enganxat al tren que porta al davant i a diferència d'aquell, no s'atura a les estacions. ^^
El metro de Barcelona amb motoristes!
Miquel
N10
N10
 
Entrades: 3687
Membre des de: Dilluns 14/05/2007 19:17
Ubicació: Barcelona

Re: Explotació futura línia Barcelona-Vallès dels FGC

EntradaAutor: trensmat » Dijous 17/05/2018 13:35

Nuevo tren directo de FGC entre Sant Cugat y Sarrià. http://www.vialibre-ffe.com/noticias.asp?not=24689
http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge
Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
 
Entrades: 1497
Membre des de: Dimecres 06/05/2009 17:10
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Anterior

Torna a: Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants