Trens Dignes sense barreres si us plau.

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
Respon
Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Trens Dignes sense barreres si us plau.

Entrada Autor: trensmat » Dimarts 05/06/2018 22:38

Tant Renfe com Rodalies discrimina a la gent amb mobilitat reduïda a les línies R13, R14, R15, RT1 i RT2.

En aquestes línies no hi ha cap tren adaptat per persones amb mobilitat reduïda, en canvi a les línies R1, R2, R3, R4, R7, R8, R11, R12, R16 i RG1 quasi tots els trens estan adaptats per PMR.

La indignació creix quant veus a una persona amb cadira de rodes intentant pujar a una unitat 448 i 470 pq a totes les estacions no tenen el servei Atendo.

Ja que Renfe no posarà el servei Atendo a les estacions petites com es el cas de Vila-seca, Marçà - Falset, Montblanc, Riba-roja d'Ebre i etc.

També es indignant veure unitats doble 449 amb PMR en direcció Figueres i Portbou mig buides (sense ofendre als usuaris de la línia R11), quant es podria fer un bon repartiment d'aquesta sèrie de trens per totes les línies de Regionals o demanar una comanda nova de trens nous aptes per PMR.

Que opineu de la minsa oferta de trens PMR a les línies R13, R14, R15, RT1 i RT2.

Per quin motiu Renfe no vol comprar més trens 449 o trens nous aptes per persones amb mobilitat reduïda.

Renfe te prou diners per comprar trens nous aptes per persones amb mobilitat reduïda i deixar de fer experiments amb els trens 448 que s'espatllen cada dos per tres últimament, es mes que les 448 PMR son una auténtica xapusa.


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dimecres 06/06/2018 1:58

trensmat ha escrit:Tant Renfe com Rodalies discrimina a la gent amb mobilitat reduïda a les línies R13, R14, R15, RT1 i RT2.

En aquestes línies no hi ha cap tren adaptat per persones amb mobilitat reduïda, en canvi a les línies R1, R2, R3, R4, R7, R8, R11, R12, R16 i RG1 quasi tots els trens estan adaptats per PMR.
Ja et dic jo que en el cas de la R3, amb prou feines hi circulen unitats 447 PMR. I si circula un 465 el cap de setmana, ja es molt.
I a la R4 tampoc en son tants els trens adaptats que hi circulen.
A la R3. en el tram Vic Ripoll, potser en circulen una cinquena al dia. En el tram Ripoll - LaTour de Carol, crec que amb prou feines han passat de Ribes les unitats adaptades. Quan arribes a LaTour, et cauen els bemolls a terra, quan veus una unitat ZGC que realitza serveis TER a Toulouse, adaptada 100%, i en canvi quan baixes de la 447, has de fer un salt de gairebé mig metre des de la plataforma.

No ens fem cap bé, tirant-nos els plats pel cap entre diferents territoris, i sempre amb la cançoneta de "i tu més", que ja va cansant, comença a ser repetitiva. El que s'ha de fer es reclamar tots a una, l'adaptació dels trens a PMR, cosa que ja fa temps que es fa gradualment. No es pot fer de cop una reforma de més de 150 trens de rodalies, i uns altres tants de regionals.

A més, a les línies que esmentes, com les R13, 14 i 15, si no vaig equivocat, molts trens son de la sèrie 448. Si no vaig errat, crec que hi ha segur una unitat 448 amb plataforma per a PMR, i no sé si n'hi ha alguna altra amb característiques semblants.

Siusplau, no cometem l'error d'atacar-nos entre territoris per què uns tenen uns trens determinats, i altres no. Pensem bé les coses abans de dir-les, siusplau ;) .


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Dimecres 06/06/2018 9:09

UT440_132M ha escrit:
trensmat ha escrit:Tant Renfe com Rodalies discrimina a la gent amb mobilitat reduïda a les línies R13, R14, R15, RT1 i RT2.

En aquestes línies no hi ha cap tren adaptat per persones amb mobilitat reduïda, en canvi a les línies R1, R2, R3, R4, R7, R8, R11, R12, R16 i RG1 quasi tots els trens estan adaptats per PMR.
Ja et dic jo que en el cas de la R3, amb prou feines hi circulen unitats 447 PMR. I si circula un 465 el cap de setmana, ja es molt.
I a la R4 tampoc en son tants els trens adaptats que hi circulen.
A la R3. en el tram Vic Ripoll, potser en circulen una cinquena al dia. En el tram Ripoll - LaTour de Carol, crec que amb prou feines han passat de Ribes les unitats adaptades. Quan arribes a LaTour, et cauen els bemolls a terra, quan veus una unitat ZGC que realitza serveis TER a Toulouse, adaptada 100%, i en canvi quan baixes de la 447, has de fer un salt de gairebé mig metre des de la plataforma.

No ens fem cap bé, tirant-nos els plats pel cap entre diferents territoris, i sempre amb la cançoneta de "i tu més", que ja va cansant, comença a ser repetitiva. El que s'ha de fer es reclamar tots a una, l'adaptació dels trens a PMR, cosa que ja fa temps que es fa gradualment. No es pot fer de cop una reforma de més de 150 trens de rodalies, i uns altres tants de regionals.

A més, a les línies que esmentes, com les R13, 14 i 15, si no vaig equivocat, molts trens son de la sèrie 448. Si no vaig errat, crec que hi ha segur una unitat 448 amb plataforma per a PMR, i no sé si n'hi ha alguna altra amb característiques semblants.

Siusplau, no cometem l'error d'atacar-nos entre territoris per què uns tenen uns trens determinats, i altres no. Pensem bé les coses abans de dir-les, siusplau ;) .
Jo no tinc cap intenció d'atacar a ningú i si algú s'ha sentit ofès demano disculpes, sobre les 448 PMR només són dues que poden estar fent un Lleida - Zaragoza o un Zaragoza - Logroño.

Es mes les 448 PMR son gaire bé tant inútils que les 447 PMR prototip, eren aquelles que tenien un elevador que era un trasto inútil i que cap maquinista sabia com funcionava o que s'espatllava molt sovint.

Jo lo que vull dir que Renfe te prous diners per comprar nous trens 449, adaptar les 470 per persones amb mobilitat reduïda i comprar trens nous, però per desgràcia no li ve de gust complir la normativa europea ferroviària que acaba al 2020.


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

albe6
N8
N8
Entrades: 1035
Ubicació: Almacelles (Lleida)

Entrada Autor: albe6 » Dimecres 06/06/2018 11:44

Temps al temps, 470 i 448 cauran aviat, la tecnologia de motors de corrent continu està obsoleta i el manteniment es dispara.
Les queixes pel tema material, a Fomento



Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
Entrades: 1033
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Entrada Autor: fgc113 » Dimecres 06/06/2018 17:50

UT440_132M ha escrit:Si no vaig errat, crec que hi ha segur una unitat 448 amb plataforma per a PMR, i no sé si n'hi ha alguna altra amb característiques semblants.
N'hi ha quatre reformades.

De totes maneres, a les 470 i les 448 (lamentablement) no els queden massa anys en servei, ja que prompte seran substituïdes per nous trens de regionals. El mateix passarà amb les 450 i 451.


Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

Respon

Torna a “Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña”