Hem actualitzat el fòrum a la última versió disponible, de 2024.
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
T-mobilitat, títol únic per moure's per tota Catalunya
Re: T-mobilitat, títol únic per moure's per tota Catalunya
El ple de l'ATM va aprovar ahir la "Tarifa Plana AMB", postposar la T-Mobilitat fins el 2021 i el més important: la seva tarificació kilomètrica.
Es tarificarà per trams de 5 Km, amb els primers 10 Km a preu únic. Amb la excepció de l'AMB i grans aglomeracions, on es tarificarà a preu únic dins d'Àrees de Tarifa Plana per a desplaçaments interns.
Tots els detalls els recull l'ATM a aquest PDF informatiu: https://www.atm.cat/gestor/uploads/2018 ... na-amb.pdf
Es tarificarà per trams de 5 Km, amb els primers 10 Km a preu únic. Amb la excepció de l'AMB i grans aglomeracions, on es tarificarà a preu únic dins d'Àrees de Tarifa Plana per a desplaçaments interns.
Tots els detalls els recull l'ATM a aquest PDF informatiu: https://www.atm.cat/gestor/uploads/2018 ... na-amb.pdf
m.h.t. l’ha editat per darrera vegada el dia: Dijous 25/10/2018 22:32, en total s’ha editat 1 vegada.
Salvem l'Estació de França!
Ara caldrà veure què entenen ells per "grans aglomeracions"... fins al 2021 tenen temps de definir-les. En tot cas, el nou sistema em sembla molt més just que l'actual, tot i que no em quedarà clar com es calcularà la distància entre dos municipis: entre un lloc considerat "d'interès" al municipi, el límit del terme municipal... i què passarà amb els municipis amb més d'un nucli urbà (exemples: Les Franqueses del Vallès, amb nuclis com Corró d'Avall, Corró d'Amunt, Llerona, Marata i el barri de Bellavista que forma continu urbà amb Granollers però desconnectat de la resta de nuclis del municipi; La Roca del Vallès amb el nucli urbà, Santa Agnès de Malanyes i a part el barri de La Torreta que forma continu urbà amb Granollers però sense connexió amb la resta de nuclis del seu terme municipal... poso aquests dos perquè són els més propers a mi però n'hi ha de molts altres al llarg de tot el país).
- uriol108
- N8
- Entrades: 919
- Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
- Ubicació: Tres Torres (Sarrià - Sant Gervasi, Barcelona)
- Contacta:
hi ha oberta una convocatoria d'oposicions de Fundació TMB per a 1 plaça de tecnic d'instal·lació i verificació de la implantació de la T-Mobilitat
http://cido.diba.cat/oposicions/8188471 ... celona-tmb
1 plaça de Tècnic d'instal·lació i verificació implantació T-Mobilitat
Identificador
20181023O45
Termini de presentació de sol·licituds
01/11/2018
Expedient
93620
Tipus de personal
Interí o temporal
Grup de titulació
Subgrup C1 (anterior Grup C)
Titulació requerida
FPII o CFGS en especialitats electrotècniques (instal·lacions electrotècniques, manteniment electrònic, sistemes electrònics i automatitzats, sistemes de telecomunicació i informàtics)
Altres requisits
Permís de conduir B
Matèries
Informàtica, Noves tecnologies
Web de l'ens convocant
https://www.tmb.cat/ca/sobre-tmb/treballa-amb-nosaltres
Model de sol·licitud
https://seleccio.grupcief.com/TMB_TMOB/TMB_TMOB.aspx
Data de publicació Butlletí Núm. Descripció Més informació
23/10/2018 TA 0 Bases específiques. Convocatòria PDF 1 plaça de Tècnic d'instal·lació i verificació implantació T-Mobilitat Enllaç a 1 plaça de Tècnic d'instal·lació i verificació implantació T-Mobilitat
Termini obert
- uriol108
- N8
- Entrades: 919
- Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
- Ubicació: Tres Torres (Sarrià - Sant Gervasi, Barcelona)
- Contacta:
Fan moltes conferències, moltes xerrades, moltes presentacions, moltes TIC, bla, bla, bla, però alhora de la veritat ho aplacen 3 anys (presentacxió enessima de la t-mobilitat, comença a partir del minut 20 aprox. )
Apart dels retards en l'aplicació del títol, s'hi suma un problemón, les cancel·ladores, que s'estan quedant obsoletes, de debò, per plegar
https://m.ara.cat/societat/Comencen-rec ... 88291.html
Comencen a faltar recanvis per a les màquines de validar de TMB
El cert és que el sistema actual de validació, que funciona amb els bitllets de banda magnètica, està quedant obsolet
ALBERT CUESTA
Barcelona 02/11/2018 | 23:32
4
Algunes de les màquines de validar del metro estan quedant obsoletes.
“Quin operador s’arriscarà a fer una inversió potent per actualitzar els sistemes de validació si no és clar el calendari de la T-Mobilitat ni quan tornarà a canviar?” Aquesta és la reflexió que feia ahir un enginyer del sector dels transports en una conversa informal amb aquest diari. El cert és que el sistema actual de validació, que funciona amb els bitllets de banda magnètica, està quedant obsolet.
“Són models dels anys vuitanta; també és cert que el personal de TMB admet que actualment ja els costa fins i tot trobar recanvis d’algunes de les peces de les màquines de validar”, explica el responsable de sostenibilitat de CCOO a Catalunya, José Manuel Jurado.
Fonts de l’administració encarregades del sistema de transport van reconèixer aquesta situació a l’ARA durant la celebració del saló Smart Cities de l’any passat. “Les peces comencen a escassejar”, van admetre, sense especificar si es tractava de les màquines de validar bitllets dels autobusos o bé de les portes d’accés de les estacions de metro i de tren. “La situació no és dramàtica, però la veritat és que ja els toca un canvi”, matisa Jurado, que explica que sovint les reparacions s’han de fer manualment i fins i tot reaprofitant peces. “Fixa’t que a les entrades del metro, per exemple, les maquines de validar s’obren per la dreta o per l’esquerra, sense cap ordre lògic -assenyala Jurado. Això és perquè es reaprofita molt material”, admet.
“Fins i tot quan es posi en marxa el sistema de la T-Mobilitat, aquesta mateixa targeta ja no serà cap novetat, perquè ja estarem pensant a pagar directament amb el mòbil o amb un altre dispositiu, com fem a tot arreu”, assegura un enginyer del sector. El sistema de pagament del transport públic sembla, doncs, que necessita urgentment una revisió a fons més enllà de les integracions tarifàries.
https://m.ara.cat/societat/Comencen-rec ... 88291.html
Comencen a faltar recanvis per a les màquines de validar de TMB
El cert és que el sistema actual de validació, que funciona amb els bitllets de banda magnètica, està quedant obsolet
ALBERT CUESTA
Barcelona 02/11/2018 | 23:32
4
Algunes de les màquines de validar del metro estan quedant obsoletes.
“Quin operador s’arriscarà a fer una inversió potent per actualitzar els sistemes de validació si no és clar el calendari de la T-Mobilitat ni quan tornarà a canviar?” Aquesta és la reflexió que feia ahir un enginyer del sector dels transports en una conversa informal amb aquest diari. El cert és que el sistema actual de validació, que funciona amb els bitllets de banda magnètica, està quedant obsolet.
“Són models dels anys vuitanta; també és cert que el personal de TMB admet que actualment ja els costa fins i tot trobar recanvis d’algunes de les peces de les màquines de validar”, explica el responsable de sostenibilitat de CCOO a Catalunya, José Manuel Jurado.
Fonts de l’administració encarregades del sistema de transport van reconèixer aquesta situació a l’ARA durant la celebració del saló Smart Cities de l’any passat. “Les peces comencen a escassejar”, van admetre, sense especificar si es tractava de les màquines de validar bitllets dels autobusos o bé de les portes d’accés de les estacions de metro i de tren. “La situació no és dramàtica, però la veritat és que ja els toca un canvi”, matisa Jurado, que explica que sovint les reparacions s’han de fer manualment i fins i tot reaprofitant peces. “Fixa’t que a les entrades del metro, per exemple, les maquines de validar s’obren per la dreta o per l’esquerra, sense cap ordre lògic -assenyala Jurado. Això és perquè es reaprofita molt material”, admet.
“Fins i tot quan es posi en marxa el sistema de la T-Mobilitat, aquesta mateixa targeta ja no serà cap novetat, perquè ja estarem pensant a pagar directament amb el mòbil o amb un altre dispositiu, com fem a tot arreu”, assegura un enginyer del sector. El sistema de pagament del transport públic sembla, doncs, que necessita urgentment una revisió a fons més enllà de les integracions tarifàries.
"Problemón"?? Per a problemón el sobrecost i les compensacions econòmiques pels retards, de les quals en parla avui també el mateix Diari Ara:
El sobrecost de la T-Mobilitat pot créixer pels nous retards
El projecte ja acumula un desviament de 24 milions d’euros, un 41% més del previst inicialment
Els últims retards anunciats en la posada en marxa de la T-Mobilitat podrien provocar que el sobrecost d’aquest projecte es dispari encara més. Fins avui, els ajornaments proposats per l’administració i els canvis inclosos en el contracte inicial ja han fet que el projecte -que pretén digitalitzar els sistemes de pagament del transport públic a Catalunya- costi 24 milions més dels previstos: uns diners que l’administració s’ha compromès a pagar a l’empresa adjudicatària, SOC Mobilitat (un grup liderat per CaixaBank, Moventia, Indra i Fujitsu), segons consta en la modificació del contracte que les dues parts van signar l’any passat.
Així doncs, sobre el paper, aquest projecte públic ja costa més de 82 milions d’euros, és a dir, que acumula un sobrecost del 41% respecte al preu inicial, que era de 58 milions. Segons el contracte, com que la T-Mobilitat no s’ha implementat en els terminis fixats, l’Autoritat Metropolitana del Transport (ATM) ha de compensar l’empresa perquè no està generant els ingressos previstos en el seu pla. Només els retards ja suposen una factura extra de 12 milions. A més, hi ha 12 milions més “d’ajustaments econòmics” per haver demanat productes o serveis que no es requerien al principi. Una casuística que, ara, es podria tornar a repetir.
El conseller de Territori i Sostenibilitat i president de l’ATM, Damià Calvet, va explicar la setmana passada que aquest nou sistema de pagament “revolucionari”, que s’havia de posar en marxa a finals d’aquest any, es tornava a endarrerir dos anys més, fins al 2021. [...] I tampoc va concretar si aquest nou ajornament de dos anys anunciat per Calvet implicarà un altre sobrecost de diners públics. [...]
El responsable de Sostenibilitat de CCOO a Catalunya, José Manuel Jurado, en canvi, s’inclina més per pensar que aquest nou ajornament és fruit de la gestió de l’administració. “No crec que siguin les empreses les que estan fora dels terminis; potser sí que han renegociat els temps, però més aviat penso que deu ser al revés, un retard de l’administració”, apunta Jurado. [...]
Algunes de les empreses que participen activament en alguna part del procés de creació de la T-Mobilitat asseguren a l’ARA que la fabricació dels components necessaris per posar en marxa aquest nou sistema de pagament continua a bon ritme i es manté en els terminis previstos. És a dir, asseguren que continuen treballant com si l’últim anunci d’ajornament no hagués existit. [...]
Jurado, afegeix: “Volíem ser capdavanters en el sistema digital de pagament i ja ens ha passat tothom al davant”.
https://www.ara.cat/societat/sobrecost- ... 88292.html
El sobrecost de la T-Mobilitat pot créixer pels nous retards
El projecte ja acumula un desviament de 24 milions d’euros, un 41% més del previst inicialment
Els últims retards anunciats en la posada en marxa de la T-Mobilitat podrien provocar que el sobrecost d’aquest projecte es dispari encara més. Fins avui, els ajornaments proposats per l’administració i els canvis inclosos en el contracte inicial ja han fet que el projecte -que pretén digitalitzar els sistemes de pagament del transport públic a Catalunya- costi 24 milions més dels previstos: uns diners que l’administració s’ha compromès a pagar a l’empresa adjudicatària, SOC Mobilitat (un grup liderat per CaixaBank, Moventia, Indra i Fujitsu), segons consta en la modificació del contracte que les dues parts van signar l’any passat.
Així doncs, sobre el paper, aquest projecte públic ja costa més de 82 milions d’euros, és a dir, que acumula un sobrecost del 41% respecte al preu inicial, que era de 58 milions. Segons el contracte, com que la T-Mobilitat no s’ha implementat en els terminis fixats, l’Autoritat Metropolitana del Transport (ATM) ha de compensar l’empresa perquè no està generant els ingressos previstos en el seu pla. Només els retards ja suposen una factura extra de 12 milions. A més, hi ha 12 milions més “d’ajustaments econòmics” per haver demanat productes o serveis que no es requerien al principi. Una casuística que, ara, es podria tornar a repetir.
El conseller de Territori i Sostenibilitat i president de l’ATM, Damià Calvet, va explicar la setmana passada que aquest nou sistema de pagament “revolucionari”, que s’havia de posar en marxa a finals d’aquest any, es tornava a endarrerir dos anys més, fins al 2021. [...] I tampoc va concretar si aquest nou ajornament de dos anys anunciat per Calvet implicarà un altre sobrecost de diners públics. [...]
El responsable de Sostenibilitat de CCOO a Catalunya, José Manuel Jurado, en canvi, s’inclina més per pensar que aquest nou ajornament és fruit de la gestió de l’administració. “No crec que siguin les empreses les que estan fora dels terminis; potser sí que han renegociat els temps, però més aviat penso que deu ser al revés, un retard de l’administració”, apunta Jurado. [...]
Algunes de les empreses que participen activament en alguna part del procés de creació de la T-Mobilitat asseguren a l’ARA que la fabricació dels components necessaris per posar en marxa aquest nou sistema de pagament continua a bon ritme i es manté en els terminis previstos. És a dir, asseguren que continuen treballant com si l’últim anunci d’ajornament no hagués existit. [...]
Jurado, afegeix: “Volíem ser capdavanters en el sistema digital de pagament i ja ens ha passat tothom al davant”.
https://www.ara.cat/societat/sobrecost- ... 88292.html
Salvem l'Estació de França!
També, però tela quan no hagin cancel·ladores que funcionin perquè no hauran peces de recanvi...
- uriol108
- N8
- Entrades: 919
- Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
- Ubicació: Tres Torres (Sarrià - Sant Gervasi, Barcelona)
- Contacta:
Moltes xerrades i presentacions, però alhora de la veritat, res de res... ens venen fum !
Aquest cap de setmana passat vaig estar a Alacant, i no momés targetes sense contacte, sinó que en determinades línies (la de l'Aeroport i el bus turístic) es pot pagar amb targetes "contactless". A Donostia també ho estan implantant en unes quantes línies per a pagar el preu del bitllet senzill.
No entenc com a Barcelona, en aquest aspecte, anem tant tant endarrerits...
No entenc com a Barcelona, en aquest aspecte, anem tant tant endarrerits...
Salutacions,
Oriol
Oriol
Y seguro que cuando pongan la T-Mobilitat de una vez dirán que tendrá un aspecto "pionero en Europa".oriolp13 ha escrit:Aquest cap de setmana passat vaig estar a Alacant, i no momés targetes sense contacte, sinó que en determinades línies (la de l'Aeroport i el bus turístic) es pot pagar amb targetes "contactless". A Donostia també ho estan implantant en unes quantes línies per a pagar el preu del bitllet senzill.
No entenc com a Barcelona, en aquest aspecte, anem tant tant endarrerits...
frankrodriguez.net
Außer Betrieb
Außer Betrieb
Deuen barallar-se encara per a veure amb qui es queda el pastís de comissions per afrontar tota la renovació de tot el sistema de l'ATM a la província.oriolp13 ha escrit:Aquest cap de setmana passat vaig estar a Alacant, i no momés targetes sense contacte, sinó que en determinades línies (la de l'Aeroport i el bus turístic) es pot pagar amb targetes "contactless". A Donostia també ho estan implantant en unes quantes línies per a pagar el preu del bitllet senzill.
No entenc com a Barcelona, en aquest aspecte, anem tant tant endarrerits...
I de fet no cal marxar gaire lluny, la resta d'ATM de Catalunya van amb títols sense contacte.
El metro de Barcelona amb motoristes!
El projecte de la T-Mobilitat perveu el pagament dels desplaçaments (inicialment el bitllet senzill) fent servir directament la tarjeta de crèdit/dèbit (sempre i quan sigui sense contacte)
I és una cosa que s'està extenent, al Regne Unit moltes companyies d'autobusos accepten el pagament del bitllet senzill a bord amb tarjeta de crèdit/dèbit sense contacte (als modes ferroviaris, excepte a Londres, no).
Jo personalment, començo a malfiar del sistema sense contacte, ja que encara que sembli que no, però també falla. En les meves últimes vacances he fet servir unes quantes tarjetes sense contacte i explico les experiències amb cadascuna d'elles:
-Londres, Oyster. Un dels dies, en l'últim viatge del dia vaig validar a l'entrada, i a l'arribar a destinació no em va "tancar" el viatge i va interpretar que el començava, de manera que em vaig quedar amb saldo negatiu (em va cobrar un trajecte amb recàrrec, tot i fer-ho jo tot correctament). Donat que la taquilla estava tancada, ho vaig haver de resoldre al dia següent (de manera molt eficient, això sí). El mínim per carregar a les màquines del metro són deu lliures, si no mal recordo, però a les de les companyies ferroviàires ho pots fer amb un mínim de cinc lliures.
-Liverpool, Walrus. Vaig carregar un títol d'un dia vàlid per a trens i autobusos, i no vaig tenir problemes, tot i que com moltes estacions no tenen torniquets (ni validadores) poc la vaig haver de passar... el títol s'ha de comprar en un lloc atès per persones, no es pot comprar ni recarregar ni a les màquines autovenda ni a bord dels autobusos. Dipòsit: una lliura.
-Dublin, Leap Card. L'últim trajecte també. Allà també hi ha el sistema moneder com a Londres i quan s'arriba a un màxim gastat no et descompta més saldo. Valido a la parada del tramvia per pujar, cap problema. Quan arribo a destinació, no em reconeix la tarjeta (la validadora em diu en anglès i irlandès que "torni a provar"). Ho provo diversos cops a totes les validadores de la parada i res. Consulto l'històric a la màquina autovenda del tramvia i em diu que el temps està "excedit" (!), tot i que havia fet un trajecte de cinc minuts! El dia següent, ho comprovo de nou en una màquina autoventa de l'estació de Connolly just abans d'agafar el tren cap a Belfast i em diu ara que el trajecte continua "obert". I així s'ha quedat... Dipòsit: cinc euros (!!), el mínim per carregar: 5 euros a la Iránod Éireann i 10 euros al LUAS (tramvia).
-Belfast. Sense nom. Vaig carregar l'abonament d'un dia, realment només vaig fer dos trajectes i després l'autobús del port i cap problema. Com a curiositat, fan com a Autocars Plana: al validar el títol el conductor et dona un comprovant conforme has validat... de fet, el conductor ven l'abonament d'un dia en format paper i aquest es fa "passi a la vista" (jo el vaig comprar a l'oficina que hi ha a la Plaça de l'Ajuntament), de manera que la opció "ecològica" es comprar directament l'abonament al conductor en format "clàssic"... no es cobra dipòsit per el suport sense contacte, i es pot recarregar a bord dels autobusos.
-Glasgow. Sense nom. Només la vaig fer servir al metro, només vaig fer tres viatges i funciona també com un moneder, el mínim per carregar són dues lliures (i de dipòsit tres). Tot i ser tarifa plana, cal validar al sortir i si no tens saldo per al proper viatge la validadora et recorda que s'ha de carregar, si s'ha arribat al màxim la validadora et dóna les gràcies per haver fet servir el metro. Com a curiositat, les màquines d'Scotrail reconeixen la tarjeta i aparentment deixen carregar billets només de tren, però no ho vaig provar. Scotrail està introduïnt una tarjeta sense contacte pròpia.
Bé, i a Lleida un cop una validadora de l'Alsina Graells em va validar dos viatgers alhora de la meva T-10 de 1 zona i em va deixar la tarjeta inservible. A Atenció al Client de l'ATM, a Lleida ciutat, em van tornar a activar la tarjeta i em van tornar el viatge de més cobrat indegudament, però vaja...
I és una cosa que s'està extenent, al Regne Unit moltes companyies d'autobusos accepten el pagament del bitllet senzill a bord amb tarjeta de crèdit/dèbit sense contacte (als modes ferroviaris, excepte a Londres, no).
Jo personalment, començo a malfiar del sistema sense contacte, ja que encara que sembli que no, però també falla. En les meves últimes vacances he fet servir unes quantes tarjetes sense contacte i explico les experiències amb cadascuna d'elles:
-Londres, Oyster. Un dels dies, en l'últim viatge del dia vaig validar a l'entrada, i a l'arribar a destinació no em va "tancar" el viatge i va interpretar que el començava, de manera que em vaig quedar amb saldo negatiu (em va cobrar un trajecte amb recàrrec, tot i fer-ho jo tot correctament). Donat que la taquilla estava tancada, ho vaig haver de resoldre al dia següent (de manera molt eficient, això sí). El mínim per carregar a les màquines del metro són deu lliures, si no mal recordo, però a les de les companyies ferroviàires ho pots fer amb un mínim de cinc lliures.
-Liverpool, Walrus. Vaig carregar un títol d'un dia vàlid per a trens i autobusos, i no vaig tenir problemes, tot i que com moltes estacions no tenen torniquets (ni validadores) poc la vaig haver de passar... el títol s'ha de comprar en un lloc atès per persones, no es pot comprar ni recarregar ni a les màquines autovenda ni a bord dels autobusos. Dipòsit: una lliura.
-Dublin, Leap Card. L'últim trajecte també. Allà també hi ha el sistema moneder com a Londres i quan s'arriba a un màxim gastat no et descompta més saldo. Valido a la parada del tramvia per pujar, cap problema. Quan arribo a destinació, no em reconeix la tarjeta (la validadora em diu en anglès i irlandès que "torni a provar"). Ho provo diversos cops a totes les validadores de la parada i res. Consulto l'històric a la màquina autovenda del tramvia i em diu que el temps està "excedit" (!), tot i que havia fet un trajecte de cinc minuts! El dia següent, ho comprovo de nou en una màquina autoventa de l'estació de Connolly just abans d'agafar el tren cap a Belfast i em diu ara que el trajecte continua "obert". I així s'ha quedat... Dipòsit: cinc euros (!!), el mínim per carregar: 5 euros a la Iránod Éireann i 10 euros al LUAS (tramvia).
-Belfast. Sense nom. Vaig carregar l'abonament d'un dia, realment només vaig fer dos trajectes i després l'autobús del port i cap problema. Com a curiositat, fan com a Autocars Plana: al validar el títol el conductor et dona un comprovant conforme has validat... de fet, el conductor ven l'abonament d'un dia en format paper i aquest es fa "passi a la vista" (jo el vaig comprar a l'oficina que hi ha a la Plaça de l'Ajuntament), de manera que la opció "ecològica" es comprar directament l'abonament al conductor en format "clàssic"... no es cobra dipòsit per el suport sense contacte, i es pot recarregar a bord dels autobusos.
-Glasgow. Sense nom. Només la vaig fer servir al metro, només vaig fer tres viatges i funciona també com un moneder, el mínim per carregar són dues lliures (i de dipòsit tres). Tot i ser tarifa plana, cal validar al sortir i si no tens saldo per al proper viatge la validadora et recorda que s'ha de carregar, si s'ha arribat al màxim la validadora et dóna les gràcies per haver fet servir el metro. Com a curiositat, les màquines d'Scotrail reconeixen la tarjeta i aparentment deixen carregar billets només de tren, però no ho vaig provar. Scotrail està introduïnt una tarjeta sense contacte pròpia.
Bé, i a Lleida un cop una validadora de l'Alsina Graells em va validar dos viatgers alhora de la meva T-10 de 1 zona i em va deixar la tarjeta inservible. A Atenció al Client de l'ATM, a Lleida ciutat, em van tornar a activar la tarjeta i em van tornar el viatge de més cobrat indegudament, però vaja...
- uriol108
- N8
- Entrades: 919
- Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
- Ubicació: Tres Torres (Sarrià - Sant Gervasi, Barcelona)
- Contacta:
Sembla que la carta del tuit d'aquest matí és falsa :
https://www.atm.cat/gestor/uploads/COMU ... 202018.pdfCOMUNICAT DE L’AUTORITAT DEL TRANSPORT METROPOLITÀ
Davant l’aparició d’un compte de Twitter denominat Filtració TMobilitat en què s’anuncia que
s’ha rescindit el contracte de la T-mobilitat i s’adjunta la fotografia d’una acta del Comitè
Executiu en què s’adopta aquest acord, l’AUTORITAT DEL TRANSPORT METROPOLITÀ comunica:
1. La notícia és absolutament falsa.
2. La suposada acta fotografiada és una falsificació. Ni s’ha produït aquest acord ni va tenir
lloc cap reunió del Comitè Executiu en la data indicada.
3. L’ATM presentarà denúncia contra l’esmentat compte per falsificació de document
oficial.
Barcelona, 21 de novembre de 2018
Segon operador que inicia proves: TUSGSAL
I com a "bonus track", ens oferirà una imatge insòlita: un estàndard a la B9.
I com a "bonus track", ens oferirà una imatge insòlita: un estàndard a la B9.
Salvem l'Estació de França!
La B9 llevaba a veces los Citaros.m.h.t. ha escrit:Segon operador que inicia proves: TUSGSAL
I com a "bonus track", ens oferirà una imatge insòlita: un estàndard a la B9.
frankrodriguez.net
Außer Betrieb
Außer Betrieb
- uriol108
- N8
- Entrades: 919
- Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
- Ubicació: Tres Torres (Sarrià - Sant Gervasi, Barcelona)
- Contacta:
- uriol108
- N8
- Entrades: 919
- Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
- Ubicació: Tres Torres (Sarrià - Sant Gervasi, Barcelona)
- Contacta:
Entrevista de Cope Catalunya a Ricard Riol de la PTP sobre el retard de l T-Mobilitat :
https://www.cope.es/emisoras/cataluna/b ... 211_593391
https://www.cope.es/emisoras/cataluna/b ... 211_593391
2021!!! Increïble. I no s'atreviran a exportar-lo enlloc abans (tant de bo que m'enganye). És intolerable, més encara quan Barcelona ja compta d'un sistema integrat i els beneficis reals de la T-Mobilitat vindran amb la integració de tot el territori català... Aquí al PV a veure si sonen les campanes i amb la creació de l'autoritat valenciana de transport es duga endavant algun projecte semblant.
- uriol108
- N8
- Entrades: 919
- Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
- Ubicació: Tres Torres (Sarrià - Sant Gervasi, Barcelona)
- Contacta:
- uriol108
- N8
- Entrades: 919
- Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
- Ubicació: Tres Torres (Sarrià - Sant Gervasi, Barcelona)
- Contacta:
https://gentmb.tmb.cat/seccio/actualita ... obilitat-0Primeres proves de camp de l’equipament de la T-mobilitat
https://gentmb.tmb.cat/sites/default/fi ... k=eyY_AbIU
D’aquí a ben pocs dies començarà la instal·lació d’uns quants equips de validació nous, que es faran servir per fer les comprovacions necessàries per garantir la convivència correcta del maquinari de la T-mobilitat amb la funcionalitat del sistema magnètic actual.
Redacció / 14.01.19 - 10:47h
La instal·lació dels primers equips de proves es farà a vestíbuls de la xarxa de metro i en vehicles de la xarxa d’autobusos de TMB. En tots dos casos, no afectarà ni els treballadors ni els clients, i tampoc no tindrà cap afectació al servei.
Està previst que, aquest any, s’iniciïn les instal·lacions d’equips, amb la previsió que l’any 2020 entrin en servei.