Hem actualitzat el fòrum a la última versió disponible, de 2024.
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Excès de midis a TMB
- Ecomobisostrans
- N10
- Entrades: 3716
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Excès de midis a TMB
Ahir vaig veure passar un H2 midi. No portava gaire gent, era al c/Llobregós amb Rambla Carmel cap a les 19:30, direcció Av.Esplugues, però a altres hores... no se com va l'H2 de passatge. Fa uns dies al 19, i ja sortia de Pl.Catalunya amb gent de peu. La 115 la meitat dels dies els porta i anem com sardines. La qüestió es que no saben que fer amb els ditxosos midis, si al final recuperen la 112 tornaran a la 185 però si no que els venguin, i comprin articulats, substituint aixi els midis per standards i alguns standars per articulats.
Estic pensant, la única línia que realment necessita els midis és la 126, no?
Estic pensant, la única línia que realment necessita els midis és la 126, no?
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
Excés... al contrari. S'han de donar de baixa del 4403 al 4423, només quedaran 4 i els 16 nous Vectia. Si surten els 4403-4423 és per falta de cotxes.
Fan falta que es posin en servei els 28s.
Esperem que la comanda d'aquest any es centri en articulats:
La meva interpretació:
- 30 articulats: es renovarien els 3430-3461, que segons concurs 2018 podrien ser 15 Volvo i 15 Mercedes a repartir entre Ponent i Triangle.
- 8 estandar híbrid: es renovarien els 6700-6709 (donant de baixa els 24A, 26 i 29), i segons concurs 2018 podrien ser Mercedes continuant la serie 28.
- 8 estandar GNC: es donarien baixa els City II, continuan la serie 19.
- 5 turísticos: es renovarien els 2123-2128.
Fan falta que es posin en servei els 28s.
Esperem que la comanda d'aquest any es centri en articulats:
La meva interpretació:
- 30 articulats: es renovarien els 3430-3461, que segons concurs 2018 podrien ser 15 Volvo i 15 Mercedes a repartir entre Ponent i Triangle.
- 8 estandar híbrid: es renovarien els 6700-6709 (donant de baixa els 24A, 26 i 29), i segons concurs 2018 podrien ser Mercedes continuant la serie 28.
- 8 estandar GNC: es donarien baixa els City II, continuan la serie 19.
- 5 turísticos: es renovarien els 2123-2128.
Ohhh, podria ser doncs que l'H2 hagi estat la primera línia NXB amb un bus de baixes prestacions. De totes formes, la 112 ja fa uns mesos que circula, i els 4400 han tornat a la 185. I properament apareixerà la 135, que segurament vagi amb 4400 també.Ecomobisostrans ha escrit:Ahir vaig veure passar un H2 midi. No portava gaire gent, era al c/Llobregós amb Rambla Carmel cap a les 19:30, direcció Av.Esplugues, però a altres hores... no se com va l'H2 de passatge. Fa uns dies al 19, i ja sortia de Pl.Catalunya amb gent de peu. La 115 la meitat dels dies els porta i anem com sardines. La qüestió es que no saben que fer amb els ditxosos midis, si al final recuperen la 112 tornaran a la 185 però si no que els venguin, i comprin articulats, substituint aixi els midis per standards i alguns standars per articulats.
Estic pensant, la única línia que realment necessita els midis és la 126, no?
De totes maneres tampoc penso que sigui un excés, hi ha línies com la 191 o la 192 que duen estàndard quan podrien dur midis.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Midis en la H2??? En una línea de la NXB??? No me lo creo!Miquel ha escrit:Ohhh, podria ser doncs que l'H2 hagi estat la primera línia NXB amb un bus de baixes prestacions. De totes formes, la 112 ja fa uns mesos que circula, i els 4400 han tornat a la 185. I properament apareixerà la 135, que segurament vagi amb 4400 també.Ecomobisostrans ha escrit:Ahir vaig veure passar un H2 midi. No portava gaire gent, era al c/Llobregós amb Rambla Carmel cap a les 19:30, direcció Av.Esplugues, però a altres hores... no se com va l'H2 de passatge. Fa uns dies al 19, i ja sortia de Pl.Catalunya amb gent de peu. La 115 la meitat dels dies els porta i anem com sardines. La qüestió es que no saben que fer amb els ditxosos midis, si al final recuperen la 112 tornaran a la 185 però si no que els venguin, i comprin articulats, substituint aixi els midis per standards i alguns standars per articulats.
Estic pensant, la única línia que realment necessita els midis és la 126, no?
De totes maneres tampoc penso que sigui un excés, hi ha línies com la 191 o la 192 que duen estàndard quan podrien dur midis.
Se han pasado de rosca los de la TMB!
Por cierto es "excés", con el acento agudo.
frankrodriguez.net
Außer Betrieb
Außer Betrieb
-
- N5
- Entrades: 88
- Facebook: facebook.com/marciruelos
- Ubicació: Barcelona
Últimamente se están pasando poniendo autobusitos para el 76, que ya sabemos que se quieren cargar la linea, de ahí que esté tan solapada con el H2
Inclús crec que anaria bé algun midis més grans, el de 10,6m (com els nous Teris de Sarbus i els nous Volvo de Transgran), per a línies convencionals com ara les 13, 21*, 23*, 68*, 75*, 76*, 79*, 91, 94, 95, 96*, 97, 136, 155, 185 i 192 (*Alternades amb estandar).Miquel ha escrit:De totes maneres tampoc penso que sigui un excés, hi ha línies com la 191 o la 192 que duen estàndard quan podrien dur midis.
La 13 depende del día si hay conciertos inviable. Ya algún día lo ha llevadosag470 ha escrit:Inclús crec que anaria bé algun midis més grans, el de 10,6m (com els nous Teris de Sarbus i els nous Volvo de Transgran), per a línies convencionals com ara les 13, 21*, 23*, 68*, 75*, 76*, 79*, 91, 94, 95, 96*, 97, 136, 155, 185 i 192 (*Alternades amb estandar).Miquel ha escrit:De totes maneres tampoc penso que sigui un excés, hi ha línies com la 191 o la 192 que duen estàndard quan podrien dur midis.
21 ha de ir con estándar si o si por las mañanas va muy lleno de currantes.
La 79 había un refuerzo que salía con un 44 y 91 podría ir sin problema
La 23 ídem que la 21.
La 76 es una pena que la traten así pero es que los vecinos no ayudáis nada aparcando tan mal
-
- N5
- Entrades: 88
- Facebook: facebook.com/marciruelos
- Ubicació: Barcelona
Las lineas 75 y 76 solo deberían llevar autobuses más pequeños a primera y última hora del dia. De todas maneras, el horario del 76 es mucho mas amplio que el del V7, es curioso.
La V7 en hora punta no tiene horario. Muchas veces acabamos con vuelta perdida. Tengo entendido que pronto tendrá nuevo horariomarciruelos ha escrit:Las lineas 75 y 76 solo deberían llevar autobuses más pequeños a primera y última hora del dia. De todas maneras, el horario del 76 es mucho mas amplio que el del V7, es curioso.
No és cosa exclusiva de TMB. De fet, a TUSGSAL és encara més accentuat. Allà van fer una compra molt gran de midis (Magnus i Heuliez) i estàndards curts (Lyon's curts).
Ara no saben a on ficar-los. Tenim les línies B1, B3, B20 i B80 amb estàndards curts "a petar" de passatge. I la B23 intercalant midis amb els estandards.
Foren unes compres en època de descens de passatge i reducció de línies. Ara, amb la recuperació de passatge i replantejament de la xarxa, els operadors s'han vist "desbordats" de petits cotxes.
El mateix està passant amb els estàndards. El nou concepte NXB/Metrobús de grans línies troncals, sumat a l'ascens de passatge any rere any, ha evidenciat la necessitat de més articulats i un desbordament de cotxes estàndards.
Ara no saben a on ficar-los. Tenim les línies B1, B3, B20 i B80 amb estàndards curts "a petar" de passatge. I la B23 intercalant midis amb els estandards.
Foren unes compres en època de descens de passatge i reducció de línies. Ara, amb la recuperació de passatge i replantejament de la xarxa, els operadors s'han vist "desbordats" de petits cotxes.
El mateix està passant amb els estàndards. El nou concepte NXB/Metrobús de grans línies troncals, sumat a l'ascens de passatge any rere any, ha evidenciat la necessitat de més articulats i un desbordament de cotxes estàndards.
Salvem l'Estació de França!
-
- N5
- Entrades: 88
- Facebook: facebook.com/marciruelos
- Ubicació: Barcelona
Me refiero a que el 76 empieza sobre las 5:30 y acaba sobre las 23:00 mientras que el V7 empieza sobre las 6:45 y terminaba a las 21:30!Citaro ha escrit:La V7 en hora punta no tiene horario. Muchas veces acabamos con vuelta perdida. Tengo entendido que pronto tendrá nuevo horariomarciruelos ha escrit:Las lineas 75 y 76 solo deberían llevar autobuses más pequeños a primera y última hora del dia. De todas maneras, el horario del 76 es mucho mas amplio que el del V7, es curioso.
Bueno yo como usuario de la 76, estoy harto de los midis, el viernes por la tarde llegaron a haber 4 en circulación de 7 buses en total, concretamente el 4420 en el T2, 4410 en el T4, 4414 en el T8 y 4403 en el T9... ese mismo día por la mañana se llevaron el 2612 de la 76 a la V23 porque se había averiado un bus allí y nos dieron el 4420 a nosotros, un rato después se llevaron el 2626 de la 76 a la H2 y nos dieron el 4410... El viernes salieron 16 de los 17 midis de Horta al servicio y por la tarde se vio el 4421 en la H2, pero el martes se volvió a ver otro por la tarde... a todo esto ¡LA 192 LLEVA ESTÁNDARES!Citaro ha escrit:La 13 depende del día si hay conciertos inviable. Ya algún día lo ha llevadosag470 ha escrit:Inclús crec que anaria bé algun midis més grans, el de 10,6m (com els nous Teris de Sarbus i els nous Volvo de Transgran), per a línies convencionals com ara les 13, 21*, 23*, 68*, 75*, 76*, 79*, 91, 94, 95, 96*, 97, 136, 155, 185 i 192 (*Alternades amb estandar).Miquel ha escrit:De totes maneres tampoc penso que sigui un excés, hi ha línies com la 191 o la 192 que duen estàndard quan podrien dur midis.
21 ha de ir con estándar si o si por las mañanas va muy lleno de currantes.
La 79 había un refuerzo que salía con un 44 y 91 podría ir sin problema
La 23 ídem que la 21.
La 76 es una pena que la traten así pero es que los vecinos no ayudáis nada aparcando tan mal
Posen en servei els 28XX a canvi de baixar els 5437-5446, 5448-5450 a Triangle i donar de baixa els 29XX... aleshores tornarem a estar en les mateixes... falta de cotxes, entren 18 nous i se'n van 17... TMB a vegades penso que no tenen ni idea del que fan...sag470 ha escrit:Excés... al contrari. S'han de donar de baixa del 4403 al 4423, només quedaran 4 i els 16 nous Vectia. Si surten els 4403-4423 és per falta de cotxes.
Fan falta que es posin en servei els 28s.
Esperem que la comanda d'aquest any es centri en articulats:
La meva interpretació:
- 30 articulats: es renovarien els 3430-3461, que segons concurs 2018 podrien ser 15 Volvo i 15 Mercedes a repartir entre Ponent i Triangle.
- 8 estandar híbrid: es renovarien els 6700-6709 (donant de baixa els 24A, 26 i 29), i segons concurs 2018 podrien ser Mercedes continuant la serie 28.
- 8 estandar GNC: es donarien baixa els City II, continuan la serie 19.
- 5 turísticos: es renovarien els 2123-2128.
Buenas,
En unos casos exeso de midis, pero en cambio hoy en la 115.... el 1788 y el 1794.
Alguien lo entiende?
Hasta luego.
En unos casos exeso de midis, pero en cambio hoy en la 115.... el 1788 y el 1794.
Alguien lo entiende?
Hasta luego.
La cotxera. Horta faltan estandar. En Ponent no va mal de flota, y la 115 saca estandar, porque son mas nuevo que los 44, y que hay algun servicio que carga muchísimo.
Jo hauria fet un altre cosa. Els 18 28s ficar-los a Ponent per portar els 18 50s a Horta. Amb aquests 18 cotxes es poden donar de baixa els 26s pitjor que queden.
En compte de baixar 54s a Triangle en pujaria també els 5431-5436 amb l'entrada del 85s i 86s.
No se que pinten els 54 de tornada a Triangle, perque no fan falta. A Triangle el que fa falta son articulats.Mikel2702 ha escrit:Posen en servei els 28XX a canvi de baixar els 5437-5446, 5448-5450 a Triangle i donar de baixa els 29XX... aleshores tornarem a estar en les mateixes... falta de cotxes, entren 18 nous i se'n van 17... TMB a vegades penso que no tenen ni idea del que fan...
Jo hauria fet un altre cosa. Els 18 28s ficar-los a Ponent per portar els 18 50s a Horta. Amb aquests 18 cotxes es poden donar de baixa els 26s pitjor que queden.
En compte de baixar 54s a Triangle en pujaria també els 5431-5436 amb l'entrada del 85s i 86s.
Hoy seguimos con Midilandia (Horta)
4413 en la 19
4410 en la 76 y se ha estropeado (7825 sustituye, por lo menos es estándar)
4414 en la 76
4413 en la 76 (Turno 3, refuerzo de mañana, se ha ido a la 19 acto seguido)
4415 en la 132 (se ha estropeado y ha salido el 4403 al rescate)
En fin esto es un no parar... por no decir que salen 16 midis de 17 al servicio y que no hay reservas ni de midis... es muy triste
4413 en la 19
4410 en la 76 y se ha estropeado (7825 sustituye, por lo menos es estándar)
4414 en la 76
4413 en la 76 (Turno 3, refuerzo de mañana, se ha ido a la 19 acto seguido)
4415 en la 132 (se ha estropeado y ha salido el 4403 al rescate)
En fin esto es un no parar... por no decir que salen 16 midis de 17 al servicio y que no hay reservas ni de midis... es muy triste
Els 50XX no pinten res a Horta... es van estrenar a la 76 i s'ofegaven sols... donaven pena, els 28XX han de venir a Horta i no donar de baixa cap bus, doncs els caetano son molt fiables encara (2919 porta desde desembre sense sortir a servei) i els Lion's a Horta... si no és a la V27, V29 o 47 no els assignis a cap línia perquè pujen de pena i tenen un rendiment mediocresag470 ha escrit:La cotxera. Horta faltan estandar. En Ponent no va mal de flota, y la 115 saca estandar, porque son mas nuevo que los 44, y que hay algun servicio que carga muchísimo.No se que pinten els 54 de tornada a Triangle, perque no fan falta. A Triangle el que fa falta son articulats.Mikel2702 ha escrit:Posen en servei els 28XX a canvi de baixar els 5437-5446, 5448-5450 a Triangle i donar de baixa els 29XX... aleshores tornarem a estar en les mateixes... falta de cotxes, entren 18 nous i se'n van 17... TMB a vegades penso que no tenen ni idea del que fan...
Jo hauria fet un altre cosa. Els 18 28s ficar-los a Ponent per portar els 18 50s a Horta. Amb aquests 18 cotxes es poden donar de baixa els 26s pitjor que queden.
En compte de baixar 54s a Triangle en pujaria també els 5431-5436 amb l'entrada del 85s i 86s.
Que Ponent no va mal de flota? Ya te digo yo que si. En general todas están mal de material.
En la 115 van con estándar porque no tenemos apenas 44's y se estropean mucho. Mañana me fijaré cuantos 44's tenemos allí.
Los 50's más nuevos no se ahogan para nada y podrían estar en Horta tranquilamente, no como los más antiguos de la serie que los tuvieron que llevar a Ponent desde Horta porque solo valen para líneas llanas. Yo he llevado los nuevos en la 27 y cumplen de sobra
En la 115 van con estándar porque no tenemos apenas 44's y se estropean mucho. Mañana me fijaré cuantos 44's tenemos allí.
Los 50's más nuevos no se ahogan para nada y podrían estar en Horta tranquilamente, no como los más antiguos de la serie que los tuvieron que llevar a Ponent desde Horta porque solo valen para líneas llanas. Yo he llevado los nuevos en la 27 y cumplen de sobra
Tenéis 2, el 4406 y 4407. Y bueno sería cuestión de probarlos en Horta, pero su caja de cambios no es la adecuada para Horta, pues no podrás un volvo a subir por ejemplo la calle perafita de la 76 o la calle de Dante o Llobregós de la 19, Arquitectura de la V23, Torrent del Bosc de la 155 o Sant Genís... No, no son aptos para estas líneas y si ya los articulados tienen problemas en la V21 en Montbau o en la V27 en Canyelles...Citaro ha escrit:Que Ponent no va mal de flota? Ya te digo yo que si. En general todas están mal de material.
En la 115 van con estándar porque no tenemos apenas 44's y se estropean mucho. Mañana me fijaré cuantos 44's tenemos allí.
Los 50's más nuevos no se ahogan para nada y podrían estar en Horta tranquilamente, no como los más antiguos de la serie que los tuvieron que llevar a Ponent desde Horta porque solo valen para líneas llanas. Yo he llevado los nuevos en la 27 y cumplen de sobra
Sube de sobra. Hoy el 5017 en D40 y va como un tiro. Y en V9 la rampa de iradier lo mismo. No creo que tuviera problemas. Los nuevos no tienen nada que ver con los primeros de la serie
Doncs precisament el 2919 ahir corria per la V17!Mikel2702 ha escrit:Els 50XX no pinten res a Horta... es van estrenar a la 76 i s'ofegaven sols... donaven pena, els 28XX han de venir a Horta i no donar de baixa cap bus, doncs els caetano son molt fiables encara (2919 porta desde desembre sense sortir a servei) i els Lion's a Horta... si no és a la V27, V29 o 47 no els assignis a cap línia perquè pujen de pena i tenen un rendiment mediocre
Els volvo articulats?Mikel2702 ha escrit:Tenéis 2, el 4406 y 4407. Y bueno sería cuestión de probarlos en Horta, pero su caja de cambios no es la adecuada para Horta, pues no podrás un volvo a subir por ejemplo la calle perafita de la 76 o la calle de Dante o Llobregós de la 19, Arquitectura de la V23, Torrent del Bosc de la 155 o Sant Genís... No, no son aptos para estas líneas y si ya los articulados tienen problemas en la V21 en Montbau o en la V27 en Canyelles...Citaro ha escrit:Que Ponent no va mal de flota? Ya te digo yo que si. En general todas están mal de material.
En la 115 van con estándar porque no tenemos apenas 44's y se estropean mucho. Mañana me fijaré cuantos 44's tenemos allí.
Los 50's más nuevos no se ahogan para nada y podrían estar en Horta tranquilamente, no como los más antiguos de la serie que los tuvieron que llevar a Ponent desde Horta porque solo valen para líneas llanas. Yo he llevado los nuevos en la 27 y cumplen de sobra
I dic jo, per què no ens tornen els 3400 a Horta i els 3500 van a Triangle per exemple?
El metro de Barcelona amb motoristes!