
Recorregut:

Tota la info:
http://radiopremiademar.org/castanyes-p ... -bus-urba/


m.h.t. ha escrit:La C10 permet fer BCN-Montgat, St. Adrià -Montgat i BDN-Montgat perfectament.Només té prohibició de trà nsit entre BCN i BDN.
Jo la utilitzo sovint per fer Badalona-Mongat i St. Adrià -Montgat, i és bastant més còmode que les lÃnies de TUSGSAL. Cosa que molta gent no sap i només agafa B29/B30 per a aquest trajecte. Les lÃnies B29 i B30 són últils per pujar als barris alts, a on fan volta, però per anar al Barri Antic (Centre) o a MontsolÃs (Mgt. Nord) és millor la C10, que va directe per la N-II.
El motiu del perquè la C10 permet passatge entre BCN/SAB/BDN i Montgat/Masnou el trobem al 1993, quan TUBSAL i Casas s'intercanvien concessions: la B29 (Sistrells-Ocata) de TUBSAL absorbeix la B41 (Montgat-Tiana) de TELCSA (Casas), deixant de servir Montgat i El Masnou. A canvi, Casas crea una nova lÃnia Pep Ventura-Ocata-Teià i la C10 aixecà la prohibició de trà nsit. Va ser un "canvi de cromos".
Aquesta nova lÃnia només durà un any. El 1994, el mateix dia que s'inagura la L2 de metro, Casas allarga la C10 de Pep Ventura a La Pau (1) i suprimeix la lÃnia Badalona-Masnou-Teià per baixa ocupació.
Ho trobareu tot ben detallat al blog d'en Pere ParÃs.
NOTA (1): La C10 va tenir com a terminal la Pl. Pep Ventura de BDN durant 2 ó 3 d'anys (de 1991 a 1994 aprox.). Al 1994, amb l'obertura de la L2 de metro, Casas recuperà de nou el terminal antic de La Pau (Rbla. Guipúscoa).

!!! La lÃnea 2 actual abrió en 1995, y a La Pau llegó en 1997.m.h.t. ha escrit:LAquesta nova lÃnia només durà un any. El 1994, el mateix dia que s'inagura la L2 de metro, Casas allarga la C10 de Pep Ventura a La Pau (1) i suprimeix la lÃnia Badalona-Masnou-Teià per baixa ocupació.
NOTA (1): La C10 va tenir com a terminal la Pl. Pep Ventura de BDN durant 2 ó 3 d'anys (de 1991 a 1994 aprox.). Al 1994, amb l'obertura de la L2 de metro, Casas recuperà de nou el terminal antic de La Pau (Rbla. Guipúscoa).






https://www.moventis.es/ca/informacion- ... -i-montgatA petició de l’Ajuntament de Montgat, la Generalitat ha autoritzat la creació d’una parada de bus al pas de la lÃnia per aquest municipi. A l’anada, la parada estarà situada al giratori de Can Ciurana, sobre el túnel de la B-20. A la tornada, el vehicle s’aturarà davant de l’Ajuntament, a l’entorn de l'antiga carretera N-II.
Ampliació horà ria
A partir del 4 de juliol, la darrera expedició des de Teià serà a les 16h –en comptes de les 15h–, de Can Ruti, a les 16:35h i de Badalona Centre a les 16:55h. D’aquesta manera, la cobertura horà ria del servei s’amplia una hora.
Més costos
En aquests moments, la lÃnia té un cost proper als 138.000 euros anuals, amb una previsió de 24.000 usuaris i de 114.000 euros de dèficit, que és assumit Ãntegrament per la Generalitat.
Els canvis suposaran un increment estimat del cost estructural del servei de 12.863 euros anuals a causa de l’augment de les hores de conducció, del quilometratge, del consum de combustible i del desgast del vehicle.
