Afectacions a Tarragona amb el Corredor Mediterrani

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
Respon
Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
Entrades: 1231
Ubicació: a prop d' ADIF
Contacta:

Re: Afectacions a Tarragona amb el Corredor Mediterrani

Entrada Autor: ortegote » Dimecres 06/11/2019 18:45

437.001 ha escrit:
Dilluns 04/11/2019 23:20

Suposo que no trigarem en veure les 447, les 449 i les 470.
Més que res perquè les 447 i les 470 són les que pugen i baixen a València.
Ídem les 252, les 251, les rames Talgo, i altres.
I hauran d'homologar-les... i també als maquinistes de Barcelona, Tarragona, Castelló i València.
Cuidado que no cambien servicios regionales MD a Valencia y los supriman o cambien de trenes para subir tarifas por la nueva variante.
Saludos.



Avatar de l’usuari
m.h.t.
N9
N9
Entrades: 2204
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: m.h.t. » Dimecres 11/12/2019 20:42

Imatge
L’estació de Port Aventura, que teòricament ha de donar servei a Salou, queda amb només quatre serveis diaris a Barcelona. Tarragona ciutat perd la circulació dels Euromeds. La R16 Barcelona-Tortosa no millora ni freqüència ni temps de recorregut, i queda compromesa en el futur la relació en convencional entre les Terres de l’Ebre i Barcelona passant per Tarragona ciutat.

Des de Barcelona hi anirem amb el tren que surt a les 9.43 de l’Estació de França (9.53 de Passeig de Gràcia, 9.58 de Sants)
https://transportpublic.org/14desembre-tgn/


Salvem l'Estació de França!

Avatar de l’usuari
vermer3
N6
N6
Entrades: 300
Ubicació: L1 Rambla Just Oliveras/R2 R13 R14 R15 Castelldefels/R2 R8 R11 Granollers Centre

Entrada Autor: vermer3 » Dimarts 17/12/2019 19:09

No sé si algú s'hi ha fixat, però si busques trens Barcelona-València i tornada pel 13 de gener i més enllà, ja surten els nous horaris corresponents al REX 18093/18096.

Els canvis més destacables són l'endarreriment de l'hora de sortida (ara a les 9.43 d'EdF i 10.03 de Sants, amb arribada a València a les 15.08). El tren de tornada surt a les 16.38 (abans 16.35) i arriba a la mateixa hora a Barcelona.

Cal a dir que en ser un tren 140 (si es presta amb 470) o 120 (si es presta amb 447), la nova variant no suposa gaire estalvi de temps en el recorregut.


R.I.P. Línia Port Aventura - Bifurcació Calafat
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!

Sanato
N6
N6
Entrades: 181

Entrada Autor: Sanato » Dimarts 17/12/2019 19:46

La diferència d'horaris d'abans a després del 12/1 entre Bcn i Tortosa és aclaparadora...
De 2h43 a 2h 40, el viatger guanya uns vertiginosos 3 minuts!!!!
:plas :plas :plas :plas

Ja avisen que per al cap de setmana de l'11 i 12 hi haurà transbordament per carretera entre BCN i l'Aldea


Cada vez que subes al tren, empieza una nueva aventura...
Renfe: siempre se puede viajar peor

Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
Entrades: 1231
Ubicació: a prop d' ADIF
Contacta:

Entrada Autor: ortegote » Dimecres 18/12/2019 11:00

Sanato ha escrit:
Dimarts 17/12/2019 19:46
La diferència d'horaris d'abans a després del 12/1 entre Bcn i Tortosa és aclaparadora...
De 2h43 a 2h 40, el viatger guanya uns vertiginosos 3 minuts!!!!
:plas :plas :plas :plas

Ja avisen que per al cap de setmana de l'11 i 12 hi haurà transbordament per carretera entre BCN i l'Aldea
Buenas,
La convencional 100% seguira igual, tendran retrasos igual.

La jugada y el caramelo en Tortosa son los S121 por la variante y via AV a Sants, se supone que aqui si se ganara tiempo y la operadora subira el precio del billete por que tendran que cobrarte el tramo de AV, supongo que al principio tendran billetes PROMO y no se notara el cambio de precio, despues como en todos los sitios los precios subiran.

Yo lo veo asi, ganancias para la gente de Tortosa y las estaciones donde pare hasta entrar a la LAV, la linea convencional seguira igual y mucho me temo que con las 447.
Saludos.



torres997
N6
N6
Entrades: 172

Entrada Autor: torres997 » Dimecres 18/12/2019 12:11

Sanato ha escrit:
Dimarts 17/12/2019 19:46
Ja avisen que per al cap de setmana de l'11 i 12 hi haurà transbordament per carretera entre BCN i l'Aldea
Això on ho has vist?


Esquema ferroviari integrat de Catalunya ja!

Sanato
N6
N6
Entrades: 181

Entrada Autor: Sanato » Dimecres 18/12/2019 22:21

ortegote ha escrit:
Dimecres 18/12/2019 11:00
Buenas,
La convencional 100% seguira igual, tendran retrasos igual.

La jugada y el caramelo en Tortosa son los S121 por la variante y via AV a Sants, se supone que aqui si se ganara tiempo y la operadora subira el precio del billete por que tendran que cobrarte el tramo de AV, supongo que al principio tendran billetes PROMO y no se notara el cambio de precio, despues como en todos los sitios los precios subiran.

Yo lo veo asi, ganancias para la gente de Tortosa y las estaciones donde pare hasta entrar a la LAV, la linea convencional seguira igual y mucho me temo que con las 447.
Saludos.
Entiendo pues que sólo van a haber esos 3 servicios por la vía convencional, y el resto por la LAV?
torres997 ha escrit:
Dimecres 18/12/2019 12:11
Sanato ha escrit:
Dimarts 17/12/2019 19:46
Ja avisen que per al cap de setmana de l'11 i 12 hi haurà transbordament per carretera entre BCN i l'Aldea
Això on ho has vist?
Renfe > Viajeros > Horarios y precios > barcelona (todas) - Valencia (todas) i poses a la data el 11 o 12 gener. Gairebé tots els trens surten amb un senyal d'incidència, cliqueu a sobre


Cada vez que subes al tren, empieza una nueva aventura...
Renfe: siempre se puede viajar peor

Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
Entrades: 1231
Ubicació: a prop d' ADIF
Contacta:

Entrada Autor: ortegote » Dijous 19/12/2019 10:38

Buenas,
Existiran mas servicios, en la web solo estan en venta los de Valencia.

Pero Tortosa - BCN por convencional seguiran existiendo, otra cosa es lo que tarden en desmantelar el tramo de la costa y entonces circulen via Vilaseca los Regionales por via convencional.

Yo he visto el corte por que personal de Renfe ha publicado una nota interna que avisa del corte de trenes para conectar la variante con la via convencional en Vandellos.
Saludos.



Sanato
N6
N6
Entrades: 181

Entrada Autor: Sanato » Diumenge 22/12/2019 19:36

http://www.renfe.com/viajeros/info/CompromisoQuees.html

Aviso para clientes del Corredor Mediterráneo

De forma excepcional, se suspende provisionalmente el compromiso voluntario de puntualidad para los trenes afectados por las obras de la nueva variante de doble vía entre Tarragona y Vandellós, que supondrán el corte total del servicio ferroviario desde las 19:00h. del día 10 hasta las 06:00h. del día 13 de enero de 2020. Esta medida afecta de igual forma a los trenes de Larga y Media Distancia.


Cada vez que subes al tren, empieza una nueva aventura...
Renfe: siempre se puede viajar peor

Railjet OBB
N6
N6
Entrades: 168

Entrada Autor: Railjet OBB » Diumenge 22/12/2019 21:49

ortegote ha escrit:
Dijous 19/12/2019 10:38
Buenas,
Existiran mas servicios, en la web solo estan en venta los de Valencia.

Pero Tortosa - BCN por convencional seguiran existiendo, otra cosa es lo que tarden en desmantelar el tramo de la costa y entonces circulen via Vilaseca los Regionales por via convencional.

Yo he visto el corte por que personal de Renfe ha publicado una nota interna que avisa del corte de trenes para conectar la variante con la via convencional en Vandellos.
Saludos.
Els horaris ja estan fixats per el dia 13 de gener a l'APP de Rodalies de Catalunya i a la web, en poques paraules que la R16 anirà per Vila-seca en aquest dia.

Ara bé que els REX Barcelona - Tortosa - València i viceversa es mantinguin es un altre cosa, per lo que se també es que Trens Dignes Ebre té por que li treguin les úniques unitats 449 que té la R16.
Fitxers adjunts
Screenshot_20191217-231008~2.png
Screenshot_20191217-231008~2.png (90.39 KiB) Visualitzat 12185 cops


Imatge

torres997
N6
N6
Entrades: 172

Entrada Autor: torres997 » Diumenge 22/12/2019 21:56

Railjet OBB ha escrit:
Diumenge 22/12/2019 21:49
Els horaris ja estan fixats per el dia 13 de gener a l'APP de Rodalies de Catalunya i a la web, en poques paraules que la R16 anirà per Vila-seca en aquest dia.
Això és el que jo havia sentit, per això m'ha estranyat quan he vist el que ha dit ortegote:
ortegote ha escrit:
Dijous 19/12/2019 10:38
Pero Tortosa - BCN por convencional seguiran existiendo, otra cosa es lo que tarden en desmantelar el tramo de la costa y entonces circulen via Vilaseca los Regionales por via convencional.
Resumint, la R16 transcorrerà per Vila-seca a partir del 13/01/2020, oi?


Esquema ferroviari integrat de Catalunya ja!

Railjet OBB
N6
N6
Entrades: 168

Entrada Autor: Railjet OBB » Diumenge 22/12/2019 22:10

torres997 ha escrit:
Diumenge 22/12/2019 21:56
Railjet OBB ha escrit:
Diumenge 22/12/2019 21:49
Els horaris ja estan fixats per el dia 13 de gener a l'APP de Rodalies de Catalunya i a la web, en poques paraules que la R16 anirà per Vila-seca en aquest dia.
Això és el que jo havia sentit, per això m'ha estranyat quan he vist el que ha dit ortegote:
ortegote ha escrit:
Dijous 19/12/2019 10:38
Pero Tortosa - BCN por convencional seguiran existiendo, otra cosa es lo que tarden en desmantelar el tramo de la costa y entonces circulen via Vilaseca los Regionales por via convencional.
Resumint, la R16 transcorrerà per Vila-seca a partir del 13/01/2020, oi?
Horaris del REX Barcelona - Tortosa - València.
Fitxers adjunts
Screenshot_20191222-220123~2.png
Screenshot_20191222-220123~2.png (195.77 KiB) Visualitzat 12170 cops
Screenshot_20191222-220102~2.png
Screenshot_20191222-220102~2.png (208.21 KiB) Visualitzat 12170 cops


Imatge

Lluis
N6
N6
Entrades: 214
Ubicació: Sants Estació

Entrada Autor: Lluis » Dilluns 23/12/2019 12:43

Jo el que no veig gens clar és què passarà amb els R16 quan d'aquí pocs anys es canvii a UIC de Castelló a Vila-seca. Els Talgos rai que anirien per la LAV, pero els regionals de Tortosa... no veig per cost ni que els passin per la LAV ni que els posin de rodadura desplaçable.


"Les vaques volen? Si ho diu La Retaguadia. Creu-t'ho."... I així tot.

Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1876
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Carlos González » Dilluns 23/12/2019 13:06

Lluis ha escrit:
Dilluns 23/12/2019 12:43
Jo el que no veig gens clar és què passarà amb els R16 quan d'aquí pocs anys es canvii a UIC de Castelló a Vila-seca. Els Talgos rai que anirien per la LAV, pero els regionals de Tortosa... no veig per cost ni que els passin per la LAV ni que els posin de rodadura desplaçable.
Hauràn de fer el que es veu venir, es dividirà el servei de manera parcial fent els Tortosa/Tarragona Ciutat/SVC per via convencional i Tortosa/CdF/Sants/Figueres per via LAV. La R16 amb aquest problema de canvis d'ample perdrà el seu esplendor malauradament.


Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13

Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4

Sanato
N6
N6
Entrades: 181

Entrada Autor: Sanato » Dilluns 23/12/2019 18:17

Carlos González ha escrit:
Dilluns 23/12/2019 13:06
Hauràn de fer el que es veu venir, es dividirà el servei de manera parcial fent els Tortosa/Tarragona Ciutat/SVC per via convencional i Tortosa/CdF/Sants/Figueres per via LAV. La R16 amb aquest problema de canvis d'ample perdrà el seu esplendor malauradament.
Això vol dir ample mixte de l'Aldea a Vilaseca, o com diu Lluis, regionals de rodadura variable. O encara més, ample mixte Vilaseca-Bcn... :nose


Cada vez que subes al tren, empieza una nueva aventura...
Renfe: siempre se puede viajar peor

torres997
N6
N6
Entrades: 172

Entrada Autor: torres997 » Dilluns 23/12/2019 18:34

Carlos González ha escrit:
Dilluns 23/12/2019 13:06
Lluis ha escrit:
Dilluns 23/12/2019 12:43
Jo el que no veig gens clar és què passarà amb els R16 quan d'aquí pocs anys es canvii a UIC de Castelló a Vila-seca. Els Talgos rai que anirien per la LAV, pero els regionals de Tortosa... no veig per cost ni que els passin per la LAV ni que els posin de rodadura desplaçable.
Hauràn de fer el que es veu venir, es dividirà el servei de manera parcial fent els Tortosa/Tarragona Ciutat/SVC per via convencional i Tortosa/CdF/Sants/Figueres per via LAV. La R16 amb aquest problema de canvis d'ample perdrà el seu esplendor malauradament.
Amb CdF et refereixes a Camp de Tarragona oi?


Esquema ferroviari integrat de Catalunya ja!

Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1876
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Carlos González » Dilluns 23/12/2019 19:28

Sí, volia abreviar dient CdT que és efectivament Camp de Tarragona.


Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13

Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4

Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1876
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Carlos González » Dimarts 24/12/2019 11:21

Hi ha un tema que em roda pel cap, ara que a principis del 2020 s'inaugurarà la variant de Vandellòs i la clausura del tram de Salou-Vandellòs... em preocupa com serà estructurat els amples de via, ja que per Tortosa/Castelló-Cambrils serà posteriorment en ample UIC i pel trajecte de Vila-seca-Nus de Castellbisbal en ample mixt... Llavors la R16 actual i la que anirà a principis d'aquest gener deixarà d'existir perquè a SVC-Vilanova-BCN l'ample és ibèric.

Si es dur a terme aquest concepte de transport, hauran de fer els serveis parcials des de Port Aventura-BCN i des de Tortosa/Ulldecona-Tarragona-SVC per via convencional i Tortosa/Ulldecona/Castelló/València-CdT-BCN Sants per via LAV.

Quina alternativa penseu vosaltres?


Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13

Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4

albe6
N8
N8
Entrades: 1035
Ubicació: Almacelles (Lleida)

Entrada Autor: albe6 » Dimarts 24/12/2019 11:50

En el moment que el CM migri a ample UIC hi ha 2 opcions:

- Operar Tortosa com a ramal i canviar de tren a L' Aldea
- Migrar l'ample i operar Tortosa amb trens "tipus" 449 en ample UIC (poso "tipus" per si ve algo nou més o menys equivalent al 449);
(Els 449 tenen pre-adaptació per circular en ample UIC, només cal posar-los-hi els bogies brava i a correr.)



albe6
N8
N8
Entrades: 1035
Ubicació: Almacelles (Lleida)

Entrada Autor: albe6 » Dimarts 24/12/2019 11:53

En el moment que el CM migri a ample UIC hi ha 2 opcions:

- Operar Tortosa com a ramal i canviar de tren a L' Aldea

- Migrar l'ample i operar Tortosa amb trens "tipus" 449 en ample UIC (poso "tipus" per si ve algo nou més o menys equivalent al 449);ja sigui per Camp de Tarragona o per Tarragona Centre, sempre i quan hi hagi continuïtat d'ample (Salt de moltó per entrar a LAV a L' Arboç)
(Els 449 tenen pre-adaptació per circular en ample UIC, només cal posar-los-hi els bogies brava i a correr.)



Respon

Torna a “Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña”