Propostes de bus

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Respon
Avatar de l’usuari
m.h.t.
N9
N9
Entrades: 1772
Ubicació: Badalona

Re: Propostes de bus

Entrada Autor: m.h.t. » Dissabte 06/07/2019 18:33

Demà recollida de signatures a Mollet per reclamar la segona línia urbana L2 (seria la L1 en sentit contrari):
Jo extendria la reivindicació a la Badalona-Mollet (360/362), per augmentar les 4 expedicions diàries actuals. :roll:


Salvem l'Estació de França!

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 3933
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©

Entrada Autor: Renfe445 » Dissabte 06/07/2019 19:18

m.h.t. ha escrit:Demà recollida de signatures a Mollet per reclamar la segona línia urbana L2 (seria la L1 en sentit contrari):
Jo extendria la reivindicació a la Badalona-Mollet (360/362), per augmentar les 4 expedicions diàries actuals. :roll:
Para la Badalona - Mollet yo decuplicaría la frecuencia de la línea.



Granolleri
N8
N8
Entrades: 856
Ubicació: Granollers (Vallès Oriental)

Entrada Autor: Granolleri » Dissabte 06/07/2019 23:36

m.h.t. ha escrit:Demà recollida de signatures a Mollet per reclamar la segona línia urbana L2 (seria la L1 en sentit contrari):
Jo extendria la reivindicació a la Badalona-Mollet (360/362), per augmentar les 4 expedicions diàries actuals. :roll:
Depenen d'administracions diferents.

L'autobús urbà és competència directa de l'Ajuntament de Mollet, mentre que el Sabadell-Badalona depèn de la Generalitat...

Igualment, jo al Sabadell-Badalona, a part d'augmentar-li el servei, jo dividiria la línia en dues parts: d'una banda, Sabadell-Mollet. I de l'altra, Mollet-Badalona.



victor273
N2
N2
Entrades: 17

Entrada Autor: victor273 » Diumenge 07/07/2019 0:25

Granolleri ha escrit:
m.h.t. ha escrit:Demà recollida de signatures a Mollet per reclamar la segona línia urbana L2 (seria la L1 en sentit contrari):
Jo extendria la reivindicació a la Badalona-Mollet (360/362), per augmentar les 4 expedicions diàries actuals. :roll:
Depenen d'administracions diferents.

L'autobús urbà és competència directa de l'Ajuntament de Mollet, mentre que el Sabadell-Badalona depèn de la Generalitat...

Igualment, jo al Sabadell-Badalona, a part d'augmentar-li el servei, jo dividiria la línia en dues parts: d'una banda, Sabadell-Mollet. I de l'altra, Mollet-Badalona.
Des de Propera parada el que estem fent és estudiar quines són les franjes actuals amb més demanda, reorganitzar els reforços o eliminar-los (Santa Perpètua - Sabadell, que actualment tenen baixa demanda en algunes franjes) i sobretot, ajustar els temps de viatje a la realitat per dotar la línia de més regularitat. Evidentment, el nombre d'expedicions cap a Badalona els feiners s'ha de com a mínim doblar.

Hem de tenir en compte els centres educatius i les hores punta d'anar a la feina per elaborar els horaris i el trànsit de la B-140 d'entrada a Sabadell.

Quan tinguem la proposta enllestida la presentarem i recollirem suports a les poblacions de la línia per presentar-la a la Generalitat.


Víctor Molina, secretari de l'Associació Propera Parada.

Impulsor i creador de la guia d'autobusos de l'Ajuntament Mollet del Vallès

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 3933
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©

Entrada Autor: Renfe445 » Diumenge 07/07/2019 0:59

Yo tengo un amigo que vive a un quilómetro aproximadamente de la carretera de la Conreria y justamente la Badalona-Mollet me va de perlas, pero está en la zona con poquísimas expediciones.

Por qué no hacer Badalona-Mollet cada hora, así sería una línea más competitiva y seguro que gracias a eso dejarán de utilizar el coche a favor de un servicio de autobús competitivo (y ya no digo nada si hacemos un tren :D ).



Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1550
Ubicació: Muntanyola

Entrada Autor: sag470 » Diumenge 07/07/2019 22:11

Ese corredor Badalona - Mollet - Sabadell creo que ganaria desdoblandose, y adaptandose a cada tramo.
- Sabadell - Mollet por la B140 y alternando el recorrido por la Florida o el CIM/hospital. Facilmente con 4 coches cada 30 min.
- Mollet - Sant Fost hasta la Conreria, prolongando la 389 por Mas Llompart y Mas Corts, y acercandose al hospital. Facilmente con 2 midis cada 45 min.
- Mollet - Badalona por la B500, alternando por Montgat o Mas Ram. Facilmente con un midi cada 2h.



Avatar de l’usuari
m.h.t.
N9
N9
Entrades: 1772
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: m.h.t. » Dilluns 08/07/2019 14:51

Jo també la sub-dividiria per trams:
360 Badalona-Tiana-St. Fost-Mollet (tots per Montgat-Tiana)
361 Sabadell-Sta. Perpètua-Mollet-St. Fost (tal com ara)
389 St. Fost-Mollet (ampliant ruta per Mollet i La Conreria)
La 362 (directe pel Mas Ram) quedaria suprimida. Només estalvia 5 min. i treu servei a Tiana i Montgat.

A més, faria una modificació a la 500: la faria creuar el Besòs per fer 1 ó 2 parades a Mollet.
500 St. Adrià-Mollet-Montornès-La Roca-Granollers
Permetria la relació Mollet-Montornès-La Roca, avui dia inexistent. I, de pas, connexió directa Mollet-Sta. Coloma-St. Adrià.

Pel què fa a freqüències:

360 i 500 cada 2h (doblar, de 4 a 8 exps.)
361 i 389 cada 1h (cadenciats) (30 min. tram conjunt)


Salvem l'Estació de França!

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 3933
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©

Entrada Autor: Renfe445 » Dijous 18/07/2019 1:51

Se me han ocurrido algunas ideas para optimizar las líneas B 14, B 80 y M 30. De momento no planteo nada para la B 81.

https://drive.google.com/open?id=1gYLPT ... sp=sharing

Clicad en los elementos que hay anotaciones.

La B 80 y la B 14 actualmente en Can Franquesa hacen lo mismo: terminan en el mismo sitio y hacen dos bucles formando una especie de 8 extraño y confuso. En la propuesta la B 80 sólo serviría la parte superior y la B 14 la parte inferior. Así se simplifican los bucles y hacen las líneas más directas.

La B 80 explotaría al máximo las capacidades de la Av. Anselm de Riu ya que es una vía de doble sentido. También propongo que vuelva a usar autobuses estandard en lugar de midis. A parte, aumentarle la frecuencia a 10 minutos.

La B 14 aquí hace algo bastante interesante. Sube por Av. Catalunya entera y absorbe la parte que recorre la B 30. Cuando llega arriba de todo sirve la parte inferior de Can Franquesa, ya que la parte superior la recorre la B 80. Después de bajada pues en lugar de ir por calle Santiago Rusiñol y Balears, baja a calle d'en SInguerlín para hacer una nueva parada a la altura de la parada de la B 15 en la calle America y otra en el mercado de Singuerlín. Esto haría que la B 15 ahora fuera directa a Oliveres sin hacer esa vuelta por el mercado ahora que lo recorreria la B 14. También, aumentarle la frecuencia a 10 minutos.

La M 30 acabaría en Ramon Berenguer, como hace muchos años. El bucle que hace de bajar para luego volver a subir que hace perderle tiempo a la línea lo reemplazaría la B 14. Además en el final de Ramon Berenguer hay mucho espacio para que un articulado pueda dar la vuelta. Esto nos haría replantear la línea para evitar giros estrechos y que pueda utilizar autobuses articulados hasta Montgat.



França451
N9
N9
Entrades: 1759
Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,15,23
Contacta:

Entrada Autor: França451 » Dijous 29/08/2019 18:50

Tengo una propuesta para la línea D40:

Pongo mejor las paradas anuladas, y las nuevas, para que quede claro por dónde va:

Hasta Artesanía-Vía Favéncia, desde Pl. Espanya, su recorrido habitual.

Paradas anuladas:
Rda Guineueta Vella-Antonio Machado
Antonio Machado-Artesanía
Vía Favéncia-IES Guineueta

Nuevas paradas (en orden):
(Desde Artesanía:)
Vía Favéncia-Lucena
Vía Favéncia-Molí
Vía Favéncia-Palamós
Pl. Josep Andreu i Abelló-Trinitat Vella (Final)
(Da la vuelta en la misma plaza de JAndreu y Abellò)
Ctra Ribes-Vía Favéncia (Origen+espera)
Vía Favéncia-Ctra Ribes
Vía Favéncia-Trinitat Nova
Vía Favéncia-Aiguablava
Vía Favéncia-Bib Les Roquetes
Vía Favéncia-Almansa

Y por Almansa a su ruta.

Qué os parece?
Lo llevamos a un terminal decente y damos servicio al barrio de la Prospe sin tener que tocar la frecuencia del 127, además de llevarlo a Trinitat Vella.


Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...

JaLaPe33/34/62/192/
N1
N1
Entrades: 4

Entrada Autor: JaLaPe33/34/62/192/ » Dissabte 21/09/2019 17:34

Que us semblaria una línia d'autobús que connectes totes les estacions de Ferrocarrils de la Generalitat dins del terme municipal de Barcelona aniria des de Magòria-La Campana fins a Les Planes i una altra línia que unís totes les de RENFE des de Torre Baró fins a Sants.
JaLaPe33/34/62/192/ l’ha editat per darrera vegada el dia: Diumenge 15/12/2019 11:44, en total s’ha editat 3 vegades.



Miquel
Administrador
Entrades: 4131
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dissabte 21/09/2019 20:29

JaLaPe33/34/62/192/ ha escrit:
Dissabte 21/09/2019 17:34
Que us semblaria una línia d'autobús que connectes totes les estacions de Ferrocarrils de la Generalitat dins del terme municipal de Barcelona aniria des de Magòria-La Campana fins a Les Planes i una altra línia que unís totes les de RENFE des de Torre Baró fins a Sants us adjunto l'esquema de les dues.

Bus FGC y bus RENFE.png
Ja que hi ha tren, no cal que el bus dupliqui recorreguts, ja que aquest és infinitament més lent. ;)

França451 ha escrit:
Dijous 29/08/2019 18:50
Tengo una propuesta para la línea D40:

Pongo mejor las paradas anuladas, y las nuevas, para que quede claro por dónde va:

Hasta Artesanía-Vía Favéncia, desde Pl. Espanya, su recorrido habitual.

Paradas anuladas:
Rda Guineueta Vella-Antonio Machado
Antonio Machado-Artesanía
Vía Favéncia-IES Guineueta

Nuevas paradas (en orden):
(Desde Artesanía:)
Vía Favéncia-Lucena
Vía Favéncia-Molí
Vía Favéncia-Palamós
Pl. Josep Andreu i Abelló-Trinitat Vella (Final)
(Da la vuelta en la misma plaza de JAndreu y Abellò)
Ctra Ribes-Vía Favéncia (Origen+espera)
Vía Favéncia-Ctra Ribes
Vía Favéncia-Trinitat Nova
Vía Favéncia-Aiguablava
Vía Favéncia-Bib Les Roquetes
Vía Favéncia-Almansa

Y por Almansa a su ruta.

Qué os parece?
Lo llevamos a un terminal decente y damos servicio al barrio de la Prospe sin tener que tocar la frecuencia del 127, además de llevarlo a Trinitat Vella.
La idea no està malament, però potser el problema que li veig és la línia. Jo sóc del parer que les línies de NXB com menys voltes millor. I el que cal potenciar dins els barris són la resta de línies.

Potser la que millor li convindria és a la 11 i fer-li una espècie de circumval·lació, no?


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1550
Ubicació: Muntanyola

Entrada Autor: sag470 » Dissabte 21/09/2019 20:40

JaLaPe33/34/62/192/ ha escrit:
Dissabte 21/09/2019 17:34
Que us semblaria una línia d'autobús que connectes totes les estacions de Ferrocarrils de la Generalitat dins del terme municipal de Barcelona aniria des de Magòria-La Campana fins a Les Planes i una altra línia que unís totes les de RENFE des de Torre Baró fins a Sants us adjunto l'esquema de les dues.
Bus FGC y bus RENFE.png
No veig l'avantatge respecte el servei ferroviari. Podria tenir sentit la línia FGC fora del seu horari, com un servei nocturn entre les 0.00 i les 5.00.
Crec que aniria millor partides.
Per exemple:
L8 nocturna Quatre Camins / Molí Nou - Pl.Espanya / Gràcia. Seria el servei ràpid de la N13, que podria reformular-se per donar servei llocs més allunyat. Les N41 i N51 podrien ir directes en Molins i Barcelona.
L6 nocturna Pl.Catalunya - Sarrià / UAB.
L12 nocturna Sarrià - Reina Elisenda / Sant Joan de Deu. Enllaç amb L6 a Sarrià. Podria sustituir la N7 que seria més ràpida.



Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1615
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Carlos González » Dissabte 14/12/2019 9:34

Jo volia reflexionar sobre la nova línia de Metrobus M8 complementant amb el projecte d'implantar els carrils busos i bicis a la C-245. El trajecte seria des Cornellà fins a Castelldefels que em sembla perfecte... però no seria també adient pensant en haver-lo acabat no només a Cornellà sinó també a Esplugues?

Per exemple des de Sant Boi a Esplugues, ara actualment si vull anar a Esplugues o agafo els busos L74/75/77 o el L82/85 per anar a Cornellà per agafar el TRAM o bé un dels busos rojos per continuar el trajecte cap a Esplugues, o agafo el Carrilet a Cornellà Almeda i vaig caminant cap a la parada del TRAM... I l'única manera que puc anar directament és amb la N14.


:music ¡VIVA EL ROCK PROGRESIVO! Álbum: Camel - I Can See Your House From Here

Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... 948353&z=8

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23381
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 15/12/2019 18:59

Carlos González ha escrit:
Dissabte 14/12/2019 9:34
Jo volia reflexionar sobre la nova línia de Metrobus M8 complementant amb el projecte d'implantar els carrils busos i bicis a la C-245. El trajecte seria des Cornellà fins a Castelldefels que em sembla perfecte... però no seria també adient pensant en haver-lo acabat no només a Cornellà sinó també a Esplugues?
Les xarxes de transport tenen la gràcia de poder combinar diferents línies i modes sense cap necessitat que se solapin. En aquest sentit, l'intercanviador de Cornellà "Centre" és ideal per a fer-hi acabar la M8, on permet connectar amb Esplugues i Sant Joan Despí (tram), a més de tots els indrets servits per la R1 i R4.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

El Yisus 712
N4
N4
Entrades: 49
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: El Yisus 712 » Dimarts 24/03/2020 17:47

Hola bona tarda. Aquesta es una proposta que vaig fer a Mon-Bus Plana (CintoiBusSL). Aqui la teniu:
Hola bona tarda,
M'agradaria fer-lis a vostès una proposta que podria millorar molt l'empresa. L'idea es que podrieu fer una o dos linies regulars d'autobús que fes parades a la C31 per Gavà Mar, Castelldefels Mar, Les Botigues, Garraf (poble) i la Cala Vallcarca i d'allà anés a Sitges, Vilanova o a on vulguessin que anés. L'altre línia seria una cosa similar pero que anés per la C245 (Ctra. Sta. Creu Calafell) passant pels nuclis urbans de Viladecans, Gavà i Castelldefels junt amb el poligon de Sant Boi. En aquest cas no seria necessari però en l'altre si. Seria un gran favor que valoressin la meva suggerencia ja que es una cosa que afavoriria l'empresa. Agrairia que s'ho passesin al cap de l'empresa per que mires l'idea.
Moltes gracies



Avatar de l’usuari
m.h.t.
N9
N9
Entrades: 1772
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: m.h.t. » Dimarts 24/03/2020 20:35

El Yisus 712 ha escrit:
Dimarts 24/03/2020 17:47
Hola bona tarda. Aquesta es una proposta que vaig fer a Mon-Bus Plana (CintoiBusSL).
És ben cert que fa falta que la línia Bellvitge-Sitges-Vilanova pari als municipis intermitjos. Per moure's de Viladecans o Castelldefels fins Sitges o Vilanova només tens l'opció del tren, doncs Cintoi hi passa sense parada:

www.monbus.cat www.monbus.cat/linies

No crec que autoritzin més línies. Però sí habilitar parades intermitges a l'eix actual.

Per cert, benvingut al fòrum El Yisus 712!! :brindis


Salvem l'Estació de França!

El Yisus 712
N4
N4
Entrades: 49
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: El Yisus 712 » Dimarts 24/03/2020 23:33

Propostes Noves: (1) Bus 400/502 a e24 Bcn-Granollers-Llinars (2) Bus C3/C4 a e25.1.2 Bcn-Vilassar Dalt-Premia Mar (3) Bus L63/L69 a e26 Bcn-Palleja-St.Andreu-Martorell o directe (4) Nova linia e27.1.2 Bcn-St.Cugat-Rubi A5 Bcn-Vallvidrera-St.Cugat-Rubi-Ullastrell (5) Nova linia BcnBus 605 o Casas C7 Bcn-Arenys Munt-Canet/St.Pol.> Recorregut de glories directe a Montgat nord fent parades importants NII nomes fins Mataró fent NII totes les parades fins ArenysM o Canet/St.pol. ja hi ha una la 603 pero nomes surten 3 al dia. (6) Milloracio Horaris C8/648 Bcn-Masnou-Teia i C14 Premia Mar Dalt /C15 Masnou(ocata)-Teia / C16 Vilassar Baixador Cabrera (7)Renovacio i Augment Horaris linia C11 Argentona-VilassarM. (8) Canvi Recoreegut i Horaris bus 550/569 Mataró-Argentona-Granollers recorregut dijous a diari i ampliacio horaris. Gracies



Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1550
Ubicació: Muntanyola

Entrada Autor: sag470 » Dimecres 25/03/2020 17:23

m.h.t. ha escrit:
Dimarts 24/03/2020 20:35
El Yisus 712 ha escrit:
Dimarts 24/03/2020 17:47
Hola bona tarda. Aquesta es una proposta que vaig fer a Mon-Bus Plana (CintoiBusSL).
És ben cert que fa falta que la línia Bellvitge-Sitges-Vilanova pari als municipis intermitjos. Per moure's de Viladecans o Castelldefels fins Sitges o Vilanova només tens l'opció del tren, doncs Cintoi hi passa sense parada:

www.monbus.cat www.monbus.cat/linies

No crec que autoritzin més línies. Però sí habilitar parades intermitges a l'eix actual.

Per cert, benvingut al fòrum El Yisus 712!! :brindis
El paradigme ve fa uns anys. Hi havia TCC que conectava Sitges amb Castelldefels i va deixar de fer-se pel deficit de la línia, i Mon-bus podia parar a Castelldefels, pero es va deixar de fer per falta de demanda.
L'opció de la línia de Bellvitge és la més fàcil.



El Yisus 712
N4
N4
Entrades: 49
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: El Yisus 712 » Dimarts 19/05/2020 23:29

Hola aqui teniu la linia de Mon-bus que hauria de existir. Bcn-Vng per C31GavaMar-Botigues-Garraf-Vallcarca-Montgavina: https://www.google.com/maps/d/drive?sta ... 9893%22%7D
Aqui teniu altres 3 idees de linies que tindrien exit pero que es poden modificar. 800/1/2 Bcn-Terrassa-Manresa: https://www.google.com/maps/d/drive?sta ... 9893%22%7D Bcn-Vilafranca per Begues: https://www.google.com/maps/d/drive?sta ... 9893%22%7D e25 A8 Bcn-Rubi-LesFonts/Ullastrell: https://www.google.com/maps/d/drive?sta ... 9893%22%7D Aixo es tot.



Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1615
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Carlos González » Dimarts 19/05/2020 23:48

El Yisus 712 ha escrit:
Dimarts 19/05/2020 23:29
Hola aqui teniu la linia de Mon-bus que hauria de existir. Bcn-Vng per C31GavaMar-Botigues-Garraf-Vallcarca-Montgavina: https://www.google.com/maps/d/drive?sta ... 9893%22%7D
Aqui teniu altres 3 idees de linies que tindrien exit pero que es poden modificar. 800/1/2 Bcn-Terrassa-Manresa: https://www.google.com/maps/d/drive?sta ... 9893%22%7D Bcn-Vilafranca per Begues: https://www.google.com/maps/d/drive?sta ... 9893%22%7D e25 A8 Bcn-Rubi-LesFonts/Ullastrell: https://www.google.com/maps/d/drive?sta ... 9893%22%7D Aixo es tot.
Donen error els enllaços, a mi no em funcionen :nose :nose :nose


:music ¡VIVA EL ROCK PROGRESIVO! Álbum: Camel - I Can See Your House From Here

Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... 948353&z=8

Respon

Torna a “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”