Donat les prohibicions que tindria (entre Vilanova i Sitges, dins de Sitges -Sitges, Vallcarca, Garraf i Botigues- i dins de l'AMB), trobaria mĂ©s convenient reimplantar la antigua lĂnia 4, fent fĂ cil l'intercanvi a Sitges amb Plana per arriba a Vilanova i amb les E97 i E95 per arribar fins Bcn.
La primera lĂnia Ă©s complicada. Actualment una part la fa Alsina Graells i no pot agafar passatge per prohibicions de trĂ fic. S'hauria de coordinar Marfina, la Vallesana i Cingles Bus. Potser es podria ser. Potser el mĂ©s factible seria prioritzar reforçar la lĂnia de Cingles Bus, entre Manresa i Terrassa, que actualment nomĂ©s hi ha una expediciĂł dijous, de la mĂ de la nova B3 de BRCat. Encara no li trobo avantatge ja que Rodalies triga el mateix.
La segona lĂnia, la meva proposta Ă©s reformar l'actual 902 i partir-la concesionalment. La part Begues-GavĂ integrarla a la concessiĂł AMB i el trajecte Olesa-Begues integrar-la a la Igualadina fins l'estaciĂł de GavĂ .
Per exemple la lĂnia GavĂ - Vilafranca,
GavĂ (6.45) > Begues (7.00) > Olesa (7.25) > Gunyoles (7.40) > Vilafranca (8.00)
GavĂ (17.00) > Begues (17.15) > Olesa (17.40) > Gunyoles (17.55) > Vilafranca (18.15)
GavĂ (20.15) > Begues (20.30) > Olesa (20.55) > Gunyoles (21.10) > Vilafranca (21.25)
Vilafranca (8.00) > Gunyoles (8.25) > Olesa (8.35) > Begues (9.00) > GavĂ (9.15)
Vilafranca (15.45) > Gunyoles (16.10) > Olesa (16.20) > Begues (16.45) > GavĂ (17.00)
Vilafranca (18.55) > Gunyoles (19.20) > Olesa (19.30) > Begues (19.55) > GavĂ (20.10)
I una nova lĂnia L89 GavĂ EstaciĂł > Viladecans Hospital > Begues > Begues Park cada 30 min entre las 6.00 i les 22.00.
La tercera no li veig sentit. No veig la demanda d'Ullastrell cap a RubĂ. El tram RubĂ-Barcelona el veig massa coincident amb FGC sense cap avantatge. Potser el mĂ©s fĂ cil seria fer parar la e2.2 a RubĂ a l'avinguda d'Estatut per no perdre massa temps i aixĂ conectar amb la Zona UniversitĂ ria. En el cas de Sant Cugat, esperaria al traspĂ s a l'AMB per fer una nova lĂnia exprĂ©s cap a la Zona UniversitĂ ria.