Línia PR4: Prat-ZAL

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Respon
Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1896

Línia PR4: Prat-ZAL

Entrada Autor: sag470 » Dissabte 14/02/2015 16:05

Es comença a moure el nou concurs per la linia PR4 que próximament acabarà la concesió anterior.

https://bop.diba.cat/scripts/ftpisa.asp ... 2955.pdf&1



Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1896

Entrada Autor: sag470 » Dissabte 11/07/2015 0:59

Anexo el plec de condicions i l'annex amb informació interessant del concurs:

Plec: https://www.amb.cat/documents/11696/164 ... 5243315aad
Annexos: https://www.amb.cat/documents/11696/164 ... 82bdb511c1

Destaca l'antiguitat màxima de flota de 8 anys (reserva fins 13 anys), i la decoració semblant a la 88.



Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1896

Entrada Autor: sag470 » Divendres 29/01/2016 15:59

Veig que no està publicat. TCC continuarà operant la PR4 durant 4 (+2) anys a partir del 23/11/15: adjudicación
Suposo que aviat deuen arribar nous cotxes.



Avatar de l’usuari
m.h.t.
N9
N9
Entrades: 2204
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: m.h.t. » Divendres 04/10/2019 20:17

Surten a concurs, conjuntament, les línies 88 i PR4. :ok L'AMB unifica així ambdues concessions Port-ZAL. Surten per un període d'1 (+1) any, essent la licitació més curta d'aquestes línies:

https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... 1&lawType=


Salvem l'Estació de França!

colomenc
N4
N4
Entrades: 56

Entrada Autor: colomenc » Dissabte 05/10/2019 7:50

Això és una bona notícia i una reclamació llarga pels polígons. :tancat

Espero que els horaris siguin raonables i no els que té el 88, que no valen per la gent que treballa a torns

Ara falta veure qué acaba passa amb la L10 de metro ( s'ha reclamat també un bus substitutori mentre no arribi)



Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1896

Entrada Autor: sag470 » Dilluns 20/01/2020 20:54

colomenc ha escrit:
Dissabte 05/10/2019 7:50
Això és una bona notícia i una reclamació llarga pels polígons. :tancat

Espero que els horaris siguin raonables i no els que té el 88, que no valen per la gent que treballa a torns

Ara falta veure qué acaba passa amb la L10 de metro ( s'ha reclamat també un bus substitutori mentre no arribi)
I ara amb més 'colmo', amb noves expedicions fins al BEST, pasarà pel sector 8 sense parar (l'únic sector del port sense accés a la 88).
Respecte els horaris, són practicament els mateixos que ara. Només hi haurà una sortida abans de la 88 a les 6.45 que arribarà al BEST. La PR4 modificarà l'horari per tenir més temps, cosa que en hora vall serà cada 45 min i en hora punta cada 30 min amb un cotxe més.

Sembla ser que el nou concurs amb la PR4 l'operarà Monbus.



colomenc
N4
N4
Entrades: 56

Entrada Autor: colomenc » Dimarts 21/01/2020 10:46

però s'han publicat canvis al 88 o al PR4? jo no he trobat cap informació al respecte...



Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1896

Entrada Autor: sag470 » Dimarts 21/01/2020 11:09

Estan al plec tècnic de la licitació. Haurien d'aplicar-se una vegada iniciat el servei del nou concurs. Inicialment era el 01/01/2020 pero van fora de terminis.



colomenc
N4
N4
Entrades: 56

Entrada Autor: colomenc » Dimarts 21/01/2020 15:46

OK, el que passa és que en el seu moment es va demanar que s'unissin literalment les línies 88 i PR4 en una sola línia, que fes una espécie d'arc per tot el port entre Barna i el Prat, de forma que es féssin menys giravoltes i que es pogués captar més passatge, de forma més efectiva i en horaris amplis. (això en teoría hauria de ser factible amb el mateix nombre de cotxes i kms sumant les dues línies actuals)

L'anunci de licitació conjunta semblava que anés en aquesta direcció, al menys com a pas previ. Per això és important veure quina és la opció guanyadora i si s'han presentat alternatives a les rutes actuals, encara que sigui en un plaç a mitjà termini.



Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1896

Entrada Autor: sag470 » Dimarts 21/01/2020 20:20

Pot ser per aixo el concurs és d'un any, transitoriament. De cara al pròxim concurs totes dues caducaran a la vegada i podrà modificar-se. En aquest, i durant 1+1 anys, es manté les 2 línies, amb un tercer cotxe a la PR4 en hora punta i les expedicions al BEST.
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... S=52743496



almohadillaordena
N3
N3
Entrades: 26

Entrada Autor: almohadillaordena » Dissabte 01/02/2020 20:33

Competència tumba a Colau los buses del Port de Barcelona por presuntas irregularidades

https://www.vozpopuli.com/elliberal/eco ... 68758.html



colomenc
N4
N4
Entrades: 56

Entrada Autor: colomenc » Diumenge 02/02/2020 0:12

Ara ja sabem per qué trigaven tant en adjudicar la licitació :cop
Estan tots podrits. A veure qué en surt de tot això



Avatar de l’usuari
m.h.t.
N9
N9
Entrades: 2204
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: m.h.t. » Divendres 07/02/2020 20:27

L'AMB finalment decideix seguir endavant amb el concurs. El recurs de la ACCO no té caràcter suspensiu. Per tant, fins que no es pronunciï el TCCSP, es pot adjudicar.

I sorpresa!! Només MonBus ha presentat oferta. TCC ha desistit de presentar-se. Per tant, la PR4 passarà a ser operada per MonBus:

https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... es&type=cn

No entenc, doncs, l'article de Voz Populi; afirmant que s'ha beneficiat a TCC (quan no s'ha presentat...). :roll: El que sí és cert és que les noves condicions poden haver dificultat presentar-se a empreses petites. El TCCSP té l'última paraula i podrà anular la concessió sí així ho estima oportú.


Salvem l'Estació de França!

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Divendres 07/02/2020 23:03

m.h.t. ha escrit:
Divendres 07/02/2020 20:27
L'AMB finalment decideix seguir endavant amb el concurs. El recurs de la ACCO no té caràcter suspensiu. Per tant, fins que no es pronunciï el TCCSP, es pot adjudicar.

I sorpresa!! Només MonBus ha presentat oferta. TCC ha desistit de presentar-se. Per tant, la PR4 passarà a ser operada per MonBus:

https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... es&type=cn

No entenc, doncs, l'article de Voz Populi; afirmant que s'ha beneficiat a TCC (quan no s'ha presentat...). :roll: El que sí és cert és que les noves condicions poden haver dificultat presentar-se a empreses petites. El TCCSP té l'última paraula i podrà anular la concessió sí així ho estima oportú.
Així que el "TCC2" que només opera la línea 4 deixarà d'existir?



Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1896

Entrada Autor: sag470 » Dissabte 08/02/2020 21:45

Transports Citutal Comtal 2 té més serveis a més del PR4.



Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1896

Entrada Autor: sag470 » Dijous 23/07/2020 19:48

Ya hay fecha para el cambio de operador: el 14 de septiembre.
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... e=viewDcan



Avatar de l’usuari
m.h.t.
N9
N9
Entrades: 2204
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: m.h.t. » Dimecres 09/09/2020 19:26



Imatge


Salvem l'Estació de França!

Avatar de l’usuari
m.h.t.
N9
N9
Entrades: 2204
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: m.h.t. » Dimarts 07/06/2022 20:30

La línia PR4 s'escurça al Metro ZAL | Riu Vell, racionalitza el seu recorregut pel Polígon Pratenc i suprimeix les expedicions al Terminal BEST.

Passarà a tenir una freqüència regular de 30 minuts durant tot el dia. ;)

Més info a viewtopic.php?f=6&t=4164&start=60


Salvem l'Estació de França!

Avatar de l’usuari
m.h.t.
N9
N9
Entrades: 2204
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: m.h.t. » Dilluns 21/08/2023 15:42

El proper dimecres 23 torna a Moventis:



Tríptic línia PR4 [PDF]


Salvem l'Estació de França!

Respon

Torna a “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”