El company UT596001 va fer-ne:Jordilar ha escrit:Doncs a Granollers - Centre no vem tenir tanta sort in ens van dir que no podíem.
Amb el teu permís, Rob
Hora i data actual: Divendres 01/11/2024 2:03
Entrada Autor: JaMiRo! » Dimarts 27/06/2006 17:27
A mi no em van dir res l'altre dia a l'Estació de França; bé, de fet al principi si que em van dir que nanai però a l'ensenyar el carnet d'ADIF em van dir passi passi que veurà el piset...Jefe de C.T.C. ha escrit:Per curiositat Jordilar...qui us ho va dir? (que no podieu fer fotos)
Entrada Autor: Carlos L'H » Dijous 29/06/2006 14:26
Entrada Autor: aarongilp » Dijous 29/06/2006 18:03
Entrada Autor: Santfeliuenc » Dijous 29/06/2006 20:12
Tarradellas, hombre, Tarradellas... oischhh, si cambiamos ya esto, qué será lo que no cambiemos... y a saber cómo lo cambiemos, jejejejejejeje.El que sí que és veritat és que de forma similar a la famosa frase de'n Companys, podem dir que "Ja són aquí!". Bé, aviam què tal van...
Entrada Autor: Trenscat » Divendres 30/06/2006 1:36
A mi al principi m'agradaven més tal com estaven amb l'altra decoració i sense carenar l'enganxall. Però a mesura que he anat veient els nous amb carenat al Scahrfemberg m'han anat agradant més; ara bé, haig de puntualitzar que m'agrada més l'aspecte dels Civia de 2a sèrie fabricats per CAF que els Civia fabricats per Alstom, que tenen petites diferències en el frontal.aarongilp ha escrit:Per cert...com us agraden més, els de presèrie amb la decoració antiga i/o sense carenar l'enganxall o bé els de 2a subsèrie amb la decoració nova i/o el Scharfemberg (enganxall) carenat?
Entrada Autor: Platanito » Divendres 30/06/2006 8:54
Ell no devia anar gaire bé, ja que feia uns 37 anys que era mort. Quina pudor devia fer a la plaça de Sant Jaume!aarongilp ha escrit: El que sí que és veritat és que de forma similar a la famosa frase de'n Companys, podem dir que "Ja són aquí!". Bé, aviam què tal van...
Entrada Autor: viscaelcat » Divendres 30/06/2006 21:00
Et deus referir a la famosa frase de Tarradelles que va dir "Ja sóc aquí"aarongilp ha escrit:
El que sí que és veritat és que de forma similar a la famosa frase de'n Companys, podem dir que "Ja són aquí!". Bé, aviam què tal van...
Entrada Autor: neroon » Dissabte 01/07/2006 1:32
Això serà força complicat, perque una vegada que entrin en servei faran rotacions amb les UT447.viscaelcat ha escrit:Et deus referir a la famosa frase de Tarradelles que va dir "Ja sóc aquí"aarongilp ha escrit:
El que sí que és veritat és que de forma similar a la famosa frase de'n Companys, podem dir que "Ja són aquí!". Bé, aviam què tal van...
Canviant de tema, proposo demanar a Renfe a quines hores passaràn els vuit Civia que venen ara al juliol.
Entrada Autor: Mortadel·lo » Dimecres 25/10/2006 11:27
Torna a “Material rodant ferroviari”