Adeu als 1000: Ara sí :(

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dilluns 19/03/2007 23:14

Jo espero que demà sigui el darrer dia en servei "comercial" dels 1000 però que d'aquí uns dies facin la volta d'honor amb totes les gales i pompositat que es mereix... Potser sóc massa optimista? :roll:



Avatar de l’usuari
faristol
N8
N8
Entrades: 769
Ubicació: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Entrada Autor: faristol » Dilluns 19/03/2007 23:15

Jordilar ha escrit:
I sembla ser que no es una volta d'honor, i que aquesta es farà però amb uns quants pallassos a dins :evil:

Si,
i algu dira, "Doncs no semblen tan nous aquests metros" i algu altre li tindra de dir: "No, si no inuagurem res, acomiadem uns vagons vells" i l'altre dira: ah, jo pensaba que inauguravem algo, i per aixo em de venir?
I l'altre dira: si perque es vegui a la foto qui som els que em fet que aquestes cascarries vagin a la basura i aixo es bo per la nostra imatge.

JA esta, ja he fet un guio....pero.....allunyat de la realitat?
faristol l’ha editat per darrera vegada el dia: Dilluns 19/03/2007 23:16, en total s’ha editat 1 vegada.



alex86bcn
N5
N5
Entrades: 111
Ubicació: Pels voltants d'Hospital Clinic

Entrada Autor: alex86bcn » Dilluns 19/03/2007 23:15

tant de bo tinguis rao Bernat!!! (a ver si a un par de 5000's se les vuelven a caer las pilas, se quedan sin trenes y han de sacar los 1000's de reserva...para que vean que aun son utiles!)



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dilluns 19/03/2007 23:21

Avui les 5000s han donat problemes (com sempre) a la L5...

O sigui que de bons, aquests nous trens no tenen res...

:twisted:


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dilluns 19/03/2007 23:23

No m'he pogut estar... >:(

Carta enviada avui als de Relacions Externes de TMB. :|
Benvolgut/da,

Voldria preguntar-li si la sortida dels dos trens de la sèrie 1000 prevista per demà 20 de març és l'última o bé es farà un comiat (volta d'honor) en una altra ocasió.

Els comento això perquè molts aficionats al ferrocarril en general i al Metro de Barcelona en especial ens ha agafat per sorpresa i sincerament ens sentim molt decebuts per la manca de temps i tacte amb què Transports Metropolitans de Barcelona ha avisat al públic en general.

Jo i moltíssimes altres persones agraïriem profundament un comiat més festiu i en dates més apropiades (caps de setmana o festius).

Salutacions cordials,


Òscar Ureña i Serrano
webmaster de barnametro.org (http://www.barnametro.org/)


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
faristol
N8
N8
Entrades: 769
Ubicació: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Entrada Autor: faristol » Dilluns 19/03/2007 23:26

Perfecte.

Totalment d'acord amb el text, almenys que sapiguen que hi ha gent, encara que els hi sembli extrany, que som afeccionats i entusiastes d'aixo.



Avatar de l’usuari
sigfrid440s
N6
N6
Entrades: 292
Facebook: ssygger
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: sigfrid440s » Dilluns 19/03/2007 23:27

Adeu als mils!


Diem adeu a unes maquines emblematiques, tants records , anecdotes dins els cotxes d'aquests trens.

Mia mes.......mai mes, sniffff.


Deixant pas a la modernitat, aquells trens que supossaven el principi d'una revolució tecnoligica, que marcaven la etapa del material modern del FMB, aquells que van van inaugurar la L5 tal i com es avui en dia, atravesant la ciutat de punta a punta.

Lluny queden aquells dies en que en blavos tren obria portes, puigaves y et sentaves al seient de color lila, amb, baixaves la finestra i el convoy arrencava, emitin un sonor ''in-crescendo' que mvai oblidare.

F ''4 dies'' encara esperava impacient i amb emoció veure un 1000, per una vegada mes.

Quina emoció veure les seves llums, escoltar el seu sorol, poder puixar-hi, disfrutar del viatge.

Mecanica dura i fiable, robusta i duradera.

Adeu als 1000, mai mes els tornarem a veure.

37 anys passen desde que aquelles maquines alemanyes iniciaven la seva vida, joves maquines, avui veteranes o ja desaparegudes.

Llei de vida suposso. Sniifff.


Dema espero el milagre, poder puixar per ultima vegada, viatjar i viatjar, sense voler baixar-me.

Adeu 1000's!!!!!!!!!!

Mai us oblidaré!!!


Video homenatge de la serie 1000: http://www.youtube.com/watch?v=EC1EovQt-xw



alex86bcn
N5
N5
Entrades: 111
Ubicació: Pels voltants d'Hospital Clinic

Entrada Autor: alex86bcn » Dilluns 19/03/2007 23:50

Gracies pel video... a veure si ara els 5000 son capaços d'aguantar tot el que han aguantat aquestes bèsties de metal...si en el temps que porten circulant ja donen tant problemes, se'ls hi cauen els equips, tenim cagades a la l5 practicament cada dia...



Vox
N8
N8
Entrades: 1255
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dimarts 20/03/2007 0:03

JaMiRo! ha escrit:No m'he pogut estar... >:(

Carta enviada avui als de Relacions Externes de TMB. :|
Benvolgut/da,

Voldria preguntar-li si la sortida dels dos trens de la sèrie 1000 prevista per demà 20 de març és l'última o bé es farà un comiat (volta d'honor) en una altra ocasió.

Els comento això perquè molts aficionats al ferrocarril en general i al Metro de Barcelona en especial ens ha agafat per sorpresa i sincerament ens sentim molt decebuts per la manca de temps i tacte amb què Transports Metropolitans de Barcelona ha avisat al públic en general.

Jo i moltíssimes altres persones agraïriem profundament un comiat més festiu i en dates més apropiades (caps de setmana o festius).

Salutacions cordials,


Òscar Ureña i Serrano
webmaster de barnametro.org (http://www.barnametro.org/)
:plas Ben dit!

Vox



Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dimarts 20/03/2007 9:24

doncs jo estic treballant així que no hi ha volta d'honor que valgui, de totes formes tenint en compte que he anat en mil durant anys no vindrà d'un viatge més o menys :roll:


ES PELIGROSO ASOMARSE

treneros
N5
N5
Entrades: 89
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: treneros » Dimarts 20/03/2007 9:30

Al "20 minutos" d'avui, parlen de que "avui al migdia circularan per darrera vegada els vells combois de la històrica sèrie 1000" a la L5 del Metro de BCN. No posen mes dades sobre a quina hora serà ni res més.



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimarts 20/03/2007 12:54

Jo no només treballo, sinó que ho faig el més lluny possible dels 1000 del que ho he fet en ma vida. De fet, a les 3 feines anteriors hi podia anar en la L5 (a Diagonal en dues, i a Hospital Clínic en l'altra).

Però igualment, jo signo ara mateix no pujar més als 1000 en línia regular (recordem, l'últim cop va ser amb vosaltres al desembre!) i fer-ho més d'un cop en viatge històric amb el comboi preservat.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 20/03/2007 13:10

Ja hi he estat, no m'ho podia perdre!!! He agafat la línia 5 a Sagrera, donant una mica de volta, fins arribar a Horta, cap a les 10:30. Allà he coincidit amb en Jordilar, i hem agafat el 1065-1066-1317... en direcció cap a Cornellà Centre. Durant el trajecte, han entrat al cotxe peridistes, de TV Hospitalet (aquesta nit sortirà un reportatge, pels que ho pogueu veure), i han entrevistat a un aficionat, que ha explicat història dels 1000. Més tard, 2 càmeres de TV3, de BTV, autoritats entrant i sortint de la cabina...Al viatge cap a Horta, ens hem trobat amb en josep_serre, i gent coneguda i també aficionats fotografiant aquest moment històric, i poc després he baixat a Sagrera. Llàstima que no ha estat en cap de setmana, per poder-nos trobar més gent.

S'ha trobat a faltar algún detall al tren, cop flors al tester, com quan fan una inauguració o comiat, anuncis al tren, al igual que fan per a un tren nou...Però ha estat forçá bé, per als que estàvem assebentats del comiat dels 1000 :'(

El segon no l'he arribat a veure, ja que al cap de dues hores, he marxat. Si algú l'ha agafat, que ho relati ;)



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dimarts 20/03/2007 13:57

Jo he estat a Sagrera des de les 9:55 fins vora les 10:20 esperant i res. Cap a les 10:15 ha saltat un missatget de incidències tècniques i els trens estaven força temps parats a l'andana i com que tenia que anar cap a l'examen no he pogut esperar més i he tirat cap a la L1.



Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dimarts 20/03/2007 14:55

un parell de preguntes:

el 1065&co suposo que era blanc?
aleshores la unitat danone preservada per a museu quina és?


ES PELIGROSO ASOMARSE

Vox
N8
N8
Entrades: 1255
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dimarts 20/03/2007 15:09

Jo he agafat a Sagrera la 1093-1094-1323-1095-1096 i he fet un parell de voltes a la L5 :D

Era una mixte Danone/Blanca (Danone eren les 1093-1094-1323 i Blanca la 1095 i 1096).

A la 1094 hi havia un plànol del 2001 aprox, doncs encara mostrava l'allargament de la L3 cap Canyelles :x

A Cornellà he pogut veure la 1000 que anava davant i quan he arrivat a Vilapiscina, sobre les 13h aprox, he vist com retiraven per la 3a vía la 1065-1066-1317-1067-1068.

Adéu sèrie 1000 :'(

Vox



Vox
N8
N8
Entrades: 1255
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dimarts 20/03/2007 15:13

Mortadel·lo ha escrit:un parell de preguntes:

el 1065&co suposo que era blanc?
aleshores la unitat danone preservada per a museu quina és?
L'he vista durant 10 segs o així però crec que era blanca, sí.

La preservada deu ser la que he pujat jo, la 1093-1094-1323.

Vox



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimarts 20/03/2007 15:27

La contesta de TMB...
Bon dia,

Després de rebre el seu correu electrònic, li fem saber que avui, 20 de març de 2007 els trens de la sèrie 1000 faran el seu últim viatge amb passatgers entre Horta i Cornellà Centre sense estar previst cap tipus d’acomiadament ni esdeveniment. Per a més informació, poden consultar la darrera nota de premsa a la nostra pàgina web: http://www.tmb.net.

Cordialment,
:'( >:( :nono :pal :cop :avall :boig :begut :llengua :emprenyat :martell1 :martell2 :vomit :wc :aaa :mmm :osti :callat


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 20/03/2007 15:36

Doncs vaja...i encara gràcies que han avisat que farien la volta, que si no, una representació de gent a la que ens agraden els trens preservats i la seva història, no haguessim pogut veure'ls per últim cop. :(



Avatar de l’usuari
faristol
N8
N8
Entrades: 769
Ubicació: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Entrada Autor: faristol » Dimarts 20/03/2007 16:20

Quina enveja em doneu els qui heu pogut viure aixo, jo al igual que Jamiro! no he pogut, i m'uneixo als seus renecs cap a qui faci falta.

Pel que veig a sigut un acte tant fred com la temperataura del dia d'avui, nomes la calidesa de les emocions que uns quants sentims per aquests temes hagues fet pujar una mica la temperatura, pero no ha pogut ser.
JaMiRo! ha escrit:
:'( >:( :nono :pal :cop :avall :boig :begut :llengua :emprenyat :martell1 :martell2 :vomit :wc :aaa :mmm :osti :callat
Fran-Ikarus ha escrit: fer-ho més d'un cop en viatge històric amb el comboi preservat.
Si es cert el que algu va dir per aqui i no m'enrecordo on, ni qui, al desapareixer els 1000 apujarien la tensio a la linia 5 amb el que seria dificil que tornessin a circular per allà, queden mes linies es clar, pero...jo diria que algu ho va dir, espero no haber somiat.
faristol l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimarts 20/03/2007 16:25, en total s’ha editat 1 vegada.



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”