Regional Barcelona <-> Port Aventura

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
Respon

Què opines del servei Barcelona <-> Port Aventura?

Excel·lent
4
13%
Notable
9
29%
Regular
18
58%
 
Vots totals: 31
laura
N5
N5
Entrades: 106

Regional Barcelona <-> Port Aventura

Entrada Autor: laura » Dissabte 29/09/2007 12:29

Hola a tots.

Dissabte que vé, tenia pensat anar-hi a Port Aventura amb la canalla i amb tren. Tinc previst agafar el que surt a les 08.30h de Sants i el que torna a les 21.10h del vespre a Sants.

Com que mai l'he agafat, i no sóc molt de trens de Mitjana Distància, m'agradaria saber la vostra opinió sobre aquest tram: demanda, funcionament correcte, rapidesa, etc...

Moltes gràcies.



Avatar de l’usuari
oscar440
N8
N8
Entrades: 740
Ubicació: Vilapicina i la Torre Llobeta (Nou Barris, Barcelona)

Entrada Autor: oscar440 » Dissabte 29/09/2007 12:43

Aquesta linia té molta demanda, jo no t´aconsello que vagis amb tren, ja que el més probable és que després de passar tot el dia a Port Aventura i voleu tornar amb el tren, no trobeu seient per seure degut a la qüantitat de gent que hi va.

Salutacions.



Avatar de l’usuari
neroon
N6
N6
Entrades: 315
Ubicació: A la muntanyaaaaaaaa!!!!

Entrada Autor: neroon » Dissabte 29/09/2007 12:46

laura ha escrit:Hola a tots.

Dissabte que vé, tenia pensat anar-hi a Port Aventura amb la canalla i amb tren. Tinc previst agafar el que surt a les 08.30h de Sants i el que torna a les 21.10h del vespre a Sants.

Com que mai l'he agafat, i no sóc molt de trens de Mitjana Distància, m'agradaria saber la vostra opinió sobre aquest tram: demanda, funcionament correcte, rapidesa, etc...

Moltes gràcies.
Regular, no pel servei en si, sino pel material fet servit. No se si és una sensació meva, però em dona limpressió que per aquest servei fan servir les UT470 mès atrotinades del parc de Renfe (les he patit un parell o tres de vegades en trajectes Sants-Tarragona), i això quan no es fa directament amb una 440R o una 447 (vaig arrivar a veure dues vegades aquest servei amb 447 en doble).

No demano 448 per aquest servei, però si unes unitats millor mantingudes i si és possible, que no siguin de rodalies.

Salutacions.


Cuando veo un Civia, mi corazón palpita...
...como una patata frita.

Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Dissabte 29/09/2007 13:49

Hola,

Es una línea que he utilizado y recomiendo encarecidamente el coche para ir a Port Aventura. Mira que llegará a haber en Port Aventura estructuras en las diferentes áreas temáticas: "chambaíllos polinesios", porches del oeste, tejados chinos estilo pagodas, pórticos mexicanos... y el apeadero de RENFE de Port Aventura lo tienen o así era la última vez que fui, en medio de toda la solana, que como llegue la hora de irse y pegue bien el solecito, te asas literalmente.

A Port Aventura y suponiendo que vaya uno a pasar el día, a comer allí y a montar a los críos en todo lo que pillen, se deduce que uno acaba al final hecho polvo y cansado de andar por allí. Por lo tanto lo que apetece es que cuando llega el final de la jornada las cosas vayan como han de ir: puntualidad, comodidad, confort...

Ahora mismo con el actual servicio de RENFE nada de eso existe. Sin asiento, toda la juventud poniendo los pies encima de los asientos que han ocupado, sin parar de hacer ruido y de hablar a voces y gritar diciendo tacos sin parar, fumando cuando no se puede, el sol pegando fuerte en el apeadero y sin bancos ni techumbre que proteja de nada...

Yo no tengo coche pero si tuviese no lo dudaba ni un momento: coche. Este verano he ido en coche y que sepas que son 6 € tenerlo en el aparcamiento todo el día.

Ah, y otra cosa, si decides quedarte a ver el espectáculo nocturno de fuegos artificiales en el lago (Fiestaventura)... vete luego al apeadero y espera el tren, que por lo que sé, ya no hay a esas horas. El coche es lo que tiene: de puerta a puerta y a la hora que quieres. ¿Que los críos quieren dormir? tranquilidad que no habrá nadie gritando ni con los pies sobre el asiento y sin parar de decir tacos. ¿Que hay fútbol y quieres escuchar los resultados de la jornada porque es sábado o domingo? pues te pones tu emisora favorita flojito y lo vas escuchando. ¿Quiere uno poner musica en el equipo del coche? pues la pone y tan a gusto.

Saludos,
Sergio


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dissabte 29/09/2007 14:39

Hola!

Com a aficionat al ferrocarril em fa pena dir-ho, però és millor que hi vagis en cotxe. T'ho dic perquè hi vaig anar en una ocasió en tren i no vull repetir l'experiència.

Normalment, el material mòbil que hi posen és correcte. El problema és el que apunta el Santfeliuenc: hi va un munt de gent, comptant un gran nombre d'idiotes que no saben què és el civisme.

Si a més m'afegeixes que vas amb els nanos, millor cotxe.

Salut!

PD1: el tren l'agafaria per exemple per passar el dia a la platja a Cambrils o Salou (com faig), ja que els horaris que en principi agafaries no coincidirien amb la sortida massiva de gent des del Port Aventura. ;)

PD2: ara que hi penso, Renfe Operadora bé podria posar més trens per sortir de Port Aventura de manera esglaonada, i no tots a una hora que és el que passa actualment. :|


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dissabte 29/09/2007 16:18

JaMiRo! ha escrit:Hola!

Com a aficionat al ferrocarril em fa pena dir-ho, però és millor que hi vagis en cotxe. T'ho dic perquè hi vaig anar en una ocasió en tren i no vull repetir l'experiència.

Normalment, el material mòbil que hi posen és correcte. El problema és el que apunta el Santfeliuenc: hi va un munt de gent, comptant un gran nombre d'idiotes que no saben què és el civisme.

Si a més m'afegeixes que vas amb els nanos, millor cotxe.

Salut!

PD1: el tren l'agafaria per exemple per passar el dia a la platja a Cambrils o Salou (com faig), ja que els horaris que en principi agafaries no coincidirien amb la sortida massiva de gent des del Port Aventura. ;)

PD2: ara que hi penso, Renfe Operadora bé podria posar més trens per sortir de Port Aventura de manera esglaonada, i no tots a una hora que és el que passa actualment. :|
També s'ha de tenir en compte que cotxe + nen = cadira especial.



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dimarts 02/10/2007 11:57

Santfeliuenc ha escrit:Hola,

Es una línea que he utilizado y recomiendo encarecidamente el coche para ir a Port Aventura. Mira que llegará a haber en Port Aventura estructuras en las diferentes áreas temáticas: "chambaíllos polinesios", porches del oeste, tejados chinos estilo pagodas, pórticos mexicanos... y el apeadero de RENFE de Port Aventura lo tienen o así era la última vez que fui, en medio de toda la solana, que como llegue la hora de irse y pegue bien el solecito, te asas literalmente.(...)
>:( Hombre, en todo caso recomiendale que vaya en autobús, pero el coche nooooo!!!!!.

Julià-Eurolines tiene una combinacion de bus+entrada a Port Aventura que me parece que no esta nada mal.

Plana tambien tiene autobuses a Port Aventura

Y me parece que Sagalés tambien, pero no estoy seguro.

Y si no que vaya en tren, que esos trenes que dice Laura los he cogido yo desde Tarragona mas de una vez y no es que vayan tan mal. Y en el supuesto que toque ir de pie es una hora y cuarto, que tampoco es pa'tanto!!!! Y a las horas que van a ir no se asarán precisamente en la estacion...



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 02/10/2007 12:29

Ecomobisostrans ha escrit: Y si no que vaya en tren, que esos trenes que dice Laura los he cogido yo desde Tarragona mas de una vez y no es que vayan tan mal. Y en el supuesto que toque ir de pie es una hora y cuarto, que tampoco es pa'tanto!!!! Y a las horas que van a ir no se asarán precisamente en la estacion...
Doncs tira't cinc quarts dret amb criatures en una llauna de sardines, i ja m'ho diràs...


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dimarts 02/10/2007 16:23

Consell:sí vols agafar el Regional que surt de Sants a les 8.30 cap a Port Aventura,t'aconsello que l'agafis a Sant Andreu Comtal o al Clot,trobaràs lloc segur sí l'agafes en aquestes dues parades.De SAC surt a les 8.15 i pel Clot passa sobre les 8.20.Per l'anada no crec que tingus tant problemes.No sé d'on seràs,sí vius en algún lloc per on passa la R1 o la R2 t'aniria de fenomeno,si vius en algún lloc per on passa la R4,R3 o R7 pots baixar a Sant Andreu Arenal,allà metro L1 fins Sant Andreu(o caminant),i allà regional fins Port Aventura.

Per tornar tens mès nùmeros per anar de peu,et tocarà un REX servit per 470 procedent de Tortosa(ni idea sí és fa en simple o en doble composició).Sí és fa en simple,olbida't de seure,sí és fa en doble,vès als dos extrems sí vols seients lliures.



laura
N5
N5
Entrades: 106

Entrada Autor: laura » Dijous 04/10/2007 20:15

Mako448 ha escrit:Consell:sí vols agafar el Regional que surt de Sants a les 8.30 cap a Port Aventura,t'aconsello que l'agafis a Sant Andreu Comtal o al Clot,trobaràs lloc segur sí l'agafes en aquestes dues parades.De SAC surt a les 8.15 i pel Clot passa sobre les 8.20.Per l'anada no crec que tingus tant problemes.No sé d'on seràs,sí vius en algún lloc per on passa la R1 o la R2 t'aniria de fenomeno,si vius en algún lloc per on passa la R4,R3 o R7 pots baixar a Sant Andreu Arenal,allà metro L1 fins Sant Andreu(o caminant),i allà regional fins Port Aventura.

Per tornar tens mès nùmeros per anar de peu,et tocarà un REX servit per 470 procedent de Tortosa(ni idea sí és fa en simple o en doble composició).Sí és fa en simple,olbida't de seure,sí és fa en doble,vès als dos extrems sí vols seients lliures.
Visc a Premià de Mar i faré el que tú em recomanes: pararé a Clot-Aragó y allà agafaré el Regional a Port Aventura.

Moltes gràcies a tots.

PD: Ecomobisostrans, si em marejo en l'autobús C10 (Mataró-Barcelona) no em vull imaginar per anar a Port Aventura... :x

De totes maneres, moltes gràcies a tots pels vostres consells. ;)



express
N4
N4
Entrades: 55

Entrada Autor: express » Dissabte 06/10/2007 19:34

Hola. Jo he anat varies vegades a Port Aventura amb el tren, però l'he agat de Tarragona fins a Port Aventura. Depenet del lloc on seguis i l'epoca que hi vagis et recomant, com ha fet altra gent, pujar a les estacions anteriors de Sants. Jo he agafat el tren que surt de Port Aventura a les 21.10 però em sembla que depenent dels dies tens d'agafar un altre tren que surt abans, aixo passa si vas en diumenge. Jo et recomano que vaiguis a on no hi ha gaire gent a l'estació de Port Aventura. Quasi tots els trens són dobles unitats i no hi ha molta gent o una altra de les solucions es posar-te al comensament de landana, per que alli no hi ha molta gent peruqe tota va cap al final, o sigui, al principi del tren.

Ah!!! per cert, que de l'estació a Port Aventura hi ha uns 10 minutets caminant jejejeje


Que vagi be!!!!!!



oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Diumenge 07/10/2007 22:04

Ho sento per lo del fil, no l'havia vist :roll: :roll:

He estat mirant per anar a port aventura amb la renfe i he vist un pack que es bitllet ana i torna + entrada per 41€, i m'agradaria saber si algu ho ha agafat, per precaució, no fos cas que alhora d'entrar al parc em posessin algun problema amb les entrades.

la 2ª: a la web de la renfe, amb els horaris de regionals, si al tren posa diario, es que circula de dilluns a divendres no festius o tots els dies de la setmana, festius o no.?

gracies



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 07/10/2007 22:28

oriolp13 ha escrit:la 2ª: a la web de la renfe, amb els horaris de regionals, si al tren posa diario, es que circula de dilluns a divendres no festius o tots els dies de la setmana, festius o no.?
Extret del Diccionario de la Real Academia Española:

diario, ria.
adj. Correspondiente a todos los días.

Queda clar? ;)


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Diumenge 07/10/2007 22:51

Gràcies Guigui

ara només falta la primera part, ls de si algu ha agafat el pack esmentat, perquè alhora d'entrar no em vull trobar amb sorpreses



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 07/10/2007 22:59

Utilitzar-lo no l'he utilitzat mai, però la meva lògica em diu que, per molt Renfomentadif que sigui, no seran insensats de vendre paper mullat. Dit d'altra manera, si jo estigués al teu lloc, l'agafaria sense por. I em preocuparia molt més per si el tren arribarà a bon port (Aventura).


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dilluns 08/10/2007 20:09

oriolp13 ha escrit:Gràcies Guigui

ara només falta la primera part, ls de si algu ha agafat el pack esmentat, perquè alhora d'entrar no em vull trobar amb sorpreses
Jo el vaig fer servir l'any 2000 i cap problema.



alex86bcn
N5
N5
Entrades: 111
Ubicació: Pels voltants d'Hospital Clinic

Entrada Autor: alex86bcn » Divendres 02/11/2007 15:59

Degut als incidents (o vergonya) de l'AVE a Bellvitge...us volia preguntar quina es la manera més ràpida d'arribar demà a l'estació de Port Aventura. Bus fins a Gavà, Rodalies fins a Sant Vicenç i allà agafar el regional? o Agafar Rodalies per l'interior...via Vilafranca fins a Sant Vicenç i alla fer el canvi al regional (o sabeu si hi han regionals amb destinació Tarragona que facin aquesta ruta?)



Avatar de l’usuari
Busman
N7
N7
Entrades: 430
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Busman » Divendres 02/11/2007 16:15

Potser un bus de Plana que t'hi dugui directament?


Imatge

Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.

Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Divendres 02/11/2007 21:35

No cal anar fins a Gavà, el regional surt de Sants (n'hi ha un a les 8:40) que para a Sant Vicenç on es fa l'enllaç amb un altre regional (10:07) que aquest és el que va fins a Port Aventura (10:37).



jordidr
N7
N7
Entrades: 614

Entrada Autor: jordidr » Dilluns 19/11/2007 11:42

Els caps de setmana els regionals van directes?



Respon

Torna a “Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña”