CONFIRMACIO viatge Ribes-Queralbs

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Diumenge 18/11/2007 20:45

Nosaltres pujarem en cotxe. La malba a hores d'ara no és segur que pugui venir o no. En tot cas, les places "extra" que podem oferir són 3 en tots els casos.



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Diumenge 18/11/2007 23:33

liniadelRipollés ha escrit:CAN SERRA
Plaça Padró, 11
PARDINES (El Ripollès)
Aneu preparant els cotxes, se'n necessiten 4-5.
I no seria possible dinar a Ribes mateix, com es va fer l'altra vegada?I si aquell mateix restaurant no pot ser, dic jo que hi han més restaurants a Ribes.
És que fa força mandra haver de pujar amb cotxe, la veritat, ja que li treu bona part de la gràcia a la sortida. :roll:



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23218
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 19/11/2007 9:05

Totalment d'acord, té més gràcia quan tothom va en tren, i que no calgui cotxe per fer cap desplaçament que no es pugui fer d'altra manera.



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dilluns 19/11/2007 14:21

De fet, crec que ara per ara no hi han suficients places als cotxes per a tota la gent...

Per cert, ja tens el meu pagament.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23218
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 19/11/2007 14:43

Aquest és el motiu principal, canviar amb tant poca antel·lació el viatge en tren pel cotxe, és complicat.



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dilluns 19/11/2007 20:35

Bé, el restaurant ja està reservat fa uns dies i no em faré enrere. Qui no vulgui venir pot modificar la seva decisió de venir o no al dinar abans de DIMECRES (inclòs).

Vaig demanar amablement possibilitats de cotxe, i alguns vau dir que sí. Si ara en fem enrera, malament. Les hores que he dedicat a organitzar això les he emprat molt a gust fins ara.

Ara bé, el dinar no és obligatori, es fa en un raconet del Ripollès de 150 habitants i crec que pot estar prou bé. Repeteixo, crec que pot estar molt bé fer el dinar aquí.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dilluns 19/11/2007 20:38

És novembre, període de tancament del cremallera i per tant periode de tancament de Ribes.
Apart, jo vaig demanar possibilitats de cotxe. No obligava/obligo ningú.

Tot pot passar que algú acabi coneixent-se la carretera de Ribes a Pardines (7 km) més del que inicialment estava previst.


wefer ha escrit:
liniadelRipollés ha escrit:CAN SERRA
Plaça Padró, 11
PARDINES (El Ripollès)
Aneu preparant els cotxes, se'n necessiten 4-5.
I no seria possible dinar a Ribes mateix, com es va fer l'altra vegada?I si aquell mateix restaurant no pot ser, dic jo que hi han més restaurants a Ribes.
És que fa força mandra haver de pujar amb cotxe, la veritat, ja que li treu bona part de la gràcia a la sortida. :roll:


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23218
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 19/11/2007 20:39

liniadelRipollés ha escrit:Bé, el restaurant ja està reservat fa uns dies i no em faré enrere. Qui no vulgui venir pot modificar la seva decisió de venir o no al dinar abans de DIMECRES (inclòs).

Vaig demanar amablement possibilitats de cotxe, i alguns vau dir que sí. Si ara en fem enrera, malament. Les hores que he dedicat a organitzar això les he emprat molt a gust fins ara.

Ara bé, el dinar no és obligatori, es fa en un raconet del Ripollès de 150 habitants i crec que pot estar prou bé. Repeteixo, crec que pot estar molt bé fer el dinar aquí.
Val, lo del restaurant no es pot canviar, però lo del cotxe, que uns diguessin que els hi anava bé, no significava que a tothom li anés igual, ni que qui tingui cotxe pogués portar a tots qui no en tenen. Ja estudiaré les possibilitats del meu cas concret, i que cadascú faci el que vulgui i /o pugui, només faltaria.



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dilluns 19/11/2007 20:43

I només s'hi pot accedir amb cotxe a Pardines?



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dilluns 19/11/2007 20:46

Qui és en Xavier Bayod? Tinc un pagament d'ell però no sé qui és.
liniadelRipollés l’ha editat per darrera vegada el dia: Dilluns 19/11/2007 20:57, en total s’ha editat 1 vegada.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dilluns 19/11/2007 20:56

Aquesta setmana faig jornada laboral de 12h. Fóra bo que aquells que encara no heu fet el pagament del viatge el féssiu demà per facilitar-me les coses.

Recordeu que el termini per pagar acaba dimecres (inclòs). Qui no hagi fet el pagament en aquesta data no podrà accedir al tren.

Una abraçada a tots!


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dilluns 19/11/2007 21:12

liniadelRipollés ha escrit:Qui és en Xavier Bayod? Tinc un pagament d'ell però no sé qui és.
Sóc jo.



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dilluns 19/11/2007 21:19

Gràcies per fer el pagament avui.
aim ha escrit:
liniadelRipollés ha escrit:Qui és en Xavier Bayod? Tinc un pagament d'ell però no sé qui és.
Sóc jo.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dilluns 19/11/2007 21:32

Tothom que faci el que vulgui, però dimecres he de saber qui ve amb cotxe i qui amb tren definitivament, qui ha fet el pagament i qui no, per tal de quadrar-lo tot, fins i tot si a algú li toca fer viatges dobles.

En aquest moment no em consta (que no vol dir que no s'hagi fet, en especial si hi ha diverses entitats bancàries implicades) el pagament de n'Eloi, Ubahn, Wefer, Metring, ut596001, Frank-Ikarus, Rafel

L'han realitzat amb comprovant: AIM, Dimitri, Pelai, Pere, Bernat, Malba, JordiAlaro, DavidAdrovar, Miquel Adrover, Octavi.

Ha realitzat el pagament, però no em consta encara (transferència entre entitats): FGC


Aconseguir el tren en periode de tancament, amb totes les obres que hi ha al complex de Núria, a més de l'excavació del túnel ha estat gairebé impossible aquest any. Mai la negociació havia estat tant restrictiva com enguany. Tres ferroviaris habilitats, via oberta el xxN, locomotora a punt...que concordi amb els mercaderies i urbans...força complicat. Jo en diria gairebé deferència per l'èxit dels anteriors. De fet, la locomotora l'any passat només la vaig llogar jo i aquest any no em consta que encara l'hagi llogat algú, estem al novembre. Viatge excepcional, per tant.

Recordeu que els vint euros només cobreixen el preu del bitllet anar i tornar (4,9 Euros de bitllet a preu normal per viatger a/t i 15,1 Euros extres per a que FGC tregui a circular l'andròmina)

metring ha escrit:
liniadelRipollés ha escrit:Bé, el restaurant ja està reservat fa uns dies i no em faré enrere. Qui no vulgui venir pot modificar la seva decisió de venir o no al dinar abans de DIMECRES (inclòs).

Vaig demanar amablement possibilitats de cotxe, i alguns vau dir que sí. Si ara en fem enrera, malament. Les hores que he dedicat a organitzar això les he emprat molt a gust fins ara.

Ara bé, el dinar no és obligatori, es fa en un raconet del Ripollès de 150 habitants i crec que pot estar prou bé. Repeteixo, crec que pot estar molt bé fer el dinar aquí.
Val, lo del restaurant no es pot canviar, però lo del cotxe, que uns diguessin que els hi anava bé, no significava que a tothom li anés igual, ni que qui tingui cotxe pogués portar a tots qui no en tenen. Ja estudiaré les possibilitats del meu cas concret, i que cadascú faci el que vulgui i /o pugui, només faltaria.
liniadelRipollés l’ha editat per darrera vegada el dia: Dilluns 19/11/2007 21:41, en total s’ha editat 2 vegades.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
FGC
N6
N6
Entrades: 165
Ubicació: BARCELONA

Entrada Autor: FGC » Dimarts 20/11/2007 2:19

A veure nois, no eixequem polseguera amb els cotxes que no fa cap falta, jo personalment portaré el meu, i si s'han de fer dos o tres viatges es fan, cal recordar que es un trajecte que està fet en menys de 5 minuts, pensem en disfrutar del dia i no marejar més l'adolf que bastant ha fet!!!! ;)



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23218
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 20/11/2007 9:59

Poso en coneixement que ja he fet la transferència :D



Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Dimarts 20/11/2007 11:37

No tinc ADSL fins dilluns que bé, :o 8-) :'( >:(

Avui he pagat el bitllet d' en Rafel Aliaga.

Depén del que costi el dinar, ho farem amb vosaltres o no.

En Principi pujarem amb el tren, En el cas de que trobem un portador en cotxe, baixarem en tren, ..... :oops: Compteu que som dos Jubilats i que cobrem el 25 de Novembre, ..... 8-)


El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)

Avatar de l’usuari
U-Bahn
N7
N7
Entrades: 570
Ubicació: A prop de "San Andrés Condal"

Entrada Autor: U-Bahn » Dimarts 20/11/2007 14:22

Ja he pagat.



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5698
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimarts 20/11/2007 14:29

Jo també acabo de fer l'ingrés (sota el meu nom real, que és fàcilment deduïble del meu nick)

Com ja vaig avançar, baixaré probablement en el tren de les 14:xx (14:20, era?), perquè vull ser d'hora a Barcelona degut a assumptes aliens al FTC i al mundillo ferroviari. Llàstima, perquè m'hi hagués afegit de bon grat, al "dinar oficial". M'acontentaré amb la cantina de l'estació (si em dóna temps)


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimarts 20/11/2007 17:41

Jo al final no he pogut passar-me per la Caixa
Demà dimecres pagaré :oops:



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”