He escuchado que Tusgsal ha decidido comprar:
Solaris estándar
Solaris articulados
Saludos.
Hora i data actual: 25 juny 2026, 21:44

Entrada Autor: DavidVazGuijarro » 26 març 2020, 13:08
Entrada Autor: Dani544 » 26 març 2020, 21:01

Entrada Autor: m.h.t. » 27 març 2020, 19:41
La nova tanda d'articulats anava, en part, destinada a la M19.
Entrada Autor: Renfe445 » 27 març 2020, 22:13
Això pot significar que la M 27 farà tota la volta llarga per Santa Rosa?👍40
Entrada Autor: m.h.t. » 18 abr. 2020, 14:10
https://www.revistaviajeros.com/noticia ... ecologicosEl operador TUSGSAL de Badalona optó, a su vez, por los autobuses híbridos de Solaris. Su flota verá la incorporación de 11 híbridos Urbino 18 en la versión de 18 metros para fines de 2020.

Entrada Autor: DavidVazGuijarro » 18 abr. 2020, 18:48
m.h.t. ha escrit: ↑18 abr. 2020, 14:10 TUSGSAL incorpora 11 articulats Solaris
https://www.revistaviajeros.com/noticia ... ecologicosEl operador TUSGSAL de Badalona optó, a su vez, por los autobuses híbridos de Solaris. Su flota verá la incorporación de 11 híbridos Urbino 18 en la versión de 18 metros para fines de 2020.
Falta per conèixer a qui s'han adjudicat els 7 articulats restants i els 21 estàndards![]()
![]()
DavidVazGuijarro ha escrit: ↑26 març 2020, 13:08 Buenos días,
He escuchado que Tusgsal ha decidido comprar:
Solaris estándar
Solaris articulados
Saludos.
Entrada Autor: Renfe445 » 05 juny 2020, 14:03

Entrada Autor: DavidVazGuijarro » 11 juny 2020, 15:23
Entrada Autor: Renfe445 » 11 juny 2020, 16:11

Entrada Autor: DavidVazGuijarro » 11 juny 2020, 21:40
Los asientos sí, las barras verdes, previsiblemente también, y los carteles, evidentemente serán reprogramados a nuestro idioma
Entrada Autor: m.h.t. » 12 juny 2020, 17:11
I no en serà l'únic. Doncs a l'agost surten a concurs les concessions (diürna i nocturna). I l'operador ha de presentar el n° de busos assignats.DavidVazGuijarro ha escrit: ↑11 juny 2020, 15:23 Tusgsal compra un Solaris de segunda mano procedente de la empresa MVV, de Alemania.
Entrada Autor: Renfe445 » 12 juny 2020, 18:32
Es que para eso tenían que haber recuperado los primeros citaro que tuvieron que algunos están en TUS, y a lo mejor los últimos O 405 y los MAN que acabaron sus días en las líneas nocturnas.m.h.t. ha escrit: ↑12 juny 2020, 17:11 I no en serà l'únic. Doncs a l'agost surten a concurs les concessions (diürna i nocturna). I l'operador ha de presentar el n° de busos assignats.
Veig que ja ni es molesten en recuperar el Habit Cursor (558).És a la campa d'abandonats. I de la resta se'n van desfer.

Entrada Autor: DavidVazGuijarro » 12 juny 2020, 23:47

Entrada Autor: DavidVazGuijarro » 19 juny 2020, 11:12

Entrada Autor: 121 POBLE SEC » 16 jul. 2020, 20:37
Entrada Autor: m.h.t. » 29 jul. 2020, 20:16

https://www.eltotbadalona.cat/tusgsal-r ... ontractar/La resolució sanciona a TUSGSAL amb una multa de 864.245 euros i li imposa la prohibició de participar en concursos públics convocats per l’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB) durant 18 mesos per pràctiques contràries a la lliure competència en el concurs de l’Aerobús de 2018.
El Consell d’Administració de TUSGSAL considera que la prohibició de contractar és desproporcionada i podria afectar greument la viabilitat d’una empresa d’economia social del territori, de la qual depenen més de 1.000 famílies.

Entrada Autor: EnQuèEtPucAjudar? » 29 jul. 2020, 21:01
En uns dies? Quan? No era la decissió per maig de 2021?

Entrada Autor: Jordi Ferrer Vidal » 06 ago. 2020, 17:10
Entrada Autor: sag470 » 09 set. 2020, 20:40
Torna a “Autobusos i resta transport públic”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026