Parades en mal estat

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport pĂşblic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte pĂşblico.

El Yisus 712
N5
N5
Entrades: 91
Membre des de: 23 març 2020, 22:07

Parades en mal estat

Entrada Autor: El Yisus 712 »

Hola aqui teniu unes parades en mal estat, sense horaris, sense indicacions i inexistents.
Parada 620 621 A4 N150-Can Cuias(inexistent)

Parada 620 621 N150-Sta.Maria(sense horaris)

Parada A4 620 621 N150-Ferreria(MalEstat)

Parada 201...302...620 C17-Vallbona(Sense horaris ni senyalitzaciĂł)

Parada A6 ArrabassadaKM0(inexistent)

Parada e14 mon-bus C31-TrypMasBlau(sense horaris ni senyalitzaciĂł)

Parada L5TaD Rabassalet(MalEstat)

Parada L5TaD FGC Les Planes(quasi inexistent)

Parada 360 TianaCentre(sense horaris)
Parada C2 M7 RubiUrb.Nord(inexistent)

Parada 783 Pont Monistrol (mal estat i inaccessible)

Parada 644 RotondaRenfe(inexistent i mal estat [tornada])

Parada PlanaG/VFP-STG OlivellaNucliAntic(mal estat i quasi inexistent)

Parada 1090 La Granada(inexistent)

Parada Teisa302 ajuntament rvb (inexistent)

Contesteu-me si teniu dubtes...
:riure

sag470
N9
N9
Entrades: 1999
Membre des de: 28 des. 2007, 16:49

Re: Parades en mal estat

Entrada Autor: sag470 »

D'aquestes n'hi ha moltíssimes. Les que almenys hagi algun vestigi, ho dono per bo, perque trobo horari a moltes interurbanes és dificil. Aquesta tarea recau en l'operador i moltes vegades ni ho sap.
Jo a vegades envio algun mail tan a l'operador com a l'ajuntament en qĂĽestiĂł per informar i posin soluciĂł (encara que tothom passa).
A Barcelona a més sense senyalitzar hi ha:
- Ctra. de la Rabassada km. 1
- Ctra. de la Rabassada (Vall Parc)
- Ctra. de la Rabassada (font del BacallĂ )
- Ctra. de la Rabassada (benzinera)
- Ctra. de la Rabassada (CAACB - gossera)
- Ctra. de la Rabassada / C. Vista Rica
- Ctra. d'Horta, km 8
Parades oficials sense senyalitzar pot haber a la meitat de municipis de Catalunya.

Renfe445
N10
N10
Entrades: 4592
Membre des de: 16 ago. 2012, 19:33
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 »

Se suposa que hi ha una parada secreta de la 500 a l'Avinguda Generalitat amb Sant Jordi, que seria el equivalent en sentit contrari d'aquesta https://www.ambmobilitat.cat/Principale ... nto=100576

Crònica del Transport al Barcelonès Nord
frankrodriguez.net
Bitte seien Sie achtsam. Andere brauchen ihren Sitzplatz vielleicht notwendiger.
m.h.t.
N9
N9
Entrades: 2261
Membre des de: 30 ago. 2009, 17:37
UbicaciĂł: Badalona

Entrada Autor: m.h.t. »

N'estic tip d'avisar de moltes d'aquestes parades. I quasibé mai et fan cas.
El Yisus 712 ha escrit: ↑14 juny 2020, 23:26 Parada 201...302...620 C17-Vallbona(Sense horaris ni senyalització)
Aquesta (codi 259) clama al cel. :osti No hi ha manera que Sagalés hi pengi els horaris (201, 220, 320). Una parada que dóna servei a Ciutat Meridiana, Torre Baró i Vallbona, amb un potencial d'usuaris enorme. :nose

Tampoc hi són els horaris de la 620 de Font, però d'aquests no els espero pas fins el traspàs a l'AMB. :twisted: Curiosament, aquesta parada no la fa l'A4 de Sarbús. Però sí en sentit contrari. :x Espero que l'AMB "arregli" aquest desgavell.

Les parades de Sarbús i Font no se senyalitzaran bé fins que es traspassin a l'AMB... :roll: Ja ni em molesto en avisar-los més.

Salvem l'Estació de França!
Renfe445
N10
N10
Contacta:

m.h.t. ha escrit: ↑16 juny 2020, 20:25 N'estic tip d'avisar de moltes d'aquestes parades. I quasibé mai et fan cas.
Renfe445 ha escrit: ↑15 juny 2020, 18:03 Se suposa que hi ha una parada secreta de la 500 a l'Avinguda Generalitat amb Sant Jordi, que seria el equivalent en sentit contrari d'aquesta https://www.ambmobilitat.cat/Principale ... nto=100576
Me podrías comprobar esto por favor? :) Cuando hice el mapa este geográfico, al momento de poner las líneas regionales, sobretodo con sagalés y font, me surgieron muchas dudas.

frankrodriguez.net
Bitte seien Sie achtsam. Andere brauchen ihren Sitzplatz vielleicht notwendiger.
m.h.t.
N9
N9
Entrades: 2261
Membre des de: 30 ago. 2009, 17:37
UbicaciĂł: Badalona

Entrada Autor: m.h.t. »

Renfe445 ha escrit: ↑17 juny 2020, 10:27
Renfe445 ha escrit: ↑15 juny 2020, 18:03 Se suposa que hi ha una parada secreta de la 500 a l'Avinguda Generalitat amb Sant Jordi, que seria el equivalent en sentit contrari d'aquesta https://www.ambmobilitat.cat/Principale ... nto=100576
Me podrĂ­as comprobar esto por favor? :)
Aquí és on es trobava la 104230 fins fa un parell d'anys, quan l'AMB la va traslladar més amunt:

https://www.ambmobilitat.cat/Principale ... nto=104230

Només passa que, per Sagalés, "oficialment" segueix al mateix lloc. :x

Ă’bviament, el bus 500 para al pal actual de l'AMB. De fet, jo l'he agafat un cop allĂ . :D

El motiu del trasllat del pal fou per unificar parada amb les lĂ­nies que baixen del c/ St. Jordi (B14, B30 i B84). Fins llavors, feien parada al mateix c/Sant Jordi i la seva forta rampa. Per tant, era "poc accesible".

Salvem l'Estació de França!
Renfe445
N10
N10
Contacta:

m.h.t. ha escrit: ↑21 juny 2020, 21:41
Renfe445 ha escrit: ↑17 juny 2020, 10:27
Me podrĂ­as comprobar esto por favor? :)
Aquí és on es trobava la 104230 fins fa un parell d'anys, quan l'AMB la va traslladar més amunt:

https://www.ambmobilitat.cat/Principale ... nto=104230

Només passa que, per Sagalés, "oficialment" segueix al mateix lloc. :x

Ă’bviament, el bus 500 para al pal actual de l'AMB. De fet, jo l'he agafat un cop allĂ . :D

El motiu del trasllat del pal fou per unificar parada amb les lĂ­nies que baixen del c/ St. Jordi (B14, B30 i B84). Fins llavors, feien parada al mateix c/Sant Jordi i la seva forta rampa. Per tant, era "poc accesible".
Gracias.

Otra cosa que quiero destacar, lo que has dicho de la accesibilidad. Es gracioso porque aquĂ­ se considera que la red de autobĂşs es 100% accesible pero en la realidad, aunque el autobĂşs sĂ­ lo sea, hay paradas que no lo son. En ciudades como Bonn sĂ­ que indican si las paradas son accesibles o no.

frankrodriguez.net
El Yisus 712
N5
N5
Entrades: 91
Membre des de: 23 març 2020, 22:07

Entrada Autor: El Yisus 712 »

sag470 ha escrit: ↑15 juny 2020, 17:55 D'aquestes n'hi ha moltíssimes. Les que almenys hagi algun vestigi, ho dono per bo, perque trobo horari a moltes interurbanes és dificil. Aquesta tarea recau en l'operador i moltes vegades ni ho sap.
Jo a vegades envio algun mail tan a l'operador com a l'ajuntament en qĂĽestiĂł per informar i posin soluciĂł (encara que tothom passa).
A Barcelona a més sense senyalitzar hi ha:
- Ctra. de la Rabassada km. 1
- Ctra. de la Rabassada (Vall Parc)
- Ctra. de la Rabassada (font del BacallĂ )
- Ctra. de la Rabassada (benzinera)
- Ctra. de la Rabassada (CAACB - gossera)
- Ctra. de la Rabassada / C. Vista Rica
- Ctra. d'Horta, km 8
Parades oficials sense senyalitzar pot haber a la meitat de municipis de Catalunya.
Aquestes son les que mes em fan rabia... L'A6 es una lĂ­nia molt concorreguda encara que surtin 3 al dia. Antigament si que estaven les parades pero ara les han tret totesles de Barcelona. Es mes jo l'altre dia vaig veure una noia entrant al bus a un lloc que no havia ni parada de A6 i vaig flipar. Ademes ja no se si passa pel Tibidabo? L'A7 te les parades perfectes... Extrany

Respon

Torna a “Autobusos i resta transport públic”