Benvinguts a la wiki del Fòrum del Transport Català

Cotxeres de Vall d'Hebron

De Wiki del transport català

Dreceres ràpides: navegació, cerca

noves cotxeres de L5 construïdes a la vegada que el tram El Carmel - Vall d'Hebron. Tenen com a funció el dipòsit de trens, no estant actualment equipades per a la reparació dels mateixos, ja que aquestes tasques es seguiran efectuant a les cotxeres de Vilapicina i en menor mesura a les de Can Boixeres.

Disposen de 5 vies de doble ocupació que permeten retirar fins a 10 trens. També es possible que alguna de les vies es deixi per a que el departament de manteniment d'infraestructures retiri els seus vehicles.

Una particularitat de la cotxera es que disposa d'un estrellador per evitar que si algun vehicle o tren es desfrenés accidentalment, pogués arribar fins a via general, degut al fort pendent de la via a aquest tram.


Esquema de vies de les cotxeres de Vall d'Hebron Arxiu TMB
Esquema de vies de les cotxeres de Vall d'Hebron Arxiu TMB
Interior de les cotxeres. Vies 3, 5 i 7 Arxiu El Llop
Interior de les cotxeres. Vies 3, 5 i 7 Arxiu El Llop
Sortida de les cotxeres i estrellador a l'esquerra Arxiu El Llop
Sortida de les cotxeres i estrellador a l'esquerra Arxiu El Llop


Fotografies

  • Arxiu TMB
  • Arxiu El Llop
Operadors