La cerca ha trobat 22283 coincidències

Autor: Guigui
23 juny 2026, 00:52
Fòrum: Ferrocarril àrea Barcelona
Tema: Unió FGC Vallès - Llobregat-Anoia
Respostes: 376
Visualització: 339022

No tergiversis

Por cierto, esto tiene relación con un mensaje que usted mismo comentaba en otro hotel lo acerca de que el sistema de control de circulaciones de trenes "sólo falla en Catalunya, en el resto de España no pasa". Torna't a llegir aquest missatge meu que sembles citar. No estic dient el que ...
Autor: Guigui
20 juny 2026, 14:45
Fòrum: Ferrocarril àrea Barcelona
Tema: Unió FGC Vallès - Llobregat-Anoia
Respostes: 376
Visualització: 339022

Quin missatge vols transmetre?

O sigui, tota aquesta parrafada per no fer altra cosa que donar la teva impressió personal, sense cap mena de coneixement fonamentat.
Autor: Guigui
19 juny 2026, 15:59
Fòrum: Transport en general
Tema: T-mobilitat, títol únic per moure's per tota Catalunya
Respostes: 356
Visualització: 485832

I si no es valida en baixar, què?

La pregunta és: què passarà si un usuari valida la targeta en pujar a l'autobús, però no en baixar?
Autor: Guigui
19 juny 2026, 12:00
Fòrum: Autobusos i resta transport públic
Tema: Indicadors destinació TMB
Respostes: 109
Visualització: 79453

Torna l'origen (suposo que per equivocació)

Els darrers dies he vist alguns 22 que duien l'indicador frontal que deia de manera alterna "Pl. Catalunya" / "Gran Vista". El normal és que digui "Carmel" / "Gran Vista". No crec que torni la pràctica nefasta d'indicar l'origen. Més aviat penso que s'han equi...
Autor: Guigui
09 juny 2026, 21:48
Fòrum: Ferrocarril àrea Barcelona
Tema: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Respostes: 8375
Visualització: 5069210

La pregunta del milió

A altres zones del territori Adif, la informàtica de Siemens no falla?
Autor: Guigui
09 juny 2026, 13:05
Fòrum: Ferrocarril àrea Barcelona
Tema: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Respostes: 8375
Visualització: 5069210

Lapsus freudià

Havia llegit "per indecència d'Adif", i trobo que el lapsus no desentona massa.
Autor: Guigui
08 juny 2026, 13:42
Fòrum: Història del transport
Tema: Centenari del Metro de Barcelona #100anysmetroBCN
Respostes: 289
Visualització: 356228

Article pobre

S'han oblidat d'Urgell. I han confós est amb oest.

En general, un article escrit amb poques ganes i algunes errades. Justet per aprovar una redacció de primària, però res més.
Autor: Guigui
27 maig 2026, 20:48
Fòrum: Autobusos i resta transport públic
Tema: Línia exprés TMB
Respostes: 80
Visualització: 120560

Pixades fora de test

Francesc Macià, Hospital Clínic, Glòries. Tot de llocs on només hi ha turistes. Vinga va!
Autor: Guigui
21 maig 2026, 22:00
Fòrum: Ferrocarril àrea Barcelona
Tema: Proposta AMB: Màxim rendiment amb la xarxa actual de Rodalies
Respostes: 53
Visualització: 11973

No és semàntica lleugera

França451 ha escrit: 21 maig 2026, 20:31Una pregunta que creo que a nadie se le había ocurrido
Sí que se li havia acudit a més d'un foraire. Fica "túnel Gornal" a la cerca i veuràs.
Autor: Guigui
21 maig 2026, 08:28
Fòrum: Ferrocarril àrea Barcelona
Tema: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Respostes: 8375
Visualització: 5069210

Exageracions, les justes

França451 ha escrit: 20 maig 2026, 14:12y a punto de desguace
Això d'on ho treus?
Autor: Guigui
18 maig 2026, 18:26
Fòrum: Ferrocarril àrea Barcelona
Tema: Línia Orbital Ferroviària
Respostes: 185
Visualització: 190154

Venedors de fum

La L9 es va començar a projectar fa més de 25 anys i encara li queden sis anys d'obres pel cap baix. O sigui, que s'acabarà superant la trentena. I ara ens volen vendre que la LOF l'acabaran en la meitat de temps? Ja sabem que les declaracions polítiques mantenen una relació purament casual amb la r...
Autor: Guigui
15 maig 2026, 20:00
Fòrum: Ferrocarril a Catalunya
Tema: Vaga a Renfe
Respostes: 8
Visualització: 7936

CC.OO. i UGT convoquen vaga el 27/05 i 05/06

CCOO i la UGT convoquen vaga parcial a la xarxa de Rodalia el 27 de maig i el 5 de juny Els sindicats reclamen el compliment dels acords i millores laborals i de seguretat · Són els mateixos dies que han convocat vagues a tot Catalunya els docents Comissions Obreres i la UGT han convocat una vaga p...
Autor: Guigui
09 maig 2026, 22:20
Fòrum: Ferrocarril àrea Barcelona
Tema: Nou servei llançadora a l'aeroport del Prat (operat per FGC)
Respostes: 42
Visualització: 55425

Entrada en servei el 1r semestre de 2027

La línia R-Aeroport de FGC entrarà en funcionament el primer semestre del 2027 Carles Ruiz explica els desafiaments actuals per a les proves amb els trens i la coordinació amb RENFE El president de Ferrocarrils de la Generalitat, Carles Ruiz, ha anunciat que la futura línia R-Aeroport entrarà en fu...
Autor: Guigui
07 maig 2026, 23:52
Fòrum: Ferrocarril àrea Barcelona
Tema: Soterrament del ferrocarril a Montcada
Respostes: 102
Visualització: 133679

Ignorància que surt cara

És una mostra més de la ignorància dels bramaires que reclamen arreu soterraments a tort i a dret.
Autor: Guigui
07 maig 2026, 08:26
Fòrum: Aeri, marítim i altres
Tema: Noves rutes des del Prat
Respostes: 254
Visualització: 407739

Fantasia periodística

De tres vols setmanals en diuen un "pont aeri". Aquí hi ha un Nobel de literatura per descobrir.
Autor: Guigui
05 maig 2026, 15:23
Fòrum: Ferrocarril àrea Barcelona
Tema: Proposta AMB: Màxim rendiment amb la xarxa actual de Rodalies
Respostes: 53
Visualització: 11973

Enllaç amb metro

Entiendo que se cuestione la necesidad de que todos los trenes lleguen al centro, pero en este caso hay un antecedente, que es cuando se ha cortado la R1 y se hizo llegar a EdF. El resultado fue que se hicieron unos tapones tremendos en Clot-Aragó de gente yendo a tomar el Metro. Es curioso que par...
Autor: Guigui
04 maig 2026, 14:32
Fòrum: Oci i divertiments
Tema: Idees llegendàries d'aquest fòrum
Respostes: 60
Visualització: 41890

On ets, humor fotracaire?

Repassant el fil, trobo que als iaios del poble que encara continuem per aquí se'ns ha passat part de l'humor que teníem (el primer, a mi mateix).
Autor: Guigui
02 maig 2026, 14:45
Fòrum: Ferrocarril a Catalunya
Tema: Rodalies de Catalunya, paralitzada gener 2026
Respostes: 163
Visualització: 258539

No hi insisteixis més

Perdona, no quedaba claro. Tú mismo has repetido el fragmento de la noticia: será de pago a partir del nueve de mayo, pero ES GRATUITO HASTA EL DOMINGO DIA 3. Eso es lo que dice la noticia. La notícia no diu això. "Agafar els trens de Rodalies de Catalunya tornarà a ser de pagament el dissabte...
Autor: Guigui
01 maig 2026, 22:12
Fòrum: Ferrocarril àrea Barcelona
Tema: Proposta AMB: Màxim rendiment amb la xarxa actual de Rodalies
Respostes: 53
Visualització: 11973

Puntualització semàntica

Madrid, París, Zúric, Múnic, Hamburg, Berlín, Viena i un llarg etcètera: tot de ciutats amb una aglomeració d'un milió o més que tenen un servei de rodalia amb tot de línies que travessen el centre amb freqüències altíssimes. Contradigo parcialmente a Guigui, en algunas ciudades no todos los trenes...
Autor: Guigui
01 maig 2026, 15:46
Fòrum: Ferrocarril àrea Barcelona
Tema: Proposta AMB: Màxim rendiment amb la xarxa actual de Rodalies
Respostes: 53
Visualització: 11973

Falta d'imaginació a costa nostra

Madrid, París, Zúric, Múnic, Hamburg, Berlín, Viena i un llarg etcètera: tot de ciutats amb una aglomeració d'un milió o més que tenen un servei de rodalia amb tot de línies que travessen el centre amb freqüències altíssimes. Enlloc han pensat en retallar el servei a l'entrada de la ciutat, sinó que...

Ves a la cerca avançada