La cerca ha trobat 22283 coincidències
- 23 juny 2026, 00:52
- Fòrum: Ferrocarril àrea Barcelona
- Tema: Unió FGC Vallès - Llobregat-Anoia
- Respostes: 376
- Visualització: 339022
No tergiversis
Por cierto, esto tiene relación con un mensaje que usted mismo comentaba en otro hotel lo acerca de que el sistema de control de circulaciones de trenes "sólo falla en Catalunya, en el resto de España no pasa". Torna't a llegir aquest missatge meu que sembles citar. No estic dient el que ...
- 20 juny 2026, 14:45
- Fòrum: Ferrocarril àrea Barcelona
- Tema: Unió FGC Vallès - Llobregat-Anoia
- Respostes: 376
- Visualització: 339022
Quin missatge vols transmetre?
O sigui, tota aquesta parrafada per no fer altra cosa que donar la teva impressió personal, sense cap mena de coneixement fonamentat.
- 19 juny 2026, 15:59
- Fòrum: Transport en general
- Tema: T-mobilitat, títol únic per moure's per tota Catalunya
- Respostes: 356
- Visualització: 485832
I si no es valida en baixar, què?
La pregunta és: què passarà si un usuari valida la targeta en pujar a l'autobús, però no en baixar?
- 19 juny 2026, 12:00
- Fòrum: Autobusos i resta transport públic
- Tema: Indicadors destinació TMB
- Respostes: 109
- Visualització: 79453
Torna l'origen (suposo que per equivocació)
Els darrers dies he vist alguns 22 que duien l'indicador frontal que deia de manera alterna "Pl. Catalunya" / "Gran Vista". El normal és que digui "Carmel" / "Gran Vista". No crec que torni la pràctica nefasta d'indicar l'origen. Més aviat penso que s'han equi...
- 09 juny 2026, 21:48
- Fòrum: Ferrocarril àrea Barcelona
- Tema: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
- Respostes: 8375
- Visualització: 5069210
La pregunta del milió
A altres zones del territori Adif, la informàtica de Siemens no falla?
- 09 juny 2026, 13:05
- Fòrum: Ferrocarril àrea Barcelona
- Tema: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
- Respostes: 8375
- Visualització: 5069210
Lapsus freudià
Havia llegit "per indecència d'Adif", i trobo que el lapsus no desentona massa.
- 08 juny 2026, 13:42
- Fòrum: Història del transport
- Tema: Centenari del Metro de Barcelona #100anysmetroBCN
- Respostes: 289
- Visualització: 356228
Article pobre
S'han oblidat d'Urgell. I han confós est amb oest.
En general, un article escrit amb poques ganes i algunes errades. Justet per aprovar una redacció de primària, però res més.
En general, un article escrit amb poques ganes i algunes errades. Justet per aprovar una redacció de primària, però res més.
- 27 maig 2026, 20:48
- Fòrum: Autobusos i resta transport públic
- Tema: Línia exprés TMB
- Respostes: 80
- Visualització: 120560
Pixades fora de test
Francesc Macià, Hospital Clínic, Glòries. Tot de llocs on només hi ha turistes. Vinga va!
- 21 maig 2026, 22:00
- Fòrum: Ferrocarril àrea Barcelona
- Tema: Proposta AMB: Màxim rendiment amb la xarxa actual de Rodalies
- Respostes: 53
- Visualització: 11973
- 21 maig 2026, 08:28
- Fòrum: Ferrocarril àrea Barcelona
- Tema: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
- Respostes: 8375
- Visualització: 5069210
- 18 maig 2026, 18:26
- Fòrum: Ferrocarril àrea Barcelona
- Tema: Línia Orbital Ferroviària
- Respostes: 185
- Visualització: 190154
Venedors de fum
La L9 es va començar a projectar fa més de 25 anys i encara li queden sis anys d'obres pel cap baix. O sigui, que s'acabarà superant la trentena. I ara ens volen vendre que la LOF l'acabaran en la meitat de temps? Ja sabem que les declaracions polítiques mantenen una relació purament casual amb la r...
- 15 maig 2026, 20:00
- Fòrum: Ferrocarril a Catalunya
- Tema: Vaga a Renfe
- Respostes: 8
- Visualització: 7936
CC.OO. i UGT convoquen vaga el 27/05 i 05/06
CCOO i la UGT convoquen vaga parcial a la xarxa de Rodalia el 27 de maig i el 5 de juny Els sindicats reclamen el compliment dels acords i millores laborals i de seguretat · Són els mateixos dies que han convocat vagues a tot Catalunya els docents Comissions Obreres i la UGT han convocat una vaga p...
- 09 maig 2026, 22:20
- Fòrum: Ferrocarril àrea Barcelona
- Tema: Nou servei llançadora a l'aeroport del Prat (operat per FGC)
- Respostes: 42
- Visualització: 55425
Entrada en servei el 1r semestre de 2027
La línia R-Aeroport de FGC entrarà en funcionament el primer semestre del 2027 Carles Ruiz explica els desafiaments actuals per a les proves amb els trens i la coordinació amb RENFE El president de Ferrocarrils de la Generalitat, Carles Ruiz, ha anunciat que la futura línia R-Aeroport entrarà en fu...
- 07 maig 2026, 23:52
- Fòrum: Ferrocarril àrea Barcelona
- Tema: Soterrament del ferrocarril a Montcada
- Respostes: 102
- Visualització: 133679
Ignorància que surt cara
És una mostra més de la ignorància dels bramaires que reclamen arreu soterraments a tort i a dret.
- 07 maig 2026, 08:26
- Fòrum: Aeri, marítim i altres
- Tema: Noves rutes des del Prat
- Respostes: 254
- Visualització: 407739
Fantasia periodística
De tres vols setmanals en diuen un "pont aeri". Aquí hi ha un Nobel de literatura per descobrir.
- 05 maig 2026, 15:23
- Fòrum: Ferrocarril àrea Barcelona
- Tema: Proposta AMB: Màxim rendiment amb la xarxa actual de Rodalies
- Respostes: 53
- Visualització: 11973
Enllaç amb metro
Entiendo que se cuestione la necesidad de que todos los trenes lleguen al centro, pero en este caso hay un antecedente, que es cuando se ha cortado la R1 y se hizo llegar a EdF. El resultado fue que se hicieron unos tapones tremendos en Clot-Aragó de gente yendo a tomar el Metro. Es curioso que par...
- 04 maig 2026, 14:32
- Fòrum: Oci i divertiments
- Tema: Idees llegendàries d'aquest fòrum
- Respostes: 60
- Visualització: 41890
On ets, humor fotracaire?
Repassant el fil, trobo que als iaios del poble que encara continuem per aquí se'ns ha passat part de l'humor que teníem (el primer, a mi mateix).
- 02 maig 2026, 14:45
- Fòrum: Ferrocarril a Catalunya
- Tema: Rodalies de Catalunya, paralitzada gener 2026
- Respostes: 163
- Visualització: 258539
No hi insisteixis més
Perdona, no quedaba claro. Tú mismo has repetido el fragmento de la noticia: será de pago a partir del nueve de mayo, pero ES GRATUITO HASTA EL DOMINGO DIA 3. Eso es lo que dice la noticia. La notícia no diu això. "Agafar els trens de Rodalies de Catalunya tornarà a ser de pagament el dissabte...
- 01 maig 2026, 22:12
- Fòrum: Ferrocarril àrea Barcelona
- Tema: Proposta AMB: Màxim rendiment amb la xarxa actual de Rodalies
- Respostes: 53
- Visualització: 11973
Puntualització semàntica
Madrid, París, Zúric, Múnic, Hamburg, Berlín, Viena i un llarg etcètera: tot de ciutats amb una aglomeració d'un milió o més que tenen un servei de rodalia amb tot de línies que travessen el centre amb freqüències altíssimes. Contradigo parcialmente a Guigui, en algunas ciudades no todos los trenes...
- 01 maig 2026, 15:46
- Fòrum: Ferrocarril àrea Barcelona
- Tema: Proposta AMB: Màxim rendiment amb la xarxa actual de Rodalies
- Respostes: 53
- Visualització: 11973
Falta d'imaginació a costa nostra
Madrid, París, Zúric, Múnic, Hamburg, Berlín, Viena i un llarg etcètera: tot de ciutats amb una aglomeració d'un milió o més que tenen un servei de rodalia amb tot de línies que travessen el centre amb freqüències altíssimes. Enlloc han pensat en retallar el servei a l'entrada de la ciutat, sinó que...
