Fil de presentacions

Idees per a millorar el fòrum i suggeriments. Feu aquí les proves de funcionament que vulgueu.
Ideas para mejorar el foro y sugerencias. Haced aquí las pruebas de funcionamiento que queráis.
Respon
Oscar Martinez
N1
N1
Entrades: 5

Re: Fil de presentacions

Entrada Autor: Oscar Martinez » Dimecres 06/11/2019 11:01

Bon dia a tothom! Sóc l'Óscar i sóc un lector habitual des de fa molts anys, per algun motiu no m'havia animat mai a registrar-me però he decidit canviar això.
Sóc del Maresme així que conec bé tot el que te a veure amb les nostres estimades Rodalies de Catalunya i la R1 esn especial, i a part tinc molt d'interès en tot el que té a veure amb sostenibilitat, ordenació del territori, mobilitat elèctrica i altres aspectes socials relacionats amb la mobilitat.
Espero seguir llegint-vos i aprenent, i poder aportar el meu granet de sorra on vegi convenient.
Moltes gràcies,


#Rod1, ordenación del territorio, puntos de recarga coche eléctrico y movilidad eléctrica... Des del Maresme amb un trosset de Sant Andreu al cor

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 06/11/2019 12:05

Moltes gràcies a tú, per registrat-te!



GigioGigo
N3
N3
Entrades: 21

Entrada Autor: GigioGigo » Divendres 29/11/2019 9:34

Bon dia!

Com l'Oscar anteriorment ha comentat jo també porto uns anys llegint però no ha estat fins fa poc que he decidit apuntar-me. Sempre m'han apassionat les infraestructures i els trens especialment, aprofito per agrair la feina als creadors del fòrum!

Em presento una mica, sóc enginyer de Telecomunicacions (encara que potser hauria d'haver estudiat camins jaja però tranquils que m'agraden les telecos i no estic frustrat). He estat molts anys usuari de la línia de FGC Barcelona-Vallés a la que li tinc molt apreci (segueixo amb molt interès els plans del nou túnel i l'entrega dels 115). Ara mateix estic vivint a Amsterdam (on tenen una xarxa de tramvies molt interessant i també de trens) però d'aquí poc tornaré a Espanya encara que segurament no serà a Barcelona.

Ens veiem per aquí!

Gigio

PD: el pseudònim es horrible però ja us acostumareu jaja :D



Avatar de l’usuari
Elefant
N6
N6
Entrades: 197

Entrada Autor: Elefant » Dijous 10/06/2021 16:35

Bones a totohom,

No soc nou realment, abans vaig anomenar-me Don Ramón, i abans d'allò Alf. Se m'ha banejat varies vegades, si em voleu fer fora directament no m'emprenyaré.

He marxat de Barcelona i ara visc a Suïssa, pèro segueixo curiosejant el que passa amb el transport per enllà. També us puc explicar coses del transport per aquí, si vos interessa.



Avatar de l’usuari
Renfe445  
N10
N10
Entrades: 4435
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dijous 10/06/2021 17:58

Ha tornat, en forma de xapa!

Mira al menys algú utilitza el fòrum de presentacions, aquí últimament qualsevol que es registra nou ni es presenta ni res.



GigioGigo
N3
N3
Entrades: 21

Entrada Autor: GigioGigo » Divendres 11/06/2021 10:53

Benvingut de nou :)
Renfe445 ha escrit:
Dijous 10/06/2021 17:58
Ha tornat, en forma de xapa!

Mira al menys algú utilitza el fòrum de presentacions, aquí últimament qualsevol que es registra nou ni es presenta ni res.
Jo em vaig presentar i ningú va dir hola, així que tampoc ajuda molt veure l'històric ;)



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5686
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Divendres 11/06/2021 11:17

Hola a tothom que s'hagi registrat en els últims anys, i demano disculpes per no haver dit "hola" quan tocava :oops:


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Renfe445  
N10
N10
Entrades: 4435
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Divendres 11/06/2021 13:59

Dic el mateix que el Fran.

Si us plau sysops considereu el fet de recomanar al menys l’ús del fil de presentacions.



Avatar de l’usuari
MF+
N4
N4
Entrades: 48

Entrada Autor: MF+ » Divendres 25/03/2022 12:02

Buenos días.
Me acabo de registrar en el foro, después de seguiros desde hace unos cuantos años, al final tenía ganas, no solo de leer, pues también de colaborar un poco en el foro. Mi afición a este mundo me viene desde muy, muy pequeño... ;) (de padre y familia tranviarios ferroviarios y autobuseros)
Así que ya tenéis otro aficionado nuevo en el foro.


Imatge

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 26/03/2022 20:40

MF+ ha escrit:
Divendres 25/03/2022 12:02
Buenos días.
Me acabo de registrar en el foro, después de seguiros desde hace unos cuantos años, al final tenía ganas, no solo de leer, pues también de colaborar un poco en el foro. Mi afición a este mundo me viene desde muy, muy pequeño... ;) (de padre y familia tranviarios ferroviarios y autobuseros)
Así que ya tenéis otro aficionado nuevo en el foro.
Bienvenido al FTC, seguro que tienes anécdotas muy interesantes de tu familia!



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5686
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Diumenge 27/03/2022 21:11

¡Bienvenido, MF+!

¿Ya ha puesto en hora esta noche el reloj del avatar? ;)


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
MF+
N4
N4
Entrades: 48

Entrada Autor: MF+ » Diumenge 27/03/2022 22:15

Fran-Ikarus ha escrit:
Diumenge 27/03/2022 21:11
¡Bienvenido, MF+!

¿Ya ha puesto en hora esta noche el reloj del avatar? ;)
Jajaja.... Muy bueno... :plas pero no es necesario, mi reloj avatar también va sincronizado con el de los FFCC Suizos, si aquellos cambian de hora, pues este también (mientras aguante la pila)..... :) :)
:trabajo


Imatge

Avatar de l’usuari
MF+
N4
N4
Entrades: 48

Entrada Autor: MF+ » Diumenge 27/03/2022 22:22

metring ha escrit:
Dissabte 26/03/2022 20:40
MF+ ha escrit:
Divendres 25/03/2022 12:02
Buenos días.
Me acabo de registrar en el foro, después de seguiros desde hace unos cuantos años, al final tenía ganas, no solo de leer, pues también de colaborar un poco en el foro. Mi afición a este mundo me viene desde muy, muy pequeño... ;) (de padre y familia tranviarios ferroviarios y autobuseros)
Así que ya tenéis otro aficionado nuevo en el foro.
Bienvenido al FTC, seguro que tienes anécdotas muy interesantes de tu familia!
:ok
Gracias.... Pues anécdotas muchas, sobretodo de pequeño, cuando todavía te podías meter dentro de la cabina de conducción del metro, o ir con el maquinista en cabina de una locomotora diesel (metiendo ruido a tope) durante todo un trayecto, no había control de personal y era una pasada... ;)


Imatge

Avatar de l’usuari
Sèrie EV-E801
N5
N5
Entrades: 99

Entrada Autor: Sèrie EV-E801 » Divendres 01/04/2022 17:14

Bon dia,
Després d'uns quants anys seguint molt aquest fòrum i guardar-me els comentaris i preguntes per a mi mateix, he decidit crear-me ja un compte.
Soc un jove estudiant de batxillerat a Sant Cugat del Vallès apassionat pel ferrocarril i interessat per la mobilitat i transport en general.

Salut!


:riure

Avatar de l’usuari
Renfe445  
N10
N10
Entrades: 4435
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dissabte 02/04/2022 5:56

Benvinguts a tots. Gràcies per escriure al fòrum de presentacions, que feia molt que no estava tan actiu! Les bones pràctiques segueixen estant.

De fet en un altre fòrum és imprescindible presentar-se, si no, fora.



Avatar de l’usuari
Ganz
N7
N7
Entrades: 330
Facebook: https://www.facebook.com/christiancavi
Ubicació: Puigcerdà

Entrada Autor: Ganz » Dilluns 18/04/2022 13:36

Benvinguts a tots, molt de gust de tenir-vos.



ferranbiosca
N1
N1
Entrades: 7

Entrada Autor: ferranbiosca » Dimarts 19/04/2022 19:48

Bon tarda,
Després d'uns quants anys sent un lector d'aquest forum, he decidit crear-me un compte.
Soc un estudiant de batxillerat a la ciutat de Barcelona i m'encanta el tema dels transports. Per exemple, he fet un Treball de Recerca sobre la comparació de FGC i RENFE i actualment estic fent un bloc/web sobre el transport a BCN (autobus, metro, tram i tren).
Moltes gràcies



Hekapoo
N1
N1
Entrades: 7
Ubicació: L'H

Entrada Autor: Hekapoo » Dimecres 28/12/2022 9:49

En fi, em presento i tal.
La veritat és que porto uns anys llegint aquest fòrum (com a aficionat del ferrocarril que sóc) fins que ara m'he decidit a registrar-me en aquí



Respon

Torna a “Suggeriments i proves / Sugerencias y pruebas”