Fil de presentacions

Idees per a millorar el fòrum i suggeriments. Feu aquí les proves de funcionament que vulgueu.
Ideas para mejorar el foro y sugerencias. Haced aquí las pruebas de funcionamiento que queráis.
Respon
gatvell
N8
N8
Entrades: 1151
Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
Contacta:

Re: Fil de presentacions

Entrada Autor: gatvell » Dijous 15/08/2013 23:49

què és SSC?


Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga

Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2373
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dijous 15/08/2013 23:58

gatvell ha escrit:què és SSC?
La forma abreviada per referir-se al fòrum SkyScraperCity.


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

gatvell
N8
N8
Entrades: 1151
Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
Contacta:

Entrada Autor: gatvell » Divendres 16/08/2013 14:32

Val, gràcies.


Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga

scubydu
N6
N6
Entrades: 174

Entrada Autor: scubydu » Divendres 16/08/2013 23:53

Hola, sóc el Fran, i estic a Badalona.

Un plaer, saludar-vos



Avatar de l’usuari
asensada
N1
N1
Entrades: 2
Facebook: https://www.facebook.com/albert.sensada
Ubicació: L'Hospitalet de Llobregat
Contacta:

Entrada Autor: asensada » Dissabte 14/09/2013 23:31

Hola, em dic Albert i soc un fan de tot el que va sobre rails. Tot i que ja coneixia aquest forum i n'havia llegit alguns fils, em va fer gracia quan un company i amic de feina em va esmentar que un els meus videos s'havia inclós en una conversa (http://transport.cat/viewtopic.php?f=4&t=13215), així que vaig pensar que estaria bé participar una mica més activament. :D
Salutacions i gràcies per aquest espai!
Albert



cemoga00
N1
N1
Entrades: 1

Entrada Autor: cemoga00 » Diumenge 22/09/2013 23:42

Buenas noches:
Me he registrado recientemente, me llamo César, y aunque soy de Madrid, me interesa mucho todo lo relacionado con los transportes urbanos y ferrocarriles, no sólo de Madrid sino también de toda España y por supuesto de Barcelona y Cataluña.
He de decir que también tengo muy buenos amigos en Barcelona, que también postean por estos foros. Y siempre que he viajado a Barcelona (por desgracia hace ya mucho tiempo que no voy), nunca ha faltado un recorrido por el metro, FGC o Renfe.
Aunque no tengo muchas cosas sobre el transporte en Barcelona y Cataluña, trataré de aportar lo que esté en mis manos.
Por último añadiré que tengo un blog sobre ferrocarriles y transportes urbanos en Madrid que invito a que lo visiten los que estéis interesados en ello: http://ferrotransmadrid.blogspot.com.es/
Saludos desde Madrid, César.



Avatar de l’usuari
Albert Llauger
N5
N5
Entrades: 129
Ubicació: Barcelona (Joanic L4)

Entrada Autor: Albert Llauger » Dimarts 05/11/2013 12:20

Bon dia,

Em dic Albert Llauger i tinc 17 anys.

Després de seguir el fòrum durant molt de temps he decidit passar a formar-ne part. Espero trobar-me a gust perquè crec que aquí coincideixo amb persones a les quals els agraden els transports i es respecta la meva afició, al contrari que m'ha passat a l'institut on he rebut continus menyspreus i burles per ser aficionat als trens.



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dimarts 05/11/2013 14:27

Albert Llauger ha escrit:Bon dia,

Em dic Albert Llauger i tinc 17 anys.

Després de seguir el fòrum durant molt de temps he decidit passar a formar-ne part. Espero trobar-me a gust perquè crec que aquí coincideixo amb persones a les quals els agraden els transports i es respecta la meva afició, al contrari que m'ha passat a l'institut on he rebut continus menyspreus i burles per ser aficionat als trens.
Benvingut! ;)

Pels menyspreus, abans, quan era petit, em prenien com a boig. Ara ja no, però, vaja, ja som dos :) .



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 05/11/2013 14:55

En aquest sentit, sempre recordaré una frase d'en Xavier Sardà quan li van preguntar per la seva afició als trens: "Què vol dir, 'com és que t'has aficionat als trens'? Oi que ningú no pregunta mai 'com és que t'has aficionat al golf'?"

I qui diu golf, diu futbol, Play Station, motos, etc.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimarts 05/11/2013 15:04

Albert Llauger ha escrit:crec que aquí coincideixo amb persones a les quals els agraden els transports i es respecta la meva afició, al contrari que m'ha passat a l'institut on he rebut continus menyspreus i burles per ser aficionat als trens.
Benvingut a aquest fòrum, en el qual rebràs burles i menyspreus si NO ets afeccionat als trens :D

Tranquil, és normal que la gent es burli de les aficions dels altres quan no són les que la "massa" segueix, sense pensar (futbol i similars). Nosaltres estem absolutament orgullosos de no ser com ells perquè amb els anys seràs tu el que te'n riuràs d'ells i de les seves aficions avorrides i banals. Ja ho veuràs

P.D: si els teus amics continuen rient-se de les teves aficions, crec que el millor és fer un canvi a la teva vida. Dit d'una altra manera: canvia d'amics... perquè en realitat no són amics teus ;)



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2373
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dimarts 05/11/2013 15:07

Albert Llauger ha escrit:Em dic Albert Llauger i tinc 17 anys.
Benvingut!
Albert Llauger ha escrit:al contrari que m'ha passat a l'institut on he rebut continus menyspreus i burles per ser aficionat als trens.
Renfe445 ha escrit:Pels menyspreus, abans, quan era petit, em prenien com a boig. Ara ja no, però, vaja, ja som dos :) .
Ja en som tres. Molts dels que tenim aquesta afició som vistos com a "bitxos raros"; el millor és passar olímpicament.


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
Euromed
N6
N6
Entrades: 247

Entrada Autor: Euromed » Dimarts 05/11/2013 18:22

Albert Llauger ha escrit:Bon dia,

Em dic Albert Llauger i tinc 17 anys.

Després de seguir el fòrum durant molt de temps he decidit passar a formar-ne part. Espero trobar-me a gust perquè crec que aquí coincideixo amb persones a les quals els agraden els transports i es respecta la meva afició, al contrari que m'ha passat a l'institut on he rebut continus menyspreus i burles per ser aficionat als trens.
Hola Albert:

Benvingut. A la majoria ens ha pasat mes o menys el mateix.Sembla ser que si no ets aficionat al futbol,F-1,motos,Playstation,jocs de rol, etc. no pot ser. Aci, pots ser aficionat als trens i a altres cosses que t´agradin. I el que es mes important, cualsevol dubte o cosa, o historia etc, rel-lacionat amb el forum, no et sapiga malament el preguntar, ningú ha nascut ensenyat.
Salutacions.



França451
N9
N9
Entrades: 2227
Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,23
Contacta:

Entrada Autor: França451 » Dimarts 05/11/2013 20:49

Hola, Albert, bienvenido.
Lo de ser el bicho raro de la clase, ya se lleva desde tiempos inmemoriales, y en efecto, viene todo porque "no es la afición de la mayoría de masas". Sin meterme mucho en materia, tema rol y tema manga, hasta hace unos años, sucedía exactamente lo mismo, pero ahora, al convertirse en otra afición de masas, desgraciadamente los propios otakus se están empezando a reír también de las aficiones ajenas minoritarias (ferrocarril y transporte público entre ellas), cuando olvidan/han olvidado/han querido olvidar que ellos mismos en su día también fueron menospreciados.

Pero lo dicho, sin meterme en ese tema, al que me gustaría poner punto final y no entrar ni salir en el mundo otaku actual, curiosamente sí que hay una realidad que me preocupa más: sea en las aficiones que sean, dentro de las mismas, apoyar o seguir lo minoritario también está visto como "ser un bicho raro". Un ejemplo? Música pop o Metal, por ejemplo. Si no sigues a los grandes o reconocidos mundialmente, se te tacha de todo y "no eres importante" y cuando hablas de grupos o cantantes "pequeños" elogiando su trabajo, se te mira por encima del hombro.

Lo que quiero decir con esto, es que por desgracia en pleno siglo XXI, todo lo que sea de minoritario seguimiento está mal visto o es menospreciado, y esto sucede sencillamente porque entre las masas hay una ley no escrita, pero en la cual todos o casi todos creen, según la cual, si algo es seguido por mucha gente, es que es bueno, verdadero o positivo, y lo que no sea seguido por una mayoría, es falso, dañino o negativo, y estos axiomas se nos hacen pensar sin darnos capacidad de analizarlos para que comprobemos si lo seguido por la mayoría puede estar equivocado o no. Y por supuesto, cuando cuestionas si lo que piensa la mayoría no es correcto, se te manda callar, se te echa o se te mira mal. La sociedad no sólo se guía por "lo que siga la mayoría, yo también porque es bueno", sino que además se convence a todos de que eso es así, como que dos y dos son cuatro.

En el mundo ferroviario, verás, que excepto temas políticos (traspaso de Rodalies, o de otras compañías, licitaciones para constuir obras, o infraestructuras) y alguna que otra cosilla, el mundo del transporte público está equitativamente repartido. Aquí, como te ha dicho Marçal, si te gusta el transporte público, nadie te va a mirar mal, y en cuanto a temas de minorías, podrás ver que brillan por su ausencia: siempre eencontrarás a alguien en este foro al que le guste la misma línea, el mismo tipo de tren, bus, tranvía, el mismo trazado, la misma compañía, estación... que a ti. El reparto está hecho para todos los gustos, y nunca te encontrarás en situación de considerar que alguna cosa que defiendas, sea seguida por una minoría. Si por algo se define un foro de transporte en general, es porque si hay bronca o divergencias, nunca van a ser motivadas porque algo que apoyes sea considerado "minoritario".

Un saludo


Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...

Avatar de l’usuari
Albert Llauger
N5
N5
Entrades: 129
Ubicació: Barcelona (Joanic L4)

Entrada Autor: Albert Llauger » Divendres 08/11/2013 14:50

Gràcies per la vostra benvinguda ;)



Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Entrada Autor: raulitinbcn » Divendres 08/11/2013 17:47

Adolescent barceloní ha escrit:
Albert Llauger ha escrit:al contrari que m'ha passat a l'institut on he rebut continus menyspreus i burles per ser aficionat als trens.
Renfe445 ha escrit:Pels menyspreus, abans, quan era petit, em prenien com a boig. Ara ja no, però, vaja, ja som dos :) .
Ja en som tres. Molts dels que tenim aquesta afició som vistos com a "bitxos raros"; el millor és passar olímpicament.
+1
A mi també em pasa ...


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

piulet9
N4
N4
Entrades: 40

Entrada Autor: piulet9 » Dimarts 21/01/2014 16:18

Hola!

Sóc un jove de Barcelona i fa bastant temps que tenia pendent registrar-me en aquest forum però ara ja hi sóc. M'interessen temes relacionats amb els les infraestructures de transport públic i privat, sobretot terrestre: línees de tren, viàries, urbanisme i planejament urbà, etc. No estudio quelcom directament relacionat, encara que fa uns anys podria haver triat estudiar una carrera on pogués desenvolupar-hi el el meu interès per això i no ho vaig fer per no estar prou convençut de seguir el meu interès. Molt poques vegades he sortit de l'armari d'aquest interès que tinc, com comentaveu en els posts anteriors, per no sentir-me menyspreat o si més no "friki"; però fa temps que m'estic adonant que és un problema de la societat, que caldria canviar perquè tothom fos lliure de comentar i cercar els seus interessos, per tant siguin minoritaris o majoritaris.

Només afegir que em sembla escandalós la manera com en els últims anys s'han estat disenyant i construint algunes infraestructures per part de les administracions i el malbaratament de diners públics en aquest sentit. A vegades dóna la impressió que es pensint les coses a curt termini o només cercant rèdits electorals, amb poca perspectiva territorial i/o poca "practicitat" pel ciutadà de a peu. I per no parlar del sobredimensionament i sobrecost de manteniment que deuen tenir algunes coses que s'han construït. En definitiva, que deu quedar molt per fer i millorar i espero conèixer més coses sobre això en els fòrums =)

Salut i transport

Piulet9



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dimarts 21/01/2014 17:28

piulet9 ha escrit:Hola!

Sóc un jove de Barcelona i fa bastant temps que tenia pendent registrar-me en aquest forum però ara ja hi sóc. M'interessen temes relacionats amb els les infraestructures de transport públic i privat, sobretot terrestre: línees de tren, viàries, urbanisme i planejament urbà, etc. No estudio quelcom directament relacionat, encara que fa uns anys podria haver triat estudiar una carrera on pogués desenvolupar-hi el el meu interès per això i no ho vaig fer per no estar prou convençut de seguir el meu interès. Molt poques vegades he sortit de l'armari d'aquest interès que tinc, com comentaveu en els posts anteriors, per no sentir-me menyspreat o si més no "friki"; però fa temps que m'estic adonant que és un problema de la societat, que caldria canviar perquè tothom fos lliure de comentar i cercar els seus interessos, per tant siguin minoritaris o majoritaris.

Només afegir que em sembla escandalós la manera com en els últims anys s'han estat disenyant i construint algunes infraestructures per part de les administracions i el malbaratament de diners públics en aquest sentit. A vegades dóna la impressió que es pensint les coses a curt termini o només cercant rèdits electorals, amb poca perspectiva territorial i/o poca "practicitat" pel ciutadà de a peu. I per no parlar del sobredimensionament i sobrecost de manteniment que deuen tenir algunes coses que s'han construït. En definitiva, que deu quedar molt per fer i millorar i espero conèixer més coses sobre això en els fòrums =)

Salut i transport

Piulet9
Benvingut al fòrum, Piulet9! A mi també em passava això, i encara em continua passant, el fet de què el cànon social digui de qui té una afició "no comuna" sigui menyspreat, però veient a Internet n'hi ha milions d'aficionats als trens i tot allò relacionat amb el transport a tot el món.

Que siguis molt feliç i ja veuràs que el fòrum t'agradarà molt. :)



piulet9
N4
N4
Entrades: 40

Entrada Autor: piulet9 » Dijous 23/01/2014 22:02

gràcies Renfe445, jo també ho espero! =D



sercat
N1
N1
Entrades: 4

Entrada Autor: sercat » Diumenge 26/01/2014 18:17

Hola! Em presento. Em dic Sergi, visc a la AMB Zona 1 i porto ja bastant temps llegint el fòrum. Agafo el transport public cada dia diversos cops i espero poder poder parlar de coses (moltes de les quals desconec) que em criden la atencio! Gracies per haver-me llegit!



tarantinabcn
N1
N1
Entrades: 3

Entrada Autor: tarantinabcn » Diumenge 02/02/2014 21:09

Hola a tothom.

Sóc usuària habitual de transport public, i he decidit registrarme després d'arribar al vostre forum moltes vegades a través de google. Fa setmanes que tinc un dubte i sempre acabo aquí, així que segurament vosaltres m'ajudareu més que ningú.



Respon

Torna a “Suggeriments i proves / Sugerencias y pruebas”