Fil d'errors del Fòrum

Idees per a millorar el fòrum i suggeriments. Feu aquí les proves de funcionament que vulgueu.
Ideas para mejorar el foro y sugerencias. Haced aquí las pruebas de funcionamiento que queráis.
Respon
Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Fil d'errors del Fòrum

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 11/08/2008 18:53

Enèssima versió del mateix fil (i si el féssim permanent?), amb un error que m'acabo de trobar.

Des que es va implantar el nou format al Fòrum, el sistema de missatges no llegits m'ha anat a la perfecció i, pel que veig dels comentaris, als altres foraires també, però al fil d'avís del concurs fotogràfic, em trobo que fa les cabrioles de la versió anterior; és a dir, si no llegeixo immediatament els missatges nous, em surten com a llegits. Potser té a veure amb el fet de tractar-se d'un fil "fora de categoria"?


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

orig440

Entrada Autor: orig440 » Dilluns 11/08/2008 19:01

A mi moltes vegades no m'ha deixat enviar missatges que al dia següent em deixaven enviar :x .
Sobre el de fer aquest fil permanent, ho trobo bona idea, ja que es ''menja'' molts dels fils :? .
Au revoir :hola .



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimarts 12/08/2008 10:45

Fil fet permanent.
En quant al fil del concurs fotogràfic, és estrany, ja que jo no he notat això que dius. No sé, la veritat...

L'altre tema, missatges que no es podien enviar i un altre dia sí, és probable que hagin estat errors puntuals del fòrum que ja han estat solucionats.



Avatar de l’usuari
cristian26
N7
N7
Entrades: 544
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: cristian26 » Dimarts 12/08/2008 13:45

A mi també em passa això del fil dels concursos fotogràfics :x


Qui té el cul llogat, no seu quan vol.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 12/08/2008 15:55

wefer ha escrit:Fil fet permanent.
Així, ja li podem treure allò del Guadiana. :D


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

tren250

Entrada Autor: tren250 » Dissabte 27/09/2008 13:13

Avui pel matí, el fòrum no funcionava ;) .
tren250 l’ha editat per darrera vegada el dia: Divendres 26/06/2009 17:31, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 27/09/2008 18:40

Cert, vull demanar disculpes, en nom de l'administració del FTC. Sembla ser, segons els del servidor, que l'haviem colapsat :x



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Diumenge 28/09/2008 21:13

metring ha escrit:Cert, vull demanar disculpes, en nom de l'administració del FTC. Sembla ser, segons els del servidor, que l'haviem colapsat :x
Crec que no has de disculpar-te, tenint en compte dues coses:

1) Que no ha estat culpa vostra.

i

2) Encara que haguès estat culpa vostra, tots gaudim del FoTraCat de forma gratuïta i vosaltres ho feu possible.

[/peloteo] :D


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

tren250

Entrada Autor: tren250 » Divendres 24/10/2008 17:56

No, si s'ha col·lapsat és precisament que no aguanta més del èxit que té :D i només ho he dit com un error ;) però igualment sempre n'hi pot haver algun, home ;) . Si més del que feu, no podeu fer, moltes felicitats!
I no és peloteo... :D



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Diumenge 26/10/2008 22:06

Avui he anat a canviar l'hora del fòrum a les meves preferències però he vist que indicava UTC+1 (l'hora correcta a dia d'avui) però les respostes estan amb l'horari d'estiu. Sóc jo que ho haig de canviar o és cosa de l'administrador?



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 26/10/2008 23:15

victorcasta ha escrit:Avui he anat a canviar l'hora del fòrum a les meves preferències però he vist que indicava UTC+1 (l'hora correcta a dia d'avui) però les respostes estan amb l'horari d'estiu. Sóc jo que ho haig de canviar o és cosa de l'administrador?
Hola!

Si, cadascu ha de canviar l'hora del seu perfil, però també s'havia de canviar el de la configuració del fòrum, i ara ja està!



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Diumenge 26/10/2008 23:34

Doncs a les meves preferències em marca el fus horari correcte però em segueix dient que són les 00.34, quan ara són les 23.34.



oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Diumenge 26/10/2008 23:36

He estat intentant pujar una imatge a la signatura, i primer em deia que feia més de 40 píxels, que era el màxim permès. Quan l'he reduït ha passat a dir-me que era impossible determinar el tamany de la imatge. Al final he desistit i ho he deixat correr.


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 26/10/2008 23:41

victorcasta ha escrit:Doncs a les meves preferències em marca el fus horari correcte però em segueix dient que són les 00.34, quan ara són les 23.34.
Mmm, prova ara a veure què passa.



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dilluns 27/10/2008 0:01

Ja està bé. Gràcies. ;)

...



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dimecres 26/11/2008 15:08

Un apunt als administradors, des de fa alguns dies, detecto que a vegades el fòrum deixa de funcionar, quan introdueixo l'adreça, o vull llegir algun fil es queda la pàgina en blanc amb un missatge d'error dient que el servidor ha sigut mogut temporalment o permanentment, potser és un problema del meu navegador, faig servir el nou Google Chrome en versió beta, i amb altres fòrums o pàgines, no em passa, només amb el FTC. La meva pregunta és, si aquests dies hi ha hagut problemes amb el servidor del fòrum, o és problema del meu navegador? Pacientment espero resposta. Gràcies per avançat. ;)


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 26/11/2008 15:21

Cert, tranquil, que no és cap problema de navegador, avui a mi mateixa, m'ha passat algun que altre cop.



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dimecres 26/11/2008 15:25

metring ha escrit:Cert, tranquil, que no és cap problema de navegador, avui a mi mateixa, m'ha passat algun que altre cop.
Gràcies per la resposta metring, ja veig que no és un problema meu.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 26/11/2008 16:23

A mi també em passa darrerament i, igual que a l'UT440_132M, pràcticament només amb el web del Fotracat.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Diumenge 28/12/2008 13:04

Hola a tots,

Primer de tot no se si aqui és el lloc adequat, en cas contrari, demanaria als administradors que moguin el missatge en el subfòrum corresponent.

Bé, vaig al gra:
Fa pocs minuts he entrat al FTC des de Trenscat, i m'ha passat una cosa ben estranya. Primer ha sortit una pagina que deia "Benvingut a la nova web del Fòrum del Transport Català" i després m'ha redirigit a una pàgina que diu "el tuning japonés" d'un sopusat alumne valencià de 4t d'ESO. Algú sap de que va tot això?? O no será una innocentada??

Salutacions



Respon

Torna a “Suggeriments i proves / Sugerencias y pruebas”