Viatge amb la ''granota'' i amb bus monotral fins sabadell.

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Re: Viatge amb la ''granota'' i amb bus monotral fins sabadell.

Entrada Autor: metring » Dilluns 08/09/2008 19:55

D'això...Algú vol comentar què tal va anar el viatge amb la granota? :roll:



MZA_1600
N7
N7
Entrades: 500

Entrada Autor: MZA_1600 » Dilluns 08/09/2008 21:52

Jo vaig assitir al viatje i va estar molt bé. El CTC de rubí molt modern, de moment només es controla la línia del vallès, pero hi ha espai per col·locar una sala per la LL-A, el cremallera de núria i fins hi tot una hipotètica sala pel control dels trens de RENFE quan es fagi el traspas. Llàstima que al tornar es va avariar el 400 i vem haver de tornar en 112 :'(



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 08/09/2008 22:08

Breu però excelent resum ;)

No sabia el que havia passat al viatge de tornada, ja que vam estar més estona al Ral·libus. Això no fa bona pinta, en quan un tren preservat peta, no el tornen a treure :'(



tren250

Entrada Autor: tren250 » Dimarts 09/09/2008 16:35

Espero que amb això no s'acabin els viatges de trens històrics a la línia del Vallès, perquè m'hi fixo que fa temps que no circulen els brill :| .
Au revoir, arriverdeci and goodbye :hola C.A.C.V.



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6994
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimecres 10/09/2008 9:02

És un cercle viciós.
Peta perquè no el mantenen en perfecte estat de marxa. No el mantenen perquè no surt. No surt perquè peta i els tratoca la normalitat de la línia. I tornem a l'inici... :(



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”