Hem actualitzat el fòrum a la última versió disponible, de 2024.
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Trobada orxatera
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7079
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
Per la pròxima trobada farem gorres del fòrumMaese Wefer (ara em banejara del Froum) amb "una mica mes" de pel
Crec que vosaltres dos hauríeu de considerar seriosament anar-vos-en a viure junts... a Estocolm, evidentment.Bé, doncs repeteixo un plaer conèixer-vos a tots, i sobretot el Serie600, mi extraña pareja metrera. Cool
Que me'l volíeu robar, eh? Em volíeu deixar sense la vareta màgica? No, no, això no es fa.Per cert, en Wefer no va portar el motxu de netejar el Forum... Rient
De l'accés a Clot no. No hi vaig pujar, perquè cantava com bastant, i a més quan estava just a sota vaig veure qaue arribava un de seguretat amb cara de molt mala llet i corrents... no va passar res perquè anava contra uns paios de l'Est que s'havien colat al tren i no volien pagar (per cert, va estar a punt de muntar-se una tangana digna del pressing catch...).Fotos?.... hi han fotos?....
Total, que veient com estava el tema, no vaig temptar la sort. El que sí vaig fer va ser buscar la sortida de l'accés a la superfície i es veu perfectament l'escala a la cruïlla d'Aragó i c/ del Clot, il·luminada i adaptada com a sortida d'emergència.
Del que sí hi ha més fotos és del ja conegut accés Universitat-Pl. Catalunya, tant del Sr. Trenscat com del Sr. Victorcasta, que foren els dos únics valents que s'hi atreviren.
Moderi's, moderador...wefer ha escrit:Crec que vosaltres dos hauríeu de considerar seriosament anar-vos-en a viure junts... a Estocolm, evidentment.
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
-
- N10
- Entrades: 4269
- Ubicació: Horta
En Marçal i en Bernat sí que em van sentir parlar! El que passa és que em costa, quan no conec ningú
Hola:
Sal.lutacions:
Serie600
Si nen, tu ara provoca... corre!.... Que despres de la meva mencio a les "melenes" de Maese Wefer, em sembla que ens ha possat a la llista negra....JaMiRo! ha escrit:Moderi's, moderador...wefer ha escrit:Crec que vosaltres dos hauríeu de considerar seriosament anar-vos-en a viure junts... a Estocolm, evidentment.
Sal.lutacions:
Serie600
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5766
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
Tresnscat, has despenjat les fotos de debò
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Hola:
Sembla esser que si..... Ho sento per la part que em toca.
Fran, tot te sol.lucio.... has de trucar a la porta adequada
Sal.lutacions:
Serie600
Sembla esser que si..... Ho sento per la part que em toca.
Fran, tot te sol.lucio.... has de trucar a la porta adequada
Sal.lutacions:
Serie600
Jo sóc a la llista negra d'ençà la cançó "Como un metroh sin frenoj"...Donde narraba las peripecias del señor Marçal atrapado en un 2100 expreso...Serie600 ha escrit: Si nen, tu ara provoca... corre!.... Que despres de la meva mencio a les "melenes" de Maese Wefer, em sembla que ens ha possat a la llista negra....
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Juuuuu...jo volia anar-hi!!!!...però estava massa ocupat jugant a bolos i bebent "Alfariño's" i "Condado's"... També dilluns vaig anar de cacera busera per terres vigueses....
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
- Fran-Ikarus
- N11
- Contacta:
Algú conserva la foto d'aquesta I Trobada Orxatera? M'ha vingut al cap, com a petit record de l'abegot. Recordo que ens la vam fer al voltant d'una locomotora lleugerament antropomòrfica, d'aquestes perquè hi pugin els nens i s'hi estiguin uns minuts gaudint del moviment i el so després de la introducció de la moneda de rigor, que devia ser ubicat al xamfrà Mar/Besòs (que no pas "Besòs-Mar") de la cruilla Parlament-Borrell, si no fallan els meus records.
Acabo de descobrir que el disc extern on tenia còpia de les dades de l'ordinador que feia servir per aquells temps ja no funciona. Podria buscar si tinc alguna còpia extra a Girona, tot i que no em sona. En tot cas no la podré buscar fins diumenge com a molt aviat.Fran-Ikarus ha escrit:Algú conserva la foto d'aquesta I Trobada Orxatera? M'ha vingut al cap, com a petit record de l'abegot. Recordo que ens la vam fer al voltant d'una locomotora lleugerament antropomòrfica, d'aquestes perquè hi pugin els nens i s'hi estiguin uns minuts gaudint del moviment i el so després de la introducció de la moneda de rigor, que devia ser ubicat al xamfrà Mar/Besòs (que no pas "Besòs-Mar") de la cruilla Parlament-Borrell, si no fallan els meus records.
Tant de bo que algú altre la conservi.
- Mortadel·lo
- N9
- Entrades: 1381
diria que els teus records no fallenFran-Ikarus ha escrit:Algú conserva la foto d'aquesta I Trobada Orxatera? M'ha vingut al cap, com a petit record de l'abegot. Recordo que ens la vam fer al voltant d'una locomotora lleugerament antropomòrfica, d'aquestes perquè hi pugin els nens i s'hi estiguin uns minuts gaudint del moviment i el so després de la introducció de la moneda de rigor, que devia ser ubicat al xamfrà Mar/Besòs (que no pas "Besòs-Mar") de la cruilla Parlament-Borrell, si no fallan els meus records.
ES PELIGROSO ASOMARSE
- Fran-Ikarus
- N11
- Contacta:
Sense pressa: total, si han passat prop de 9 anys...entfe001 ha escrit:Podria buscar si tinc alguna còpia extra a Girona, tot i que no em sona. En tot cas no la podré buscar fins diumenge com a molt aviat.
La meva ortografia sí, però...Mortadel·lo ha escrit:diria que els teus records no fallen
- Fran-Ikarus
- N11
- Contacta:
Snif, ja no hi ésMortadel·lo ha escrit:diria que els teus records no fallenFran-Ikarus ha escrit:Algú conserva la foto d'aquesta I Trobada Orxatera? M'ha vingut al cap, com a petit record de l'abegot. Recordo que ens la vam fer al voltant d'una locomotora lleugerament antropomòrfica, d'aquestes perquè hi pugin els nens i s'hi estiguin uns minuts gaudint del moviment i el so després de la introducció de la moneda de rigor, que devia ser ubicat al xamfrà Mar/Besòs (que no pas "Besòs-Mar") de la cruilla Parlament-Borrell, si no fallan els meus records.
https://www.google.com/maps/@41.3768773 ... 384!8i8192