DIUMENGE, 21 D’OCTUBRE DE 2007. LA FESTA DEL TRENET

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
sigfrid440s
N6
N6
Entrades: 292
Facebook: ssygger
Ubicació: Barcelona
Contacta:

DIUMENGE, 21 D’OCTUBRE DE 2007. LA FESTA DEL TRENET

Entrada Autor: sigfrid440s » Dimecres 17/10/2007 23:06

DIUMENGE, 21 D’OCTUBRE DE 2007
LA FESTA DEL TRENET
18ª TROBADA INTERNACIONAL DE VAPOROSOS

El proper diumenge 21 d’Octubre de 2.007 organitzem la 18ª Trobada de Vaporosos i Amics del Ferrocarril de les Cinc Polzades en el Parc Municipal de Can Mercader a CORNELLÀ. El programa serà el següent:

9,30 a 11,00 hores. Recepció dels participants.
11,00 hores. Inici de circulacions lliures.
11,30 hores. Sortida del primer tren oficial de la Trobada a càrrec de l’Ilm. Sr. Alcalde de Cornellà.
14,45 hores. Dinar de Germanor de Vaporosos i Participants al restaurant del Parc.
16,30 hores. Reinici de circulacions lliures.
19,30 hores. Finalització de la Trobada.

N O T E S:

• Les circulacions dels trens serà totalment lliure i hi haurà la possibilitat (voluntària) de transportar viatgers (preferentment visitants del Parc). Totes les circulacions es faran en un sol sentit.
• L’accés, dels vehicles que portin material, es farà per la porta de l’esquerra de la façana principal del Parc, a la carretera de L’Hospitalet Un cop descarregats, els vehicles abandonaran el Parc i el podran aparcar als carrers contigus (molt a la vora).
• La inscripció és gratuïta, a més i haurà l’obsequi d’un dinar per cada locomotora funcional inscrita. Durant el Dinar se sortejaran diversos regals cedits pels nostres col•laboradors.
• Per facilitar les tasques d’organització de la Trobada ompliu el full d’inscripció (full a part). Tanmateix, i si us és més còmode, la informació ens la podeu facilitar per telèfon o comunicar-la personalment el mateix dia de la Trobada, sempre que no s’assisteixi al Dinar de Germanor.

MOLT IMPORTANT: És imprescindible i obligatori inscriure’s per al Dinar de Germanor de Vaporosos abans del 16 d’Octubre. Podeu contactar amb el nostre Club a través de:

- Telèfon: 933772575 (Contestador automàtic 24 hores). Fax: 934740857
- Correu electrònic: trenscornella@eresmas.net
- Correu Postal: C.A.F.C. ; Apartat 86 ; 08940 CORNELLÀ (Barcelona)

• El preu del Menú del Dinar serà de 22,00 € aproximadament.

Esperant gaudir de la sempre vostra benvolguda presència i participació us saludem ben cordialment,

Club d’Amics del Ferrocarril-Cornellà





Atencio FTC!!!! No vull que falti ningú!!! :P

No hos ho podeu perdre!



Avatar de l’usuari
sigfrid440s
N6
N6
Entrades: 292
Facebook: ssygger
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: sigfrid440s » Dijous 18/10/2007 16:15

Com arribar al parc de Can Mercader:

FGC: Almeda

Metro: Gavarra (L5)

Bus: 95, L12, L52 i L82

Ronda de Dalt. Sortida 15

Ah! Y L'estacio d' Adif Sant Illdefons queda just a sobre del parc, no es recomenable baixar del tren en marxa aixo si... :camilla

Deixo aquest Video per als que no coneguin o no s'enrecordin del circuit ferroviari de 5'' de Can Mercader: http://www.youtube.com/watch?v=RZWiJubPaDw :boig2

Si algú es vol quedar tot el dia disposeu de Bars y Restaurants molt aprop del circuit.
:brindis

A veure si podem reservar un tren especial per al FoTraCat, encara de que no dispossem de cap 1000 del metro en 5''.
:)

Salutations.



St. Metro de Barcelona
N2
N2
Entrades: 19
Ubicació: Sta. Eulàlia (L'H)

Entrada Autor: St. Metro de Barcelona » Dijous 18/10/2007 18:36

:( No podré venir! Dues causes: perquè m'en vaig a casa de la meva ávia, i perquè només tinc 10 anys!
Si crec que no podré anar a cap, a CAP trobada!


FETS REALS:
Un home de Galicia volia volar. Per això, construí un avió de fusta. Li va dir a la seva dona:
-Conchita, empènyem!
Li va empènyer per la finestra, però com que era un simple calaix, en comptes d'anar a NYC, va anar...
CAP AL SEU HORT!!!

Avatar de l’usuari
Serie-1000-metro
N7
N7
Entrades: 506
Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
Contacta:

Entrada Autor: Serie-1000-metro » Dissabte 20/10/2007 23:54

Jo hi anire amb la meva maquina. :o

Salut i peles!!!



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Diumenge 21/10/2007 0:51

Algú s'ha de canviar l'avatar... :x



Avatar de l’usuari
Serie-1000-metro
N7
N7
Entrades: 506
Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
Contacta:

Entrada Autor: Serie-1000-metro » Diumenge 21/10/2007 21:48

Sí a l'avatar et refereixes al dibuixet o foto del nick, jo el vaic posar primer.

Salut i peles!!!



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5705
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Diumenge 21/10/2007 23:39

Caram, llavors es gastarà una milionada TMB, perquè el té a totes les estacions! ;)


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Serie-1000-metro
N7
N7
Entrades: 506
Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
Contacta:

Entrada Autor: Serie-1000-metro » Dilluns 22/10/2007 0:01

No, perque aquet emblema, ja no i es, ara hi ha el nou que canvia el vermell pel negre, o algu similar!

:x



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”