Confirmació viatge Ribes-Queralbs amb locomotora E1

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dissabte 22/10/2005 19:09

Desitjaria saber ja si l'estimada empresa del senyor Serre li dóna festa i per tant si pot venir o no.
Com començo la carta? "Muy querida empresa suya"?

Per últim, comentar als TRES únics forumistes que encara NO han fet l'ingrés dels 15 EUROS doncs això: que són els UNICS TRES forumistes que tenen dret a multa.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6994
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Diumenge 23/10/2005 0:30

Ui, qui són els altres dos morosos? :oops:
A veure si em puc escapar algun dia d'aquesta setmana a la caixa :D



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Diumenge 23/10/2005 11:39

wefer ha escrit:Ui, qui són els altres dos morosos? :oops:
A veure si em puc escapar algun dia d'aquesta setmana a la caixa :D



:D :D :D Tant de gastar en corbates i en busos del Vallès.... :D :D :D


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
Mr. Baricentro
N6
N6
Entrades: 311
Ubicació: España
Contacta:

Entrada Autor: Mr. Baricentro » Dimarts 25/10/2005 0:55

Aix, que no menrecordaba de fer l'ingres! :S:S

Dema al mati el faig. :oops:

Coordialment,



Avatar de l’usuari
TramviaBlau
N6
N6
Entrades: 238

Entrada Autor: TramviaBlau » Dimarts 25/10/2005 12:31

Bon dia a tots, fa molt poc que m´he inscrit per participar en aquest forum, i he esta esperant a veure si quedava a l´últim moment una plaça lliure; espero que tots hi pogueu anar, no us desitjo cap mal eh!!!!, pero si no fos així m´agradaria que comptessiu amb mi. Em podeu avissar fins él darrer moment i pago religiosament i amb molt de gust aquesta oportunitat. Si no pot ser que tingueu molt bon viatge!!!

PD I si son dues places arrossegaria la xicota a veure si entre tots li encomanem la grip "trenera"...jejeje



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimarts 25/10/2005 15:44

TramviaBlau ha escrit:Bon dia a tots, fa molt poc que m´he inscrit per participar en aquest forum, i he esta esperant a veure si quedava a l´últim moment una plaça lliure; espero que tots hi pogueu anar, no us desitjo cap mal eh!!!!, pero si no fos així m´agradaria que comptessiu amb mi. Em podeu avissar fins él darrer moment i pago religiosament i amb molt de gust aquesta oportunitat. Si no pot ser que tingueu molt bon viatge!!!

PD I si son dues places arrossegaria la xicota a veure si entre tots li encomanem la grip "trenera"...jejeje
No pateixis, si quedessin places lliures (és molt, molt improbable) ja avisaria. En qualsevol cas, tinc una persona abans que tu en llista d'espera...però si hi ha oportunitats, tranquil.

I si no pot ser, ja serà: que per llogar coses estranyes no tinc cap problema. Només es necessiten ganes, voluntat per part de l'empresa ferroviària, esperit negociador i una colla d'amics que vulguin passar-ho bé i cobreixin els costos del viatge amb suficient antelació. Casi nada :D


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimecres 26/10/2005 17:21

En aquests moments, només hi ha dues persones que no fet el pagament i una que m'ha de confirmar si pot venir (i fer el pagament)

Hi ha de termini fins el divendres 4 de novembre. En cas contrari, tiro de llista de substituts.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Dimecres 26/10/2005 18:24

Això no és una mica misteriós ??? :?:

El cotxe-saló no hi porta un quadre vert amb rodes per portar (o millor dit enmarcar) els retrasats? :( :D

Segon els horaris publicats a un altre lloc (que no hi trobo) hi possa:

"Horarios válidos desde 10-10-2005 hasta 10-12-2005 Día de viaje:25-10-2005 Tipo de Día:Laborable (Martes a Jueves)
Para fechas de viaje posteriores al período de vigencia, consulte la oferta de horarios para el día concreto "

Que és aixó ?



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Divendres 28/10/2005 20:16

abegot ha escrit:Segon els horaris publicats a un altre lloc (que no hi trobo) hi possa:

"Horarios válidos desde 10-10-2005 hasta 10-12-2005 Día de viaje:25-10-2005 Tipo de Día:Laborable (Martes a Jueves)
Para fechas de viaje posteriores al período de vigencia, consulte la oferta de horarios para el día concreto "

Que és aixó ?
Això, amic meu, és renfe. :x :x :x



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”