Tren Groc d'estiu

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dijous 26/07/2007 0:40

Pere ha escrit:
orique ha escrit:Llavors ja estem tots. :smile

El tema de :nyam com ho fem? Cadascú es porta quelcom fet de casa? Diria que l'únic lloc on hi serem un temps mínim per poder menjar "fora" és a Vilafranca...
Per a mí cap problema per entaular-se per allí comptant que si el Tren Groc va puntual tenim dues hores per poder estar per Vilafranca.
Heu de tenir en compte l'horari europeu per dinar (a França, a les 12 dinen). Així que si ja seria tard per dinar a Espanya, imagineu-vos allí. Jo estava pensant en un dinar ràpid de bar o fer com en Jordi.



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dijous 26/07/2007 0:47

Jo havia pensat en el canibalisme. :twisted:


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dijous 26/07/2007 1:14

!Sálvase quien pueda! :) :)

Fora conyes, a l'hora que serà, un bocata i va que chuta mai millor dit.



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dijous 26/07/2007 10:51

orique ha escrit:Heu de tenir en compte l'horari europeu per dinar (a França, a les 12 dinen). Així que si ja seria tard per dinar a Espanya, imagineu-vos allí. Jo estava pensant en un dinar ràpid de bar o fer com en Jordi.
A les dues de la tarda ja sol ser difícil trobar a França algun lloc on encara tinguin la cuina oberta per a dinars, ho sé per experiència. Com a molt podríeu aconseguir un entrepà a l'estació de Vilafranca (el poble cau una mica lluny).



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dijous 26/07/2007 11:02

Recomano encaresidament no desplaçar-se amb rodalies renfe a Sant Andreu Arenal. Jo que sóc de la C1 hauría d'agafar el tren de les 6:25 i baixar-me al Clot, pero és possible que el suprimexin sense avisar per lo de "reducció de freqüències" i amb el següent tren ja no tinc enllaç. Així que agafaré el metro, L2. Recomano també que els del Vallès baixin amb FGC i els de Barcelona vagin a Sant Andreu amb metro.

Com diu l'orique, a les 7:00 ens trobem a Sant Andreu Arenal.

Salut,



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dijous 26/07/2007 16:06

Jordilar ha escrit:Recomano encaresidament no desplaçar-se amb rodalies renfe a Sant Andreu Arenal. Jo que sóc de la C1 hauría d'agafar el tren de les 6:25 i baixar-me al Clot, pero és possible que el suprimexin sense avisar per lo de "reducció de freqüències" i amb el següent tren ja no tinc enllaç. Així que agafaré el metro, L2. Recomano també que els del Vallès baixin amb FGC i els de Barcelona vagin a Sant Andreu amb metro.

Com diu l'orique, a les 7:00 ens trobem a Sant Andreu Arenal.

Salut,
Amb això no vull defensar que la Renfe hagui de funcionar bé dissabte al matí, però dir que les freqüències només es reduïran (teòricament) els dies laborables, en dies festius no.



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Divendres 27/07/2007 18:58

Recordeu que demà la SNCF té horaris de "situation perturbée" .


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Divendres 27/07/2007 19:11

Imatge

El vostre tren groc circularà, però sortirà una hora més tard del previst arribant a Vilafranca només mitja hora després de l'horari habitual (cosa que em fa sospitar que algun tren en sentit invers caurà). El tren de Vilafranca a Perpinyà circula amb l'horari habitual.



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Divendres 27/07/2007 20:06

Pero per qué sempre tenen que tocar les pilotes amb el tema dels horaris :emprenyat.

Amb aquests va i bé d'horaris no es poden planejar bé les coses.

Salut,



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Divendres 27/07/2007 20:39

Aneu amb la idea d'agafar el tren de les 12,10, però tingueu en compte la situació que us pot ser possible.
Jordilar ha escrit:Pero per qué sempre tenen que tocar les pilotes amb el tema dels horaris :emprenyat.

Amb aquests va i bé d'horaris no es poden planejar bé les coses.

Salut,


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 27/07/2007 20:45

I què és una situació pertorbada? :D

A les hores, lo de rodalies Renfe, ha de ser situació paranoide!! xD



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Divendres 27/07/2007 21:28

a EDF ja hi ha 5 autovendes de Rodalies Mataró xD xD

i alguns CIVIA acumulats.


metring ha escrit:I què és una situació pertorbada? :D

A les hores, lo de rodalies Renfe, ha de ser situació paranoide!! xD


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dissabte 28/07/2007 20:53

El Talgo III ha passat fa un quart d'hora per Girona (amb un retard d'uns 20 minuts) i amb el grup a dins.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 28/07/2007 21:23

Vaaaa, feu cinc cèntims de com ha anat la cosa!!!!
Què tal amb els cacaus ferroviaris?



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dissabte 28/07/2007 21:24

metring ha escrit:Vaaaa, feu cinc cèntims de com ha anat la cosa!!!!
Què tal amb els cacaus ferroviaris?
Si encara no deuen haver arribat...i amb el minut de parada a Girona dubto que hagin pogut comentar massa...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dissabte 28/07/2007 21:27

No han tingut temps a explicar-me gaire res, el tren ha parat ben poca estona a Girona. Per horari encara no els hi toca arribar a Barcelona fins d'aquí 20 minuts sense comptar el retard (que de ben segur recuperaran).

Recordo que jo no he assistit a la trobada per impossibilitat d'arribar a la Tor a les dotze venint de Girona amb transport públic.



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dissabte 28/07/2007 23:16

Us avanço que hem estat detinguts 18 minuts entre La Llagosta i Montcada per un incèndi a uns matolls al voral de la via. A les tasques d'extinció han participat els bombers, el maquinista del nostre tren i suposu que algú del rodalies que teníem aturat davant nostre.

Salut,



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dissabte 28/07/2007 23:32

I dir que al final no s'han fet horaris de situació perturbada.
Demà ja escriuré el relat però ara estic massa cansat. :D [/i]



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dissabte 28/07/2007 23:45

Tots els trens, excepte el Talgo, han arribat puntuals a les seves destinacions. Hem iniciat viatge a la via 3 (:!:) de Sant Andreu Arenal.

Al Tren Groc ens hem dividit en dos semigrups, per una banda en Josep Serre, n'abegot, en Jordilar i l'UT596001 al cotxe de cap i en Pere i jo al cotxe descobert, d'on n'he tret un moreno de tren groc. En Pere i jo hem parlat amb una belga que li agradava molt l'idioma espanyol (i el parlava força bé) i ens ha preguntat per la nostra afició. Jo li anava ensenyant els punts d'interès de la línia, com l'estació de Bolquera i el Pont Gisclard... :) Tot i que hem sortit amb retard de La Tor, hem fet puntuals la meitat del trajecte o més (els inspectors podran concretar)

A Vilafranca hem aprofitat el temps entre trens per prendre forces a la fresca i alguns hem fet acopi d'horaris. Per anar cap a Perpinyà hem agafat una Z2 que ha clavat l'horari. Pel camí hem vist les obres de la LAV.

A Perpinyà m'han cridat l'atenció (a cop de xiulet i de pala :P) per estar més enllà de la línia blanca de l'andana quan venia per l'altra via (:!:) un TER en direcció Narbona. Però no pas per estar-li fent fotos. També hem vist que estan fent-hi obres per fer un pas inferior gairebé a l'alçada de l'edifici de l'estació.

Personalment he aconseguit aquestes fites: Per fi he fet l'únic tram que em quedava de via francesa des de Portbou fins a París, el rídicul Argelers - Perpinyà. He passat pel pont de via imbricada i també he estrenat el Talgo III RD i l'intercanviador d'ample :victoria .

El Talgo ha estat aturat una bona estona a Cervera, presumiblement perquè pujava el Mare Nostrum que havia de passar per l'intercanviador. A Portbou ens han aturat entre l'intercanviador i l'estació, han pujat agents de la Policia Nacional Espanyola i han demanat la documentació a tothom, anotant els DNI que mostràvem. El Costa Brava ha sortit abans que nosaltres però l'hem avançat a Figueres. A Montcada, com ja han dit, ens han aturat davant del senyal avançat per un incendi poc més enllà.

Les fotos, estic fent tria i edició...

[edició: les fotos]

AGC immobilitzat: l'estaven netejant
A veure qui veu una cosa que no se sol veure aquí... i no és la parada absoluta portàtil (Els de la trobada, calladets a veure qui ho endevina...
El Pont Gisclard des del tren
(A)simetria
A bord de la Z2, la meitat de la colla
Algú conegut al Centre del Món :)
Ja hem arribat!



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Diumenge 29/07/2007 18:49

Si algú té més fotos, ja sap... :D :)



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”