Via verda Olot - Girona (per etapes)

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Avatar de l’usuari
Brill_13
N5
N5
Entrades: 85

Entrada Autor: Brill_13 » Dimecres 04/07/2007 23:02

Aquesta informació sobre la Companyia del Ferrocarril d'Olot a Girona potser us ajudarà:
Us ho copiaria però està protegit... :roll:

http://www3.udg.edu/ov/Mobilitat/docs/c ... verdes.pdf



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5705
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Divendres 06/07/2007 9:30

Trenscat ha escrit:Jo potser m'hi apuntaria a anar en bici per la via verda del Girona-Olot però només en el cas que fos per fer-ne un tram (o tot, no sé si podria resistir-ho en no estar acostumat a anar en bici encara que en sé, no com altres :twisted: ) i en un sol dia.
+1.0 :D


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Diumenge 26/08/2007 17:38

Com que al final es va quedar de fer-ho amb bicicleta, vaig optar aquest dijous passat per fer la primera etapa de la caminada, que al final es va quedar en un Olot - Sant Feliu de Pallerols perquè no em vaig atrevir a baixar fins a les Planes d'Hostoles perquè el cel s'estava posant negre. Val a dir que el tram entre les Preses i Sant Esteve d'en Bas va ser el més avorrit amb diferència, tant perquè la traça ferroviària es perd en ambdues poblacions com per passar enmig de camps o tocant la carretera.

Quan aconsegueixi recuperar les fotos de la càmera, que m'està fent molt el burro, faré un reportatge d'aquesta primera etapa.



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Diumenge 26/08/2007 18:17

A mi el tros que més em va agradar és el que ve just després de Sant Esteve d'En Bas (hi ha un punt just després d'atravessar per sota la carretera i pujar una pendent en ziga-zaga que és preciós, molt semblant a una part del tram inicial d'Olot). Passat Les Preses quasi tota la via va a menys d'un metre de la carretera i en aquest mateix poble tens que creuar alguns cops la carretera (el pitjor davant la tenda de pollastres a l'ast, que fins que algun cotxe no es digni a deixar-te passar....).



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Diumenge 26/08/2007 21:50

aim ha escrit:A mi el tros que més em va agradar és el que ve just després de Sant Esteve d'En Bas (hi ha un punt just després d'atravessar per sota la carretera i pujar una pendent en ziga-zaga que és preciós, molt semblant a una part del tram inicial d'Olot).
A veure si aconsegueixo que la càmera aguanti més de mig minut encesa i puc rescatar-ne les fotos :roll:
aim ha escrit:Passat Les Preses quasi tota la via va a menys d'un metre de la carretera i en aquest mateix poble tens que creuar alguns cops la carretera (el pitjor davant la tenda de pollastres a l'ast, que fins que algun cotxe no es digni a deixar-te passar....).
Jo em vaig cansar d'esperar i vaig optar per desviar-me de la via verda i anar a trobar un semàfor per creuar.



dgtxa
N5
N5
Entrades: 99
Ubicació: Olot

Entrada Autor: dgtxa » Dilluns 27/08/2007 0:54

entfe001 ha escrit:Jo em vaig cansar d'esperar i vaig optar per desviar-me de la via verda i anar a trobar un semàfor per creuar.
Crec que no hi ha cap pas de vianants per creuar la carretera seguint la Via Verda, de manera que el semàfor és l'única opció, més en una carretera tan transitada com aquella.

En aquest sentit, us recomano un parell d'apunts sobre aquesta Via Verda trobats a un bloc força interessant:
http://blocs.mesvilaweb.cat/node/view/id/37880
http://blocs.mesvilaweb.cat/node/view/id/38004



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”