Visita CCM (no cotxeres Sagrera)

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon

Quan preferiu fer una visita al CCM i a les cotxeres de Sagrera?

Dissabte 10-N
15
58%
Diumenge 11-N
1
4%
Dissabte 17-N
4
15%
Diumenge 18-N
1
4%
Dissabte 24-N
2
8%
Diumenge 25-N
0
No hi ha cap vot
Dissabte 1-D
1
4%
Diumenge 2-D
0
No hi ha cap vot
Altres
2
8%
 
Vots totals: 26
Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Bemols...

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimecres 26/12/2007 13:34

Mmmm, s'ha de tenir ******** per apuntar-se a la visita amb només 1 missatge...

:roll:


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 26/12/2007 13:45

JaMiRo! ha escrit:Mmmm, s'ha de tenir c o l l o n s per apuntar-se a la visita amb només 1 missatge...

:roll:
Per què no? Bé que els foraires de més solera han tingut prou temps per apuntar-s'hi, així que no crec que tregui el lloc a ningú.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimecres 26/12/2007 13:49

Opinió personal, simplement. El company bé es podia haver presentat prèviament o haver fet alguna aportació.

;)


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dimecres 26/12/2007 21:43

JaMiRo! ha escrit:Opinió personal, simplement. El company bé es podia haver presentat prèviament o haver fet alguna aportació.

;)
Totalment d'acort amb aquesta afirmació, és més, trobo que és tenir una mica de cara apuntars-se sense fer cap presentació que es pot fer perfectament en un sol missatje juntament dient que t'apuntes.

Salut,



nestor
N4
N4
Entrades: 61
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: nestor » Dijous 27/12/2007 0:09

Ho sento molt :'( . Pero es que a mi amb van pasar aquest enllaç fa molt poc temps. Bueno, es que jo soc un gran aficionat als trens i sempre havia tingut molta intriga en veure com eren le instalacions del metro per dins. Aixi que amb la emocio de poder fer una visita m'hi vaig apuntar corrents quan enm van activar la conta. Espero coneixeus personalment a la visita.
Salutacions.
nestor l’ha editat per darrera vegada el dia: Dijous 27/12/2007 10:11, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dijous 27/12/2007 8:10

nestor ha escrit:sempre havia tingut molta intriga en veure com eren unes cotxeres per dins. .
La visita no és a les cotxeres, sinó al CCM.



nestor
N4
N4
Entrades: 61
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: nestor » Dijous 27/12/2007 9:41

Ah. :(


Hasta siempre serie 1000

nestor
N4
N4
Entrades: 61
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: nestor » Dijous 27/12/2007 10:45

Encara que no sgui a les cotxeres tambe mi interesa la regulacio de trafic. el meu pare ja s'ha demanat el dia de festa i voldria anar. :'( :oops:


Hasta siempre serie 1000

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dijous 27/12/2007 23:23

Allibero un lloc.

Codi: Selecciona’ls tots

1-U-Bahn 
2-Mikado 
3-victorcasta 
4-Miquel 
5-José María (no FTC) 
6-Jordilar 
7-Metring 
8-Mortadel·lo 
9-Pere 
10-EUKibus 
11-pokeroms 
12-Oscar (acompanyant Mikado) 
13-Javier (acompanyant Mikado) 
14-Platanito 
15-Dani (acompanyant Platanito) 
16-Sigfrid440s 
17-UT596001 
18-FGC 
19-Bitxofo 
20-Entfe001 
21-Nestor 
22-Nestor(pare de Nestor)



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 31/12/2007 13:28

Jo n'allibero un altre:

1-U-Bahn
2-Mikado
3-victorcasta
4-Miquel
5-José María (no FTC)
6-Jordilar
7-Mortadel·lo
8-Pere
9-EUKibus
10- pokeroms
11-Oscar (acompanyant Mikado)
12-Javier (acompanyant Mikado)
13-Platanito
14-Dani (acompanyant Platanito)
15-Sigfrid440s
16-UT596001
17-FGC
18-Bitxofo
19-Entfe001
20-Nestor
21-Nestor(pare de Nestor)



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimarts 01/01/2008 17:54

En primer lloc vull agrair a en Bitxofo que m'apuntés ;)

Que consti que a mi tampoc m'ha semblat molt correcta la reserva de places per part d'un usuari que just es registra per això i que no fa cap més intervenció. Dita la qual cosa, vist que difícilment arribarem als 25 considerant que a dia d'avui som 21 i sol haver-hi baixes d'última hora, en aquest cas concret no li donaria més importància al "cas Nèstor" però sí que seria convenient, per a futures ocasions, redactar alguna mena de norma o principi per poder resoldre casos com aquests en el futur. El lloc idoni de debat hauria de ser el subfòrum d'usuaris habituals.

Ara bé, si hi hagués un augment de la demanda que fes que hi hagués més de 25 usuaris preinscrits, cosa que dubto, considero que els últims de la llista haurien de ser Nèstor i pare a favor d'altres usuaris habituals del fòrum que mostressin el seu interès per a la trobada els propers dies.



Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Dimarts 01/01/2008 18:57

Bona tarda i bon any, és el meu primer missatge del 2008.
Hauriem d'anar fent un parc tancat i horaris de pas i de quedada i llocs no??
Jo personalment i els meus dos acompanyants (cosins bessons) arribem per L5. Hi algún punt d'arribada concret i hora aprox (15 min abans de la visita potser).?



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimarts 01/01/2008 19:03

Jo baixaré amb el CEX de dos quarts de set del matí* fins al Clot, i d'allà arribaré al CCM a peu seguint la Meridiana.

*Primer, que no me'n refio del següent tren, el de dos quarts de vuit; i després que suposo baixaré a Maçanet per transbordar a un C2 i així pagar menys aprofitant les devolucions exprés que encara em queden.



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5705
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 02/01/2008 11:57

Bon dia!

Fa un any ja vam tenir la mateixa disquisició (absurda, penso). La realitat és que no es poden posar normes genèriques, per a esdeveniments que són linealment independents. Aquest l'organitza l'U-Bahn amb les seves normes (que són molt simples), i quan jo, per exemple, n'organitzi d'altre, ja les posaré jo, les normes (qui es pot inscriure, qui no pot, qui té preferència, etc.). I així cadascú amb allò que organitzi.

De criteris tots en tindrem els nostres propis, però han de comptar els de l'organitzador. I és molt millor quan aquests no es modifiquen a dos dies d'una visita, no us sembla? Algú podria opinar que, per exemple, tingui més "valor" l'aportació del Néstor (que potser no ha escrit res més, encara, però de moment ja té les eines per a fer-ho d'ara en endavant, és a dir el seu usuari registrat) que qualsevol dels "acompanyants" que ni tan sols estan registrats al fòrum.

Jo senzillament opino que les normes són molt simples, els 25 primers que s'hi interessin s'hi poden apuntar, i prou. Qui vulgui organitzar d'una manera diferent els esdeveniments que ell mateix treu endavant, ho pot fer, evidentment.

Au, tinguem un bon any 2008, i que gaudiu els afortunats que teniu lliure divendres al matí.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dimecres 02/01/2008 17:08

Lloc i hora de trobada?? Que falta poc més d'un dia.



Miquel
Administrador
Entrades: 4425
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimecres 02/01/2008 17:58

victorcasta ha escrit:Lloc i hora de trobada?? Que falta poc més d'un dia.
Carrer Josep Estivill 47 a les 10:00h.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Dimecres 02/01/2008 18:04

Miquel ha escrit:
victorcasta ha escrit:Lloc i hora de trobada?? Que falta poc més d'un dia.
Carrer Josep Estivill 47 a les 10:00h.
:ok Carrer Josep Estivill 47 a les 10:00h



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6994
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimecres 02/01/2008 19:29

JaMiRo! ha escrit:Mmmm, s'ha de tenir ******** per apuntar-se a la visita amb només 1 missatge...
Cap de les normes del fòrum marca que hi hagi d'haver un mínim de misatges per poder accedir a les trobades proposades en el mateix.
D'altra banda, aquest límit únicament el podria posar l'organitzador de la trobada, i tampoc és el cas.
Finalment, tenint en compte que a les trobades hi assisteixen tan persones del fòrum com persones que no ho són, i que això no representa cap problema, des d'administració no compartim en absolut aquesta queixa i, molt menys, la manera d'expressar-la.



Avatar de l’usuari
U-Bahn
N7
N7
Entrades: 570
Ubicació: A prop de "San Andrés Condal"

Entrada Autor: U-Bahn » Dimecres 02/01/2008 19:36

Correcte. Recomano sortir de Sagrera L5 per la sortida Felip II, creuar la Meridiana, baixar Felip II i la primera a l'esquerra.
I el "cas Néstor": A hores d'ara és un usuari normal i corrent. Possiblement sigui una mica lleig (el que ha fet), però és tan digne com qualsevol altre.
U-Bahn l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimecres 02/01/2008 23:31, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimecres 02/01/2008 23:06

wefer ha escrit:Cap de les normes del fòrum marca que hi hagi d'haver un mínim de misatges per poder accedir a les trobades proposades en el mateix.
D'altra banda, aquest límit únicament el podria posar l'organitzador de la trobada, i tampoc és el cas.
Finalment, tenint en compte que a les trobades hi assisteixen tan persones del fòrum com persones que no ho són, i que això no representa cap problema, des d'administració no compartim en absolut aquesta queixa i, molt menys, la manera d'expressar-la.
Oído cocina.
:sant


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”