abegot ha escrit:El dinar será comunitari? (una perola i 20 culleres, ... ? )
Hem actualitzat el fòrum a la última versió disponible, de 2024.
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
CONFIRMACIO viatge Ribes-Queralbs
Una foto val més que ...... ...... :doing :evolution :viejoverde
El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)
-
- N10
- Entrades: 3191
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
40 places, però per comoditat prefereixo no omplir.
Em falten 4 persones!!!!
Em falten 4 persones!!!!
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
-
- N10
Ja he rebut els primers pagaments. Hi ha gent que ja té els bitllets !!!!
Quatre persones més, si us plau!!!!!
Animeu-vos !!!!
Quatre persones més, si us plau!!!!!
Animeu-vos !!!!
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
- ABB_Traccion
- N7
- Entrades: 322
Si es te el carnet de FGC (empleat-familiar d' empleat) també s' ha de pagar?
Salut!
Salut!
-
- N10
És un tren privat en què els viatgers són els que financen el cost solidàriament. Per tant, tothom paga 20 euros, treballi on treballi.
Només faig l'excepció per a nadons de 0-3anys, que tenen bitllet gratuït.
ABB_Traccion ha escrit:Si es te el carnet de FGC (empleat-familiar d' empleat) també s' ha de pagar?
Salut!
- ABB_Traccion
- N7
Merci, només era per saber-ho.liniadelRipollés ha escrit:És un tren privat en què els viatgers són els que financen el cost solidàriament. Per tant, tothom paga 20 euros, treballi on treballi.
ABB_Traccion ha escrit:Si es te el carnet de FGC (empleat-familiar d' empleat) també s' ha de pagar?
Salut!
Però t¡ apuntes o no t'apuntes ? .....ABB_Traccion ha escrit:Merci, només era per saber-ho.liniadelRipollés ha escrit:És un tren privat en què els viatgers són els que financen el cost solidàriament. Per tant, tothom paga 20 euros, treballi on treballi.
Salut!
El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5765
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
Va, m'hi apunto.
De moment quedem en que vaig en tren. En determinades circumstàncies, podria quedar-me a dinar i portar el cotxe (en aquest cas s'agrairia la solidaritat de la gent i financiar-ho entre els que hi anéssim, des de Barcelona, ja que si el portés seria únicament per facilitar l'accés al restaurant), però no ho podré assegurar fins d'aquí uns dies, perquè pot ser que em convingui tornar d'hora a Barcelona dissabte a la tarda (i en aquest cas no em quedaria a dinar, per la qual cosa el cotxe no caldria; em tornaria amb el primer tren disponible, a las 14:20 segons he vist)
"Ceci dit", he mirat els horaris i el tren que hi arriba a temps és el que passa per Sant Andreu Arenal a les 8:10 i arriba a Ribes (arriba-a-ribes-arriba-a-ribes-arriba-a-ribes...) a les 10:23. M'equivoco, Metring & Co.?
De moment quedem en que vaig en tren. En determinades circumstàncies, podria quedar-me a dinar i portar el cotxe (en aquest cas s'agrairia la solidaritat de la gent i financiar-ho entre els que hi anéssim, des de Barcelona, ja que si el portés seria únicament per facilitar l'accés al restaurant), però no ho podré assegurar fins d'aquí uns dies, perquè pot ser que em convingui tornar d'hora a Barcelona dissabte a la tarda (i en aquest cas no em quedaria a dinar, per la qual cosa el cotxe no caldria; em tornaria amb el primer tren disponible, a las 14:20 segons he vist)
"Ceci dit", he mirat els horaris i el tren que hi arriba a temps és el que passa per Sant Andreu Arenal a les 8:10 i arriba a Ribes (arriba-a-ribes-arriba-a-ribes-arriba-a-ribes...) a les 10:23. M'equivoco, Metring & Co.?
La llista ha escrit:com a suport logístic va en Marcel, que aporta cotxe pel dinar si es fa fora de Ribes, encara no decidit.Codi: Selecciona’ls tots
=============================================== USUARI DINAR OBSERVACIONS PLACES EduSanz entfe001 JosepFc abegot U-Bahn NO ve amb tren acompanyant abegot liniadelripollés SÍ ve amb tren - metring Sí Pere SÍ ve amb tren - trenscat SÍ ve amb tren/cotxe 3 places malba SÍ ve amb tren/cotxe jordilar ve amb tren davida SÍ ve amb tren/cotxe Miquel (fill d'en davida) SÍ ve amb tren/cotxe wefer SÍ ve amb tren/cotxe orique SÍ ve amb tren/cotxe 4 places UT596001 ve amb tren Fran-Ikarus NO? ve amb tren/cotxe [4 si el portés]
en Fran-Ikarus aportaria cotxe si finalment tingués disponibilitat diss. a la tarda, i hi hagués quòrum per pujar-hi des de Barcelona
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Espero que s' acabin aviat els 17 anys i deixis el cotxe, ....
Pots agafar el tren se les 14,20 ... Però el darrer dia que vaig ser-hi vaig agafar el BUS que uneix Ribes i Ripoll a les 14,05.
Si hi baixem dora podem dinar a la Cantina de Ribas-Enllaç per el mòdic
preu de 10 € ( 2 plats, vi, pa, i "cajarillo")
Pots agafar el tren se les 14,20 ... Però el darrer dia que vaig ser-hi vaig agafar el BUS que uneix Ribes i Ripoll a les 14,05.
Si hi baixem dora podem dinar a la Cantina de Ribas-Enllaç per el mòdic
preu de 10 € ( 2 plats, vi, pa, i "cajarillo")
- Fran-Ikarus
- N11
- Contacta:
Bona idea, i serà probablement el que faci (dinar a la cantina) si acabo baixant a les 14:20, i l'horari de final de les maniobres ho permet.
Allò que no he acabat d'entendre és:
- Això dels 17 anys
- El bus Ribes-Ripoll
Allò que no he acabat d'entendre és:
- Això dels 17 anys
- El bus Ribes-Ripoll
Hoy se me cruzó un camión de OCSAL: ¡7 años de mala suerte!
i el bus és pq estaba la via tallada, ... ara no sé com está
i el bus és pq estaba la via tallada, ... ara no sé com está
Ja fa un temps que la van tornar a obrir.abegot ha escrit:i el bus és pq estaba la via tallada, ... ara no sé com está
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- ABB_Traccion
- N7
M' agradaria però segurament estigui a Barcelona al concert de Josh Rouse...abegot ha escrit:Però t¡ apuntes o no t'apuntes ? .....ABB_Traccion ha escrit:Merci, només era per saber-ho.liniadelRipollés ha escrit:És un tren privat en què els viatgers són els que financen el cost solidàriament. Per tant, tothom paga 20 euros, treballi on treballi.
- Fran-Ikarus
- N11
- Contacta:
I actua de dia? Perquè, agafant el tren de les 14:20, ets a Barcelona abans de les 17 h.
-
- N10
Em falten només 3 persones !!!
-
- N10
Et volem conéixer..!, aficionats al tren fills de la casa del cremallera n'hi ha pocs! Què són 20 eurillos? Res!
ABB_Traccion ha escrit:M' agradaria però segurament estigui a Barcelona al concert de Josh Rouse...abegot ha escrit:Però t¡ apuntes o no t'apuntes ? .....ABB_Traccion ha escrit: Merci, només era per saber-ho.
Jo depèn com m'apunto. Estic encara pendent de si em tocarà treballar en dissabte o no, així que desconec si podria venir o no. Suposo que aquest cap de setmana sabré quelcom. No voldria pas que no es pogués fer el viatge per la falta de 3 persones tan sols. Això si, no em quedaria pas al dinar i vindria amb tren.
-
- N10
No et preocupis. Si pots bé i ho passaràs molt bé. Si no pots, hauràs d'esperar-te tot un any.
Ara, veient el teu avatar quasi quasi és pecat que no vinguis...
Ara, veient el teu avatar quasi quasi és pecat que no vinguis...
aim ha escrit:Jo depèn com m'apunto. Estic encara pendent de si em tocarà treballar en dissabte o no, així que desconec si podria venir o no. Suposo que aquest cap de setmana sabré quelcom. No voldria pas que no es pogués fer el viatge per la falta de 3 persones tan sols. Això si, no em quedaria pas al dinar i vindria amb tren.