85è aniversari metro Barcelona, ho celebrem?

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23222
Ubicació: Fabra i Puig

85è aniversari metro Barcelona, ho celebrem?

Entrada Autor: metring » Dimarts 20/10/2009 15:52

Proposo des del fòrum una celebració del FTC pels 85 anys del Metro de Barcelona, per al proper 30 de desembre, o la data el més propera possible i que ens vagi millor a la majoria. Ho podriem fer visitant coses com les rajoles de Passeig de Gràcia (si encara hi son :'( ), l'estació d'Espanya de la L1...En fi, podeu fer les propostes que vosaltres volgueu, mentre sigui tot legal i decidim entre tots, si la trobada tira endavant, un recorregut amb regust històric pel "cumple", i si cal pastís, el porto, si senyor!



Miquel
Administrador
Entrades: 4425
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimarts 20/10/2009 16:31

Estaria bé, he vist que el 30 és dimecres.
Crec que estaria bé fer el traçat Lesseps-Catalunya amb el 3001, anar a veure les restes de Passeig de Gràcia, i en colla, anar a fer una visiteta a l'altre protagonista d'aquest dia.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5704
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimarts 20/10/2009 23:02

Jo segurament no hi seré, a Barcelona, el 30 de desembre, però recolço moralment la proposta, a imatge d'altres celebracions metreres del FTC com els "comiats" de les sèries 1000 i 1100.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23222
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 20/10/2009 23:05

Clar, nosaltres podem fer una celebració al nostre estil, encara que sigui menjant xurros :D

Estaria bé iniciar el circuit de Catalunya L3 a Fontana, tirar enrera i anar a (o començar per) Catalunya L1 fins Santa Eulàlia (és que Bordeta ja no és el que era :'( ).



Albertes
N3
N3
Entrades: 21

Entrada Autor: Albertes » Dissabte 31/10/2009 15:11

A mi em sembla perfecte la idea! Si fóssim bastanta gent inclús es podria fer algun tipus de joc com una gincama per exemple. Si a la majoria de gent no li anés bé entre setmana, per feina, es podria fer en cap de setmana, dissabte o diumenge.

Què us sembla?



Avatar de l’usuari
bitxofo
N7
N7
Entrades: 381
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: bitxofo » Dissabte 31/10/2009 16:59

Jo vindré, si estic a BCN el 30 de desembre, és clar!
;)


Visca el metro!!

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23222
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 31/10/2009 22:29

Albertes ha escrit:A mi em sembla perfecte la idea! Si fóssim bastanta gent inclús es podria fer algun tipus de joc com una gincama per exemple. Si a la majoria de gent no li anés bé entre setmana, per feina, es podria fer en cap de setmana, dissabte o diumenge.

Què us sembla?
Perfecte!!!! Podriem fer si no va bé el 30, en cap de setmana, i recórrer llocs com els que hem anat dient.

Preparem llisteta?



Albertes
N3
N3
Entrades: 21

Entrada Autor: Albertes » Dissabte 07/11/2009 2:21

metring ha escrit:
Albertes ha escrit:A mi em sembla perfecte la idea! Si fóssim bastanta gent inclús es podria fer algun tipus de joc com una gincama per exemple. Si a la majoria de gent no li anés bé entre setmana, per feina, es podria fer en cap de setmana, dissabte o diumenge.

Què us sembla?
Perfecte!!!! Podriem fer si no va bé el 30, en cap de setmana, i recórrer llocs com els que hem anat dient.

Preparem llisteta?
Sembla que no interessa massa el tema....



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23222
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 07/11/2009 21:43

Doncs fem una trobada senzilla, per anar a visitar algunes coses. També entenc que quan s'aproiximi la data, i la gent sàpiga del cert si hi seran per la zona, la cosa s'animarà.



Miquel
Administrador
Entrades: 4425
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Diumenge 08/11/2009 10:23

Metring, el que s'hauria de fer en primera instancia és fer el trajecte Catalunya-Lesseps o viceversa amb el 3001-3004, ja que aquest va ser el successor dels 300 i a dia d'avui es el tren més antic en circulació habitual al Metro. (i de pas, reclamem la placa :D )
A partir d'allà, el que es vulgui, tot i que podriem anar a fer una volta per la L9 (si l'acaben xD ) en grup.


El metro de Barcelona amb motoristes!

marc
N8
N8
Entrades: 666
Ubicació: Vic, Osona, Catalunya

Entrada Autor: marc » Diumenge 08/11/2009 11:12

Va donc el 30 de desembre a les 5 de la tarda a Plaça Catalunya???
Jo m'hi apunto. Llastima que ara no es pot fer lesseps - Jaume I sense canviar de tren ( i estalviar-te de fer la pista d'atletisme de Passeig de Gracia :) )


De nou al FTC

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23222
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 18/12/2009 20:08

Pujo el fil per tal que no oblideu la trobada. La fem o l'anul·lem?



marc
N8
N8
Entrades: 666
Ubicació: Vic, Osona, Catalunya

Entrada Autor: marc » Divendres 18/12/2009 21:14

Per mi la podem fer, pero que no sigui el 30, que ja son dies per sopar en familia


De nou al FTC

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23222
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 29/12/2009 8:50

A veure si a la L3 demà treuran cert tren i no ho sabem... :'(



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23730
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 29/12/2009 12:40

Més aviat diria que, si el treuen, qui no ho sabrà seran ELLS.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”