Ral.li autobusos clàssics Barcelona - Caldes

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Re: 6420

Entrada Autor: raulitinbcn » Dimarts 27/05/2014 21:39

Renfe445 ha escrit:
Adolescent barceloní ha escrit:En @raulitinbcn i jo estarem per allà tota la tarda de voluntaris (ja que Acema també col·labora al Ral·li); si la cosa no canvia estarem al 6420 de TMB.
Jo el primer que tenia pensat és anar al 6420. Casualitats de la vida, potser...
Jo l'any passat va ser un dels més esperats per fotogrfiar per mi. Tot i que no els he viscut massa, encara els recordo al 6 ... Amb la meva avia sempre anava al terminal del Poblenou. Us esperem a tots que vingueu!
:topic


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2373
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dimarts 27/05/2014 22:10

Espero que això que s'està vivint a Sants amb el tema de Can Vies no afecti el cap de setmana al Ral·li... com hi haurà polítics per allà, i organitzant-ho TMB... buf, no sé què pensar... Tant de bo no passi res... però veient el Twitter m'estic acollonint.


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dimecres 28/05/2014 15:41

Adolescent barceloní ha escrit:Espero que això que s'està vivint a Sants amb el tema de Can Vies no afecti el cap de setmana al Ral·li... com hi haurà polítics per allà, i organitzant-ho TMB... buf, no sé què pensar... Tant de bo no passi res... però veient el Twitter m'estic acollonint.
Què vols dir, que hi amenaça de que els okupes fagin de les seves allà?



Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Entrada Autor: raulitinbcn » Dimecres 28/05/2014 16:07

Marcel Estadella ha escrit:I amb alguna novetat més. Encara no està penjat a la web del ral.li, pero enguany tindrem cinc vehicles que seran novetat, dels quals quatre son primícia....
http://www.tmb.cat/es/ralli-autobusos-classics
Entre les novetats destaquen un Ford TT, un Hispano Suiza 15/20 de 1925 i un Pegaso 5226 Obradors de 1992, tots tres de Sagalés, un Setra Seida S10 de 1967 i un Pegaso 6038 Maiso, procedents de col·leccions privades.
Ja ho sabem :D


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Entrada Autor: raulitinbcn » Dimecres 28/05/2014 16:09

raulitinbcn ha escrit:
Marcel Estadella ha escrit:I amb alguna novetat més. Encara no està penjat a la web del ral.li, pero enguany tindrem cinc vehicles que seran novetat, dels quals quatre son primícia....
http://www.tmb.cat/ca/sala-de-premsa/-/ ... ultura-oci
Entre les novetats destaquen un Ford TT, un Hispano Suiza 15/20 de 1925 i un Pegaso 5226 Obradors de 1992, tots tres de Sagalés, un Setra Seida S10 de 1967 i un Pegaso 6038 Maiso, procedents de col·leccions privades.
Ja ho sabem :D
EDITO: Canvi de l'URL


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

Avatar de l’usuari
alf_
N9
N9
Entrades: 1651

Entrada Autor: alf_ » Dimecres 28/05/2014 16:18

Una pregunta, a mi me gustaría poder montarme en uno de los buses cuando hacen el rally, hay que apuntarse en algun lado o es llegar y apañar sitio?



Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Entrada Autor: raulitinbcn » Dimecres 28/05/2014 16:50

alf_ ha escrit:Una pregunta, a mi me gustaría poder montarme en uno de los buses cuando hacen el rally, hay que apuntarse en algun lado o es llegar y apañar sitio?
El sabado por la tarde, en el principio de la Av. Maria Cristina estara el punto de información, venta de marchandansing ... ahi es. Vale 5 euros según me han dicho. Hay que correr bastante porque en total hay 200 entradas solo.


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 30/05/2014 22:16

Com anirà el tema de l'exposició si demà plou com avui? :?



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2373
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Divendres 30/05/2014 22:50

metring ha escrit:Com anirà el tema de l'exposició si demà plou com avui? :?
Pel que m'han dit: Si plou poc es fa igual. Si plogués moltíssim es pensaria alguna cosa sobre la marxa.


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5686
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dissabte 31/05/2014 16:10

Aquesta alternativa ja ens deixa molt més tranquils ;)


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4435
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dissabte 31/05/2014 21:57

Pel que veig crec que demà de 9 a 10 torna a haver-hi exposició i a dos quarts d'onze comença el rally. A veure si em llevo d'hora i vaig a veure els magnífics autobusos. Algú vindrà?



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2373
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Diumenge 01/06/2014 0:07

Renfe445 ha escrit:Pel que veig crec que demà de 9 a 10 torna a haver-hi exposició i a dos quarts d'onze comença el rally. A veure si em llevo d'hora i vaig a veure els magnífics autobusos. Algú vindrà?
Jo i en Raúl hi serem, de voluntaris, com avui, al Pegaso 6420 de TMB (el 5139). Si algú del Fòrum ha vingut avui o ve demà... Com no us conec en persona, us saludo des d'aquí!


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4435
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Diumenge 01/06/2014 12:32

He anat avui a l'exposició i a veure com sortien els autobusos cap a Caldes. Lamentablement amb això de la manifestació de Can Vies i suposo que també la pluja, alguns autobusos trigaven en venir. A veure si l'any que vé m'apunto per pujar al Pegaso 6420 de TMB per anar a Caldes de Montbui.



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2373
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Diumenge 01/06/2014 17:25

Avui, no és que triguessin en venir: és que alguns (el Volvo de Mohn, per exemple) no han dormit al mateix lloc que els busos de TMB i han anat a les seves respectives cotxeres; per això s'han descoordinat.


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Entrada Autor: raulitinbcn » Diumenge 01/06/2014 18:30

En breu farem articles per al Magazin. Ho del matí ha sigut, perquè el llançadora 5419 ha sortit a les 8.25 de Triangle, i que hauria d'haver arribat a Espanya a les 8.30 ... Ho explicarem tot amb pels i senyals al blog!


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4435
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Diumenge 01/06/2014 19:11

Quina sort que quan va arribar la "segona tanda" de busos, jo estava al davant per filmar amb la meva càmera de vídeo.

I què graciós el bus barrufet! Tenia molts clàxons. :)



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4435
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Diumenge 01/06/2014 22:18

Per cert, jo m'esperava que tot anés bé, però amb la manifestació, la pluja, la càmera estava una mica bruta i que hi havia pressa avui, al final la filmació m'ha sortit una caqueta. A veure si l'any que vé tinc sort...



Baró de MunChausson
N6
N6
Entrades: 180
Ubicació: Esquerra de l'Eixample

Entrada Autor: Baró de MunChausson » Dilluns 02/06/2014 9:29

Un petit recull d'imatges d'ahir a la prèvia del Ral.li. No vaig poder filmar més, la bateria no ho va permetre :(

http://www.youtube.com/watch?v=bXHHtGLx ... M6OUzwA7Vg


Amb la tracció sang això no passava

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 22/05/2015 12:55

Ara tenim un cert embolic amb les dates d'aquest any. Segons la web http://www.barcelonaesmoltmes.cat/web/a ... s-classics, es fa el 31 de maig, i a l'oficial http://www.busclassic.com/ el 14 de juny. Quina és la data correcta?



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5686
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Divendres 22/05/2015 17:35

És el 13 i 14 de juny. 30 i 31 de maig va ser l'any passat. Sembla ser que en aquesta web deuen haver agafat la informació de l'any passat, sumant-li 1 a l'any :x

Esperem que ho corregeixin, o més d'un que hi vagi el 30 o 31 s'endurà una "bona" sorpresa.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”