Visita linia llobregat i al nou aeri d'Olesa. 22-oct

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
davida
N9
N9
Entrades: 1793
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dijous 20/10/2005 23:08

Jo el dissabte al matí no em va bé. I si ho fessim diumenge?



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Divendres 21/10/2005 0:14

Jo m'apunto tant si és el dissabte com el diumenge.



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Divendres 21/10/2005 14:55

Considerant que amb tota probabilitat no podré connectar-me en cap més ocasió abans de l'hora de trobada, i entenent que efectivament s'anirà en dissabte, confirmaria la meva assistència, tot i la petita punyalada que això suposarà al meu pressupost personal (en un primer càlcul he quantificat uns 15 EUR en despeses de desplaçament, suposant que el combinat Aeri+FGC és 4 EUR (bitllet senzill de l'Aeri) més l'import d'un bitllet senzill de n zones.

Els números generals són els següents (per si algú els vol retocar):

Codi: Selecciona’ls tots

 EUR   Descripció
----- -------------------------
03,15 Bitllet FGC Barcelona - Monistrol
03,80 Bitllet senzill Cremallera (-10% CJ)
04,00 Bitllet senzill Aeri de Montserrat
01,65 Bitllet FGC Montserrat - Olesa (Esparraguera)
01,15 Bitllet FGC Esparraguera - Olesa - Martorell
02,40 Bitllet FGC Martorell - Barcelona
-----
16,15 Import total
Això són una mica més dels 15 EUR que deia doncs tinc una T-50/30 de dues zones que aprofitaria en els desplaçaments en què em fos possible.



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Divendres 21/10/2005 14:57

No crec que valgui 3,80 euros el bitllet senzill del cremallera amb CJ si el general val 3,60.

A l'aeri també hi ha un 10% de descompte amb CJ.



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Divendres 21/10/2005 15:01

Tots els preus són a tarifa general. Indicava només que el Cremallera té un 10% de descompte que no he inclòs al preu.

A la web de l'Aeri de Montserrat no he trobat ni la nota de descompte de Carnet Jove ni els preus combinats Aeri+FGC (la web dels FGC m'enviava a la de l'aeri per consultar-ho)



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Divendres 21/10/2005 16:00

entfe001 ha escrit:Tots els preus són a tarifa general. Indicava només que el Cremallera té un 10% de descompte que no he inclòs al preu.

A la web de l'Aeri de Montserrat no he trobat ni la nota de descompte de Carnet Jove ni els preus combinats Aeri+FGC (la web dels FGC m'enviava a la de l'aeri per consultar-ho)
Els preus del combinat FAMSA+FGC són la suma exacta dels dos bitllets per separat, amb una observació important: si et treus el senzill de l'aeri se'l queden i et quedes sense res i el d'FGC serà tèrmic. Si et treus el combinat a Esparreguera se suposa que es de cartolina i ben impresa.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Divendres 21/10/2005 17:13

Total, demà dissabte es fa Trobada, sí o no? Qui vindrà? Es sortirà amb el tren de les 8:36 de Barcelona-Pl.Espanya (jo m'incorporaré a Olesa a les 9:20) i anirem fins a Monistrol-Enllaç. A partir d'aquí què? A peu fins a Monistrol-Vila, Cremallera fins a Montserrat, Aeri Montserrat-Monistrol, Tren Monistrol-Olesa, Aeri Olesa-Esparreguera-Olesa, Tren Olesa-Martorell (per veure què?) i retorn a BCN (en el meu cas a Olesa)? Quanta estona creieu que durarà la cosa? A dinar a casa, sí o no? Ho dic per avisar a casa els meus "sogres" en tot cas... :D



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Divendres 21/10/2005 18:46

Trenscat ha escrit:Total, demà dissabte es fa Trobada, sí o no? Qui vindrà? Es sortirà amb el tren de les 8:36 de Barcelona-Pl.Espanya (jo m'incorporaré a Olesa a les 9:20) i anirem fins a Monistrol-Enllaç. A partir d'aquí què? A peu fins a Monistrol-Vila, Cremallera fins a Montserrat, Aeri Montserrat-Monistrol, Tren Monistrol-Olesa, Aeri Olesa-Esparreguera-Olesa, Tren Olesa-Martorell (per veure què?) i retorn a BCN (en el meu cas a Olesa)? Quanta estona creieu que durarà la cosa? A dinar a casa, sí o no? Ho dic per avisar a casa els meus "sogres" en tot cas... :D
SÍ.

Marcel i jo venim segur amb el següent ordre del dia: :D

8,30 Plaça Espanya FGC, davant del Cap d'Estació :)
8,36 Eixida tren cap a Monistrol

Arribada a Monistrol, visita a l'elèctrica E1

A peu fins Vila, recorrent el carrer de la pujada de l'estació, plaça del Bo-bo, monument a Julià Fuchs i estació Vila.
Visita E2 rovellant-se i museu.

Pujada amb el cremallera

Baixada-pujada amb l'aeri fins a Esparreguera xD

Acomiadament.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Divendres 21/10/2005 20:05

liniadelRipollés ha escrit:
Trenscat ha escrit:Total, demà dissabte es fa Trobada, sí o no? Qui vindrà? Es sortirà amb el tren de les 8:36 de Barcelona-Pl.Espanya (jo m'incorporaré a Olesa a les 9:20) i anirem fins a Monistrol-Enllaç. A partir d'aquí què? A peu fins a Monistrol-Vila, Cremallera fins a Montserrat, Aeri Montserrat-Monistrol, Tren Monistrol-Olesa, Aeri Olesa-Esparreguera-Olesa, Tren Olesa-Martorell (per veure què?) i retorn a BCN (en el meu cas a Olesa)? Quanta estona creieu que durarà la cosa? A dinar a casa, sí o no? Ho dic per avisar a casa els meus "sogres" en tot cas... :D
SÍ.

Marcel i jo venim segur amb el següent ordre del dia: :D

8,30 Plaça Espanya FGC, davant del Cap d'Estació :)
8,36 Eixida tren cap a Monistrol

Arribada a Monistrol, visita a l'elèctrica E1

A peu fins Vila, recorrent el carrer de la pujada de l'estació, plaça del Bo-bo, monument a Julià Fuchs i estació Vila.
Visita E2 rovellant-se i museu.

Pujada amb el cremallera

Baixada-pujada amb l'aeri fins a Esparreguera xD

Acomiadament.
D'acord, així a dinar a casa :P Per cert que a Monistrol no veurem la E1 sinó la E4 :pal



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Divendres 21/10/2005 20:10

Trenscat ha escrit:
liniadelRipollés ha escrit:
Trenscat ha escrit:Total, demà dissabte es fa Trobada, sí o no? Qui vindrà? Es sortirà amb el tren de les 8:36 de Barcelona-Pl.Espanya (jo m'incorporaré a Olesa a les 9:20) i anirem fins a Monistrol-Enllaç. A partir d'aquí què? A peu fins a Monistrol-Vila, Cremallera fins a Montserrat, Aeri Montserrat-Monistrol, Tren Monistrol-Olesa, Aeri Olesa-Esparreguera-Olesa, Tren Olesa-Martorell (per veure què?) i retorn a BCN (en el meu cas a Olesa)? Quanta estona creieu que durarà la cosa? A dinar a casa, sí o no? Ho dic per avisar a casa els meus "sogres" en tot cas... :D
SÍ.

Marcel i jo venim segur amb el següent ordre del dia: :D

8,30 Plaça Espanya FGC, davant del Cap d'Estació :)
8,36 Eixida tren cap a Monistrol

Arribada a Monistrol, visita a l'elèctrica E1

A peu fins Vila, recorrent el carrer de la pujada de l'estació, plaça del Bo-bo, monument a Julià Fuchs i estació Vila.
Visita E2 rovellant-se i museu.

Pujada amb el cremallera

Baixada-pujada amb l'aeri fins a Esparreguera xD

Acomiadament.
D'acord, així a dinar a casa :P Per cert que a Monistrol no veurem la E1 sinó la E4 :pal
Més valdrà que a Monistrol no veiem la E1... xD
(en què estaria pensant? :D )


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

FGC powa
N3
N3
Entrades: 37

Entrada Autor: FGC powa » Divendres 21/10/2005 20:13

Al final, sí que puc anar. Compteu amb què seré a les 8.30 -o abans- al davant del Cap d'Estació



Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Divendres 21/10/2005 20:51

FGC powa ha escrit:Al final, sí que puc anar. Compteu amb què seré a les 8.30 -o abans- al davant del Cap d'Estació

Pobre, ... Cap d'estació !! (Quans serem? ) ... sense comptar am ell? :D :? ;)



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dissabte 22/10/2005 15:50

Ho sento, al final no hi he pogut anar. :oops: Me'n vaig anar a dormir a més de les 3 de la matinada i és clar, quan ha sonat el despertador, en el forcejament entre ell i jo, he guanyat jo :D
Va, volem fotos per fer-nos enveja!!!!



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dissabte 22/10/2005 16:07

wefer ha escrit:Ho sento, al final no hi he pogut anar. :oops: Me'n vaig anar a dormir a més de les 3 de la matinada i és clar, quan ha sonat el despertador, en el forcejament entre ell i jo, he guanyat jo :D
Va, volem fotos per fer-nos enveja!!!!
T'has perdut una aturada en ruta del telefèric d'Esparreguera, un mercaderies d'FGc en dissabte, una entrada a Montserrat sobre via ocupada...


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dissabte 22/10/2005 16:54

liniadelRipollés ha escrit:T'has perdut una aturada en ruta del telefèric d'Esparreguera, un mercaderies d'FGc en dissabte, una entrada a Montserrat sobre via ocupada...
:'( :'( :'( :'( Això no es fa!!!
Me está bien empleado por pitufón :'( :'(



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Diumenge 23/10/2005 23:29

liniadelRipollés ha escrit:T'has perdut una aturada en ruta del telefèric d'Esparreguera, un mercaderies d'FGc en dissabte, una entrada a Montserrat sobre via ocupada...
I tu et vas perdre una "aturada tècnica" de gairebé 10 minuts d'un 4000 per haver baixat a Just Oliveras! :twisted:



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dilluns 24/10/2005 18:08

entfe001 ha escrit:
liniadelRipollés ha escrit:T'has perdut una aturada en ruta del telefèric d'Esparreguera, un mercaderies d'FGc en dissabte, una entrada a Montserrat sobre via ocupada...
I tu et vas perdre una "aturada tècnica" de gairebé 10 minuts d'un 4000 per haver baixat a Just Oliveras! :twisted:
I el plaer de fer l'Hospitalet-Sants treient el cap per la finestra qui me'l treu? Eh?eh?ehhhh?


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”