Trobada orxatera

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Dimarts 08/08/2006 23:37

Hola:

Jejejeje.... et porto gariebe 20 anys d'avantatge.... pero a que no ho sembla?... Jo sempre he fotut cara de crio....

Per cert, en Wefer no va portar el motxu de netejar el Forum... xD

Sal.lutacions:

Serie600



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimarts 08/08/2006 23:48

Maese Wefer (ara em banejara del Froum) amb "una mica mes" de pel
Per la pròxima trobada farem gorres del fòrum :llengua
Bé, doncs repeteixo un plaer conèixer-vos a tots, i sobretot el Serie600, mi extraña pareja metrera. Cool
Crec que vosaltres dos hauríeu de considerar seriosament anar-vos-en a viure junts... a Estocolm, evidentment.
Per cert, en Wefer no va portar el motxu de netejar el Forum... Rient
Que me'l volíeu robar, eh? Em volíeu deixar sense la vareta màgica? No, no, això no es fa.
Fotos?.... hi han fotos?....
De l'accés a Clot no. No hi vaig pujar, perquè cantava com bastant, i a més quan estava just a sota vaig veure qaue arribava un de seguretat amb cara de molt mala llet i corrents... no va passar res perquè anava contra uns paios de l'Est que s'havien colat al tren i no volien pagar (per cert, va estar a punt de muntar-se una tangana digna del pressing catch...).
Total, que veient com estava el tema, no vaig temptar la sort. El que sí vaig fer va ser buscar la sortida de l'accés a la superfície i es veu perfectament l'escala a la cruïlla d'Aragó i c/ del Clot, il·luminada i adaptada com a sortida d'emergència.
Del que sí hi ha més fotos és del ja conegut accés Universitat-Pl. Catalunya, tant del Sr. Trenscat com del Sr. Victorcasta, que foren els dos únics valents que s'hi atreviren.



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimarts 08/08/2006 23:55

wefer ha escrit:Crec que vosaltres dos hauríeu de considerar seriosament anar-vos-en a viure junts... a Estocolm, evidentment.
Moderi's, moderador... :D


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dimecres 09/08/2006 0:23

En Marçal i en Bernat sí que em van sentir parlar! ;) El que passa és que em costa, quan no conec ningú :oops:



Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Dimecres 09/08/2006 0:25

Hola:
JaMiRo! ha escrit:
wefer ha escrit:Crec que vosaltres dos hauríeu de considerar seriosament anar-vos-en a viure junts... a Estocolm, evidentment.
Moderi's, moderador... :D
Si nen, tu ara provoca... corre!.... Que despres de la meva mencio a les "melenes" de Maese Wefer, em sembla que ens ha possat a la llista negra.... xD

Sal.lutacions:

Serie600



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 09/08/2006 2:00

Tresnscat, has despenjat les fotos de debò :o


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Dimecres 09/08/2006 5:24

Hola:

Sembla esser que si..... Ho sento per la part que em toca.

Fran, tot te sol.lucio.... has de trucar a la porta adequada :D

Sal.lutacions:

Serie600



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimecres 09/08/2006 22:04

Serie600 ha escrit: Si nen, tu ara provoca... corre!.... Que despres de la meva mencio a les "melenes" de Maese Wefer, em sembla que ens ha possat a la llista negra....
Jo sóc a la llista negra d'ençà la cançó "Como un metroh sin frenoj"...Donde narraba las peripecias del señor Marçal atrapado en un 2100 expreso...

:D :D :D


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Dimecres 09/08/2006 22:23

Hola:

xD xD xD

Sal.lutacions:

Serie600



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Divendres 11/08/2006 19:46

Juuuuu...jo volia anar-hi!!!!...però estava massa ocupat jugant a bolos i bebent "Alfariño's" i "Condado's"...:D :D :D També dilluns vaig anar de cacera busera per terres vigueses....:D


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimarts 27/01/2015 10:48

Algú conserva la foto d'aquesta I Trobada Orxatera? M'ha vingut al cap, com a petit record de l'abegot. Recordo que ens la vam fer al voltant d'una locomotora lleugerament antropomòrfica, d'aquestes perquè hi pugin els nens i s'hi estiguin uns minuts gaudint del moviment i el so després de la introducció de la moneda de rigor, que devia ser ubicat al xamfrà Mar/Besòs (que no pas "Besòs-Mar") de la cruilla Parlament-Borrell, si no fallan els meus records.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimarts 27/01/2015 19:54

Fran-Ikarus ha escrit:Algú conserva la foto d'aquesta I Trobada Orxatera? M'ha vingut al cap, com a petit record de l'abegot. Recordo que ens la vam fer al voltant d'una locomotora lleugerament antropomòrfica, d'aquestes perquè hi pugin els nens i s'hi estiguin uns minuts gaudint del moviment i el so després de la introducció de la moneda de rigor, que devia ser ubicat al xamfrà Mar/Besòs (que no pas "Besòs-Mar") de la cruilla Parlament-Borrell, si no fallan els meus records.
Acabo de descobrir que el disc extern on tenia còpia de les dades de l'ordinador que feia servir per aquells temps ja no funciona. Podria buscar si tinc alguna còpia extra a Girona, tot i que no em sona. En tot cas no la podré buscar fins diumenge com a molt aviat.

Tant de bo que algú altre la conservi.



Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dimarts 27/01/2015 22:19

Fran-Ikarus ha escrit:Algú conserva la foto d'aquesta I Trobada Orxatera? M'ha vingut al cap, com a petit record de l'abegot. Recordo que ens la vam fer al voltant d'una locomotora lleugerament antropomòrfica, d'aquestes perquè hi pugin els nens i s'hi estiguin uns minuts gaudint del moviment i el so després de la introducció de la moneda de rigor, que devia ser ubicat al xamfrà Mar/Besòs (que no pas "Besòs-Mar") de la cruilla Parlament-Borrell, si no fallan els meus records.
diria que els teus records no fallen


ES PELIGROSO ASOMARSE

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimarts 27/01/2015 23:15

entfe001 ha escrit:Podria buscar si tinc alguna còpia extra a Girona, tot i que no em sona. En tot cas no la podré buscar fins diumenge com a molt aviat.
Sense pressa: total, si han passat prop de 9 anys... ;)
Mortadel·lo ha escrit:diria que els teus records no fallen
La meva ortografia sí, però... :?


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimarts 02/07/2019 10:44

Mortadel·lo ha escrit:
Fran-Ikarus ha escrit:Algú conserva la foto d'aquesta I Trobada Orxatera? M'ha vingut al cap, com a petit record de l'abegot. Recordo que ens la vam fer al voltant d'una locomotora lleugerament antropomòrfica, d'aquestes perquè hi pugin els nens i s'hi estiguin uns minuts gaudint del moviment i el so després de la introducció de la moneda de rigor, que devia ser ubicat al xamfrà Mar/Besòs (que no pas "Besòs-Mar") de la cruilla Parlament-Borrell, si no fallan els meus records.
diria que els teus records no fallen
Snif, ja no hi és
https://www.google.com/maps/@41.3768773 ... 384!8i8192


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”